Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000 Горностаївського району Херсонської області
Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220906 Kostyantynivka - /М-14/ on the site km 0+000 – km 6+000 in Kherson region
Очікувана вартість
33 501 086,00 UAH
UA-2020-05-18-005185-c d67a1fad9666417cae3e45421e0597ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380958246154 dy.mcdor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE INSTITUTION «LOCAL ROADS OF KHERSON REGION»
National ID: 43538115
Contact point: Venislav Nataliia
+380958246154
dy.mcdor@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 16:50
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:52
Очікувана вартість: 33 501 086,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 335 010,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 18 травня 2020 16:46
Enquiries until: 08 червня 2020 16:50
Complaints submission until: до 14 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2020 16:50

Information

Estimated total value: 33 501 086 UAH including VAT
Minimal lowering step: 335 011 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000 Горностаївського району Херсонської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74640, Україна, Херсонська область, Горностаївський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення 0220906 Костянтинівка - /М-14/, на ділянці км 0+000 – км 6+000
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Сurrent repair vehicular road of general use of local value О220906 Kostyantynivka - /М-14/ on the site km 0+000 – km 6+000 in Kherson region
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 зі змінами в розмірі, що не перевищує 30% від вартості річного обсягу послуг на строк не більше 30 календарних днів за умови наявності належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за фактично надані послуги на підставі наступних документів:1) акту приймання виконаних робіт (форма №КБ-2В), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. 2) довідки про вартість виконаних робіт (форма №КБ-3), підписаного уповноваженими представниками обох сторін. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 16:48
Електронний підпис
18 травня 2020 16:46
додаток 3 проект договору.doc
18 травня 2020 16:46
ТД Костянтинівка.doc
18 травня 2020 16:46
ОГОЛОШЕННЯ (англ. мов.).doc
18 травня 2020 16:46
додаток 2 технічна частина.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-05-18-005185-cd67a1fad9666417cae3e45421e0597ec
Найменування: Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
Код ЄДРПОУ: 43538115
Місцезнаходження: 73000, Україна, Херсонська область обл., місто Херсон, проспект Ушакова, будинок 47
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 10 липня 2020 15:43
ПП АВІГЕЯ СТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 10 липня 2020 15:44
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 10 липня 2020 15:46

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 15.06.2020 року № 22 з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 39 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Для виконання робіт відповідно до пункту 39 технічного завдання необхідно уточнити наявність машин та механізмів. Необхідно надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності).

Документи

Публічні документи

23 липня 2020 15:23
Електронний підпис
23 липня 2020 15:22
Довідки Стаття 17
23 липня 2020 15:22
Довідка МВС
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:41
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:04
14. АБЗ.pdf
15 червня 2020 13:04
13. Підтвердження мтб.pdf
15 червня 2020 13:04
11. Строк дії ТП.pdf
15 червня 2020 13:04
9. Інші документи.pdf
15 червня 2020 13:04
8. Додаток 5.pdf
15 червня 2020 13:04
5. Проект договору.pdf
15 червня 2020 13:04
4. Технічна частина.pdf
15 червня 2020 13:04
17. Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 13:04
16. Досвід.PDF

Документи

Публічні документи

16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 АБЗ.pdf
16 червня 2020 22:43
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 22:43
Інші довідки.pdf
16 червня 2020 22:43
ДЦ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 5 Лист згода.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 фіндокументи.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 працівники.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 МТБ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 інші довідки.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:47
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 11:47
Проект договору.pdf
17 червня 2020 11:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 червня 2020 11:47
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 11:47
Відгук.PDF
17 червня 2020 11:47
Форма КБ3, КБ2.pdf
17 червня 2020 11:47
Договір №98 Поточ.рем..pdf
17 червня 2020 11:47
Договір оренди ДІІР.pdf
17 червня 2020 11:47
Бухгалтерська довідка.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:21
36 Сертифікат ISO.pdf
17 червня 2020 15:21
33 Договір прект_0001.pdf
17 червня 2020 15:21
37 Технічна частина.pdf
17 червня 2020 15:21
32 ДОВІДКИ З БАНКУ _0001 2.pdf
17 червня 2020 15:20
40 Договірна ціна.PDF
17 червня 2020 15:20
19 Договір поставки а б.pdf
17 червня 2020 15:20
16 ГЛ про техніку Р-47_0001.pdf
17 червня 2020 15:20
15 Бух довідка техніка.pdf
17 червня 2020 15:20
4 Доручення.pdf
17 червня 2020 15:20
0 Стаття 17 Р-47_0001.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 14.05.2020 року № 14-05-2020/17 з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 39 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Для виконання робіт відповідно до пункту 39 технічного завдання необхідно уточнити наявність машин та механізмів. Необхідно надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності).

