Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дверні блоки для евакуаційних шляхів у закладах освіти
Очікувана вартість
273 200,00 UAH
UA-2020-05-18-003688-a 40edb84228964b359ae0600b790da2bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна

+380554675970 osvitatender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти
Код ЄДРПОУ: 39002073
Місцезнаходження: 74300, Україна , Херсонська обл., місто Берислав, вул. 1 Травня, 213
Контактна особа: Ковальчук-Медведєва Тетяна Олександрівна
+380554675970
osvitatender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 23:35
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 273 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Джерело фінансування: місцевий бюджет

Тендерна документація

03 червня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:14
реєстр змін.doc
03 червня 2020 15:14
ТД двері зміни.doc
18 травня 2020 23:35
ТД двері.doc
18 травня 2020 23:35
Додаток 3.docx
18 травня 2020 23:35
Додаток 2.doc
18 травня 2020 23:35
Додаток 1.doc
03 червня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 23:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:14
реєстр змін.doc
03 червня 2020 15:14
ТД двері зміни.doc
18 травня 2020 23:35
ТД двері.doc
18 травня 2020 23:35
Додаток 3.docx
18 травня 2020 23:35
Додаток 2.doc
18 травня 2020 23:35
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003688-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Абдурахманов Руслан Мухамматович, Код ЄДРПОУ:2669808917
Дата подання: 30 червня 2020 21:37
Відхилення пропозиції учасника по надуманим підставам
Тендерному комітету КУ «Бериславський районний центр по обслуговуванню закладів освіти»

Скарга
Пропозицію учасника ФОП Абдурахманова Р.М. поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю ДК 021:2015 – 44220000-8 - Столярні вироби (Дверні блоки для евакуаційних шляхів у закладах освіти), Лот2 – металопластикові двері, було відхилено тендерним комітетом Замовника незаконно, по надуманим підставам.


1. Так в протоколі засідання тендерного комітету зафіксовано, що секретар тендерного комітету Ковальчук-Медведева Т.О. зайняла упереджену позицію щодо учасника, що запропонував найменшу ціну, та ввела в оману чотирьох членів комітету, стверджуючи на протокол, що Учасник не надав в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступний документ: порівняльну таблиці відповідності запропонованого товару технічним характеристикам Замовника.
Насправді Учасник подав в складі своєї пропозиції у файлі «Документи для кваліфікації.PDF» Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі наступну інформацію:
4. З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, я надаю в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) в складі своєї пропозиції також наступні документи:
- порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Характеристики товару запропоновані замовником торгів Характеристики товару запропоновані учасником торгів
Профіль 3 камерний (58 мм), ДВ ВХ, Т-ств 119, рама 71, білий, сіра резина, арм квадрат 1.5. мм, поріг теплий 20 мм AL Профіль 4 камерний (60 мм), двері вхідна серія, Т-стулка 119, рама 71, білий колір, сіра резина, армування квадрат 1,5 мм, алюмінієвий поріг теплий 20 мм з ущільнювачем порога ВіндСтоп
ТП белая 24 мм Сендвіч панель білого кольору 24 мм
Замок VORNE 35/92 Замок VORNE 35/92
Склопакет 4-16_Arx4i Склопакет 4-16Ar-4i (однокамерний склопакет, наповнення – інертний газ аргон, друге скло енергозберігаюче)
Склопакет 4MDS_Plus_x16_Arx4_A 4CGS-16-Ar-4i (однокамерний склопакет з першим мультизахисним (захист від ультрафіолету + енергозбереження) склом, наповнення – інертний газ аргон, друге скло енергозберігаюче)
Тобто в повному обсязі виконав вимогу тендерної документації, проте жоден з членів тендерного комітету на протязі з 12.06.2020 по 20.06.2020 не знайшов часу ознайомитися з тендерною пропозицією ФОП Абдурахманова Р.М..
2. Твердження секретаря про те, що ФОП Абдурахманов Р.М. не надав копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду учасника фізичної особи, також невірне, адже ідентифікаційний код фізичної особи-підприємця повністю співпадає з реєстраційним номером картки платника податків, що відображається у долучених сканкопіях з оригіналів наступних документів:
1) Виписки з ЄДРПОУ,
2) Свідоцтва про державну реєстрацію,
3) Свідоцтві про реєстрацію ПДВ
Кожен листок тендерної документації наданої Учасником ФОП Абдурахмановим Р.М. містить видтиск круглої печатки ФОП на якому відображено ідентифікаційний код учасника.
Згідно п. 5) ст. 40 Закону про Публічні закупівлі ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань є рівнозначним реєстраційному номеру облікової картки платника податків або серії та номеру паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю.
Згідно Тендерної документації зі змінами Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції п. 3.4. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до
закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: … 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Ідентифікаційний номер має відношення лише для встановлення повноважень особи на підпис тендерної документації, однак Замовник не опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації.

3. Замовник торгів не запропонував в складі тендерної документації форми цінової пропозиції, тому ФОП Абдурахманов Р.М. в довільній формі надав цінову пропозицію яка містить найменування предмету закупівлі, одиницю виміру Лот2-металопластикові двері, ціну за одиницю лоту2, загальну ціну пропозиції з конкурсних торгів, яка бути вказана цифрами та прописом, та із зазначенням ПДВ..

На підставі викладеного, -

Вимагаю:

1) Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Абдурахманова Р.М.
2) Про прийняте рішення повідомлення надати відповідь у встановлені законодавством строки.


