Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція частини приміщень, розташованих на першому поверсі головного корпусу КНП «Запорізька обласна клінічна лікарня» ЗОР під відділення екстреної медичної допомоги за адресою: Оріхівське шосе,10, м. Запоріжжя
Очікувана вартість
29 898 000,00 UAH
UA-2020-05-18-005300-c 8db4e93dfa7642018649e371f44f0b5e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Стельмаков

+380617698131 skv82zokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006716
Місцезнаходження: 69600, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10
Контактна особа: Костянтин Стельмаков
+380617698131
skv82zokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 16:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:59
Очікувана вартість: 29 898 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 290 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 149490 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69600, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 60 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-19-000003 ● 38c4c55e43864fa88ec8ec584d6ce140
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2020 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

19.05.2020 № 76

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 19.05.2020 №76

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

1) UA-2020-05-18-005300-c, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-20 14:05:00

Відповідь на моніторинг


У моніторингу зазначено, що відповідно до ч.5 ст. 17 Закону, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих реєстрів, в даному випадку документ стосовно вимоги зазначені у п. 3, ч. 1, ст.17 Закону.
В той же час ч. 6 ст. 17 Закон зобов’язує переможця закупівлі, у строк що не перевищує десяти днів надати документи шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених вісьмома пунктами, зокрема документ, стосовно вимоги зазначений у п. 3, ч. 1, ст.17 Закону, про що Замовником зазначено у примітках до тендерної документації:
«* у відповідності до ч. 6, ст. 17 Закону, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель.»

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

зауваження виправлені. внесені відповідні зміни

2020-05-26 14:29:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-07-08-000020 ● f3e9a8fb76c844b49578e5484526c457
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2020 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

08.07.2020 № 135

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків та виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 08.07.2020 №135


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

UA-2020-05-18-005300-c, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ", ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повернути переможця ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНИК» на кваліфікацію та відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів на підставі Висновку східного офісу Держаудитслужби (Запорізька обл.) від 9 лип 12:55 та згідно абзацу 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

2020-07-14 15:50:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 29 504 419,20
UAH з ПДВ
29 504 419,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЬТАЇР-М" 29 601 899,56
UAH з ПДВ
29 601 899,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:53
Електронний підпис
02 липня 2020 16:52
Довідка_про_Санкції.pdf
02 липня 2020 16:52
Довідка_МВС.rar
02 липня 2020 16:52
Довідка_ДПІ.rar
23 червня 2020 14:29
Електронний підпис
11 червня 2020 14:46
Електронний підпис
11 червня 2020 14:45
7931__~1.BDC
11 червня 2020 14:45
12. Документи щодо ПДВ.pdf
11 червня 2020 14:45
5. Оригінал Статуту.pdf
11 червня 2020 14:45
1. Тендерна_пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 13:38
ЦП.pdf
11 червня 2020 13:38
ТЗ.pdf
11 червня 2020 13:38
Свидетельство.pdf
11 червня 2020 13:38
Реквізити.pdf
11 червня 2020 13:38
НДС.pdf
11 червня 2020 13:38
кошторис.rar
11 червня 2020 13:38
Довідки кваліфікації.pdf
11 червня 2020 13:38
Довідка до ст. 17 ЗУ.pdf
11 червня 2020 13:38
Гарантия.rar
11 червня 2020 13:38
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

ПП "АЛЬТАЇР-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Рішення скасоване 29 504 419,20
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 червня 2020 15:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"
#31061880
Відхилено 29 504 419,20
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:44
ПП "АЛЬТАЇР-М"
#34028097
Відхилено 29 601 899,56
UAH з ПДВ
14 липня 2020 15:55

