Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі»
Очікувана вартість
63 451 342,00 UAH
UA-2020-05-19-001221-b 49bd9ec837e649abaf55d5cc0ffb8809
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 11:19
Очікувана вартість: 63 451 342,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 317 256,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 317256.71 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київська область, м. Київ, парк вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:54
Перелік внесених змін.docx
29 травня 2020 16:54
ТД.docx
29 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:54
Перелік внесених змін.docx
29 травня 2020 16:54
ТД.docx
19 травня 2020 14:44
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 20 травня 2020 16:47
Дата відповіді: 25 травня 2020 10:02
У п.п.2 п.5.3 Розділу 5 Тендерної документації, серед документів, необхідних для підтвердження кваліфікації Учасника, Замовник вимагає надання довідки в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази для можливості вирощування власного посадкового матеріалу та (або) діючий договір зі спеціалізованою субпідрядною організацією. В той же час, у додатку 4 ТД згідно Технічних вимог, у розділі Обсяг робіт зазначено, що для озеленення об’єкту потрібно здійснити лише посiв газонiв партерних, маврiтанських та звичайних вручну. Просимо надати роз’яснення для вирощування якого саме посадкового матеріалу Учасник повинен мати матеріально-технічну базу, якщо згідно вимог технічного завдання озеленення (посів газонів) здійснюється вручну безпосередньо на об’єкті будівництва?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-19-001221-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ", Код ЄДРПОУ:36972558
Дата подання: 20 липня 2020 13:22
Невідповідність переможця вимогам ТД
Згідно Протоколу №61/4 від 14.07.2020 року засідання тендерного комітету Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі» визнано ТОВ «ЕВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП» (ЄДРПОУ 37566218) та повідомлено про намір укласти договір.
Але тендерна пропозиція, надана ТОВ «ЕВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації Замовника та умовам технічної специфікації, а саме:
1) Локальний кошторис №2-1-1 пункт 1 та пункт3 «Армування геотекстилем» розцінка взята некоректно: ЕН27-це Розділ «Автомобільні дороги». Для роботи з берегоукріпленням треба використовувати розділ –Е42 «Берегоукріплювальні роботи», що за складом робіт більш підходить;
2) Локальний кошторис №2-1-1 пункт та пункт 4 «Укрiплення схилiв каменем насухо з улаштуванням одиночного мостiння по пiдстилаючому шару з пiску» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
3) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 8 «Улаштування основи тротуарів із щебеню фр.40-70мм, за зміни товщини на кожен 1 см додавати або вилучати до/з норми 27-17-3 (додавати до 15см)» не додано Щебінь фр.40-70мм, що являється порушенням технічних вимог;
4) Локальний кошторис №2-1-2 пункт 21 «Улаштування залiзобетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
5) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 5. «Улаштування залiзобетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
6) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 11 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 25 (М 350), крупнiсть заповнювача 20-40мм» додано механізм «Кран на автомобільному ходу,вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
7) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 12 «Виготовлення гратчастих конструкцiй [стояки, опори, ферми та iн.]» змінено ресурс 202-1102 на 202-1141, що приводить до удорожчання даної розцінки, що призвело до невірного розрахунку витрат;
8) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 19 «Монтаж зв'язок i розпiрок з одиночних i парних кутiв, гнутозварних профiлiв для прогонiв до 24 м при висотi будiвлi до 25 м» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 25т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
9) Локальний кошторис №2-1-3 пункт 32 «Улаштування дорожніх корит із переміщенням ґрунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм» додано механізм 212-906 «Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
10) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 1 «Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з
застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм» додано механізм 212-906 « Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т» що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
11) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 2 «Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв
основи з пiску» змінено витрати за нормою ресурса 212-910 «Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т» з 0,94 маш-год на 3,3 машг-год на 100м3, що є неправомірним;
12) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 11 «Улаштування покриття з гранульваної крихти (чорне) товщиною 42мм» та пункт 12 «Улаштування покриття з гранульваної крихти (кольорове) товщиною 8мм» мають бути створені як індивідуальні розцінки та матимуть можливість виводитися на друк з функцією «Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні та ремонті роботи» при перевірці коректності нормо-витрат, що є порушенням тендерної документації;
13) Локальний кошторис №2-1-4 пункт 16 та пункт 29 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т» , що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
14) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 1 «Улаштування дорожнiх корит коритного профiлю з застосуванням екскаваторiв, глибина корита до 250 мм» додано механізм 212-906 « Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т» , що являється порушенням;
15) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 2 «Улаштування пiдстильних та вирiвнювальних шарiв основи з пiску» змінено витрати за нормою ресурса 212-910 «Котки дорожнi самохiднi на пневмоколiсному ходу, маса 16 т» з 0,94 маш-год на 3,3 машг-год на 100м3, що є неправомірним;
16) Локальний кошторис №2-1-5 пункт пункт 11 та пункт 12 мають бути создані як індивідуальні розцінки та матимуть можливість виводитися на друк з функцією «Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні та ремонті роботи» при перевірки коректності нормо-витрат, що є порушенням тендерної документації;
17) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 21 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3 бетон важкий В 15 (М 200), крупнiсть заповнювача 10-20мм» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
18) Локальний кошторис №2-1-5 пункт 29 «Установлення тенісних столів» додан механізм «Кран на автомобільному ходу,вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що являється порушенням;
19) Локальний кошторис №2-1-6 пункт пункт 12 «Виготовлення колон» додан новий ресурс 202-1141 «Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т», що являється порушенням;
20) Локальний кошторис №2-1-6 пункт 20 «Фарбування металевих погрунтованих поверхонь
емаллю ХВ-124» непровомірно застосування коефіцієнту к=2 який відсутній в технічному завданні, що призвело до невірних розрахунків договірної ціни;
21) Локальний кошторис №2-1-7 пункт 1 «Улаштування дорожніх корит із переміщенням грунту на відстань до 100 м при глибині корита до 500 мм» додано механізм 212-906 «Котки дорожнi самохiднi вібраційні гладковальцеві, маса 8 т», який по собівартості дорожчий за 212-701 «Котки дорожнi причiпнi кулачковi, маса 8 т» що призвело до невірного розрахунку витрат та являється порушенням технічних вимог;
22) Локальний кошторис №2-1-11 пункт 18 «Установлення опор з металевих труб вагою до 0,1 т» додано механізм 202-1141 «Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 10 т», що призвело до невірного розрахунку витрат;
23) Локальний кошторис №2-1-14 пункт 2 та пункт 7, пункт 12 «Улаштування бетонних фундаментiв загального призначення об'ємом до 5 м3» додано механізм «Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10т», по вартості дорожчий за «Кран на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16т», що являється порушенням;
24) Локальний кошторис №2-1-14 пункт 13 «Посiв газонiв партерних, маврiтанських та звичайних вручну» відкориговані витрати «Сумiш насiння газонних трав» за нормою 0,02 ц замінено на 0,0352 на 100м2, що є порушенням та призвело до невірних розрахунків договірної ціни.
Спираючись на вище зазначене просимо Замовника відхилити пропозицію учасника ТОВ «ЕВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та технічним специфікаціям та складена з порушеннями вимог ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». У разі відмови Замовника, ми будемо змушені звернутися із скаргою до АМКУ та Генеральної Прокуратури України; Національного антикорупційного бюро України Спеціалізованої антикорупційної прокуратури України; Департамент внутрішнього фінансового контролю та аудиту КМДА.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 липня 2020 11:31
Доброго дня!
Тендерна пропозиція, надана ТОВ «ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП» відповідає умовам тендерної документації Замовника та умовам технічної специфікації, в тому числі надані кошторисні розрахунки.
