Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Влаштування технічних засобів організації дорожнього руху (світлофорного обладнання) на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 136+195 (що відповідає вул. Харківська, вул. Східна) та вул. Титова, на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 134+826 (що відповідає вул. Харківська) та вул. Площа Шахтна, в м. Кремінна Луганської області (з розробкою проектно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
1 872 505,00 UAH
UA-2020-05-18-005110-c 5b16049667b14474af3ed960733d6926
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мажар Юлія Олександрівна

+380645242037 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25903424
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70
Контактна особа: Мажар Юлія Олександрівна
+380645242037
TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:58
Очікувана вартість: 1 872 505,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 362,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Влаштування технічних засобів організації дорожнього руху (світлофорного обладнання) на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 136+195 (що відповідає вул. Харківська, вул. Східна) та вул. Титова, на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 134+826 (що відповідає вул. Харківська) та вул. Площа Шахтна, в м. Кремінна Луганської області (з розробкою проектно-кошторисної документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Влаштування технічних засобів організації дорожнього руху (світлофорного обладнання) на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 136+195 (що відповідає вул. Харківська, вул. Східна) та вул. Титова, на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 134+826 (що відповідає вул. Харківська) та вул. Площа Шахтна, в м. Кремінна Луганської області (з розробкою проектно-кошторисної документації).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна,б.70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2020
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник до початку виконання робіт (послуг) за етапом ІІ, може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт , згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати обладнання та комплектуючих, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агентства Автомобільних Доріг України від 10.02.2020 р. № 42 «Про деякі питання попередньої оплати» строком до трьох календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг за етапом І - у строк не більше 5 (п’яти) робочих днів від дня погодження Замовником проектно-кошторисної документації за наявності позитивного звіту про експертизу кошторисної частини проекту. Погодження проктно-кошторисної документації здійснюється Замовником письмово, окремим листом. Обов’язок здійснення експертизи кошторисної частини проекту покладається на Виконавця. за етапом ІІ - після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 (п’яти) робочих днів до кінця звітного місяця разом із документами, визначеними умовами даного Договору. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 16:38
Електронний підпис
18 травня 2020 16:38
Технічне завдання.pdf
18 травня 2020 16:38
ТД Світлофори.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-18-005110-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "ТВК", Код ЄДРПОУ:32269470
Дата подання: 16 червня 2020 15:04
Скарга до АМКУ по закупівлі №UA-2020-05-18-005110-c
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 16:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішенням органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12837-р/пк-пз від 01.07.2020 р. по закупівлі UA-2020-05-18-005110-c скасувати власне рішення за протоколом від 12.06.2020 року щодо визначення ТОВ «ЮСТ» переможцем закупівлі та оголошення про намір укласти з ним договір
Дата виконання рішення замовником: 13 липня 2020 09:23

Документи подані скаржником

16 червня 2020 16:47
ПП скарга.pdf
16 червня 2020 16:47
Скарга.pdf

Документи подані замовником

07 липня 2020 16:08
протокол-рішення Р-66.pdf
10 липня 2020 13:55
протокол-рішення Р-66.pdf
13 липня 2020 09:23
протокол-рішення Р-66.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" 1 634 730,00
UAH з ПДВ
1 625 367,47
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "ТВК" 1 679 000,00
UAH з ПДВ
1 634 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС" 1 872 000,00
UAH з ПДВ
1 872 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Житлово-Експлуатаційне Підприємство 1 872 505,00
UAH з ПДВ
1 872 505,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:40
Електронний підпис
19 червня 2020 15:26
Цінова пропозиція.PDF
19 червня 2020 15:26
Ст.17 (1).PDF
19 червня 2020 15:26
моніторинг матеріалів.PDF
19 червня 2020 15:26
Лист.PDF
19 червня 2020 15:26
Кошторис.PDF
19 червня 2020 15:26
Довідка МВС.PDF
19 червня 2020 15:26
довідка ДПС.pdf
11 червня 2020 15:53
Електронний підпис
11 червня 2020 15:48
Згоди та Накази.PDF
03 червня 2020 08:15
Електронний підпис
02 червня 2020 21:48
Технічні сертифікати.pdf
02 червня 2020 21:48
Техніка.PDF
02 червня 2020 21:48
Субпідрядник.PDF
02 червня 2020 21:48
Ст.17.PDF
02 червня 2020 21:48
Про санкції.PDF
02 червня 2020 21:48
Працівники.PDF
02 червня 2020 21:48
Мат.База.PDF
02 червня 2020 21:48
Згода на обробку даних.PDF
02 червня 2020 21:48
Документи ТОВ ЮСТ.pdf
02 червня 2020 21:48
Довкілля.PDF
02 червня 2020 21:48
Довідка Ліцензування.PDF
02 червня 2020 21:48
Витяг із Статуту.PDF
02 червня 2020 21:48
Баланс 2019.PDF
02 червня 2020 21:48
Аналогічні договора.PDF

