Крупа гречана, рис шліфований, пшоно, крупа перлова, пластівці вівсяні, крупа ячмінна
Очікувана вартість
268 500,00 UAH
UA-2020-05-19-000762-c 892a4ae9e8a946b4852b73191ff6c141
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна клінічна лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02000010
Місцезнаходження: 33007, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Київська, 78г
Контактна особа: Віталій Квітчук
+380362281910,+380362281692
kzroklbuhc2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 13:42
Очікувана вартість: 268 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 342,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
Крупа гречана
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
3000 кілограми
Рис шліфований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2000 кілограми
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1000 кілограми
Пластівці вівсяні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
2500 кілограми
Крупа ячмінна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33007, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Київська, 78-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти НСЗУ Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 травня 2020 09:30
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_Додаток_3.doc
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_Додаток_1.doc
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_Додаток_2.doc
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_ТД.doc
25 травня 2020 11:35
Зміни.doc
26 травня 2020 09:30
Електронний цифровий підпис
19 травня 2020 10:03
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_Додаток_3.doc
19 травня 2020 10:02
КРУПИ_Додаток_3.doc
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_Додаток_1.doc
19 травня 2020 10:02
КРУПИ_Додаток_1.doc
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_Додаток_2.doc
19 травня 2020 10:02
КРУПИ_Додаток_2.doc
25 травня 2020 11:35
КРУПИ_ТД.doc
19 травня 2020 10:02
КРУПИ_ТД.doc
25 травня 2020 11:35
Зміни.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Приходько Зоряна Романівна 228 700,00
UAH з ПДВ
225 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович 235 500,00
UAH з ПДВ
225 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" 256 512,00
UAH з ПДВ
225 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 червня 2020 08:30
sign.p7s
08 червня 2020 08:22
технічні крупи.pdf
08 червня 2020 08:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg
08 червня 2020 08:22
мтб крупи.pdf
08 червня 2020 08:22
відповідність крупи.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 09:44
sign.p7s
30 червня 2020 09:43
Довідка № 35.tiff
23 червня 2020 17:11
sign.p7s
16 червня 2020 08:51
sign.p7s
05 червня 2020 16:36
sign.p7s
05 червня 2020 16:34
п.10 ч.1 ст.17..tiff
05 червня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.tiff
05 червня 2020 16:34
ч.2 ст.17.tiff
05 червня 2020 16:34
Специфікація.tiff
05 червня 2020 16:34
п.9 ч.1 ст.17..tiff
05 червня 2020 16:34
Лист-відгук.tiff
05 червня 2020 16:34
п.8 ч.1 ст.17.tiff
05 червня 2020 16:34
п.7 ч.1 ст.17.tiff
05 червня 2020 16:34
п.4 ч.1 ст.17.tiff.tiff
05 червня 2020 16:34
п.5 ч.1 ст.17..tiff
05 червня 2020 16:34
п.3 ч.1 ст.17.tiff.tiff
05 червня 2020 16:34
п.1 ч.1 ст.17.tiff
05 червня 2020 16:34
п.6 ч. 1 стаття 17.tiff
05 червня 2020 16:34
Накладна.tiff
05 червня 2020 16:34
п.2 ч.1 ст.17.tiff.tiff
05 червня 2020 16:34
Договір ст 4.tiff
05 червня 2020 16:34
Договір ст 5.tiff
05 червня 2020 16:34
Договір ст 3.tiff
05 червня 2020 16:34
Договір ст 2.tiff
05 червня 2020 16:34
Договір ст 1.tiff
05 червня 2020 16:34
Декладація якості.tiff
05 червня 2020 16:34
Довідка про статут.tiff
05 червня 2020 16:34
Довідка про санкції.tiff
05 червня 2020 16:34
Довідка про ліцензію.tiff
05 червня 2020 16:34
Довідка про витрати.tiff
05 червня 2020 16:34
Виписка з ЄДР 2 ст..tiff
05 червня 2020 16:33
Виписка з ЄДР 1 ст..tiff

Публічні документи

07 червня 2020 22:12
sign.p7s
05 червня 2020 21:56
Декларації крупи.pdf
05 червня 2020 21:56
11. Проєкт Договору.pdf
05 червня 2020 21:56
7. Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 21:56
3. Копія Статуту.pdf
05 червня 2020 21:56
3. Копія опису.pdf
05 червня 2020 21:56
1.1. Інформація про МТБ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Приходько Зоряна Романівна
#3004115742
Відхилено 225 290,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 18:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 13:46
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович
#2623203177
Переможець 225 300,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 12:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 18:24

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Приходько Зоряна Романівна у процедурі UA-2020-05-19-000762-c за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа гречана, рис шліфований, пшоно, крупа перлова, пластівці вівсяні, крупа ячмінна) від 10.06.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає аналогічний договір, за яким виконано зобов’язання, із долученням накладної (накладних) чи іншого документу про передачу-отримання товару та листа-підтвердження від контрагента щодо належного виконання цього договору. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано договір № 6 від 06.02.2017 із листом-відгуком та накладними. 1. Накладні не свідчать про повне виконання договору. Накладні надані не на всю суму, зазначену в договорі. 2. Строк дії договору № 6 від 06.02.2017 до 31.12.2016 (п. 10.1). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Долучити накладні чи інші документи про передачу-отримання товару на всю суму договору № 6 від 06.02.2017. 2. Надати інформацію щодо строку дії договору № 6 від 06.02.2017 із змінами (за наявності) до відповідного договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявне обладнання та матеріально-технічну базу (в т.ч. транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів) (у власності, користуванні чи на інших правах) для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі Замовнику із наданням підтверджуючих документів. Перелік виявлених невідповідностей. Довідкою від 03.02.2020 (без реєстраційного номера та посилання на номер закупівлі, датованою до оголошення закупівлі) про наявність обладнання та матеріально- технічної бази повідомлено про наявність складського приміщення з вагами, стелажами та піддонами, і автотранспорту. На підтвердження наявності відповідної матеріально-технічної бази надано договір оренди транспортного засобу від 02.02.2020 з актом приймання-передачі. 1. В акті приймання-передачі зазначено, що транспортний засіб передається на підставі договору від 03.02.2020. 2. Відсутні підтверджуючі документи про наявність іншого майна, про яке Учасник повідомив у довідці 03.02.2020. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати інформацію щодо того, яким договором оренди від 02.02.2020 чи від 03.02.2020 керувались сторони при прийманні-передачі транспортного засобу, а також долучити такий договір (якщо він не долучений) і акт приймання-передачі (чи зміни) з посиланням на один договір, а не різні. 2. Надати підтверджуючі документи на все майно, про яке Учасник повідомив у довідці 03.02.2020.

Документи

15 червня 2020 18:02
sign.p7s
15 червня 2020 18:00
Протокол 452.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ФОП Галагуз Анатолій Володимирович у процедурі UA-2020-05-19-000762-c за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 15610000-7 – Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа гречана, рис шліфований, пшоно, крупа перлова, пластівці вівсяні, крупа ячмінна) від 15.06.2020 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П.5 Розділу III. Тендерної документації визначено, що на підтвердження відповідності критерію наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник надає довідку, складену у довільній формі, з інформацією про наявне обладнання та матеріально-технічну базу (в т.ч. транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів) (у власності, користуванні чи на інших правах) для підтвердження можливості поставки предмету закупівлі Замовнику із наданням підтверджуючих документів. Перелік виявлених невідповідностей. У складі пропозиції наявні: - Договір оренди основних засобів від 03.01.2020 № 6 (складське приміщення площею 157 м.кв. за адресою: м. Березне, вул. Зірненська, 18). Акт приймання-передачі від 03.01.2020 до договору оренди від 03.01.2020 № 6 про прийняття площі 157 м.кв. за адресою: м. Березне, вул. Зірненська, 18, згідно договору оренди основних засобів від 03.01.2019 № 6; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу ВК2883СН. Але відсутня довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявне обладнання та матеріально-технічну базу (в т.ч. транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів) (у власності, користуванні чи на інших правах). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку з інформацією про наявне обладнання та матеріально-технічну базу (в т.ч. транспортний засіб, призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів) (у власності, користуванні чи на інших правах). Долучити Акт приймання-передачі до договору оренди від 03.01.2020 № 6 про прийняття складського приміщення площею 157 м.кв. за адресою: м. Березне, вул. Зірненська, 18, згідно договору оренди основних засобів від 03.01.2020 № 6.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 12:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович
#2623203177
225 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 липня 2020 13:36
Договір 306 від 01 07 2020.pdf укладений
01 липня 2020 13:35

Актуальні тендери

До пошуку