Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі моргу Комунального некомерційного підприємства Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня" в м.Буськ по вул. Львівська,77 Львівської області)
Очікувана вартість
416 021,00 UAH
UA-2020-05-18-003421-a db71fd97350b469a86deb6b0df9bc451
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбань Оксана Василівна

+380671343789 oksanagorban89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01997633
Місцезнаходження: 80500, Україна , Львівська обл., Буськ, вул. Львівська, 77
Контактна особа: Горбань Оксана Василівна
+380671343789
oksanagorban89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 11:17
Очікувана вартість: 416 021,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 081,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі моргу Комунального некомерційного підприємства Буської районної ради "Буська центральна районна лікарня" в м.Буськ по вул. Львівська,77 Львівської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80500, Україна, Львівська область, м. Буськ, вул.Львівська,77
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата на придбання матеріалів у розмірі 30% від загальної суми договору здійснюється Замовником, протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами даного Договору шляхом перерахування коштів на не бюджетні рахунки, відкриті в органах казначейства. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок у розмірі 70% від загальної суми здійснюється Замовником протягом 10-ти (десяти) банківських днів з дня підписання актів приймання виконаних робіт Сторонами шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ _ оновлена.docx
20 травня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 19:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 12:05
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ _ оновлена.docx
18 травня 2020 17:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ _.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

копія дозволу Держгірпромнагляду
Дата подання: 19 травня 2020 09:55
Дата відповіді: 20 травня 2020 11:16
Згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки згідно з Постановою КМ № 76 від 11.02.2016 У тексті Порядку слово "Держгірпромнагляд" в усіх відмінках замінено словом "Держпраці". Держгірпромнагляд ліквідований і реорганізований в Держпраці. Просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені до документації.
Обов’язковою умовою для участі у закупівлі є виїзд учасника (його представників) на місце виконання робіт для здійснення самостійного обстеження об’єкта, уточнення дефектації, оцінки складності виконання робіт, тощо.
Дата подання: 19 травня 2020 09:56
Дата відповіді: 20 травня 2020 11:50
Яким чином це регламентується і підтверджується? ВИ ЯКІСЬ КВИТАНЦІЇ БУДЕТЕ ВИДАВАТИ? Прошу видалити завідома дискримінаційну вимогу
Відповідь: Учасником подається довідка в довільній формі, яка підтверджує здійснення виїзду Учасника на об’єкт Замовника для проведення замірів, визначення обсягу, виду і етапів виконання необхідних робіт. Довідка має бути погоджена Замовником шляхом проставляння підпису уповноваженої особи Замовника (із зазначенням посади, прізвища ініціалів, дати);
АВК
Дата подання: 19 травня 2020 09:58
Дата відповіді: 20 травня 2020 11:52
А також довідку про наявність в учасника програмного забезпечення з автоматизованого визначення вартості будівельних робіт при застосуванні програмного комплексу «АВК-5» ред. 3.3.0 (або аналогічного). На підтвердження учасник надає копію ліцензії із зазначенням номеру на використання даного програмного комплексу. Прошу прописати порядок дій для Учасників які використовують роботу Кошторисника по договору з проектною організацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір співпраці та копія ліцензія із зазначенням номеру на використання даного програмного комплексу проектних організацій не буде вважатися порушенням умов тендерної документації. Будуть внесені зміни до документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Краснебуд 345 498,00
UAH з ПДВ
339 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЬ" 409 755,30
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 13:30
Договір стор.2.jpg
01 червня 2020 13:30
Договір стор.1.jpg
29 травня 2020 15:43
Цінова пропозиція.jpg
29 травня 2020 15:43
Лист-згода.jpg
29 травня 2020 15:43
Договірна ціна 2стор..jpg
29 травня 2020 15:43
Договірна ціна 1стор..jpg
29 травня 2020 15:43
Довідка _6.jpeg
29 травня 2020 15:43
Контактна інформація.doc
29 травня 2020 15:43
Витяг нов 2ст.jpg
29 травня 2020 15:43
Витяг нов 1ст.jpg

Публічні документи

01 червня 2020 13:31
1.6 Кошторис_compressed.pdf
01 червня 2020 13:31
Цінова пропозиція.pdf
01 червня 2020 13:31
Технічне завдання.pdf
01 червня 2020 13:31
Серт металочерепиця.jpg
01 червня 2020 13:31
Протокол пог дог ціни.pdf
01 червня 2020 13:31
ЗУ про Санкції.pdf
01 червня 2020 13:31
Захист довкілля.pdf
01 червня 2020 13:31
5.9 Лист відгук.PDF
01 червня 2020 13:31
5.9 Аналогічний.pdf
01 червня 2020 13:31
5.8 Довідка держказна.pdf
01 червня 2020 13:31
5.5 Стаття 17 .pdf
01 червня 2020 13:31
5.2 Гарантійний лист.pdf
01 червня 2020 13:31
5.1 Договір підписаний.pdf
01 червня 2020 13:31
4.3 Штатний розпис.pdf
01 червня 2020 13:31
4.1 Сертифікат ІП.pdf
01 червня 2020 13:31
4.1 Дипломи інженерів (4).pdf
01 червня 2020 13:31
4.1 Дипломи інженерів (3).pdf
01 червня 2020 13:31
4.1 Дипломи інженерів (2).pdf
01 червня 2020 13:31
4.1 Дипломи інженерів (1).pdf
01 червня 2020 13:31
3.2 Довідка субпідряд.pdf
01 червня 2020 13:31
3.1 Будекстра документи.pdf
01 червня 2020 13:31
2.6 Повноваження особи.pdf
01 червня 2020 13:31
2.5 Ліцензія з додатком.pdf
01 червня 2020 13:31
2.3 Витяг.pdf
01 червня 2020 13:31
2.1 Статут.pdf
01 червня 2020 13:31
1.6 Ліцензія АВК 5.pdf
01 червня 2020 13:31
1.6 АВК 5 .pdf
01 червня 2020 13:31
1.4 Гарантійний термін.pdf
01 червня 2020 13:31
1.3 План фінансування.pdf
01 червня 2020 13:31
1.2 Календарний графік.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Краснебуд

ТОВ "КУЗЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Краснебуд
#35657236
Відхилено 339 900,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 21:26
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
Переможець 340 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 16:04

Документи

09 червня 2020 21:26
Електронний підпис
09 червня 2020 21:16
рішення

Документи

12 червня 2020 16:04
Електронний підпис
12 червня 2020 16:01
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЗЬ"
#33981182
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2020 16:04
Електронний підпис
12 червня 2020 16:01
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:56
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 17:18
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
03 серпня 2020 17:16
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 17:08
договір укладений
18 червня 2020 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до договору № 2 від 17 червня 2020 року: - Додаток №3 - Календарний графік викласти у новій редакції, до додається до цієї Додаткової угоди. 2. Дана додаткова угода вступає в силу з дати її підписання. 3. Цю додаткову угоду складено в двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною до Договору № 2 від 17 червня 2020 р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 340 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 666,67 UAH)