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей згідно тендерної документації до закупівлі: Відповідно до вимог, що зазначені у тендерної документації (Додаток 4 «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону Учасник повинен надати зазначені документи для підтвердження своєї кваліфікації): 1. Довідка «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», за нижченаведеною формою, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт. Інформація про наявність власної чи орендованої матеріально-технічної бази (виробничо-промислова база, склади, майстерні та інше). 1.1. Обов’язково зазначити в переліку наявність техніки та обладнання, які необхідні для виконання будівельно-монтажних робіт згідно технічного завдання, цієї Інформації про закупівлю та які будуть відображені в розділі підсумковій відомості ресурсів у розрахунках Договірної ціни Учасника. Вимога: 1.2. Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. Невідповідність: Учасник на підтвердження орендованої будівельної техніки надав Договір оренди № 03/02-20 від 03.02.2020 р. з ТОВ «СК Городок-3» з копіями документів, які підтверджують права власності на неї, але свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, на автомобіль з реєстраційним номером АХ 7199 ЕЕ надано тільки одну задубльовану сторону документу. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції документ у правильному вигляді. Вимога: В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди (або копію договору надання послуг) з зазначенням переліку техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі. Невідповідність: Учасник надав Договір 050320-01 від 05.03.2020 р. про надання послуг вантажопідйомних машин-автовеж, але лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі не надано, також не надані копії документів що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за предметом закупівлі та копії документів що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. Невідповідність: Учасник у Довідці «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» зазначив автобетононасоси MAN 27.314 та IVECO 440 Е42 та надав Договір надання послуг на прокачування товарного бетону за допомогою автобетононасосу (АБН) де зазначена наступна техніка: MERCEDES-BENZ реєстраційний №АХ 8553 ВС.; MAN 27.314, реєстраційний № АХ 81-23 BE; IVECO 440 Е42 реєстраційний №АХ 8481 ЕН, але копії документів що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку надано лише на MERCEDES-BENZ. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції копії документів що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку MAN 27.314, реєстраційний № АХ 81-23 BE та IVECO 440 Е42 реєстраційний №АХ 8481 ЕН, Вимога: 1.3. Для підтвердження наявності зазначеної матеріально технічної бази Учасник повинен надати сканкопію з оригіналу документа, що підтверджує право власності на неї, або сканкопію з оригіналу договору оренди виробничих приміщень. Невідповідність: Наданий Вами договір оренди № 29/12-1 був укладений строком з 29.12.2016 року по 31.12.2018 року та відповідно вимог статті 793 ЦК України не потребував нотаріального посвідчення. Одночасно Вами надано додаткову угоду № 5, якою строк дії договору було продовжено до 31.12.2020 року. Додаткова угода є невід’ємною частиною договору оренди. За таких обставин вбачається, що з урахуванням Додаткової угоди № 5 від «01» жовтня 2019 р. строк дії договору складає з 29.12.2016 р. по 31.12.2020 р., а відтак відповідно до ч. 2 ст. 793 ЦК України підлягає нотаріальному посвідченню. Відповідно ч. 1 ст. 220 ЦК України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. Враховуючи вказані вище обставини наданий Вами договір оренди № № 29/12-1 від 29.12.2016 р. не може вважатись виконанням вимоги пункту 1.3. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції Учасник повинен надати підтвердження наявності зазначеної матеріально технічної бази. Вимога: 2. Довідку, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для виконання умов договору: Для підтвердження наявності робітників робочих професій в штаті надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію (або повідомлення про прийняття працівника на роботу), з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності. Невідповідність: В наданій довідці робітників робочої професії деякі працівники не зазначені у Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу). Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції Учасник повинен привести у відповідність надану інформацію щодо робітників робочої професії. Вимога: Надати оригінал (оригінали) чи копія (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (у відповідності до інформації, наведеної учасником у таблицях за Формою 2.1 та 2.2). Невідповідність: Відсутній підтверджуючий документ про наявність трудових відносин між Хмара О. Ю з учасником. Для усунення виявлених невідповідностей та для подальшого розгляду пропозиції необхідно додати до своєї пропозиції надати підтверджуючий документ про наявність трудових відносин між Хмара О. Ю та Учасником.

Інформація про відміну

Дата відміни
14 липня 2020 15:55
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі