Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 488 135,40 UAH
UA-2020-05-18-003998-c 5111e5f1f10b46598bf245ef0f4b468e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Купцова

+380459538389 ivankiv.cr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Іванківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363550
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., с. Іванків, вул. Центральна, 2А
Контактна особа: Наталія Купцова
+380459538389
ivankiv.cr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 11:32
Очікувана вартість: 1 488 135,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 881,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08335, Україна, Київська область, с. Іванків, Центральна, 7-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 15:14
ВТ_будівництво спортмайданчика.doc
18 травня 2020 15:14
кваліфікаційні.docx
18 травня 2020 15:14
технічні, якісні, кількісні вимоги.docx
18 травня 2020 15:14
проект договору.docx
18 травня 2020 15:14
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення стосовно пункту 5
Дата подання: 22 травня 2020 10:17
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:20
Доброго дня. Шановна комісія, просимо надати роз'яснення стосовно пункту 5 "Кваліфікаційні критерії" тендерної документації, а саме пункту "У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації". Що саме мається на увазі? Необхідно юридично зареєстроване об'эднання учасника (з субпідрядником), чи для участі досить надати договір з субпідрядником та необхідні для його кваліфікації документи (наявність техніки та працівників)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Законодавство України передбачає розмаїття форм об’єднання суб’єктами господарювання своєї діяльності. Однією із найбільш цікавих є господарські об’єднання, що забезпечує поєднання господарської діяльності суб’єктів господарювання з метою досягнення єдиною мети, - господарські об’єднання.

Створення господарського об’єданння забезпечує його учасників стратегічними перевагами над конкурентами, зокрема в сфері технологічного розвитку, забезпечення ресурсами, можливостями впровадження результатів наукових досліджень; дозволяє інтегрувати життєвий цикл виробу від конструкторської розробки до його обслуговування у покупця, оскільки до їх складу можуть входити науково-дослідні організації, конструкторські бюро, дослідні та серійні заводи, координувати діяльність усіх ланок технологічного ланцюга та залучати великі фінансові ресурси.



Порядок утворення та діяльності господарських об’єднань регулюється положеннями Господарського кодексу України (глава 12).

Об’єднанням підприємств відповідно до чинного законодавства визнається господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.

Об’єднання підприємств утворюються підприємствами на добровільних засадах або за рішенням органів, які відповідно до цього Кодексу та інших законів мають право утворювати об’єднання підприємств. В об’єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об’єднання підприємств, утворені на території інших держав.

Залежно від порядку заснування об’єднання підприємств можуть утворюватися як господарські об’єднання або як державні чи комунальні господарські об’єднання. При цьому, Кодексом передбачаються особливості для утворення та діяльності державних господарських об’єднань, що обумовлено спеціальним статусом таких об’єднань як суб’єктів, що здійснюють повноваження з управління об’єктами державної власності.
Згідно Стаття 838 ЦК України Генеральний підрядник і субпідрядник
1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.

2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов´язків за договором підряду, а перед замовником — за порушення субпідрядником свого обов´язку.

Замовник і субпідрядник не мають права пред´являти один одному вимоги, пов´язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.



Генеральним підрядником є організація з правами юридичної особи, що взяла на себе виконання робіт за договором підряду, і яка залучила до їхнього виконання інших осіб (субпідрядників). Закон не виключає можливості передачі субпідрядникам всього обсягу робіт зі збереженням за генпідрядником загальних функцій керівництва й організації виконуваних робіт.

Субпідрядний договір — різновид договору підряду і до нього застосовуються як загальні норми цивільного законодавства про договір, так і загальні положення про підряд, що містяться в гл. 61 ЦК.

Субпідрядний договір як вид підряду має особливості, і його умови повинні бути узгоджені з положеннями підрядного договору, для виконання якого залучається субпідрядник, насамперед стосовно підготовки фронту робіт субпідряднику і термінів виконання окремих робіт.