Публічні документи

22 липня 2020 12:38
Електронний підпис
22 липня 2020 12:16
Корупція Оптов Р.О..pdf
22 липня 2020 12:16
Торгівля людьми.pdf
22 липня 2020 12:16
Корупція ТВК.pdf
22 липня 2020 12:16
Банкрутство.pdf
22 липня 2020 12:16
Довідка ДПС.pdf
13 липня 2020 14:54
Електронний підпис
28 травня 2020 17:56
Електронний підпис
28 травня 2020 17:41
Аналогічні договори 1.pdf
28 травня 2020 17:41
Аналогічні договори 2.pdf
28 травня 2020 17:41
Працівники.pdf
28 травня 2020 17:41
Наявність техніки.pdf
28 травня 2020 17:41
матер.-тех. база.pdf
28 травня 2020 17:41
Лист-згода Інвестбуд.pdf
28 травня 2020 17:41
Рекомендац. лист ВКБ.pdf
28 травня 2020 17:41
ВОР.pdf
28 травня 2020 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
28 травня 2020 17:41
Підписант.pdf
28 травня 2020 17:41
Інформаційні довідки.pdf
28 травня 2020 17:41
Гарантійні листи.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 09:42
Довідка п.9 ст 17.PDF
01 червня 2020 09:42
Довідка п.7 ст 17.PDF
01 червня 2020 09:42
Довідка п.4 ст 17.PDF
01 червня 2020 09:42
Статут_новий копия.pdf
01 червня 2020 09:42
Наказ 3 оригінал.pdf
01 червня 2020 09:42
Витяг реєстр ПДВ.PDF
01 червня 2020 09:42
Технічні вимоги.pdf
01 червня 2020 09:42
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Публічні документи

29 травня 2020 09:09
уставные.pdf
29 травня 2020 09:09
лист згода.PDF
29 травня 2020 09:09
инфо довидка 21-1.PDF
29 травня 2020 09:09
информац довідка 12.pdf
29 травня 2020 09:09
дов_дка забовязання.PDF
29 травня 2020 09:09
гарантийний лист-1.pdf
29 травня 2020 09:09
гарант_йний лист.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0011.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0010.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0009.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0006.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0005.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0004.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0003.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0002.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка0001.PDF
29 травня 2020 09:09
_нфо дов_дка.PDF
29 травня 2020 09:09
_ дов_дка.PDF
29 травня 2020 09:09
пропозиция.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "ТВК"

ТОВ "БАГАТОПРОФІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТІЛОС"

ТОВ Житлово-Експлуатаційне Підприємство

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ"
#30439872
Рішення скасоване 1 625 367,47
UAH з ПДВ
07 липня 2020 16:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 16:30
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ"
#30439872
Відхилено 1 625 367,47
UAH з ПДВ
07 липня 2020 17:14
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "ТВК"
#32269470
Переможець 1 634 000,00
UAH з ПДВ
14 липня 2020 13:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 09:29

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ З вимогою про усунення порушення невідповідності Закупівля за оголошенням UA-2020-05-18-005110-c м. Сєвєродонецьк 10. 06. 2020 р. Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Луганській області розглядаються документи до Тендерної пропозиції Переможця у аукціоні із закупівлі послуги: ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Влаштування технічних засобів організації дорожнього руху (світлофорного обладнання) на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 136+195 (що відповідає вул. Харківська, вул. Східна) та вул. Титова, на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино - Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 134+826 (що відповідає вул. Харківська) та вул. Площа Шахтна, в м. Кремінна Луганської області (з розробкою проектно-кошторисної документації) - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" (ЄДРПОУ 30439872). В процесі розгляду виявленні наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Замовник передбачив у Тендерній документації: наявність оригінала листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. За інформацією Учасника зазначається орендована техніка: MAN BB 9686 CP/2013, та автокран КС 4572. Відповідні згоди власників такої техніки Учасник не надав. Просимо надати відповідні документи на сторінку закупівлі. 2. Відповідно до приписів Тендерної документації Учасник повинен надати на працівників робітничих професій (будівельник, дорожній робочій, тощо), водіїв, механіків, операторів механізмів, що зазначені у довідці: копії наказів про призначення їх на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні за означеною спеціалізацією Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. У своїй інформаційній довідці Учасник зазначив працівників по яких не додав копії наказів про призначення, а саме: Тодосієнко О.І., Шиманський С.М., Бабійчук І.В., Коломієць І.Л., Слесаренко В.М., Драган В.Л.. Просимо надати відповідні документи на сторінку закупівлі. 3. Відповідно до приписів Тендерної документації Учасник повинен обов’язково надати інформацію про особисту (персональну) згоду працівника на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника. Інформація повинна бути надана у формі копій персональних заяв всіх залучених за довідкою працівників із їх особистим підписом або із підписами працівників про згоду у наказах про приймання на роботу або формулярах або окремих формах або цивільно-правових угод, або інших формах документу про захист персональних даних. У складі документів до Тендерної пропозиції Учасник надав (02 червня 2020 21:48 Згода на обробку даних.PDF) свідчення персональної згоди на обробку персональних даних генерального директора – Гришкевича Ю.М., та лист № 10/02 від 02.06.2020 р. із гарантією щодо отримання згод від зазначених у довідці працівників. Позиція Тендерного Комітету – оскільки Замовник зазначив у Тендерній документації пряму та конкретну вимогу про обов’язкове надання інформації про особисту (персональну) згоду працівника на обробку та передачу його персональних даних у формі копій персональних заяв всіх залучених за довідкою працівників із їх особистим підписом – Учасник повинен надати виключно ті документи що вимагаються. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію відповідно до вимог Тендерної документації

