Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Мостова, вул.Гагаріна в м.Слов'янськ" ДК 021:2015 715200-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Очікувана вартість
196 549,41 UAH
UA-2020-05-18-005848-c ● 4a9b5df4fcde4d0e9636f0abb9670ddd
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364636 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 19:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 15:35 |
Очікувана вартість: | 196 549,41 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 965,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 980 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за об'єктом: "Капітальний ремонт дорожнього покриття вул.Мостова, вул.Гагаріна в м.Слов'янськ" ДК 021:2015 715200-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ, Мостова ,Гагарина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за надану послугу проводиться в національній валюті України (гривні), у безготівковій формі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих (виконаних) послуг та отримання рахунку від Виконавця залежно від реального фінансування видатків Замовника. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 травня 2020 14:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 травня 2020 14:08 |
Оголошення 20.05.20 нова редакція.docx | |
20 травня 2020 14:08 |
Проток. рішен. УО о внесенні 20.05.20.pdf | |
18 травня 2020 19:40 |
Додаток 2.xls | |
18 травня 2020 19:40 |
договор_тех.нагляд дорога 18.05.20.doc |
20 травня 2020 14:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 травня 2020 14:08 |
Оголошення 20.05.20 нова редакція.docx
|
|||
20 травня 2020 14:08 |
Проток. рішен. УО о внесенні 20.05.20.pdf
|
|||
18 травня 2020 19:40 |
Додаток 2.xls
|
|||
18 травня 2020 19:40 |
договор_тех.нагляд дорога 18.05.20.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про нотаріальне завірення підпису
Дата подання: 21 травня 2020 03:00
Дата відповіді: 21 травня 2020 09:08
Питання: укажіть норму закону, яка дає можливість Замовнику ставити таку вимогу: "Копії документів мають бути належним чином засвідчені, завірені підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою. У разі ведення учасником діяльності без використання печатки, документи засвідчуються власним підписом з обов`язковим наданням зразка підпису, засвідченого нотаріально." Мається на увазі нотаріальне засвідчення підпису.??
Питання: чи буде виконано норми ЗУ та ТД, якщо усі документи будуть завірені ЕЦП (електронним цифровим підписом)???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Нотаріальне засвідчення підпису уповноваженої посадової особи.
2.Норми ЗУ " Про публічні закупівлі " та вимоги документації закупівлі Замовника будуть дотримані, якщо усі документи будуть завірені ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікований електронний підпис).
2.Норми ЗУ " Про публічні закупівлі " та вимоги документації закупівлі Замовника будуть дотримані, якщо усі документи будуть завірені ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікований електронний підпис).
про Розрахунок витрат на технічний нагляд.
Дата подання: 21 травня 2020 03:32
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:57
Чи є форма для надання Розрахунок витрат на технічний нагляд, чи її можна зробити в довільній формі?
Відповідь: Розрахунок витрат на технічний нагляд надається відповідно до листа Держбуду №7/7-1010 від 04.10.200р.
Про надання:. Копію фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики/ копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді
Дата подання: 21 травня 2020 03:38
Дата відповіді: 21 травня 2020 08:55
П. 14. ТД містить вимогу подати "Копію фінансової звітності за останній звітний період з відміткою органу статистики/ копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді"
Якщо Учасник не подає звітність до органу статистики, чи потрібно про це написати довідку?
Якщо не подає податкову звітність в електронному вигляді, а подає в паперовому, та відповідно не може надати копію квітанції про подачу звітності, чи потрібно написати про це довідку?
Якщо Учасник подає подпткову звітність в паперовому вигляді, та в умовах карантину не має можливості отримати відмітку про здачу звітності. Є можливість тільки направити лист. Чи буде достатнім завірення звітності учасником з наданням листа-пояснення про це?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Учасник не подає звітність до органу статистики, потрібно про це написати довідку.
2 Учасник не подає податкову звітність в електронному вигляді, а подає в паперовому, та відповідно не може надати копію квітанції про подачу звітності, потрібно написати про це довідку.
3.Учасник подає податкову звітність в паперовому вигляді, та в умовах карантину не має можливості отримати відмітку про здачу звітності, але э можливість тільки направити лист, буде достатнім завірення звітності учасником з наданням листа-пояснення про це.
2 Учасник не подає податкову звітність в електронному вигляді, а подає в паперовому, та відповідно не може надати копію квітанції про подачу звітності, потрібно написати про це довідку.
3.Учасник подає податкову звітність в паперовому вигляді, та в умовах карантину не має можливості отримати відмітку про здачу звітності, але э можливість тільки направити лист, буде достатнім завірення звітності учасником з наданням листа-пояснення про це.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-005848-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 21 травня 2020 03:03
Про нотаріальне завірення підпису
ПВимагаю від замовника розширити варіанти засвідчення: окрім засвідчення власним підписом з обов`язковим наданням зразка підпису, засвідченого нотаріально." додати засвідчення через накладання ЕЦП (електронного цифрового підпису)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 11:24
Норми статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі " та вимоги документації закупівлі Замовника будуть дотримані, якщо усі документи будуть завірені ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікований електронний підпис).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-18-005848-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 21 травня 2020 03:15
Про наявність наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
п. 6.10.1. ТД вимагає: "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасником надається довідка про забезпеченість Учасника обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машини та механізми, що необхідні для виконання робіт за предметом даних торгів. В обов'язковому поряду Учасник має підтвердити наявність у нього тахеометру, нівеліру, лазерного дальноміра, склерометра, надати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5.
