Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Калоприймач стомічний AlternaFree однокомпонентний відкритий непрозорий з отвором для вирізання з 12 мм до 75 мм. Виробництва Coloplast каталожний № 17500 № 30 в упаковці; Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 60 мм. Виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці; Калоприймач стомічний двокомпонентний Alterna, пластина LongWear, фланець 60 мм., розмір для вирізання 10-55 мм, Виробництва Coloplast каталожний номер 13191 № 5 в упаковці; Калоприймач стомічний двокомпонентний AlternaFree, відкритий непрозорий фланець 50 мм. Виробництва Coloplast каталожний номер 13985 №30 в упаковці
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-05-18-004219-c ff2bb4f9f1404ecf96daeaf77f087142
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:17
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 упаковка
Калоприймач стомічний AlternaFree однокомпонентний відкритий непрозорий з отвором для вирізання з 12 мм до 75 мм. Виробництва Coloplast каталожний № 17500 № 30 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру, фланець 60 мм. Виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний Alterna, пластина LongWear, фланець 60 мм., розмір для вирізання 10-55 мм, Виробництва Coloplast каталожний номер 13191 № 5 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний AlternaFree, відкритий непрозорий фланець 50 мм. Виробництва Coloplast каталожний номер 13985 №30 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 24 900,00
UAH з ПДВ
24 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яковченко Юрій Іванович 25 000,00
UAH з ПДВ
25 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 13:32
Електронний підпис
11 червня 2020 13:31
Лист ст.17.pdf
10 червня 2020 10:59
Електронний підпис
10 червня 2020 10:57
МВС 02.06.2020.pdf
10 червня 2020 10:57
ДФС 09.06.2020.pdf
10 червня 2020 10:57
Корруп Латий 09.06.2020.pdf
05 червня 2020 17:59
Електронний підпис
02 червня 2020 23:10
Електронний підпис
02 червня 2020 23:02
Цінова пропозиція.pdf
02 червня 2020 23:02
Статут.pdf
02 червня 2020 23:02
сертифікат якості1.pdf
02 червня 2020 23:02
сертиф якості.pdf
02 червня 2020 23:02
Протокол.PDF
02 червня 2020 23:02
Проект_ДОГОВОРУ.pdf
02 червня 2020 23:02
Наказ .PDF
02 червня 2020 23:02
мед-тех пропозиція.pdf
02 червня 2020 23:02
МВС на 02.03.2020.pdf
02 червня 2020 23:02
Лист ч.2 ст.17.pdf
02 червня 2020 23:02
Лист ст.17.pdf
02 червня 2020 23:02
ДФС до 25.03.2020.pdf
02 червня 2020 23:02
Договір оренди 2020.pdf
02 червня 2020 23:02
довідка працівники.pdf
02 червня 2020 23:02
довідка ліцензія.pdf
02 червня 2020 23:02
гарант лист.pdf
02 червня 2020 23:02
Відсутн корупц ТОВ.pdf
02 червня 2020 23:02
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
02 червня 2020 23:02
Витяг з ЄДРЮО.PDF
02 червня 2020 23:02
Виписка з ЄДР.PDF
02 червня 2020 23:02
аналог договор.pdf
02 червня 2020 23:02
IFU mc2000.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:01
Вытяг Document_USR_1001441014.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ФОП Яковченко Юрій Іванович

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
24 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:35
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 13:48
Дод.угода №1 калоприймачі.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:47
Протокол №186 дод.угода.pdf зміни до договору
19 червня 2020 13:47
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:09
Договір №52 калоприймачі.pdf укладений
15 червня 2020 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Договорі п. 12 та в специфікації реквізити Постачальника викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 24 900,00
UAH