Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці м’які)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2020-05-19-000492-b 9d032532fdbc4299a4778c70203a38c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Тетяна Михайлівна

+380373522370 tanyarom_1985@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Сторожинецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43436273
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька, 6А
Контактна особа: Романюк Тетяна Михайлівна
+380373522370
tanyarom_1985@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 травня 2020 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 11:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 11:19
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (стільці м’які)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59032, Україна, Чернівецька область, с. Ропча, вул. М.Емінеску, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за отриманий товар проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Учасником, накладної на оплату товару (далі – Накладна) та інших розрахункових документів відповідно до вимог чинного в Україні на момент поставки законодавства. Розрахунки за поставлений товар здійснюються шляхом оплати у розмірі 100% від суми, зазначеної у розрахункових документах з відстрочкою платежу не менше ніж на 30 днів після дати отримання товарів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 5 банківських днів з дня отримання відповідного призначення на фінансування закупівлі відповідно до Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 11:15
Проект договору.docx
19 травня 2020 11:15
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до стільців
Дата подання: 20 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 21 травня 2020 10:10
Прошу надати детальні вимоги до потрібних Вам стільців
Відповідь: Детальні вимоги до потрібних нам стільців визначені додатком № 2 «Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі» до оголошення про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Сторожинецький меблевий комбінат" 160 000,00
UAH з ПДВ
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 13:42
Електронний підпис
27 травня 2020 13:22
лист гарантія.pdf
27 травня 2020 13:22
Договір.pdf
27 травня 2020 13:21
витяг з ЄДР.pdf
27 травня 2020 13:21
свідоцтво ПДВ.pdf
27 травня 2020 13:21
Висновок ДСЕЕ.pdf
27 травня 2020 13:20
Специфікація.pdf
27 травня 2020 13:17
технічні вимоги.pdf
27 травня 2020 13:16
лист відгук.pdf
27 травня 2020 13:16
довідка досвід робіт.pdf
27 травня 2020 13:16
цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 13:15
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ "СТОРОЖИНЕЦЬКИЙ МЕБЛЕВИЙ КОМБІНАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з додатковою відповідальністю "Сторожинецький меблевий комбінат"
#22853720
Переможець 160 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 10:39

Документи

01 червня 2020 10:39
Електронний підпис
01 червня 2020 10:37
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Сторожинецький меблевий комбінат"
#22853720
160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2020 10:39
Електронний підпис
01 червня 2020 10:37
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:27
Звіт про виконання договору укладений
31 грудня 2020 10:26
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 09:56
Додаткова угода.pdf зміни до договору
11 червня 2020 09:55
Договір укладений
03 червня 2020 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. П.3.1. Договору від 03 червня 2020 року № 31викласти в такій редакції: «Ціна Договору становить 160000,00 (сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі сума ПДВ становить 26666,67 (Двадцять шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок)
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 160 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 666,67 UAH)