Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби Емалі
Очікувана вартість
273 865,00 UAH
UA-2020-05-18-003580-a a1a1c5c893a343afbaa958541f478a10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисенко Микита

380623632188 kpsz23@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Служба єдиного замовника" Авдіївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32270664
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., Авдіївка, вулиця Молодіжна, будинок 3
Контактна особа: Лисенко Микита
380623632188
kpsz23@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 19:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:10
Очікувана вартість: 273 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 738,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5620.5 кілограми
Фарби Емалі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 19:32
Тендерна документація Фарби_НЗ_З.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Страхова гарантія
Дата подання: 20 травня 2020 16:00
Дата відповіді: 22 травня 2020 17:05
Доброго дня! На запит щодо надання документів для підтвердження кваліфікації та діяльності страховика, передбачених Вашою документацією закупівлі, жодна із страхових компаній не надала позитивної відповіді. Враховуючи, що дані вимоги встановдені Вами на основі певних даних, прошу надати інформацію про страхову компанію, що відповідає Вашим вимогам, для оформлення документів та прийняття участі у закупівлі. Заздалегідь вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня !
На ринку достатня кількість страхових компаній із високи рейтингом надійності.
Дякуємо за розуміння

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003580-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Код ЄДРПОУ:32318370
Дата подання: 20 травня 2020 15:56
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Документація закупівлі містить наступні вимоги щодо наданння документів компанії страхового гаранта:
Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію свідоцтва про присвоєння Рейтингу фінансової стійкості (надійності) страховика гаранта не нижче uaAA, чинного на дату проведення аукціону, яке підтверджує рейтинг фінансової стійкості (надійності) страховиків, присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством. Замовник має право для перевірки рейтингу страхових компаній скористатися офіційними сайтами.
Учасник повинен в складі своєї пропозиції надати Лист Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), що підтверджує відсутність невиконаних заходів впливу щодо Страховика (Гаранта). Інформація щодо відсутності невиконаних заходів впливу має бути надана станом (на дату не раніше 01 лютого 2020 року).
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити відсутність тимчасових адміністрацій Страховика (Гаранта) документом, який виданий Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг) за період з початку діяльності Нацкомфінпослуг. (на дату не раніше 01 лютого 2020 року).
Довідка (інформація) в довільній формі від Страховика (Гаранта), що станом на 31.12.2019 співвідношення суми основних засобів та грошових коштів страхової компанії до сформованих страхових резервів (за мінусом частки перестраховиків у страхових резервах) становить не менше 5 (із обов’язковим наданням розшифровки розрахованого показника).
Діяльність Страховика (Гаранта) на ринку страхування України має бути не менше 20 років. Дата реєстрації підтверджується випискою та/або витягом з ЄДР.

Станом на сьогодні, жодна із страхових компаній, що офіційно здійснює свою діяльність на території України, не відповідає вимогам, що встановлені Вами у тендерній документації.
Підтвердженням вищевикладеного є те, що на попередню закупівлю із аналогіними вимогами не було зареєстровано жодного учасника.
Окрім того, у документації не зазначено яким чином даний пакет документів страхового гаранта та обмеження за кількістю років роботи підприємства стархового гаранта пов"язане із публічними закпівлями.
Відповідно до ст. 5 та ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладне, прошу прибрати вищевказані вимоги до компанії - страхового гаранта та внести відповідні зміни до документації закупівлі, в частині забезпечення пропозиції Учасника, привівши її у відповідінсть до до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2020 16:51
Відповідь на вимогу
Розглянувши Вашу вимогу ідентифікатор UA-2020-05-18-003580-a.b1, повідомляємо наступне.
Як вбачається із вашого листа, Ви зазначаєте що Документація містить дискримінаційні вимоги, та просите привести її у відповідність.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 1 ст. 10, 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Разом з тим, ч. 3 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовником, відповідно до вищевказаних норм чинного законодавства, була встановлена вимога щодо надання забезпечення пропозиції та забезпечення виконання умов договору, у формі страхової гарантії.
Ваше твердження що «жодна із страхових компаній, що офіційно здійснює свою діяльність на території України, не відповідає вимогам, що встановлені Вами у тендерній документації» не відповідає дійсності, хоча б з огляду на те, що достатня кількість учасників закупівель виконала аналогічні вимоги.
Ваше твердження що документація містить «дискримінаційні вимоги» також не відповідає дійсності, з огляду на те, що відповідно до практики розгляду справ про порушення законодавства про публічні закупівлі, Тимчасовою колегією Антимонопольного комітету, дискримінаційними вважаються вимоги які може виконати лише один учасник закупівлі, враховуючи що ряд закупівель було проведено за участю більше ніж одного учасник, що само по собі виключає дискримінаційну складову.
Разом з тим, такі вимоги в тендерній документації, насамперед спрямовані для забезпечення інтересів підприємства в дотримані учасниками закупівель своїх зобов’язань передбачених умовами закупівлі, як під час проведення закупівель так і під час виконання договору.
Добросовісні учасники, на меті яких саме якісне та своєчасне виконання умов закупівлі та умов договору про закупівлю, можуть прийняти участь в даній закупівлі виконавши зокрема і умови в частини надання забезпечення. В свою чергу небажання учасника надати забезпечення та у різний спосіб відійти від таких умов, ставить під сумнів надійність та порядність такого учасника.