У довідці обов'язково зазначається: 1)тип обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо; 2) марка (модель і т.п.) та рік виготовлення; 3) наявна кількість одиниць; 4) стан (новий, справний, поганий); 5) факт володіння чи користування (у разі оренди або іншого права користування вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи. До довідки надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо)."
Учасник має право орендувати обладнання, і відповідно на це обладнання від не може мати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5. Також він не може мати та надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо.
Усі ці вимоги можливо виконати тільки на обладнання, що є власністю Учасника. В зв"язку з вище зазначеним, вимагаю викласти ТД в наступній редакції:
п. 6.10.1. ТД вимагає: "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасником надається довідка про забезпеченість Учасника обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машини та механізми, що необхідні для виконання робіт за предметом даних торгів. В обов'язковому поряду Учасник має підтвердити наявність у нього тахеометру, нівеліру, лазерного дальноміра, склерометра, надати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5 або надати завірену належним чином копію договору оренди обладнання та матеріально-технічної бази.
У довідці обов'язково зазначається: 1)тип обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо; 2) марка (модель і т.п.) та рік виготовлення; 3) наявна кількість одиниць; 4) стан (новий, справний, поганий); 5) факт володіння чи користування (у разі оренди або іншого права користування вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи. До довідки надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори оренди та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо)."
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасником надається довідка про забезпеченість Учасника обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машини та механізми, що необхідні для виконання робіт за предметом даних торгів. В обов'язковому поряду Учасник має підтвердити наявність у нього тахеометру, нівеліру, лазерного дальноміра, склерометра, надати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5.
У довідці обов'язково зазначається: 1)тип обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо; 2) марка (модель і т.п.) та рік виготовлення; 3) наявна кількість одиниць; 4) стан (новий, справний, поганий); 5) факт володіння чи користування (у разі оренди або іншого права користування вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи. До довідки надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо)."
Учасник має право орендувати обладнання, і відповідно на це обладнання від не може мати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5. Також він не може мати та надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо.
Усі ці вимоги можливо виконати тільки на обладнання, що є власністю Учасника. В зв"язку з вище зазначеним, вимагаю викласти ТД в наступній редакції:
п. 6.10.1. ТД вимагає: "Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Учасником надається довідка про забезпеченість Учасника обладнанням та матеріально-технічною базою, необхідних для виконання умов технічного завдання та які будуть безпосередньо залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має містити інформацію про наявні приміщення, обладнання, машини та механізми, що необхідні для виконання робіт за предметом даних торгів. В обов'язковому поряду Учасник має підтвердити наявність у нього тахеометру, нівеліру, лазерного дальноміра, склерометра, надати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5 або надати завірену належним чином копію договору оренди обладнання та матеріально-технічної бази.
У довідці обов'язково зазначається: 1)тип обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо; 2) марка (модель і т.п.) та рік виготовлення; 3) наявна кількість одиниць; 4) стан (новий, справний, поганий); 5) факт володіння чи користування (у разі оренди або іншого права користування вказати найменування орендодавця, його код за ЄДРПОУ та номер телефону контактної особи. До довідки надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори оренди та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо)."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 11:38
Вимога не задоволена. Відповідно до абз.2 п.6.10.1 Замовником передбачені умови у разі оренди обладнання та матеріально-технічної бази. а саме": до довідки надати підтверджуючі документи (виписки основних засобів підприємства, видаткові накладні/акти щодо придбання обладнання, ліцензії, договори та інші документи, що підтверджують право користування обладнанням, транспортним засобом, приміщенням, програмним забезпеченням, тощо)".
Відповідно до статей 283,284, 285 Господарського кодексу України право користування обладнання та матеріально-технічної бази за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.
Відповідно до статей 283,284, 285 Господарського кодексу України право користування обладнання та матеріально-технічної бази за договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-18-005848-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2814107357
Дата подання: 21 травня 2020 03:23
про п 6.10.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та його повірку
Згідно ТД: "Учасник має підтвердити наявність у нього тахеометру, нівеліру, лазерного дальноміра, склерометра, надати копії технічних паспортів та документи про повірку зазначеного обладнання, ліцензованого програмного забезпечення АВК-5"
Вимагаю прибрати вимогу про надання документів про повірку зазначеного обладнання, якщо стан його новий.
Вимагаю прибрати вимогу про надання документів про повірку зазначеного обладнання, якщо стан його новий.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 11:32
Вимога не задоволена, у зв'язку з тим що зазначенне обладнання (тахеометр, нівелір, лазерного дальноміра, склерометра) відповідно п.3 частини 3 розділу IV до Наказу №193 від 08.02.2016р. Міністерства економічного розвитку і торгівлі "Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів" має проходити щорічно перевірку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" |
62 000,00
UAH з ПДВ
|
62 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ |
187 920,00
UAH з ПДВ
|
185 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУЗЬМЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
187 219,20
UAH з ПДВ
|
187 219,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "САЗОНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2814107357 |
Відхилено |
62 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 09:34
|
|
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ #38914550 |
Переможець |
185 900,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 14:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2021 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:36
|
Договір 132.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2021 11:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 15:51
|
ДУ 2 від 17.11.20.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2020 10:38
|
Допугода1 к договру 132.jpg | зміни до договору |
03 червня 2020 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 10:32
|
Договір 132 від 03.06.20.PDF | укладений |
03 червня 2020 10:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п.2 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п. 2.1 ,п.2.2 Додаток №1, Додаток №2 у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | договір правонаступництва |
Номер договору про закупівлю: | 132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |