Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сметана (джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2020-05-18-003831-c d643b446e4f34767be1fdfe51b3c9015
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Якуб

+380634858342 yakub.lud@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Любецький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189914
Місцезнаходження: 15040, Україна , Чернігівська обл., Ріпкинський район, селище Пересаж, Квітнева 1
Контактна особа: Людмила Якуб
+380634858342
yakub.lud@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 14:27
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


код за ДК 021:2015: 15550000-8 молочні продукти різні (сметена)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 кілограми
сметана жирністю 15% в поліетиленових пакетах (400грм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15040, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару проводиться після поставки товару протягом 15 каленарних днів.Замовник здійснює оплату в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставку товару зійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюжетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Джерело фінансуванн- кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 15:02
проект договору молочні продукти.doc
18 травня 2020 15:02
документація молочні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасування
Дата подання: 20 травня 2020 11:32
Дата відповіді: 21 травня 2020 07:31
Доброго дня! Чи буде відхилено пропозицію, якщо фасовка одиниці товару буде відрізнятися від 400 грамів?
Відповідь: Доброго дня.Технічні характеристики предмета закупивлі ( товару ) повинні відповідати вимогам визначеним додатком №1 оприлюдненого оголошення даного предмету закупивлі.
Щодо підвантаження документів
Дата подання: 20 травня 2020 11:44
Дата відповіді: 21 травня 2020 09:12
Доброго дня! Після введення у дію нового Закону України "Про публічні закупівлі", Прозоро заблокували функцію підвантаження до системи документів у період кваліфікаці учасника, про що є роз'яснення на відповідному сайті. Таким чином, додати до системи тендерну пропозицію за результатами аукціону технічно неможливо. У Оголошенні про закупівлю вказано, що інші способи надання тендерної пропозиції за реультатами аукціону не братимуться до уваги. Внесіть, будь-ласка, зміни до оголошення, відповідно до змін у законодавстві.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник , закупівля товару даного предмету проводиться відповідно Закону України " Про публічні закупивлі ".Відповідно статті 41 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону ( у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупивлі/ спрощеної закупивлі.В період кваліфікації документи підвантажуються Учасниками закупівлі на електронний майданчик. Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупивлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 52 470,00
UAH з ПДВ
50 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 52 965,00
UAH з ПДВ
50 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 15:22
цінова нова.pdf
26 травня 2020 11:15
Електронний підпис
26 травня 2020 11:14
Сметана.7z
26 травня 2020 11:14
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 13:25
Електронний підпис
26 травня 2020 12:55
Електронний підпис
26 травня 2020 12:54
27. Документи транспорт.pdf
26 травня 2020 12:54
33. Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2020 12:54
32. Лист згода.pdf
26 травня 2020 12:54
31. Технічні вимоги.pdf
26 травня 2020 12:54
26.1 Працівники.pdf
26 травня 2020 12:54
21. Довідка про санкції.pdf
26 травня 2020 12:54
20. Гарантійні листи.pdf
26 травня 2020 12:54
19. Ст. 17.pdf
26 травня 2020 12:54
5. Витяг ЄДРОУ (2).pdf
26 травня 2020 12:54
3. Витяг ПДВ.pdf
26 травня 2020 12:54
2. Виписка ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 12:54
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "БАЗИС"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
Переможець 50 424,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 14:50

Документи

01 червня 2020 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
50 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 червня 2020 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 14:20
Звіт сметана.pdf укладений
08 лютого 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 08:59
додаткова угода на сметану.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 08:52
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:24
договір мол.продукти.pdf укладений
11 червня 2020 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обємів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обєму витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 40 077,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 679,50 UAH)