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:27
п5 ч1 ст17.pdf
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:10
оригінал податкова.pdf
14 серпня 2020 21:10
62.Довідка МВС нова.pdf
14 серпня 2020 21:10
35.Довідка Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
55.Довідка (9).zip
14 серпня 2020 21:10
Довідка - Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
61.Довідки корупція.pdf
14 серпня 2020 21:10
54.Довідка (10).zip
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:43
Договір ГРИНТАЙМ (1).pdf
10 липня 2020 11:43
Довідка.PDF
10 липня 2020 11:43
довідка МЕГО ЛТД.pdf
10 липня 2020 11:43
Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:38
довідки укрсиб.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ кредит.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ кредит.pdf
18 червня 2020 14:37
проект договору.pdf
18 червня 2020 14:37
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка наявність АБЗ.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка ст17.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка субпідряд.pdf
18 червня 2020 14:37
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
18 червня 2020 14:37
довідка мат тех база.pdf
18 червня 2020 14:37
гарантійний лист дод4.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка бенефіціар.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка довкілля.pdf

Конфіденційні документи

18 червня 2020 14:37
ДЦ ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисяч євро

Вимога про усунення невідповідностей

1.1 Відповідно до підпункту 1.1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» пункту 1 «Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на закупівлю зазначених послуг Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку, складена згідно наданої форми, з переліком основних видів машин та механізмів, обладнання, інше, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими необхідно надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності). В складі тендерної пропозиції надано довідку від 18.06.2020 року № 180620/7 з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі. Відповідно до пункту 39 технічного завдання на закупівлю зазначених послуг (додаток 2 до тендерної документації) передбачено влаштування тонкошарового покриття товщиною вирівнювального шару 20 мм злитої емульсійно - мінеральної суміші машиною [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше150 автомобілів за добу]. Для виконання робіт відповідно до пункту 39 технічного завдання необхідно уточнити наявність машин та механізмів. Необхідно надати уточнену довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Якщо обладнання, машини та механізми є орендованими або залученими – надати скан-копії, чинних на період виконання робіт, договорів оренди (лізингу), договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо з усіма додатками та змінами до договору (у разі наявності).

Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:30
Електронний підпис
10 липня 2020 15:29
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:00
Про захист довкілля.pdf
18 червня 2020 16:00
Про відсутність ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Про асфальтобетон.pdf
18 червня 2020 15:59
Працівники.pdf
18 червня 2020 15:59
Обладнання.pdf
18 червня 2020 15:59
Наказ про призначення.PDF
18 червня 2020 15:59
Згода з ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Загальні відомості.pdf
18 червня 2020 15:59
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди ШЕУ.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди Арбат.pdf
18 червня 2020 15:59
Технична частина.pdf
18 червня 2020 15:59
Стаття 17.pdf
18 червня 2020 15:59
Рішення засновника.PDF
18 червня 2020 15:59
Проект договору.pdf
18 червня 2020 15:59
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
18 червня 2020 15:59
Про фінзвітність.pdf
18 червня 2020 15:59
Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 15:59
Про субпідрядників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ПП АВІГЕЯ СТ

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 22 780 770,00
UAH з ПДВ
22 780 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" 26 465 941,22
UAH з ПДВ
25 460 908,63
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 26 874 776,40
UAH з ПДВ
25 664 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП АВІГЕЯ СТ 27 550 170,18
UAH з ПДВ
26 538 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант" 31 512 691,00
UAH з ПДВ
26 873 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 28 833 206,72
UAH з ПДВ
26 874 775,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2020 15:23
Електронний підпис
23 липня 2020 15:22
Довідки Стаття 17
23 липня 2020 15:22
Довідка МВС
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:42
Електронний підпис
09 липня 2020 16:41
Документи ТОВ ГРАНІТ-001
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:05
Електронний підпис
15 червня 2020 13:04
14. АБЗ.pdf
15 червня 2020 13:04
13. Підтвердження мтб.pdf
15 червня 2020 13:04
11. Строк дії ТП.pdf
15 червня 2020 13:04
9. Інші документи.pdf
15 червня 2020 13:04
8. Додаток 5.pdf
15 червня 2020 13:04
5. Проект договору.pdf
15 червня 2020 13:04
4. Технічна частина.pdf
15 червня 2020 13:04
17. Договірна ціна.pdf
15 червня 2020 13:04
16. Досвід.PDF

Публічні документи

14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:29
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:27
п5 ч1 ст17.pdf
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:12
Електронний підпис
14 серпня 2020 21:10
оригінал податкова.pdf
14 серпня 2020 21:10
62.Довідка МВС нова.pdf
14 серпня 2020 21:10
35.Довідка Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
55.Довідка (9).zip
14 серпня 2020 21:10
Довідка - Банкрутство.pdf
14 серпня 2020 21:10
61.Довідки корупція.pdf
14 серпня 2020 21:10
54.Довідка (10).zip
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:54
Електронний підпис
10 липня 2020 11:43
Договір ГРИНТАЙМ (1).pdf
10 липня 2020 11:43
Довідка.PDF
10 липня 2020 11:43
довідка МЕГО ЛТД.pdf
10 липня 2020 11:43
Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:42
Електронний підпис
18 червня 2020 14:38
довідки укрсиб.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка УБІБ кредит.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ рах.pdf
18 червня 2020 14:38
довідка ПРИВАТ кредит.pdf
18 червня 2020 14:37
проект договору.pdf
18 червня 2020 14:37
Рiшення_Керiвн_Статут.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка наявність АБЗ.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка ст17.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка субпідряд.pdf
18 червня 2020 14:37
АТЕСТАТ_АБЗ_(оригiнал).pdf
18 червня 2020 14:37
довідка мат тех база.pdf
18 червня 2020 14:37
гарантійний лист дод4.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка бенефіціар.pdf
18 червня 2020 14:37
довідка довкілля.pdf