Документи

07 липня 2020 17:14
Електронний підпис
07 липня 2020 17:14
протокол-рішення.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Луганській області на стадії перекваліфікації розглядаються документи до Тендерної пропозиції Учасника аукціону із закупівлі послуги: ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Влаштування технічних засобів організації дорожнього руху (світлофорного обладнання) на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 136+195 (що відповідає вул. Харківська, вул. Східна) та вул. Титова, на перехресті автомобільної дороги загального користування державного значення Р-66 Контрольно-пропускний пункт «Демино-Олександрівка» - Сватове – Лисичанськ - Луганськ, км 134+826 (що відповідає вул. Харківська) та вул. Площа Шахтна, в м. Кремінна Луганської області (з розробкою проектно-кошторисної документації) - Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "ТВК". В процесі розгляду виявленні наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: 1. Замовник передбачив у Тендерній документації: !!! В складі зазначених документів Учасник обов’язково надає інформацію про особисту (персональну) згоду працівника на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника. Інформація повинна бути надана у формі копій персональних заяв всіх залучених за довідкою працівників із їх особистим підписом або із підписами працівників про згоду у наказах про приймання на роботу або формулярах або окремих формах або цивільно-правових угод, або інших формах документу про захист персональних даних..» В складі документів до тендерної пропозиції UA-2020-05-18-005110-c надало довідку № 194 –ПД від 27.05.2020 р. із зазначенням, що всі його працівники надали особисту згоду працівника на обробку та передачу його персональних даних. Слід зазначити, що з метою запобігання можливим скаргам та судовим позовам щодо несанкціонованої передачі персональних осіб, що залучаються до надання послуг Замовник передбачив умову про надання згод за відповідною формою, а саме із їх особистим підписом або із підписами працівників про згоду у наказах про приймання на роботу або формулярах або окремих формах або цивільно-правових угод, або інших формах документу про захист персональних даних. Інші Варіанти визначення надавання згод Замовник не передбачив. Вимагаємо надати інформацію про особисту згоду всіх працівників, що зазначені у довідці № 0623/1.2-1 від 23.06.2020 р. на обробку та передачу його персональних даних, яка надає змогу Замовнику пересвідчитися в особистому волевиявленні працівника, тобто за його особистим підписом.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 13:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю науково-виробниче підприємство "ТВК"
#32269470
1 634 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 13:36
Договір № 16-2020.pdf укладений
30 липня 2020 13:34
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:36
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:55
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 13:53
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
30 липня 2020 13:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до строку надання послуг; Календарного плану послуг(робіт)
Номер договору про закупівлю: 16-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Календарного плану послуг
Номер договору про закупівлю: 16-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього Договору визначена відповідно за результатами аукціону на закупівлю згідно технічного завдання (Додаток 8) та підготовлена згідно з рекомендаціями «Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21.09.2012 року № 573/1019 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16.10.2012 року за № 1734/22046 і становить 1 619 878, 38 грн. у тому числі ПДВ 20%.-14 121, 62 грн. Сума взятих Замовником бюджетних зобов’язань за цим Договором може корегуватися протягом терміну дії Договору відповідно до планів фінансування, затверджених головним розпорядником бюджетних коштів, що буде визначатися додатковими угодами.
Номер договору про закупівлю: 16-2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 619 878,38
UAH (в тому числі ПДВ 269 979,73 UAH)