Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000 Горностаївського району Херсонської області
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220906 Kostyantynivka - /М-14/ on the site km 0+000 – km 6+000 in Kherson region
Очікувана вартість
33 501 086,00 UAH
UA-2020-05-18-005185-c d67a1fad9666417cae3e45421e0597ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
National ID: 43538115
Contact point: Venislav Nataliia
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 травня 2020 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 16:50
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:52
Очікувана вартість: 33 501 086,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335 010,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 травня 2020 16:46
Enquiries until: 08 червня 2020 16:50
Complaints submission until: до 14 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2020 16:50

Information

Estimated total value: 33 501 086 UAH including VAT
Minimal lowering step: 335 011 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000 Горностаївського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74640, Україна, Херсонська область, Горностаївський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220906 Kostyantynivka - /М-14/ on the site km 0+000 – km 6+000 in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 16:46
додаток 3 проект договору.doc
18 травня 2020 16:46
ТД Костянтинівка.doc
18 травня 2020 16:46
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
18 травня 2020 16:46
додаток 2 технічна частина.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-05-18-005185-cd67a1fad9666417cae3e45421e0597ec
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 15:43
ПП АВІГЕЯ СТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 15:44
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 15.06.2020 року № 22 з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 39 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Для виконання робіт відповідно до пункту 39 технічного завдання необхідно уточнити наявність машин та механізмів. Необхідно надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності).

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 15:23
Електронний підпис
23 липня 2020 15:22
Довідки Стаття 17
23 липня 2020 15:22
Довідка МВС
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:41
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:04
14. АБЗ.pdf
15 червня 2020 13:04
13. Підтвердження мтб.pdf
15 червня 2020 13:04
11. Строк дії ТП.pdf
15 червня 2020 13:04
9. Інші документи.pdf
15 червня 2020 13:04
8. Додаток 5.pdf
15 червня 2020 13:04
5. Проект договору.pdf
15 червня 2020 13:04
4. Технічна частина.pdf
15 червня 2020 13:04
17. Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 13:04
16. Досвід.PDF

Документи

Публічні документи

16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 АБЗ.pdf
16 червня 2020 22:43
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 22:43
Інші довідки.pdf
16 червня 2020 22:43
ДЦ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 5 Лист згода.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 фіндокументи.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 працівники.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 МТБ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 інші довідки.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:47
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 11:47
Проект договору.pdf
17 червня 2020 11:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 червня 2020 11:47
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 11:47
Відгук.PDF
17 червня 2020 11:47
Форма КБ3, КБ2.pdf
17 червня 2020 11:47
Договір №98 Поточ.рем..pdf
17 червня 2020 11:47
Договір оренди ДІІР.pdf
17 червня 2020 11:47
Бухгалтерська довідка.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:21
36 Сертифікат ISO.pdf
17 червня 2020 15:21
33 Договір прект_0001.pdf
17 червня 2020 15:21
37 Технічна частина.pdf
17 червня 2020 15:21
32 ДОВІДКИ З БАНКУ _0001 2.pdf
17 червня 2020 15:20
40 Договірна ціна.PDF
17 червня 2020 15:20
19 Договір поставки а б.pdf
17 червня 2020 15:20
16 ГЛ про техніку Р-47_0001.pdf
17 червня 2020 15:20
15 Бух довідка техніка.pdf
17 червня 2020 15:20
4 Доручення.pdf
17 червня 2020 15:20
0 Стаття 17 Р-47_0001.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 14.05.2020 року № 14-05-2020/17 з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 39 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Для виконання робіт відповідно до пункту 39 технічного завдання необхідно уточнити наявність машин та механізмів. Необхідно надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності).

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:27
п5 ч1 ст17.pdf
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:10
оригінал податкова.pdf
14 серпня 2020 21:10
62.Довідка МВС нова.pdf
14 серпня 2020 21:10
35.Довідка Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
55.Довідка (9).zip
14 серпня 2020 21:10
Довідка - Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
61.Довідки корупція.pdf
14 серпня 2020 21:10
54.Довідка (10).zip
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:43
Договір ГРИНТАЙМ (1).pdf
10 липня 2020 11:43
Довідка.PDF
10 липня 2020 11:43
довідка МЕГО ЛТД.pdf
10 липня 2020 11:43
Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:38
довідки укрсиб.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ кредит.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ кредит.pdf
18 червня 2020 14:37
проект договору.pdf
18 червня 2020 14:37
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка наявність АБЗ.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка ст17.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка субпідряд.pdf
18 червня 2020 14:37
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
18 червня 2020 14:37
довідка мат тех база.pdf
18 червня 2020 14:37
гарантійний лист дод4.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка бенефіціар.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка довкілля.pdf

Конфіденційні документи

18 червня 2020 14:37
ДЦ ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисяч євро

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 18.06.2020 року № 180620/7 з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 39 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Для виконання робіт відповідно до пункту 39 технічного завдання необхідно уточнити наявність машин та механізмів. Необхідно надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності).

