Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (Благоустрій території)" (4 пусковий комплекс)
Очікувана вартість
4 505 820,00 UAH
UA-2020-05-18-003676-a 3702e6ae2994425daed482841c932a4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рішовська Оксана Валентинівна

+380935580925 oksanarishovska2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа: Рішовська Оксана Валентинівна
+380935580925
oksanarishovska2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 22:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 13:49
Очікувана вартість: 4 505 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 058,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (Благоустрій території)" (4 пусковий комплекс)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 22:35
Додаток 1.doc
18 травня 2020 22:35
ВТ_кап_ремонт_інфекція_4_пуск_комплекс.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 11.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 10.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 9.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 8.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 7.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 6.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 5.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 4.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 3.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 2.doc
22 травня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 22:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 22:35
Додаток 1.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 1.doc
18 травня 2020 22:35
ВТ_кап_ремонт_інфекція_4_пуск_комплекс.doc
18 травня 2020 22:27
ВТ_кап_ремонт_інфекція_4_пуск_комплекс.doc
18 травня 2020 22:24
ВТ_кап_ремонт_інфекція_4_пуск_комплекс.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 11.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 10.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 9.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 8.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 7.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 6.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 5.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 4.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 3.doc
18 травня 2020 22:24
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003676-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:34686647
Дата подання: 11 червня 2020 10:22
ВИМОГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ДОНМЕГАСТРОЙ», як учасник процедури закупівлі робіт за проектом "Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (Благоустрій території)" (4 пусковий комплекс) " (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-18-003676-a) вимагає від Замовника - Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, виконати вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 09:10
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-05-18-003676-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією
1) перелік виявлених невідповідностей:
Учасник 1 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" не надав:
- копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону),
- копію форми №1 “Баланс за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону),
копію форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону)
- 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону),
- копію форми №1 “Баланс за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону),
копію форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону)
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі п.1 ст.31 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументацію в електронній системі закупівель у разі, якщо:
Учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На виконання ч.16 ст.29 Закону, замовник 09.06.2020 року розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим порушив вимоги абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів UA-2020-05-18-003676-a- ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" за Предметом закупівлі: код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (Благоустрій території)" (4 пусковий комплекс), цінова пропозиція якого становить 3`699`999.00 гривень ( три мільйона шістсот дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.). Номер оголошення UA-2020-05-18-003676-a на підставі абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону, в зв’язку з тим, що станом на 18год00хв 10.06.2020 року в кабінеті Замовника на електронному майданчику не відображалась інформація про оновлені документи, і лише після відхилення пропозиції учасника, інформація оновилася і відобразилися оновлені документи Учасника.
Також Замовником розглянуто додані документи та документи в цілому і виявлено наступне:
Учасник надав договір підряду №10/05/17 від 10.05.2017 року, де п.4.2 передбачено розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі акту прийому-здачі виконаних робіт за формами КБ-2, КБ-3, але учасник надав лише
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 р. (КБ-3) на суму 301,09504 тис. грн., що не містить дати документу, відсутній сам акт виконаних робіт;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за липень 2017 р. (КБ-3) на суму 1085,04372 тис. грн., що не містить дати документу, відсутній сам акт виконаних робіт;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2017 р. (КБ-3) на суму 198,31663 тис. грн., що не містить дати документу, відсутній сам акт виконаних робіт;
- довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за грудень 2017 р. (КБ-3) на суму 585,62873 тис. грн., що не містить дати документу, відсутній сам акт виконаних робіт, податкова накладна №79 від 26.12.2017 року на суму 585630,40 грн, що відрізняється від суми довідки. Також календарним графіком виконання робіт Додаток №2 до договору зазначено, що закінчення робіт у серпні 2017 року, що не відповідає поданим довідкам, так як є довідки за вересень та грудень місяці. Такі зміни мали бути передбачені додатковими угодами до договору, але учасником не надано ніяких додаткових угод до цього договору.
Учасником надано договір підряду №29 від 10.09.2018 про виконанні робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики сімейної медицини гаража смт.Зарічне КЗ «Лиманський ЦПМСД ім.М.І.Лядукіна» Коригування, який не є аналогічним договором відповідно до вимог ТД. Додатком №1 ТД передбачено, що аналогічним договором вважається договір підряд з капітального ремонту об’єктів благоустрою, або вулиць або доріг (виконання робіт з капітального ремонту клас наслідків СС-1, СС-2) за 2017-2020 роки.
Виходячи з викладеного, тендерна пропозиція №1 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" підлягає відхиленню ст. 31 Закону.