Елементарна схема договірних зв´язків при підряді за участю третіх осіб: замовник укладає договір з підрядником, що іменується в такому разі генеральним підрядником, а останній — договір (договори) з третіми особами - субпідрядниками. В такій схемі генеральний підрядник в один і той же час виступає відповідно боржником та кредитором стосовно як замовника, так і субпідрядника. З цієї причини він відповідає перед субпідрядником за дії замовника (зокрема, за несвоєчасну оплату останнім виконаних субпідрядником робіт), а також перед замовником — за дії субпідрядника (зокрема, за невиконання чи неналежне виконання доручених субпідряднику робіт).

Прямих правових зв´язків між замовником та субпідрядником не встановлюється, оскільки у взаєминах з субпідрядниками функції замовника виконує генеральний підрядник. Однак в договорах, укладених генеральним підрядником як з замовником, так і з субпідрядниками, може бути передбачена можливість пред´явлення замовником будь-яких вимог безпосередньо до субпідрядника та субпідрядником до замовника. Необхідність такого роду прямих зв´язків може виникати в разі виконання складних робіт, будівництва крупних об´єктів, в яких беруть участь декілька різних будівельних та монтажних організацій. Наприклад, субпідряднику може знадобитися нормативно-технічна або проектна документація щодо об´єкта, що будується, якою не володіє генеральний підрядник. У такому разі субпідрядник може вступити в прямий контакт із замовником.
У разі залучення субпідрядника необхідно надати пакет документів як і для учасника згідно умов тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003998-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ", Код ЄДРПОУ:42770057
Дата подання: 22 червня 2020 12:43
вимога скасування рішення
Тендерному комітету Іванківської сільської ради
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМ-СПОРТ» вимагає перегляду результатів закупівлі «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)», переможцем якої визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР».
Причина перегляду: в тендерній документації ТОВ «БК БУДЦЕНТР» в Підсумковій відомості ресурсів (46_ДЦ_ИВР, пункти 7-21) подано перелік транспортних засобів, які підрядник планує залучити до виконання робіт. Але тендерна документація, подана ТОВ «БК БУДЦЕНТР» містить лише інформація про оренду двох транспортних засобів – автомобілів ГАЗ-3302. Тобто, ТОВ «БК БУДЦЕНТР» не подало ніякої інформації, яка підтверджує володіння або оренду транспортних засобів, необхідних для виконання запланованих робіт – а це суперечить вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 10:23
Відповідно до Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі п. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Відповідно до умов тендеру було встановлені наступні вимоги: Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт, повинні знаходитися у власності (оренді) Учасника, що підтверджується відповідними документами. Відповідно до цих вимог Замовником не вимагалось надання МТБ відповідно до переліку в підсумковій відомості робіт. Також, техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт в ТОВ «БК БУДЦЕНТР» наявні. Додатково, в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, зазначило, що в разі потреби буде додатково залучати необхідну техніку та механізми до виконання робіт.
Вважаємо, що ТОВ «БК БУДЦЕНТР» підтвердило наявність МТБ, відповідно до вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр 824 884,28
UAH з ПДВ
780 239,00
UAH з ПДВ
Документи
СІМТ 982 021,50
UAH з ПДВ
794 037,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ" 1 370 166,55
UAH з ПДВ
1 154 375,56
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД 1 487 121,00
UAH з ПДВ
1 487 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 17:29
Електронний підпис
23 червня 2020 17:27
ПЕРЕМОЖЕЦЬ
23 червня 2020 17:27
ПЕРЕМОЖЕЦЬ
11 червня 2020 17:33
Електронний підпис
11 червня 2020 17:06
документи
11 червня 2020 16:54
Електронний підпис
11 червня 2020 16:47
документи
11 червня 2020 15:45
Електронний підпис
11 червня 2020 15:36
Документи
11 червня 2020 15:36
Документи
11 червня 2020 15:31
Документи 3
11 червня 2020 15:31
Документи 2
11 червня 2020 15:31
Документи
04 червня 2020 15:49
Електронний підпис
04 червня 2020 15:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 червня 2020 15:48
Re_ Re_2__ ГАРАНТІЯ.zip
04 червня 2020 15:48
Технічні вимоги.pdf
04 червня 2020 15:47
r_46_ДЦ_ДЦ п.rtf
04 червня 2020 15:46
Календарний графік_0001.pdf
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_Т2.rtf