ФОП Абдурахманов Р.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 липня 2020 14:12
Шановний учасник. Ваші заперечення є необгрунтованими та упередженими. Тендерні пропозиції учасників відкритих торгів розглядають всі члени тендерного комітету. А Ваша пропозиція не має в наявності документів перелічених в протоколі відхилення Вашої пропозиції. Відповідальніше ставтеся до підготовки тендерних пропозицій в подальшому. Дякуємо за участь.

Документи подані скаржником

30 червня 2020 21:37
СКАРГА.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: протипожежні металеві двері.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 320,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2020 15:46
Закінчення: 12 червня 2020 16:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
протипожежні металеві двері.
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74300, Україна, Херсонська область, Бериславський район, Бериславський район
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника на розрахунковий рахунок Виконавця. Порядок розрахунку здійснюється тільки після поставки товару (підписання накладної), пред’явлення Виконавцем рахунку та накладної на оплату товару, при бюджетному фінансуванні з можливою відстрочкою платежу. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 15:14
додаток 3-1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" 26 917,00
UAH з ПДВ
26 917,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Ремпобуттехніка-Херсон 31 442,98
UAH з ПДВ
30 482,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гамалєй Артем Михайлович 31 990,00
UAH з ПДВ
31 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:52
Додаток 2.pdf
11 червня 2020 17:52
ЦПУ з монтажниками.pdf
11 червня 2020 17:52
Сертифікати ч.ІІІ.rar
11 червня 2020 17:52
Сертифікати ч.ІІ.rar
11 червня 2020 17:52
Сертифікати ч.І.rar
11 червня 2020 17:52
Подяка НАШ ДІМ 69.pdf
11 червня 2020 17:52
Довідка ліцензія.pdf
11 червня 2020 17:52
Довідка досвід.pdf
11 червня 2020 17:52
Аналогічні договори.pdf
11 червня 2020 17:52
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 14:53
Електронний підпис
10 червня 2020 14:41
Тендерна пропозиція 1.pdf
10 червня 2020 14:41
Сертифікат ЕІ60.pdf
10 червня 2020 14:41
Проект договору 1.pdf
10 червня 2020 14:41
Порівняльна таблиця.pdf
10 червня 2020 14:41
лист- підтвердження.pdf
10 червня 2020 14:41
Копія Статуту.pdf
10 червня 2020 14:41
Договір транспорт.pdf
10 червня 2020 14:41
Договір підтвердження.pdf
10 червня 2020 14:41
Довідка ст 17.pdf
10 червня 2020 14:41
Довідка приміщення.pdf
10 червня 2020 14:41
Довідка машини.pdf
10 червня 2020 14:41
Витяг із протоколу.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 15:23
Довідка_20177542300740959871.pdf
13 липня 2020 15:23
Довідка корупція.pdf
13 липня 2020 15:23
довідка ДПІ.pdf
11 червня 2020 16:56
Електронний підпис
11 червня 2020 16:37
порівняльна лот1.rar
11 червня 2020 16:26
сертификти2.rar
11 червня 2020 16:26
сертификаты.rar
11 червня 2020 16:26
технічні лот1.rar
11 червня 2020 16:26
аналогічні відгуки.rar
11 червня 2020 16:26
техпаспорт.pdf
11 червня 2020 16:26
пропозиція лот1.pdf
11 червня 2020 16:26
проект договору.pdf
11 червня 2020 16:26
повноваження.pdf
11 червня 2020 16:26
персональні дані.pdf
11 червня 2020 16:26
паспорт_ код.pdf
11 червня 2020 16:26
маттех база.pdf
11 червня 2020 16:26
захист довкілля.pdf
11 червня 2020 16:26
загальні відомості.pdf
11 червня 2020 16:26
єдиний податок.pdf
11 червня 2020 16:26
довідка вартості лот1.pdf
11 червня 2020 16:26
гарантійний лист.pdf
11 червня 2020 16:26
витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"

ПрАТ Ремпобуттехніка-Херсон

ФОП Гамалєй Артем Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2846707377
Відхилено 26 917,00
UAH з ПДВ
20 червня 2020 19:21
ПрАТ Ремпобуттехніка-Херсон
#03057348
Відхилено 30 482,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 13:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 липня 2020 08:24
ФОП Гамалєй Артем Михайлович
#3347106335
Переможець 31 990,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 16:43

Документи

20 червня 2020 19:21
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник при розгляді Вашої пропозиції визначено наступні невідповідності вимогам тендерної документації: 1) перелік виявлених невідповідностей; Надано копію лише одного договору, не завіреного не одним із вказаних в тендерній документації чином, та надано лише один оригінал листа – відгука. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Розділ 3 пункт 5 підпункт 5.1. 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: - нотаріально посвідчені або посвідчені печаткою та підписом сторін копії договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Не менше двох нотаріально посвідчених або посвідчених печаткою та підписом сторін копій договорів, що підтверджують досвід у виконанні аналогічних договорів (з замовниками що фінансуються за рахунок бюджетних коштів) на постачання предмета закупівлі , та оригінали листів – відгуків до наданих договорів, в яких повинна міститись інформація про обсяг виконання договорів (к-сть, сума)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гамалєй Артем Михайлович
#3347106335
31 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 15:55
додугода 138.doc зміни до договору
04 серпня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 13:40
договір двері лот1.pdf укладений
24 липня 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML