Конструкції та їх частини код CPV за ДК 021:2015 (навчальний комплекс (контейнери))
Очікувана вартість
2 835 000,00 UAH
UA-2020-05-19-001354-b 738bb00765ba4774bc58e7963775dd18
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління ДСНС України в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 38555228
Вебсайт: https://if.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івана Франка, 6
Контактна особа: Якуб'як Андрій Васильович
+380342596534
vrzif@mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 2 835 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 175,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Конструкції та їх частини код CPV за ДК 021:2015 (навчальний комплекс (контейнери))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76494, Україна, Івано-Франківська область, с. Микитинці Івано-Франківської міської ради, вул. Марковецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Продукції після його прийняття відповідно до акту приймання - передачі в місці поставки Продукції, при наявності документів що входить в комплектацію українською мовою, видаткової накладної та здійснення технічного огляду щодо відповідності технічним вимогам та комплектності, які пред’являлися Замовником, шляхом перерахування грошових коштів у розмірі, передбаченому п.2.1. даного Договору, на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше ніж протягом 10 робочих днів з дня отримання Продукції Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 травня 2020 07:49
Електронний цифровий підпис
19 травня 2020 15:16
тендерна документація .pdf
19 травня 2020 15:16
проект договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 травня 2020 15:38
Дата відповіді: 22 травня 2020 09:33
Доброго дня! Просимо надати Тендерну документацію у текстовому форматі (doc,dox чи інш) для зручності ознайомлення з ТД та підготовкою пропозиції.
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Як передбачає ч.2 вказаної статті, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Оприлюднене звернення потенційного учасника процедури закупівлі жодним чином не стосується роз’яснень щодо тендерної документації та/або усунення порушення під час проведення тендеру. Натомість воно містить прохання надати тендерну документацію у іншому (текстовому) форматі. У цьому зв’язку слід зазначити, що чинне законодавство не містить жодних вимог щодо формату тендерної документації розширення відповідних файлів. Таким чином, формат тендерної документації визначається на розсуд Замовника, а її надання в іншому форматі не змінює змісту тендерної документації й тому не може вважатися внесенням змін до неї в розумінні ст. 24 Закону. Виходячи з цього, будь-які законні підстави для задоволення звернення потенційного учасника процедури відсутні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
PPHU Inox-Metal Dariusz Dybowski 2 830 000,00
UAH
2 830 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 17:07
заява.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 7.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 1.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 8.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 6.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 5.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 4.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 3.pdf
03 червня 2020 17:07
додаток 2.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
04 червня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку