Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kievzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23 |
Контактна особа: |
Дарморос Олена Олексіївна +380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 травня 2020 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 11:19 |
Очікувана вартість: | 63 451 342,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 317 256,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 317256.71 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 травня 2020 17:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 16:54 |
Перелік внесених змін.docx | |
29 травня 2020 16:54 |
ТД.docx |
29 травня 2020 17:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 16:54 |
Перелік внесених змін.docx
|
|||
29 травня 2020 16:54 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Але тендерна пропозиція, надана ТОВ «ЕВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та умовам технічної специфікації, а саме:
1) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 1 та пункт3 «Армування геотекстилем» розцінка взята некоректно: ЕН27-це Розділ «Автомобільні дороги». Для роботи з берегоукріпленням треба використовувати розділ –Е42 «Берегоукріплювальні роботи», що за складом робіт більш підходить;
2) Локальний кошторис №2-1-1 пункт та пункт 4 «Укрiплення схилiв каменем насухо з улаштуванням одиночного мостiння по пiдстилаючому шару з пiску» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
3) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 8 «Улаштування основи тротуарів із щебеню фр.40-70мм, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3 (додавати до 15см)» не додано Щебінь фр.40-70мм, що являється порушенням технічних вимог;
4) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 21 «Улаштування залiзобетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
5) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 5. «Улаштування залiзобетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
6) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 11 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм» додано механізм «Кран на автомобільному ходу,вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
7) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 12 «Виготовлення гратчастих конструкцiй [стояки, опори, ферми та iн.]» змінено ресурс 202-1102 на 202-1141, що приводить до удорожчання даної розцінки, що призвело до невірного розрахунку витрат;
8) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 19 «Монтаж зв'язок i розпiрок з одиночних i парних кутiв, гнутозварних профiлiв для прогонiв до 24 м при висотi будiвлi до 25 м» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 25т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
9) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 32 «Улаштування дорожніх корит із переміщенням ґрунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм» додано механізм 212-906 «Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
10) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 1 «Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з
застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм» додано механізм 212-906 « Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т» що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
11) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 2 «Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв
основи з пiску» змінено витрати за нормою ресурса 212-910 «Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т» з 0,94 маш-год на 3,3 машг-год на 100м3, що є неправомірним;
12) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 11 «Улаштування покриття з гранульваної крихти (чорне) товщиною 42мм» та пункт 12 «Улаштування покриття з гранульваної крихти (кольорове) товщиною 8мм» мають бути створені як індивідуальні розцінки та матимуть можливість виводитися на друк з функцією «Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні та ремонті роботи» при перевірці коректності нормо-витрат, що є порушенням тендерної документації;
13) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 16 та пункт 29 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т» , що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
14) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 1 «Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм» додано механізм 212-906 « Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т» , що являється порушенням;
15) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 2 «Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з пiску» змінено витрати за нормою ресурса 212-910 «Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т» з 0,94 маш-год на 3,3 машг-год на 100м3, що є неправомірним;
16) Локальний кошторис №2-1-5 пункт пункт 11 та пункт 12 мають бути создані як індивідуальні розцінки та матимуть можливість виводитися на друк з функцією «Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні та ремонті роботи» при перевірки коректності нормо-витрат, що є порушенням тендерної документації;
17) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 21 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 15 (М 200), крупнiсть заповнювача 10-20мм» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
18) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 29 «Установлення тенісних столів» додан механізм «Кран на автомобільному ходу,вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що являється порушенням;
19) Локальний кошторис №2-1-6 пункт пункт 12 «Виготовлення колон» додан новий ресурс 202-1141 «Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т», що являється порушенням;
20) Локальний кошторис №2-1-6 пункт 20 «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь
емаллю ХВ-124» непровомірно застосування коефіцієнту к=2 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
21) Локальний кошторис №2-1-7 пункт 1 «Улаштування дорожніх корит із переміщенням грунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм» додано механізм 212-906 «Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т» що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
22) Локальний кошторис №2-1-11 пункт 18 «Установлення опор з металевих труб вагою до 0,1 т» додано механізм 202-1141 «Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т», що призвело до невірного розрахунку витрат;
23) Локальний кошторис №2-1-14 пункт 2 та пункт 7, пункт 12 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що являється порушенням;
24) Локальний кошторис №2-1-14 пункт 13 «Посiв газонiв партерних, маврiтанських та звичайних вручну» відкориговані витрати «Сумiш насiння газонних трав» за нормою 0,02 ц замінено на 0,0352 на 100м2, що є порушенням та призвело до невірних розрахунків договірної ціни.
Спираючись на вище зазначене просимо Замовника відхилити пропозицію учасника ТОВ «ЕВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та технічним специфікаціям та складена з порушеннями вимог ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі відмови Замовника, ми будемо змушені звернутися із скаргою до АМКУ та Генеральної Прокуратури України; Національного антикорупційного бюро України Спеціалізованої антикорупційної прокуратури України; Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА.
Тендерна пропозиція, надана ТОВ «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП» відповідає умовам тендерної документації Замовника та умовам технічної специфікації, в тому числі надані кошторисні розрахунки.
Враховуючи вищевикладене, зауваження ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" не обґрунтовані.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-27-000028 ● 7ce4fad60ebc4ef7819447fbc16dcd35
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 січня 2021 12:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.01.2021 № 24
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-05-19-001221-b 19.05.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» надає свої пояснення. На підставі положень ст. 10 Закону оголошення з тендерною документацією на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі» було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до Закону замовник може вказати в тендерній документації інформацію про необхідність тендерного забезпечення, а саме забезпечення тендерних пропозицій, що зазначено в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно з частиною першою статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до пункту 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 та відповідно до постанови від 10.07.2019 № 704 «Про внесення змін до порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» в електронній системі технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону. Так, на момент заповнення оголошення по даній закупівлі, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції та на момент оприлюднення оголошення також поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», як це передбачено п.8 та п.9, ч. 2 ст. 21 Закону не було реалізоване, оскільки замовник має можливість заповнити в електронній системі тільки реалізовані поля та, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації, замовником була зазначена дана інформація в п.7 Розділу 1 та в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Крім того, повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та враховано всі зауваження, а також замовником вже зазначається дана інформація до оголошення про проведення відкритих торгів шляхом внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в «Примітки» до оголошення відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
2021-02-26 16:43:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" |
50 011 075,85
UAH з ПДВ
|
50 011 075,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" |
62 002 675,01
UAH з ПДВ
|
62 002 675,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" |
63 438 449,91
UAH з ПДВ
|
63 438 449,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" #36972558 |
Відхилено |
50 011 075,85
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 18:14
|
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" #37566218 |
Переможець |
62 002 675,01
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 09:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2022 12:26
|
ДУ 7 до Д _263.8 від 03.08.2020_compressed.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 10:50
|
ДУ6 до Д _263.8 від 03.08.2020_compressed (1)-171-373.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:48
|
ДУ6 до Д _263.8 від 03.08.2020_compressed (1)-1-170.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2021 15:21
|
ДУ 5 від 27.07.21 до Д _ 263.8 від 03.08.21_compressed.pdf | зміни до договору |
28 липня 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2021 09:41
|
ДУ 4 договір 263.8 від 03.08.2020 Ватутіна.pdf | зміни до договору |
06 липня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 16:32
|
ДУ 3 від 28.01.21 до Д 263.8 від 03.08.20.pdf | зміни до договору |
28 січня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 23:04
|
ду2_263.8.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 22:57
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2020 16:19
|
ДУ 1 Д 263.8 от 03.08.2020.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 16:08
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 08:24
|
договір | укладений |
04 серпня 2020 08:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1., п.п. 2.8 у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6), Календарний графік виконання робіт (Додаток 7). |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з приведенням у відповідність фінансування робіт по об’єкту та уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1., 2.1., Договору та викласти їх у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою приведення у відповідність фінансування на 2021 рік по Договору та уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.1 та пункту 2.1. по Договору та викласти їх в новій редакції. Також Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 15 Договору та викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) в новій редакції та додати в цей пункт Договору Додаток 8 - План фінансування об'єкту будівництва. |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з уточненням обсягів робіт по Об'єкту без зміни ціни Договору та отриманням нового позитивного експертного звіту від 27 липня 2021 року № 01241-21, виданого ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза», Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.8 Договору та викласти договірну ціну (Додаток 1), зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), локальний кошторис (Додаток 3), підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), дефектний акт (Додаток 5), експертний звіт (Додаток 6) до Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з уточненням обсягів робіт по Об'єкту без зміни ціни Договору та отриманням нового позитивного експертного звіту, Сторони дійшли згоди викласти п. 2.8 у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6). |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт за Договором, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну по Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5). |
Номер договору про закупівлю: | 263/8 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі» | 1 | роб |
44 625 703,43
UAH з ПДВ
|