Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
1 488 135,40 UAH
UA-2020-05-18-003998-c ● 5111e5f1f10b46598bf245ef0f4b468e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Іванківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363550 |
Місцезнаходження: | 08335, Україна , Київська обл., с. Іванків, вул. Центральна, 2А |
Контактна особа: |
Наталія Купцова +380459538389 ivankiv.cr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2020 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 488 135,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 881,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08335, Україна, Київська область, с. Іванків, Центральна, 7-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 15:14 |
ВТ_будівництво спортмайданчика.doc | |
18 травня 2020 15:14 |
кваліфікаційні.docx | |
18 травня 2020 15:14 |
технічні, якісні, кількісні вимоги.docx | |
18 травня 2020 15:14 |
проект договору.docx | |
18 травня 2020 15:14 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення стосовно пункту 5
Дата подання: 22 травня 2020 10:17
Дата відповіді: 22 травня 2020 15:20
Доброго дня. Шановна комісія, просимо надати роз'яснення стосовно пункту 5 "Кваліфікаційні критерії" тендерної документації, а саме пункту "У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації". Що саме мається на увазі? Необхідно юридично зареєстроване об'эднання учасника (з субпідрядником), чи для участі досить надати договір з субпідрядником та необхідні для його кваліфікації документи (наявність техніки та працівників)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Законодавство України передбачає розмаїття форм об’єднання суб’єктами господарювання своєї діяльності. Однією із найбільш цікавих є господарські об’єднання, що забезпечує поєднання господарської діяльності суб’єктів господарювання з метою досягнення єдиною мети, - господарські об’єднання.
Створення господарського об’єданння забезпечує його учасників стратегічними перевагами над конкурентами, зокрема в сфері технологічного розвитку, забезпечення ресурсами, можливостями впровадження результатів наукових досліджень; дозволяє інтегрувати життєвий цикл виробу від конструкторської розробки до його обслуговування у покупця, оскільки до їх складу можуть входити науково-дослідні організації, конструкторські бюро, дослідні та серійні заводи, координувати діяльність усіх ланок технологічного ланцюга та залучати великі фінансові ресурси.
Порядок утворення та діяльності господарських об’єднань регулюється положеннями Господарського кодексу України (глава 12).
Об’єднанням підприємств відповідно до чинного законодавства визнається господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.
Об’єднання підприємств утворюються підприємствами на добровільних засадах або за рішенням органів, які відповідно до цього Кодексу та інших законів мають право утворювати об’єднання підприємств. В об’єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об’єднання підприємств, утворені на території інших держав.
Залежно від порядку заснування об’єднання підприємств можуть утворюватися як господарські об’єднання або як державні чи комунальні господарські об’єднання. При цьому, Кодексом передбачаються особливості для утворення та діяльності державних господарських об’єднань, що обумовлено спеціальним статусом таких об’єднань як суб’єктів, що здійснюють повноваження з управління об’єктами державної власності.
Згідно Стаття 838 ЦК України Генеральний підрядник і субпідрядник
1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.
2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов´язків за договором підряду, а перед замовником — за порушення субпідрядником свого обов´язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред´являти один одному вимоги, пов´язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
Генеральним підрядником є організація з правами юридичної особи, що взяла на себе виконання робіт за договором підряду, і яка залучила до їхнього виконання інших осіб (субпідрядників). Закон не виключає можливості передачі субпідрядникам всього обсягу робіт зі збереженням за генпідрядником загальних функцій керівництва й організації виконуваних робіт.
Субпідрядний договір — різновид договору підряду і до нього застосовуються як загальні норми цивільного законодавства про договір, так і загальні положення про підряд, що містяться в гл. 61 ЦК.
Субпідрядний договір як вид підряду має особливості, і його умови повинні бути узгоджені з положеннями підрядного договору, для виконання якого залучається субпідрядник, насамперед стосовно підготовки фронту робіт субпідряднику і термінів виконання окремих робіт.
Елементарна схема договірних зв´язків при підряді за участю третіх осіб: замовник укладає договір з підрядником, що іменується в такому разі генеральним підрядником, а останній — договір (договори) з третіми особами - субпідрядниками. В такій схемі генеральний підрядник в один і той же час виступає відповідно боржником та кредитором стосовно як замовника, так і субпідрядника. З цієї причини він відповідає перед субпідрядником за дії замовника (зокрема, за несвоєчасну оплату останнім виконаних субпідрядником робіт), а також перед замовником — за дії субпідрядника (зокрема, за невиконання чи неналежне виконання доручених субпідряднику робіт).
Прямих правових зв´язків між замовником та субпідрядником не встановлюється, оскільки у взаєминах з субпідрядниками функції замовника виконує генеральний підрядник. Однак в договорах, укладених генеральним підрядником як з замовником, так і з субпідрядниками, може бути передбачена можливість пред´явлення замовником будь-яких вимог безпосередньо до субпідрядника та субпідрядником до замовника. Необхідність такого роду прямих зв´язків може виникати в разі виконання складних робіт, будівництва крупних об´єктів, в яких беруть участь декілька різних будівельних та монтажних організацій. Наприклад, субпідряднику може знадобитися нормативно-технічна або проектна документація щодо об´єкта, що будується, якою не володіє генеральний підрядник. У такому разі субпідрядник може вступити в прямий контакт із замовником.
У разі залучення субпідрядника необхідно надати пакет документів як і для учасника згідно умов тендерної документації.
Створення господарського об’єданння забезпечує його учасників стратегічними перевагами над конкурентами, зокрема в сфері технологічного розвитку, забезпечення ресурсами, можливостями впровадження результатів наукових досліджень; дозволяє інтегрувати життєвий цикл виробу від конструкторської розробки до його обслуговування у покупця, оскільки до їх складу можуть входити науково-дослідні організації, конструкторські бюро, дослідні та серійні заводи, координувати діяльність усіх ланок технологічного ланцюга та залучати великі фінансові ресурси.
Порядок утворення та діяльності господарських об’єднань регулюється положеннями Господарського кодексу України (глава 12).
Об’єднанням підприємств відповідно до чинного законодавства визнається господарська організація, утворена у складі двох або більше підприємств з метою координації їх виробничої, наукової та іншої діяльності для вирішення спільних економічних та соціальних завдань.
Об’єднання підприємств утворюються підприємствами на добровільних засадах або за рішенням органів, які відповідно до цього Кодексу та інших законів мають право утворювати об’єднання підприємств. В об’єднання підприємств можуть входити підприємства, утворені за законодавством інших держав, а підприємства України можуть входити в об’єднання підприємств, утворені на території інших держав.
Залежно від порядку заснування об’єднання підприємств можуть утворюватися як господарські об’єднання або як державні чи комунальні господарські об’єднання. При цьому, Кодексом передбачаються особливості для утворення та діяльності державних господарських об’єднань, що обумовлено спеціальним статусом таких об’єднань як суб’єктів, що здійснюють повноваження з управління об’єктами державної власності.
Згідно Стаття 838 ЦК України Генеральний підрядник і субпідрядник
1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником — як замовник.
2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов´язків за договором підряду, а перед замовником — за порушення субпідрядником свого обов´язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред´являти один одному вимоги, пов´язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.
Генеральним підрядником є організація з правами юридичної особи, що взяла на себе виконання робіт за договором підряду, і яка залучила до їхнього виконання інших осіб (субпідрядників). Закон не виключає можливості передачі субпідрядникам всього обсягу робіт зі збереженням за генпідрядником загальних функцій керівництва й організації виконуваних робіт.
Субпідрядний договір — різновид договору підряду і до нього застосовуються як загальні норми цивільного законодавства про договір, так і загальні положення про підряд, що містяться в гл. 61 ЦК.
Субпідрядний договір як вид підряду має особливості, і його умови повинні бути узгоджені з положеннями підрядного договору, для виконання якого залучається субпідрядник, насамперед стосовно підготовки фронту робіт субпідряднику і термінів виконання окремих робіт.
Елементарна схема договірних зв´язків при підряді за участю третіх осіб: замовник укладає договір з підрядником, що іменується в такому разі генеральним підрядником, а останній — договір (договори) з третіми особами - субпідрядниками. В такій схемі генеральний підрядник в один і той же час виступає відповідно боржником та кредитором стосовно як замовника, так і субпідрядника. З цієї причини він відповідає перед субпідрядником за дії замовника (зокрема, за несвоєчасну оплату останнім виконаних субпідрядником робіт), а також перед замовником — за дії субпідрядника (зокрема, за невиконання чи неналежне виконання доручених субпідряднику робіт).
