Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста, 3 у м. Житомирі. ІІІ -ЧЕРГА» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція).
Очікувана вартість
30 743 988,00 UAH
UA-2020-05-18-003857-c 10ebabe8d24449cdb3fccdc8b25f757f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 11:58
Очікувана вартість: 30 743 988,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 153719 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста, 3 у м. Житомирі. ІІІ -ЧЕРГА» (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 15:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 15:04
Додаток 2.xls
18 травня 2020 15:04
Додаток 7.rar
18 травня 2020 15:04
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 30 400 043,64
UAH з ПДВ
30 400 043,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" 30 687 482,04
UAH з ПДВ
30 687 482,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 17:12
Електронний підпис
16 червня 2020 17:53
Електронний підпис
16 червня 2020 17:51
Довідка про санкції..pdf
16 червня 2020 17:42
Електронний підпис
16 червня 2020 17:40
Довідка про санкції.pdf
16 червня 2020 17:40
Довідка про пос.особу.pdf
03 червня 2020 17:53
Електронний підпис
03 червня 2020 17:51
23. Довідка.pdf
03 червня 2020 17:24
Електронний підпис
03 червня 2020 17:20
01. Реєстр.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 7.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 6.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 5.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 4.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 3.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 2.pdf
03 червня 2020 17:08
17. Кошторис частина 1.pdf
03 червня 2020 17:08
36.imd
03 червня 2020 17:08
31._Лист_пiдтвердження.pdf
03 червня 2020 17:08
29._Лист_гарантiя_санкцii.pdf
03 червня 2020 17:08
25.8.Опис_16.11.18.pdf
03 червня 2020 17:08
25.7.Опис_08.11.18.pdf
03 червня 2020 17:08
25.5.Паспорт_Шул_ц_I.А..pdf
03 червня 2020 17:08
25.4.Опис_22.04.19.pdf
03 червня 2020 17:08
25.3.Опис_19.04.19.pdf
03 червня 2020 17:08
18. Календарний графік.pdf
03 червня 2020 17:08
13.0.Довiдка__матбаза.pdf
03 червня 2020 17:08
12.Банківська гарантія.zip
03 червня 2020 17:08
11.Довiдка_печатка.pdf
03 червня 2020 17:08
10.5.Звiт_з_ОП_оригiнал.pdf
03 червня 2020 17:08
10.4.Дозвiл._КОПIЯ.pdf
03 червня 2020 17:08
10.1.Лiцензiя_оригiнал.pdf
03 червня 2020 17:08
08.Змiна_назви.pdf
03 червня 2020 17:08
05.Погодження_з_ТЗ.pdf
03 червня 2020 17:08
04_Стаття_17.pdf
03 червня 2020 17:08
02.Тендерна_пропозицiя.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:49
Електронний підпис
03 червня 2020 11:46
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

ТОВ "УК "Комфорт-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Переможець 30 400 043,64
UAH з ПДВ
10 червня 2020 18:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 18:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
30 400 043,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 09:19
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
06 травня 2021 09:18
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 18:27
додаткова угода №1 від 26.06.2020.pdf зміни до договору
26 червня 2020 18:25
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 17:59
13008_ГАРАНТІЯ_ВИКОНАННЯ 41-20 від 26.06.2020.rar укладений
26 червня 2020 17:57
договір №41-20 від 26.06.2020.pdf укладений
26 червня 2020 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 23.1 Договору №41-20 від 26.06.2020 року: "Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста, 3 у м. Житомирі. ІІІ-черга" (ДК 021:2015 (CPV) - 45454000-4 - Реконструкція) та п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про пубдічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2021 та у пункті 2.1, 19.3, 22.1 Договору змінити словосполучення "31 грудня 2020 року" на "31 грудня 2021 року".
Номер договору про закупівлю: 41-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: пункт 4.2, пункт 15.1 та 15.4, Додаток №2, Додаток №3, викласти в новій редакції. Доповнити даний договір пунктом 4.15 та Додатком 3-21.
Номер договору про закупівлю: 41-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 30 400 043,64
UAH (в тому числі ПДВ 5 066 673,94 UAH)