З повагою
Уповноважена особа Лисенко М.

Документи

22 травня 2020 16:50
відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БОНТОН-ТРЕЙД" 273 865,00
UAH з ПДВ
271 126,34
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯКОВЛЕВА ЗОЯ ІВАНІВНА" 273 865,00
UAH з ПДВ
273 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 17:08
Електронний підпис
12 червня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.PDF
12 червня 2020 17:05
Проект Договору.PDF
12 червня 2020 17:05
Довідки.PDF
12 червня 2020 17:05
Довідка МВС.PDF
12 червня 2020 17:05
Довідка Єдиний реєстр.PDF
12 червня 2020 17:05
Довідка ГУ ДПС.PDF
02 червня 2020 18:22
Електронний підпис
02 червня 2020 18:08
Ф1. Баланс.pdf
02 червня 2020 18:08
Свідоцтво рейтинг.pdf
02 червня 2020 18:08
Виписка.PDF
02 червня 2020 18:08
untitled-[1.2]
02 червня 2020 18:08
svidotstvo.pdf
02 червня 2020 18:08
R-2985.pdf
02 червня 2020 18:08
фин. отчет.PDF
02 червня 2020 18:08
устав.PDF
02 червня 2020 18:08
Тендерное предложение.PDF
02 червня 2020 18:08
Справки.PDF
02 червня 2020 18:08
Справки ст.17.PDF
02 червня 2020 18:08
Справка работники.PDF
02 червня 2020 18:08
Справка м.т. база.PDF
02 червня 2020 18:08
Справка банкротство.PDF
02 червня 2020 18:08
Справка аналог. дог..PDF
02 червня 2020 18:08
Сертификаты, паспорта.PDF
02 червня 2020 18:08
решение сборов.PDF
02 червня 2020 18:08
Проект Договора.PDF
02 червня 2020 18:08
Письмо-гарантия.PDF
02 червня 2020 18:08
Паспорт.PDF
02 червня 2020 18:08
Доверенность.PDF
02 червня 2020 18:08
Выписка с ЕДР.PDF
02 червня 2020 18:08
витяг.PDF
02 червня 2020 18:08
ведомости с едр.PDF
02 червня 2020 18:08
аналог. дог..PDF

Публічні документи

02 червня 2020 15:30
Електронний підпис
02 червня 2020 09:59
Електронний підпис
02 червня 2020 09:55
емаль.PDF
02 червня 2020 09:55
Довідки.PDF
02 червня 2020 09:55
грунт.PDF
02 червня 2020 09:55
висновок2.PDF
02 червня 2020 09:55
висновок1.PDF
02 червня 2020 09:55
photo_2020-02-20_08-28-30.jpg
02 червня 2020 09:55
photo_2020-02-20_08-26-57.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БОНТОН-ТРЕЙД"

ФОП "ЯКОВЛЕВА ЗОЯ ІВАНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БОНТОН-ТРЕЙД"
#42782298
Переможець 271 126,34
UAH з ПДВ
04 червня 2020 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БОНТОН-ТРЕЙД"
#42782298
271 126,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:14
img282.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 10:47
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:09
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 11:37
Договір фарби.pdf укладений
18 червня 2020 11:31
Звіт Бонтон Трейд (фарби).doc укладений
18 червня 2020 11:28
Договір фарби.pdf укладений
18 червня 2020 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 04-09/282
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML