Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя для приймальної комісії.
Очікувана вартість
395,74 UAH
UA-2020-05-18-003577-a 30e0ba62cb2f40938ca19705aa70c696
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Валерійович Швалюк

0958795222
0981757068
pharm_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад вищої освіти "Житомирський базовий фармацевтичний коледж" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02011261
Місцезнаходження: 10005, Україна , Житомирська обл., Житомир, вулиця Чуднівська 99, Житомир, Житомирська область, Україна, 10005
Контактна особа: Ярослав Валерійович Швалюк
0958795222, 0981757068
pharm_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Ручка кулькова "RANGE" Е-10138 – 20 шт.; біндер, 51мм Е-41008 – 12 шт.; булавки кольорові ВМ.5250 – 5 шт.; папір копіюючий E20501 – 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
39 штуки
Ручка кулькова "RANGE" Е-10138 – 20 шт.; біндер, 51мм Е-41008 – 12 шт.; булавки кольорові ВМ.5250 – 5 шт.; папір копіюючий E20501 – 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, буд. 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за товар здійснюється протягом місяця з моменту отримання товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 травня 2020 19:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Заєць Валерій Віталійович
#2771107111
Переможець 395,74
UAH
18 травня 2020 19:26

Документи

18 травня 2020 19:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 19:26
Договір № 21-20 від 13.05.2020.pdf укладений
18 травня 2020 19:26