Документи подані скаржником

11 червня 2020 10:22
Вимога.PDF

Документи

12 червня 2020 09:10
Відповідь на скаргу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" 4 013 663,83
UAH з ПДВ
3 699 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій" 4 134 160,65
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ" 4 280 525,03
UAH з ПДВ
4 280 525,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 16:59
Електронний підпис
10 червня 2020 16:57
Фин.звіт 1кв.2020.PDF
03 червня 2020 15:58
Електронний підпис
03 червня 2020 15:49
додаток 7.PDF
03 червня 2020 15:15
Сфера акредитації.pdf
03 червня 2020 15:15
Статут 2006-2019.pdf
03 червня 2020 15:15
Статистика.PDF
03 червня 2020 15:15
Сертифікати.pdf
03 червня 2020 15:15
Сертифікат ISO 140012015.PDF
03 червня 2020 15:15
Сертифікат ISO 90012015.PDF
03 червня 2020 15:15
Свидетельство.PDF
03 червня 2020 15:15
розрахунки.PDF
03 червня 2020 15:15
Рішення ЄУ.PDF
03 червня 2020 15:15
рішення єд.учасника.PDF
03 червня 2020 15:15
Пацівники.pdf
03 червня 2020 15:15
Паспорт директора, ІПН.pdf
03 червня 2020 15:15
Наявнысть обладнання.pdf
03 червня 2020 15:15
Ліцензія АВКАС 20-21.PDF
03 червня 2020 15:15
лист-пояснення_дозвіл.pdf
03 червня 2020 15:15
Лист-пояснення до ДЦ.PDF
03 червня 2020 15:15
ИНН Карпцов.PDF
03 червня 2020 15:15
Зведений кошт.розрах.PDF
03 червня 2020 15:15
Документ_ЄДР_1006686339.zip
03 червня 2020 15:15
Дозвіл до 2024 року.PDF
03 червня 2020 15:15
Додаток 3.PDF
03 червня 2020 15:15
Додаток 2.PDF
03 червня 2020 15:15
Договор с банком.PDF
03 червня 2020 15:15
Графік.PDF
03 червня 2020 15:15
ГЛ актуальність інфо.PDF
03 червня 2020 15:15
Витяг платника ПДВ.PDF
03 червня 2020 15:15
Баланс 2019.PDF
03 червня 2020 15:15
Аналогічні договори 2.pdf
03 червня 2020 15:15
Аналогічні договори 1.pdf
03 червня 2020 15:15
анализ рынка0001.PDF
03 червня 2020 15:15
Fwd_ ецп.zip

Публічні документи

25 червня 2020 16:31
Електронний підпис
25 червня 2020 16:29
file (33).pdf
24 червня 2020 16:56
Електронний підпис
24 червня 2020 16:53
Довідка з податкової.pdf
24 червня 2020 16:49
Dovidka_20168425740100897077.pdf
24 червня 2020 16:49
Dovidka_20168435600300834719.pdf
24 червня 2020 16:48
115.imd
12 червня 2020 14:40
Електронний підпис
12 червня 2020 14:38
Downloads.rar
12 червня 2020 14:32
Downloads.rar
12 червня 2020 14:17
scanner_20200328_060104.jpg
12 червня 2020 14:15
Документи.pdf
12 червня 2020 14:15
акти Рогозів.pdf
12 червня 2020 14:15
акт 2 ЦРЛ.pdf
12 червня 2020 14:15
акт 1 ЦРЛ.pdf
12 червня 2020 14:14
Податкові накладні.rar
03 червня 2020 13:17
Електронний підпис
03 червня 2020 13:09
Договора оренди.pdf
03 червня 2020 13:09
Довідка банк.pdf
03 червня 2020 13:09
Благоустрій ІПН 001.jpg
03 червня 2020 13:08
Кошторис 2.pdf
03 червня 2020 13:08
Кошторис 1.pdf
03 червня 2020 13:08
Цінова пропозиція1.jpg
03 червня 2020 13:08
Цінова пропозиція.jpg
03 червня 2020 11:12
Фінансові звіти.pdf
03 червня 2020 11:12
Трудові.rar
03 червня 2020 11:12
Статут.rar
03 червня 2020 11:12
Працівники.pdf
03 червня 2020 11:11
Ліцензія(1).rar
03 червня 2020 11:11
Інші документи.pdf
03 червня 2020 11:11
Довідки.pdf
03 червня 2020 11:11
Довідки 3.pdf
03 червня 2020 11:11
Довідки 2.pdf
03 червня 2020 11:11
Довідка транспорт.pdf
03 червня 2020 11:11
Виписка.rar
03 червня 2020 11:11
Аналогічний договір 2.pdf
03 червня 2020 11:11
Аналогічний договір 1.pdf
03 червня 2020 11:11
Акт.rar
03 червня 2020 09:29
Підписаний_G0620-7582-GL_tender.pdf
03 червня 2020 09:28
лист відгук.pdf
03 червня 2020 09:28
2B6C7DF9A3891DA10400000032714000B7921E01.cer