Враховуючи вищевикладене, зауваження ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" не обґрунтовані.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000028 ● 7ce4fad60ebc4ef7819447fbc16dcd35
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 12:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 27.01.2021 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-05-19-001221-b 19.05.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Згідно з Висновком Держаудитслужби України за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) в оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» надає свої пояснення. На підставі положень ст. 10 Закону оголошення з тендерною документацією на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі» було опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до Закону замовник може вказати в тендерній документації інформацію про необхідність тендерного забезпечення, а саме забезпечення тендерних пропозицій, що зазначено в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Згідно з частиною першою статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. Відповідно до пункту 19 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 та відповідно до постанови від 10.07.2019 № 704 «Про внесення змін до порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен забезпечити можливість проведення передбачених Законом закупівель в електронній системі закупівель відповідно до рівня акредитації. Звертаємо увагу, що на сьогоднішній день повноцінно розділ «Забезпечення тендерних пропозицій» в електронній системі технічно не реалізовано відповідно до вимог Закону. Так, на момент заповнення оголошення по даній закупівлі, була відсутня технічна можливість оприлюднення на майданчику інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції та на момент оприлюднення оголошення також поле «мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції», як це передбачено п.8 та п.9, ч. 2 ст. 21 Закону не було реалізоване, оскільки замовник має можливість заповнити в електронній системі тільки реалізовані поля та, оскільки на майданчику не передбачено необхідних полів для внесення відповідної інформації, замовником була зазначена дана інформація в п.7 Розділу 1 та в п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації. Крім того, повідомляємо, що Київським комунальним об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» вжито всіх дієвих заходів щодо недопущення таких порушень у подальшій роботі та враховано всі зауваження, а також замовником вже зазначається дана інформація до оголошення про проведення відкритих торгів шляхом внесення інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій в «Примітки» до оголошення відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.

2021-02-26 16:43:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 50 011 075,85
UAH з ПДВ
50 011 075,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП" 62 002 675,01
UAH з ПДВ
62 002 675,01
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВРОРА ТЕРМ" 63 438 449,91
UAH з ПДВ
63 438 449,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 17:19
Електронний підпис
09 червня 2020 17:17
28 .Календарний графік.pdf
09 червня 2020 17:17
27. Витяг з ЄДР.pdf
09 червня 2020 17:17
24. Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 17:17
23. Проект договору.pdf
09 червня 2020 17:17
6. Ліцензія.pdf
09 червня 2020 17:17
5. Статут АДАМАНТ.pdf
09 червня 2020 17:17
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
09 червня 2020 17:17
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf
09 червня 2020 17:17
2.5. Договір Буд-Обєкт.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 13:38
Електронний підпис
09 червня 2020 17:51
Електронний підпис
09 червня 2020 16:36
Лiцензiя.zip
09 червня 2020 16:36
Довiренiсть_Рижий.zip
09 червня 2020 16:36
Гарантия_3553.zip
09 червня 2020 16:36
27. Розрахунки інші.pdf
09 червня 2020 16:36
26. Кошторис.imd
09 червня 2020 16:36
25. Обєктний кошторис.pdf
09 червня 2020 16:36
24. Локальні кошториси.pdf
09 червня 2020 16:36
24. Локальні кошториси 3.pdf
09 червня 2020 16:36
24. Локальні кошториси 2.pdf
09 червня 2020 16:36
23. ДЦ.pdf
09 червня 2020 16:36
21. Графік.pdf
09 червня 2020 16:36
19. Довідка субпідряд.pdf
09 червня 2020 16:36
17. Додаток 4.pdf
09 червня 2020 16:36
16. Гарантійні листи.pdf
09 червня 2020 16:36
12. Довідка ст. 17.pdf
09 червня 2020 16:36
9. Статут.pdf
09 червня 2020 16:36
8. Дозвіл.pdf
09 червня 2020 16:36
7. Ліцензія.pdf
09 червня 2020 16:36
6.3.4. Фотофіксація.pdf
09 червня 2020 16:36
6.3.3. Відгук полив.pdf