Конфіденційні документи

18 червня 2020 14:37
ДЦ ПРИВАТ.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Відповідно до положень статті 28 Закону та листа Мінекономрозвитку України від 05.08.2016 № 3302-06/24704-06 при здійсненні закупівлі, очікувана вартість якої перевищує 133 тисяч євро

Публічні документи

17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:48
Електронний підпис
17 червня 2020 11:47
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 11:47
Проект договору.pdf
17 червня 2020 11:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
17 червня 2020 11:47
Ліцензія.pdf
17 червня 2020 11:47
Відгук.PDF
17 червня 2020 11:47
Форма КБ3, КБ2.pdf
17 червня 2020 11:47
Договір №98 Поточ.рем..pdf
17 червня 2020 11:47
Договір оренди ДІІР.pdf
17 червня 2020 11:47
Бухгалтерська довідка.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:44
Електронний підпис
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 АБЗ.pdf
16 червня 2020 22:43
Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 22:43
Інші довідки.pdf
16 червня 2020 22:43
ДЦ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 5 Лист згода.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 фіндокументи.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 працівники.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 МТБ.pdf
16 червня 2020 22:43
Додаток 1 інші довідки.pdf

Публічні документи

10 липня 2020 15:30
Електронний підпис
10 липня 2020 15:29
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:01
Електронний підпис
18 червня 2020 16:00
Про захист довкілля.pdf
18 червня 2020 16:00
Про відсутність ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Про асфальтобетон.pdf
18 червня 2020 15:59
Працівники.pdf
18 червня 2020 15:59
Обладнання.pdf
18 червня 2020 15:59
Наказ про призначення.PDF
18 червня 2020 15:59
Згода з ОГС.pdf
18 червня 2020 15:59
Загальні відомості.pdf
18 червня 2020 15:59
Договірна ціна.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди ШЕУ.pdf
18 червня 2020 15:59
Договір оренди Арбат.pdf
18 червня 2020 15:59
Технична частина.pdf
18 червня 2020 15:59
Стаття 17.pdf
18 червня 2020 15:59
Рішення засновника.PDF
18 червня 2020 15:59
Проект договору.pdf
18 червня 2020 15:59
Відгук ДБРІ ХОДА.pdf
18 червня 2020 15:59
Про фінзвітність.pdf
18 червня 2020 15:59
Витяг ПДВ.PDF
18 червня 2020 15:59
Про субпідрядників.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:36
Електронний підпис
17 червня 2020 15:21
36 Сертифікат ISO.pdf
17 червня 2020 15:21
33 Договір прект_0001.pdf
17 червня 2020 15:21
37 Технічна частина.pdf
17 червня 2020 15:21
32 ДОВІДКИ З БАНКУ _0001 2.pdf
17 червня 2020 15:20
40 Договірна ціна.PDF
17 червня 2020 15:20
19 Договір поставки а б.pdf
17 червня 2020 15:20
16 ГЛ про техніку Р-47_0001.pdf
17 червня 2020 15:20
15 Бух довідка техніка.pdf
17 червня 2020 15:20
4 Доручення.pdf
17 червня 2020 15:20
0 Стаття 17 Р-47_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ПП АВІГЕЯ СТ

ТОВ "Інвестиційно-будівельне підприємство "Гарант"

ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Рішення скасоване 22 780 770,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:45
ТОВ ГРАНІТ-001
#42751872
Відхилено 22 780 770,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
Переможець 25 460 908,63
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД"
#34455332
25 460 908,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:05
Договір укладений
27 серпня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 11:12
Звіт виконання договору укладений
16 січня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 17:08
дод. уг. 6.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 16:58
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 16:33
Дод. уг. 5.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 15:03
Дод. уг 4.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 09:31
Дод. уг. 3.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 09:24
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:36
додугода 2.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:33
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 17:36
Костянтинівка М14.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено обсяг фінансування послуг у 2020 році, змінено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування у 2020 році, змінено строк надання послуг
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено строк надання авансу
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнено обсяг фінансування послуг у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна витрат за окремими статтями кошторису в межах встановленої вартості послуг
Номер договору про закупівлю: 142/ДУ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 25 460 908,63
UAH (в тому числі ПДВ 4 243 484,77 UAH)