Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (Гель для УЗД)
Очікувана вартість
2 000,00 UAH
UA-2020-05-19-001353-c ● 5d5d94db426244ed861d57bc3a56df6a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006343 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, вул. Шевченка 61-А, Чернігівська область, Менський район |
Контактна особа: |
Чичкан Тетяна 0952858038 MENACRL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 2 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Гель для УЗ досліджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 каністр
Гель для УЗ досліджень ( НК 024:2019 код 58735 Гель контактний, стерильний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, Шевченка 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти НСЗУ | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2020 16:06 |
Оголошення гель узд.doc |
21 травня 2020 16:06 |
Оголошення гель узд.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-19-001353-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 21 травня 2020 12:39
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Шановний Замовнику!
В Медико-технічних вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «: 33140000-3 «Медичні матеріали»» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-001353-c), зазначено, що «Аналогів не пропонувати», але при цьому окрім конкретної назви товару замовником зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам документації Замовника, тобто Замовник і іншої сторони все ж допускає подачу аналогів або еквівалентів, оскільки необхідно підтверджувати відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам документації.
Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменування гелю свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Гелю для УЗ досліджень, що зазначені в Оголошенні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «: 33140000-3 «Медичні матеріали»» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-001353-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути
Згорнути
В Медико-технічних вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «: 33140000-3 «Медичні матеріали»» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-001353-c), зазначено, що «Аналогів не пропонувати», але при цьому окрім конкретної назви товару замовником зазначається, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі своєї пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам документації Замовника, тобто Замовник і іншої сторони все ж допускає подачу аналогів або еквівалентів, оскільки необхідно підтверджувати відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам документації.
Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що еквіваленти не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.
Зазначення найменування гелю свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів Гелю для УЗ досліджень, що зазначені в Оголошенні Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «: 33140000-3 «Медичні матеріали»» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-19-001353-c).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 16:14
Звертаємо Вашу увагу , що відповідно до п.4 ст14 ЗУ "Про пулічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та /еквіваленти приймаються у пропозиціях. Отже, вказувати які аналоги та еквіваленти приймаються у пропозиціях є правом, а не обов'язком Замовника. Але так як закупівля не перевищує 50тис.грн , то Замовник приймє до розгляду аналоги на гель для УЗ досліджень, 5000г.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 16:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
720,00
UAH з ПДВ
|
590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "РЕПАЛО ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
1 900,00
UAH з ПДВ
|
600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зінькевич-Печерна Марія Олегівна |
1 650,00
UAH з ПДВ
|
1 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БОЙКО ІВАН СЕРГІЙОВИЧ |
1 999,00
UAH з ПДВ
|
1 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
590,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
219.pdf | укладений |
09 червня 2020 10:04
|