09 червня 2020 16:36
6.3.1. Договір 128.7.pdf
09 червня 2020 16:36
6.2.4. Фото.pdf
09 червня 2020 16:36
6.2.3. Відгук.pdf
09 червня 2020 16:36
6.2.2. АКТ 4.pdf
09 червня 2020 16:36
6.2.2. АКТ 3.pdf
09 червня 2020 16:36
6.2.2. АКТ 2.pdf
09 червня 2020 16:36
6.2.2. АКТ 1.pdf
09 червня 2020 16:36
6.1.4. Фотофіксація.pdf
09 червня 2020 16:36
6.1.3. Лист-відгук.pdf
09 червня 2020 16:36
6. Довідка досвід.pdf
09 червня 2020 16:36
5.1. Сертифікат.pdf
09 червня 2020 16:36
4. Посадковий матеріал.pdf
09 червня 2020 16:36
3. Наявність МТБ.pdf
09 червня 2020 16:36
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"

ТОВ "АВРОРА ТЕРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Відхилено 50 011 075,85
UAH з ПДВ
17 червня 2020 18:14
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
Переможець 62 002 675,01
UAH з ПДВ
14 липня 2020 09:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОТЕХНОЛОГІЇ ГРУП"
#37566218
62 002 675,01
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:10
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 12:26
ДУ 7 до Д _263.8 від 03.08.2020_compressed.pdf зміни до договору
04 січня 2022 12:25
Електронний підпис укладений
10 грудня 2021 10:50
ДУ6 до Д _263.8 від 03.08.2020_compressed (1)-171-373.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:48
ДУ6 до Д _263.8 від 03.08.2020_compressed (1)-1-170.pdf зміни до договору
10 грудня 2021 10:47
Електронний підпис укладений
28 липня 2021 15:21
ДУ 5 від 27.07.21 до Д _ 263.8 від 03.08.21_compressed.pdf зміни до договору
28 липня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
06 липня 2021 09:41
ДУ 4 договір 263.8 від 03.08.2020 Ватутіна.pdf зміни до договору
06 липня 2021 09:40
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:32
ДУ 3 від 28.01.21 до Д 263.8 від 03.08.20.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 23:04
ду2_263.8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:57
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 16:19
ДУ 1 Д 263.8 от 03.08.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 08:24
договір укладений
04 серпня 2020 08:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1., п.п. 2.8 у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6), Календарний графік виконання робіт (Додаток 7).
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з приведенням у відповідність фінансування робіт по об’єкту та уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Рішення Київської міської ради від 24.12.2020 № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1., 2.1., Договору та викласти їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою приведення у відповідність фінансування на 2021 рік по Договору та уточненням обсягів робіт, Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 1.1 та пункту 2.1. по Договору та викласти їх в новій редакції. Також Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 15 Договору та викласти Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) в новій редакції та додати в цей пункт Договору Додаток 8 - План фінансування об'єкту будівництва.
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з уточненням обсягів робіт по Об'єкту без зміни ціни Договору та отриманням нового позитивного експертного звіту від 27 липня 2021 року № 01241-21, виданого ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза», Сторони дійшли згоди внести зміни в п.2.8 Договору та викласти договірну ціну (Додаток 1), зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), локальний кошторис (Додаток 3), підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), дефектний акт (Додаток 5), експертний звіт (Додаток 6) до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням обсягів робіт по Об'єкту без зміни ціни Договору та отриманням нового позитивного експертного звіту, Сторони дійшли згоди викласти п. 2.8 у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Зведений кошторисний розрахунок (Додаток 2), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5), Експертний звіт (Додаток 6).
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з фактичним виконанням робіт на Об'єкті та уточненням обсягів робіт за Договором, Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну по Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 263/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Будівництво парку вздовж просп. Генерала Ватутіна між просп. Володимира Маяковського та вул. Оноре де Бальзака у Деснянському районі» 1 роб 44 625 703,43
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 44 625 703,43
UAH (в тому числі ПДВ 7 437 617,24 UAH)