Прямих правових зв´язків між замовником та субпідрядником не встановлюється, оскільки у взаєминах з субпідрядниками функції замовника виконує генеральний підрядник. Однак в договорах, укладених генеральним підрядником як з замовником, так і з субпідрядниками, може бути передбачена можливість пред´явлення замовником будь-яких вимог безпосередньо до субпідрядника та субпідрядником до замовника. Необхідність такого роду прямих зв´язків може виникати в разі виконання складних робіт, будівництва крупних об´єктів, в яких беруть участь декілька різних будівельних та монтажних організацій. Наприклад, субпідряднику може знадобитися нормативно-технічна або проектна документація щодо об´єкта, що будується, якою не володіє генеральний підрядник. У такому разі субпідрядник може вступити в прямий контакт із замовником.
У разі залучення субпідрядника необхідно надати пакет документів як і для учасника згідно умов тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003998-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ", Код ЄДРПОУ:42770057
Дата подання: 22 червня 2020 12:43
вимога скасування рішення
Тендерному комітету Іванківської сільської ради
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМ-СПОРТ» вимагає перегляду результатів закупівлі «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)», переможцем якої визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР».
Причина перегляду: в тендерній документації ТОВ «БК БУДЦЕНТР» в Підсумковій відомості ресурсів (46_ДЦ_ИВР, пункти 7-21) подано перелік транспортних засобів, які підрядник планує залучити до виконання робіт. Але тендерна документація, подана ТОВ «БК БУДЦЕНТР» містить лише інформація про оренду двох транспортних засобів – автомобілів ГАЗ-3302. Тобто, ТОВ «БК БУДЦЕНТР» не подало ніякої інформації, яка підтверджує володіння або оренду транспортних засобів, необхідних для виконання запланованих робіт – а це суперечить вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «БМ-СПОРТ» вимагає перегляду результатів закупівлі «Будівництво спортивного майданчика зі штучним покриттям по вул. Центральна, 7-в в с. Іванків Бориспільського району Київської області». Коригування (Код за ДК 021:2015 - 45210000-2 Будівництво будівель, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)», переможцем якої визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «БК БУДЦЕНТР».
Причина перегляду: в тендерній документації ТОВ «БК БУДЦЕНТР» в Підсумковій відомості ресурсів (46_ДЦ_ИВР, пункти 7-21) подано перелік транспортних засобів, які підрядник планує залучити до виконання робіт. Але тендерна документація, подана ТОВ «БК БУДЦЕНТР» містить лише інформація про оренду двох транспортних засобів – автомобілів ГАЗ-3302. Тобто, ТОВ «БК БУДЦЕНТР» не подало ніякої інформації, яка підтверджує володіння або оренду транспортних засобів, необхідних для виконання запланованих робіт – а це суперечить вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2020 10:23
Відповідно до Статті 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі п. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Відповідно до умов тендеру було встановлені наступні вимоги: Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт, повинні знаходитися у власності (оренді) Учасника, що підтверджується відповідними документами. Відповідно до цих вимог Замовником не вимагалось надання МТБ відповідно до переліку в підсумковій відомості робіт. Також, техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт в ТОВ «БК БУДЦЕНТР» наявні. Додатково, в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, зазначило, що в разі потреби буде додатково залучати необхідну техніку та механізми до виконання робіт.
Вважаємо, що ТОВ «БК БУДЦЕНТР» підтвердило наявність МТБ, відповідно до вимог.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Відповідно до умов тендеру було встановлені наступні вимоги: Надати в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт, повинні знаходитися у власності (оренді) Учасника, що підтверджується відповідними документами. Відповідно до цих вимог Замовником не вимагалось надання МТБ відповідно до переліку в підсумковій відомості робіт. Також, техніка обладнання та/або механізми необхідні для виконання будівельних робіт в ТОВ «БК БУДЦЕНТР» наявні. Додатково, в довідці щодо наявності матеріально-технічної бази та обладнання, зазначило, що в разі потреби буде додатково залучати необхідну техніку та механізми до виконання робіт.
Вважаємо, що ТОВ «БК БУДЦЕНТР» підтвердило наявність МТБ, відповідно до вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БК Будцентр |
824 884,28
UAH з ПДВ
|
780 239,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СІМТ |
982 021,50
UAH з ПДВ
|
794 037,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-СПОРТ" |
1 370 166,55
UAH з ПДВ
|
1 154 375,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТІМ БУД |
1 487 121,00
UAH з ПДВ
|
1 487 121,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БК Будцентр #41391461 |
Переможець |
780 239,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 18:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 14:46
|
зведений кошторис.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|
дефектий акт.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|
підсумкова відомісь ресурсів.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|
локальний кошторис.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|
календарний графік.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|
договірна ціна.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|
договір.pdf | укладений |
01 липня 2020 14:43
|