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:30
Електронний підпис
10 липня 2020 15:29
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:00
Про захист довкілля.pdf
18 червня 2020 16:00
Про відсутність ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Про асфальтобетон.pdf
18 червня 2020 15:59
Працівники.pdf
18 червня 2020 15:59
Обладнання.pdf
18 червня 2020 15:59
Наказ про призначення.PDF
18 червня 2020 15:59
Згода з ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Загальні відомості.pdf
18 червня 2020 15:59
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди ШЕУ.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди Арбат.pdf
18 червня 2020 15:59
Технична частина.pdf
18 червня 2020 15:59
Стаття 17.pdf
18 червня 2020 15:59
Рішення засновника.PDF
18 червня 2020 15:59
Проект договору.pdf
18 червня 2020 15:59
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
18 червня 2020 15:59
Про фінзвітність.pdf
18 червня 2020 15:59
Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 15:59
Про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ПП АВІГЕЯ СТ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 22 780 770,00
UAH з ПДВ
22 780 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 26 465 941,22
UAH з ПДВ
25 460 908,63
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 26 874 776,40
UAH з ПДВ
25 664 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 27 550 170,18
UAH з ПДВ
26 538 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 31 512 691,00
UAH з ПДВ
26 873 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 28 833 206,72
UAH з ПДВ
26 874 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 15:23
Електронний підпис
23 липня 2020 15:22
Довідки Стаття 17
23 липня 2020 15:22
Довідка МВС
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:41
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:04
14. АБЗ.pdf
15 червня 2020 13:04
13. Підтвердження мтб.pdf
15 червня 2020 13:04
11. Строк дії ТП.pdf
15 червня 2020 13:04
9. Інші документи.pdf
15 червня 2020 13:04
8. Додаток 5.pdf
15 червня 2020 13:04
5. Проект договору.pdf
15 червня 2020 13:04
4. Технічна частина.pdf
15 червня 2020 13:04
17. Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 13:04
16. Досвід.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:27
п5 ч1 ст17.pdf
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:10
оригінал податкова.pdf
14 серпня 2020 21:10
62.Довідка МВС нова.pdf
14 серпня 2020 21:10
35.Довідка Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
55.Довідка (9).zip
14 серпня 2020 21:10
Довідка - Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
61.Довідки корупція.pdf
14 серпня 2020 21:10
54.Довідка (10).zip
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:43
Договір ГРИНТАЙМ (1).pdf
10 липня 2020 11:43
Довідка.PDF
10 липня 2020 11:43
довідка МЕГО ЛТД.pdf
10 липня 2020 11:43
Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:38
довідки укрсиб.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ кредит.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ кредит.pdf
18 червня 2020 14:37
проект договору.pdf
18 червня 2020 14:37
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка наявність АБЗ.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка ст17.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка субпідряд.pdf
18 червня 2020 14:37
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
18 червня 2020 14:37
довідка мат тех база.pdf
18 червня 2020 14:37
гарантійний лист дод4.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка бенефіціар.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка довкілля.pdf

Конфіденційні документи

18 червня 2020 14:37
ДЦ ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисяч євро

Публічні документи

17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:47
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 11:47
Проект договору.pdf
17 червня 2020 11:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 червня 2020 11:47
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 11:47
Відгук.PDF
17 червня 2020 11:47
Форма КБ3, КБ2.pdf
17 червня 2020 11:47
Договір №98 Поточ.рем..pdf
17 червня 2020 11:47
Договір оренди ДІІР.pdf
17 червня 2020 11:47
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 АБЗ.pdf
16 червня 2020 22:43
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 22:43
Інші довідки.pdf
16 червня 2020 22:43
ДЦ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 5 Лист згода.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 фіндокументи.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 працівники.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 МТБ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 інші довідки.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 15:30
Електронний підпис
10 липня 2020 15:29
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:00
Про захист довкілля.pdf
18 червня 2020 16:00
Про відсутність ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Про асфальтобетон.pdf
18 червня 2020 15:59
Працівники.pdf
18 червня 2020 15:59
Обладнання.pdf
18 червня 2020 15:59
Наказ про призначення.PDF
18 червня 2020 15:59
Згода з ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Загальні відомості.pdf
18 червня 2020 15:59
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди ШЕУ.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди Арбат.pdf
18 червня 2020 15:59
Технична частина.pdf
18 червня 2020 15:59
Стаття 17.pdf
18 червня 2020 15:59
Рішення засновника.PDF
18 червня 2020 15:59
Проект договору.pdf
18 червня 2020 15:59
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
18 червня 2020 15:59
Про фінзвітність.pdf
18 червня 2020 15:59
Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 15:59
Про субпідрядників.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:21
36 Сертифікат ISO.pdf
17 червня 2020 15:21
33 Договір прект_0001.pdf
17 червня 2020 15:21
37 Технічна частина.pdf
17 червня 2020 15:21
32 ДОВІДКИ З БАНКУ _0001 2.pdf
17 червня 2020 15:20
40 Договірна ціна.PDF
17 червня 2020 15:20
19 Договір поставки а б.pdf
17 червня 2020 15:20
16 ГЛ про техніку Р-47_0001.pdf
17 червня 2020 15:20
15 Бух довідка техніка.pdf
17 червня 2020 15:20
4 Доручення.pdf
17 червня 2020 15:20
0 Стаття 17 Р-47_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ПП АВІГЕЯ СТ

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Рішення скасоване 22 780 770,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:45
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 22 780 770,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Переможець 25 460 908,63
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
25 460 908,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 11:12
Звіт виконання договору укладений
16 січня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 17:08
дод. уг. 6.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:58
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:33
Дод. уг. 5.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:28
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:03
Дод. уг 4.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:58
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 09:31
Дод. уг. 3.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 13:36
додугода 2.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 17:36
Костянтинівка М14.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:05
Договір укладений
27 серпня 2020 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено обсяг фінансування послуг у 2020 році, змінено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році, змінено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування послуг у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна витрат за окремими статтями кошторису в межах встановленої вартості послуг
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 460 908,63
UAH (в тому числі ПДВ 4 243 484,77 UAH)