Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Авторський нагляд за об’єктом будівництва «Реконструкція. Встановлення третього автотрансформатора 330/110/35 кВ на підстанції 330 кВ «Чернівецька», Чернівецька область, Кіцманський район, м. Кіцмань, вул. Г. Сковороди, 52» (коригування) (Інв.№ новий) 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Очікувана вартість
218 190,00 UAH
UA-2020-05-19-001481-b 1e1b2f74befa4979a3f64e24f0a4d9f0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костенко Оксана Вікторівна

+380442383741 Kostenko.O@ua.energy

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Вебсайт: https://ua.energy/
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Костенко Оксана Вікторівна
+380442383741
Kostenko.O@ua.energy
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Авторський нагляд за об’єктом будівництва «Реконструкція. Встановлення третього автотрансформатора 330/110/35 кВ на підстанції 330 кВ «Чернівецька», Чернівецька область, Кіцманський район, м. Кіцмань, вул. Г. Сковороди, 52» (коригування) (Інв.№ новий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ., Україна, Чернівецька область, Кіцмань, ПС 330 кВ «Чернівецька», вул. Г. Сковороди, 52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата Виконавцю здійснюється шляхом перерахування грошових коштів через банк, з поточного рахунку НЕК «Укренерго» на поточний рахунок Виконавця протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Замовником акту про належне здійснення авторського нагляду (етап), за оригіналом Рахунку, наданого Виконавцем після підписання Замовником Акту. Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

19 травня 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "ЕНЕРГОРІШЕННЯ"
#21540309
Переможець 215 460,00
UAH з ПДВ
19 травня 2020 15:49

Документи

19 травня 2020 15:49
Електронний підпис
19 травня 2020 15:49
Протокол 46.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2022 13:03
ДУ № 5 до Договору № 01-091255-20.pdf зміни до договору
31 травня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2022 17:23
ДУ 4 до 01-091255-20 АН.pdf зміни до договору
04 березня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 14:45
ДУ№3 до Договору №01-091255-20 _Енергорішення.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 14:45
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 14:26
ДУ №2 до догвовору № 01-091255-20_Енергорішення.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 14:25
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 17:32
Договір 01-091255-20 від 19.05.20 ЕНЕРГОРІШЕННЯ авт. (1) (1).pdf зміни до договору
19 травня 2020 17:31
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 15:54
Договір 01-091255-20 від 19.05.20 ЕНЕРГОРІШЕННЯ авт..pdf укладений
19 травня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки згідно Протоклу №047/20-КО від 19.05.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 01-091255-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-091255-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-091255-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 01-091255-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 01-091255-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML