Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 16810000-6 Частини для сільськогосподарської техніки (Запасні частини до засобів малої механізації STIHL в асортименті (або еквівалент))
Очікувана вартість
572 805,20 UAH
UA-2020-05-18-005676-c d097f8b249a641dd972a126b2df3bf81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:25
Очікувана вартість: 572 805,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 728,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16810000-6: Частини для сільськогосподарської техніки


Поставка протягом 2020 року згідно заявок Замовника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2392 одиниця
Запасні частини до засобів малої механізації STIHL в асортименті (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3 на підставі заяви Замовника, згідно INCOTERMS-2010 DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 16810000-6 — Частини для сільськогосподарської техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:54
Протокол №214 від 02.06.2020 щодо внесення змін до закупівлі.pdf
18 травня 2020 18:02
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ STIHL.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток №5 проект договору.doc
18 травня 2020 18:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 запасні частини.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток №1 до ТВ.docx
02 червня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 07:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:54
Протокол №214 від 02.06.2020 щодо внесення змін до закупівлі.pdf
18 травня 2020 18:02
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника до ст.16.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ+.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ STIHL.docx
18 травня 2020 18:02
Додаток №5 проект договору.doc
18 травня 2020 18:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 запасні частини.doc
18 травня 2020 18:02
Додаток №1 до ТВ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ" 572 531,71
UAH з ПДВ
572 531,71
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄВТЮКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ 572 805,20
UAH з ПДВ
572 805,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:13
ПРОПОЗИЦІЯ ЗЧ 1 (1).pdf
30 червня 2020 15:47
scan10038.JPG
30 червня 2020 15:34
Електронний підпис
30 червня 2020 15:32
ПРОПОЗИЦІЯ ЗЧ++.pdf
10 червня 2020 10:59
Електронний підпис
28 травня 2020 13:09
Iнформацiйний_лист_IД.pdf
28 травня 2020 13:08
Лист_щодо_походження.pdf
28 травня 2020 13:08
Лист_-_гарантiя.pdf
28 травня 2020 13:08
доп1_до_договору_586.pdf
28 травня 2020 13:08
додаток_9.pdf
28 травня 2020 13:08
додаток_8.pdf
28 травня 2020 13:08
додаток_7.pdf
28 травня 2020 13:08
Додаток_4.pdf
28 травня 2020 13:08
додаток_3.pdf
28 травня 2020 13:08
додаток_10.pdf
28 травня 2020 13:08
Додаток_1_до_ТВ.pdf
28 травня 2020 13:08
Довкiлля.pdf
28 травня 2020 13:08
виписка_з_EДР.pdf
28 травня 2020 13:08
ПРОПОЗИЦIЯ_ЗЧ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ"

ФОП ЄВТЮКОВ ОЛЕКСІЙ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ"
#36102329
Переможець 572 531,71
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТ ДОНБАСУ"
#36102329
572 531,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 10:08
Електронний підпис зміни до договору
17 вересня 2020 10:51
Дод угода №3 від 17.09.2020 до договору №257 від 08.07.2020.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:45
Повідомлення про внесення змін до договору дод угода №3.pdf зміни до договору
17 вересня 2020 10:45
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 11:39
Додаткова угода №2 від 06.08.20 до дог 257.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 11:36
Повідомлення про внесення змін від 06.08.20 до дог 257_2.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 10:40
Дод угода №1 від 09.07.2020 до договору про закупівлю №257 від 08.07.2020.pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:39
Повідомлення про внесення змін до договору дод угода №1.pdf зміни до договору
09 липня 2020 10:39
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:22
Договір про закупівлю №257 від 08.07.2020 р.pdf укладений
08 липня 2020 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 257 від 08 липня 2020 року, а саме: 1.1. Викласти п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна товару та загальна сума договору», п.4.3 та п. 4.6. розділу ІV «Порядок розрахунків» в наступній редакції: «п. 3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 572 531,71 грн. (п'ятсот сімдесят дві тисячі п'ятсот тридцять одна гривня 71 коп.) з ПДВ. кошти міського бюджету в сумі 328 814,04 грн. (триста двадцять вiсiм тисяч вiсiмсот чотирнадцять гривень 04 коп.) кошти підприємства в сумі 243 717,67 грн. (двiстi сорок три тисячi сiмсот сiмнадцять гривень 67 коп.) «п.4.3. Замовник здійснює оплату за Товар, який вказано у Специфікації, після поставки Товару на підставі видаткової накладної та наданих документів у відповідності до п. 5.4 не пізніше 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару.» «п. 4.6. Джерелом фінансування є кошти міського бюджету та кошти підприємства» 1.2. Додаток №1 до Договору №257 від 08 липня 2020 року «СПЕЦИФІКАЦІЯ» читати у редакції Додатку 1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Викласти п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна товару та загальна сума договору», п.4.3 та п. 4.6. розділу ІV «Порядок розрахунків» в наступній редакції: «п. 3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 572 531,71 грн. (п'ятсот сімдесят дві тисячі п'ятсот тридцять одна гривня 71 коп.) з ПДВ. кошти міського бюджету в сумі 366 174,78 грн. (триста шістдесят шість тисяч сто сімдесят чотири гривні 78 коп.) кошти підприємства в сумі 206 356,93 грн. (двiстi шість тисячь триста п’ятдесят шість гривень 93 коп.) Кошти міського бюджету збільшено на 37 360,74 грн., у т.ч. ПДВ 6 226,79 грн. Кошти підприємства зменшено на 37 360, 74 грн, у т.ч. ПДВ 6 226,79 грн. «п.4.3. Замовник здійснює оплату за Товар, який вказано у Специфікації, після поставки Товару на підставі видаткової накладної та наданих документів у відповідності до п. 5.4 не пізніше 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару.» «п. 4.6. Джерелом фінансування є кошти міського бюджету та кошти підприємства» 1.2. Додаток №1 до Договору №257 від 08 липня 2020 року «СПЕЦИФІКАЦІЯ» читати у редакції Додатку 1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 257 від 08 липня 2020 року, а саме: 1.1. Викласти п. 3.1. розділу ІІІ «Ціна товару та загальна сума договору» в наступній редакції: «п. 3.1. Ціна (сума) даного Договору становить 572 531,71 грн. (п'ятсот сімдесят дві тисячі п'ятсот тридцять одна гривня 71 коп.), у тому числі ПДВ 95 421,95 грн. кошти міського бюджету в сумі 489 211,54 грн. (чотириста вiсiмдесят дев`ять тисяч двiстi одинадцять гривень 54 коп.), у т.ч. ПДВ 81 535,25 грн. кошти підприємства в сумі 83 320,17 грн (вiсiмдесят три тисячi триста двадцять гривень 17 коп.), у т.ч. ПДВ 13 886,69 грн. Кошти міського бюджету збільшено на 123 036,76 грн., у т.ч. ПДВ 20 506,13 грн. Кошти підприємства зменшено на 123 036,76 грн., у т.ч. ПДВ 20 506,13 грн. 1.2. Додаток №1 до Договору №257 від 08 липня 2020 року «СПЕЦИФІКАЦІЯ» читати у редакції Додатку 1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 257
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 489 211,55
UAH (в тому числі ПДВ 81 535,26 UAH)