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_Т2 від.ресурсів.rtf
04 червня 2020 15:46
Копія Ліцензії.pdf
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_ССРп.rtf
04 червня 2020 15:46
46.imd
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_ССР.rtf
04 червня 2020 15:46
Копія дозволу.pdf
04 червня 2020 15:46
Копія Виписки з ЄДР.pdf
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_ОПР.rtf
04 червня 2020 15:46
Стаття 17.pdf
04 червня 2020 15:46
r_46_ДЦ_ИВР.rtf
04 червня 2020 15:45
r_46_ДЦ_ДЦ.rtf
04 червня 2020 15:45
10. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
04 червня 2020 15:45
4. Фін звіт 2020.pdf
04 червня 2020 15:45
4. Статут.pdf
04 червня 2020 15:45
4. ОПИС.pdf
04 червня 2020 15:45
2.3Статут.pdf
04 червня 2020 15:45
2.3. ОПИС.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 14:32
Електронний підпис
04 червня 2020 14:24
пояснювальна перелік.pdf
04 червня 2020 14:24
довдка єдро.PDF
04 червня 2020 14:24
дипломи рацівників.pdf
04 червня 2020 14:24
Ліцензія АТ СКАЙ БАНК.pdf
04 червня 2020 14:24
Довіреність Дончик.pdf
04 червня 2020 14:24
ГАРАНТІЯ _ G20-06-0007.pdf
04 червня 2020 14:24
Фін. звітність (1).pdf
04 червня 2020 14:24
довідки з банку.pdf
04 червня 2020 14:24
деф акт.PDF
04 червня 2020 14:24
кошторис.pdf
04 червня 2020 14:24
Лист-відгук.pdf
04 червня 2020 14:24
лист-згода.pdf
04 червня 2020 14:24
договір аналог.роб..PDF
04 червня 2020 14:24
довідка ст.17.PDF
04 червня 2020 14:24
дов істотні умови.PDF
04 червня 2020 14:24
Інформ.довідки.pdf
04 червня 2020 14:24
проект договору .pdf
04 червня 2020 14:24
наказ працівники.PDF
04 червня 2020 14:24
наказ працівники .pdf
04 червня 2020 14:24
пояснювальна записка.PDF
04 червня 2020 14:24
довідки2.pdf
04 червня 2020 14:24
довідки1.pdf
04 червня 2020 14:24
довідки.pdf
04 червня 2020 14:24
мт база .pdf
04 червня 2020 14:24
МТБ.pdf
04 червня 2020 14:24
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 11:22
Електронний підпис
04 червня 2020 11:21
Електронний підпис
04 червня 2020 11:20
IMG_0001.pdf
04 червня 2020 11:20
Рейтинг.zip
04 червня 2020 11:20
Рейтинг_Скан.pdf
04 червня 2020 11:20
Лiцензiя.zip
04 червня 2020 11:20
Ліцензія_скан.pdf
04 червня 2020 11:19
Довiренiсть_Рижий.zip
04 червня 2020 11:19
Довіреність_скан.pdf
04 червня 2020 11:19
Гарантия_3470.zip
04 червня 2020 11:19
9. Довідка ст.17 ч.1 п.6.pdf
04 червня 2020 11:19
8. Довідка ст.17, ч.1 п.13.pdf
04 червня 2020 11:19
7. Довідка ціна.pdf
04 червня 2020 11:19
6. Довідка ст 17, ч 1, п 5.pdf
04 червня 2020 11:19
5. Загальна інформація.pdf
04 червня 2020 11:19
47. Фінансовий звіт.pdf
04 червня 2020 11:19
43. Статут.pdf
04 червня 2020 11:19
42. Працівники Олеріт.pdf
04 червня 2020 11:19
41. Оренда приміщень.pdf
04 червня 2020 11:19
40. Транспорт.pdf
04 червня 2020 11:19
39. Договір.pdf
04 червня 2020 11:19
31. Оренда техніки.pdf
04 червня 2020 11:19
30. Банк. гарантія.pdf
04 червня 2020 11:19
29. Трудові книжки.pdf
04 червня 2020 11:19
27. Виписку ЕДР.pdf
04 червня 2020 11:19
26. СЄС.pdf
04 червня 2020 11:19
25. Диплом.pdf
04 червня 2020 11:19
24. Договір субподряд.pdf
04 червня 2020 11:19
23. Опис.pdf
04 червня 2020 11:19
21. Протокол.pdf
04 червня 2020 11:18
15. Наказ Олеріт.pdf
04 червня 2020 11:18
14. Довідка рахунок.pdf
04 червня 2020 11:18
13. Витяг в реєстру.pdf
04 червня 2020 11:18
10. Довідка ст.17.pdf
04 червня 2020 11:18
1. Довідка працівники.pdf
04 червня 2020 11:18
45. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 11:18
38. 48_ДЦ_ССР.pdf
04 червня 2020 11:18
37. 48_ДЦ_ОПР.pdf
04 червня 2020 11:18
36. 48_ДЦ_ЛС1.pdf
04 червня 2020 11:18
35. 48_ДЦ_ІВР.pdf
04 червня 2020 11:18
34. 48_ДЦ_ДЦ.pdf
04 червня 2020 11:18
33. Дефектний акт 1.pdf
04 червня 2020 11:18
32. 48_ДЦ_ВОБ.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 14:51
41 Наказ15к.pdf
04 червня 2020 14:51
37 Договір шуляк.pdf
04 червня 2020 14:51
33 Довідка про МТБ.pdf
04 червня 2020 14:51
32 Довідка про ІТР.pdf
04 червня 2020 14:50
30 Акт огляду.pdf
04 червня 2020 14:50
29 штатний.pdf
04 червня 2020 14:50
28 Фінансовий звіт.pdf
04 червня 2020 14:50
26 Трудові 2.pdf
04 червня 2020 14:50
20 Копія статуту.pdf
04 червня 2020 14:50
27 трудові.pdf
04 червня 2020 14:50
23 Протокол З ОП.pdf
04 червня 2020 14:50
21 Наказ 2202к.pdf
04 червня 2020 14:50
18 Копія протоколу.pdf
04 червня 2020 14:50
3 Дипломи.pdf
04 червня 2020 14:50
15 Копія наказу.pdf
04 червня 2020 14:50
1 Виписка.pdf
04 червня 2020 14:50
2 Витяг з ЄДР.pdf
04 червня 2020 14:50
5 Договір Мотичко.pdf
04 червня 2020 14:50
4 Договір Мовчан.pdf
04 червня 2020 14:50
8 Договір Якимець.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БК Будцентр

СІМТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Переможець 780 239,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 18:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 17:41

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Іванківська сільська рада №30 с.Іванків 10 червня 2020 року Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням сесії Іванківської сільської ради від 30.04.2020 року №2958-59-VII, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-18-003998-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ТОВ БК Будцентр у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник 1 ТОВ БК Будцентр не надав: - копії податкових накладних по аналогічному договору (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), - копії документів про освіту надані не на всіх працівників.; - копії позитивних відгуків про співпрацю від замовника (-ів) зазначеного (-их) в довідці про аналогічні договори; - підпис пропозиції 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), - копії документів про освіту на всіх працівників. Посвідчення не є документом про освіту. - -копію позитивного відгуку про співпрацю від замовника ТОВ «Інтелрембуд» зазначеного (-их) в довідці про аналогічні договори; - Пропозицію підписано електронною печаткою, на виконання вимог тендерної документації, пропозиція повинна бути підписана за допомогою ЕЦП уповноваженої на те особи Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог частини 16 статті 29 Закону. Учасник 1 ТОВ БК Будцентр UA-2020-05-18-003998-c Уповноважена особа Н.О.Купцова

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр
#41391461
780 239,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:03
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:46
зведений кошторис.pdf укладений
01 липня 2020 14:43
дефектий акт.pdf укладений
01 липня 2020 14:43
підсумкова відомісь ресурсів.pdf укладений
01 липня 2020 14:43
локальний кошторис.pdf укладений
01 липня 2020 14:43
календарний графік.pdf укладений
01 липня 2020 14:43
договірна ціна.pdf укладений
01 липня 2020 14:43
договір.pdf укладений
01 липня 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 780 239,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 039,83 UAH)