Публічні документи

03 червня 2020 15:56
Електронний підпис
03 червня 2020 15:55
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 15:55
стаття 17.pdf
03 червня 2020 15:55
справки Банку.pdf
03 червня 2020 15:55
сертифікати.pdf
03 червня 2020 15:55
санкції ГПУ.pdf
03 червня 2020 15:55
розрахунок зп.pdf
03 червня 2020 15:55
Розрахунок ДЦ.pdf
03 червня 2020 15:55
протокол.PDF
03 червня 2020 15:55
проект договору.pdf
03 червня 2020 15:55
пояснювальна.pdf
03 червня 2020 15:55
повноваження.pdf
03 червня 2020 15:55
ліцензія дозвіл.pdf
03 червня 2020 15:55
лист взаємовідносини.pdf
03 червня 2020 15:55
копія статуту.pdf
03 червня 2020 15:55
Календарний графік.pdf
03 червня 2020 15:55
Згоди.pdf
03 червня 2020 15:55
Досвід.pdf
03 червня 2020 15:55
довкілля.pdf
03 червня 2020 15:55
Довідка.pdf
03 червня 2020 15:55
довідка ціни.pdf
03 червня 2020 15:55
довідка субпідрядники.pdf
03 червня 2020 15:55
довідка санкції.pdf
03 червня 2020 15:55
довідка працівники.pdf
03 червня 2020 15:55
довідка МТБ.pdf
03 червня 2020 15:55
гарантійний чинність.pdf
03 червня 2020 15:55
гарантійний МТБ.pdf
03 червня 2020 15:55
витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 15:55
баланс и звітність.pdf
03 червня 2020 15:55
Аналіз цін.pdf
03 червня 2020 15:54
imd.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"

КП БРР "Благоустрій"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АРКАДА БУД ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ"
#34686647
Відхилено 3 699 999,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 19:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 17:57
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій"
#37417038
Переможець 3 700 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 09:41

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-05-18-003676-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником №1 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник 1 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОНМЕГАСТРОЙ" не надав: - копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), - копію форми №1 “Баланс за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), копію форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону) - 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), - копію форми №1 “Баланс за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного балансу (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), копію форми №2 “Звіт про фінансові результати” за останній квартал з початку звітного періоду 2020 року з відміткою органів статистики або іншого уповноваженого на те органу, а в разі якщо документ подається в електронному вигляді, з документом, що підтверджує подачу даного (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону) Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

10 червня 2020 19:01
Електронний підпис
10 червня 2020 18:59
Протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-05-18-003676-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником КП БРР "Благоустрій" у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник КП БРР "Благоустрій" не надав: - копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), - копії актів та/або додаткові угоди (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону). - 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копії податкових накладних (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону), - копії актів та/або додаткові угоди (Згідно Додаток № 1 до тендерної документації Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону). Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприемство Бориспільської Районної Ради "Благоустрій"
#37417038
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:28
Звіт про виконання договору укладений
04 січня 2021 17:22
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 18:33
ДУ_3_15 12 2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 18:21
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 17:45
ДУ_2_26 08 2020.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 17:44
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:06
ДУ 1_31 07 2020.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 16:04
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:36
Договір укладений
03 липня 2020 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 373 070,84
UAH (в тому числі ПДВ 562 178,47 UAH)