Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України
Health-impoving services of children's health and recreation establishments on the Black Sea coast of Ukraine
Очікувана вартість
11 130 000,00 UAH
UA-2020-05-18-003672-a c8bc427b781749c69aaf5282b0dc6462
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубенко Анастасія

380442782743 sportsiyouth@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12
Контактна особа: Голубенко Анастасія
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Додаткові контактні особи: Вязіна Ольга Мирославівна
380442796966
ozdorov_kmda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Departament molodi ta sportu vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi)
National ID: 42269168
Contact point: Golubenko Anastasia Viktorovna
380442782743
sportsiyouth@gmail.com
Additional contacts: Vyazina Olga
380442796966
ozdorov_kmda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 травня 2020 22:17
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 12:02
Очікувана вартість: 11 130 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 333900 UAH
Publication date: 18 травня 2020 22:17
Enquiries until: 08 червня 2020 00:00
Complaints submission until: до 14 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 11 130 000 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 55 650 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 Людей
Послуги з оздоровлення дитячих закладів оздоровлення та відпочинку на узбережжі Чорного моря України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку

Health-impoving services of children's health and recreation establishments on the Black Sea coast of Ukraine
CPV: 55240000-4
Період постачання: з 10 липня 2020 по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата може застосовуватись за цим Договором на строк не більше одного місяця в розмірі 50 відсотків вартості послуги за одну зміну, згідно підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. №1070. Аванс 7 Банківські 50
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на умовах п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України після підписання Сторонами Акту наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Побутові умови: 30%
100% розміщення дітей зі зручностями у кімнаті (умивальник, туалет, душова): 30%
50% розміщення дітей зі зручностями у кімнаті (умивальник, туалет, душова), 50% розміщення дітей зі зручностями у блоці (умивальник, туалет, душова): 15%
100% розміщення дітей зі зручностями у блоці (умивальник, туалет, душова): 0%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003672-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВЕЛМЕРІ КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40587704
Дата подання: 02 червня 2020 14:01
Вимога щодо узгодження умов документації
Доброго дня!
Пунктом 4 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма тендерної пропозиції, яка наведена вами у додатках до тендерної документації, не узгоджується із вказаною вимогою документації щодо строку дії пропозицій. Просимо узгодити між собою умови тендерної документації задля уникнення в майбутньому відміни торгів через допущені порушення, які не можливо усунути. Заздалегідь вдячні за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 14:47
Внесено зміни до тендерної документації, та виправлено невідповідності.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 липня 2020
UA-2020-05-18-003672-ac8bc427b781749c69aaf5282b0dc6462
Найменування: Департамент молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42269168
Місцезнаходження: 01001, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик,12
Учасник Документи Рішення
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Прибрежний Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Примор'я" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 13:59
Електронний підпис
17 червня 2020 13:58
Банківська гарантія.zip
17 червня 2020 13:58
ТОВ Прибрежний 3672 ч.2.pdf
17 червня 2020 13:58
ТОВ Прибрежний 3672 ч.1.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 18:53
Електронний підпис
17 червня 2020 18:52
Банківська ліцензія.7z
17 червня 2020 18:52
Гарантія 4907-20.7z
17 червня 2020 18:52
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 червня 2020 18:52
Інші документи.pdf
17 червня 2020 18:52
Лист для клієнтів.7z
17 червня 2020 18:52
Витяг із Статуту.7z
17 червня 2020 18:52
Проект Договору.pdf
17 червня 2020 18:52
Протокол НР.7Z
17 червня 2020 18:52
Відповідність ст.17.pdf
17 червня 2020 18:52
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 20:08
Електронний підпис
17 червня 2020 20:08
Електронний підпис
17 червня 2020 20:06
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

ТОВ Прибрежний

ТОВ "Примор'я"

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС 11 088 000,00
UAH
11 088 000,00
UAH
1.4285714286 7 761 600 Документи
ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег" 11 130 000,00
UAH
11 130 000,00
UAH
1.2142857143 9 165 882.35 Документи

Публічні документи

17 червня 2020 20:08
Електронний підпис
17 червня 2020 20:08
Електронний підпис
17 червня 2020 20:06
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС

ТОВ Курортне об'єднання "Сонячний берег"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС
#30652504
Переможець 11 088 000,00
UAH
17 липня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП ПІВДЕНЬ-КУРОРТ-СЕРВІС
#30652504
11 088 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:23
Акт 2.pdf укладений
11 січня 2021 14:22
Акт 1-1.pdf укладений
11 січня 2021 14:22
Акт 1.pdf укладений
11 січня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 11:05
Дод. уг. 2 до дог. 118 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 17:14
Дод. уг. 1 до дог. 118 від 06.08.2020.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 18:52
дог. 118 від 06.08.2020.pdf укладений
06 серпня 2020 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 р. № 392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 33, ст. 1394) — із змінами
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо перерозподілу коштів між рахунками
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 298 576,00
UAH