Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-05-18-003022-a 4c0898dcad5a439cbf6d4a6d83474d4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аношина Інна Володимирівна

+380457250351 obuh_rajrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обухівська районна рада Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362705
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вулиця Малишка, буд. 10
Контактна особа: Аношина Інна Володимирівна
+380457250351
obuh_rajrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 16:16
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 16:16
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, вул.Малишка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 16:12
Тендерна документація - охорона.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспортні засоби
Дата подання: 21 травня 2020 19:31
Дата відповіді: 26 травня 2020 17:00
Учасники можуть залучати орендований транспорт та підтвердити договором реагування або оренди?
Відповідь: Відповідно до додатку 1 тендерної документації: Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності або в лізингу учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування або договору лізингу. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Автомобілі обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями повинні мати на них спеціальний Дозвіл від Міністерства внутрішніх справ України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАБІЛ СЕКЮРІТІ", Код ЄДРПОУ:42990358
Дата подання: 21 травня 2020 20:10
Внесення змін до тендерної документації
Відповідно до статті 5 Закону України "Про охоронну діяльність" видами охоронних послуг :
• охорона майна громадян
• майна юридичних осіб
• охорона фізичних осіб

Згідно статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» Суб'єкт охоронної діяльності не зобов'язаний, а має право:
1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак;
4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення;
5) використовувати транспорт реагування;
6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони;
7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.

Тендерною документацією предбачено – "мати в наявності транспорт реагування в кількості не менше 2 – ох одиниць. Автомобілі повинні мати графічні ознаки належності до Учасника. повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати на них спеціальний Дозвіл від Міністерства внутрішніх справ України."

В оголошенні про проведення закупівлі замовник чітко зазначає конкретну назву предмета закупівлі- Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній., а не охоронні послуги з використанням пункту централізованого спостереження.

Пунктом 19 Ліцензійних Умов провадження охоронної діяльності передбачено, у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування.

Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 травня 2020 17:10
Відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність»: «Охоронна діяльність - надання послуг з охорони власності та громадян; об'єкт охорони - фізична особа та/або майно». Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»: «Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак». З огляду на вищевикладене, закон чітко передбачає необхідність наявності у суб’єкта охоронної діяльності автотранспорту в не залежності від того які послуги надаються.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 16:32
Внесення необхідних кваліфікаційних критеріїв до тендерної документації
У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен установити кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», виконавцем послуг охорони повинен бути Охоронник 1-4 розрядів (Наказ Міністерства соціальної політики України №621 від 25 вересня 2013 року).
При цьому в тендерній документації не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця охоронних послуг.
У відповідності до вимог Закону Про публічні закупівлі, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Наказу Міністерства соціальної політики України №621 від 25 вересня 2013 року Замовнику необхідно визначитись з розрядом охоронників та внести відповідні зміни в Додаток 1 Тендерної документації, а саме:
В пункт 12 (Додатку 1) додати пункт 12.1 Охоронник _ розряду – надати копії посвідчень Охоронника не нижче визначеногоо розряду виданий учбовим закладом професійного навчання чи підвищення кваліфікації. Посвідчення мають бути дійсними на дату подання документів та внесені до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, надані копії повинні бути завірені печаткою та підписом керівника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:04
Додаток 1 не містить пункту 12, відтак вказівка скаржника на його зміну або доповнення не підлягає задоволенню.
Крім того скаржник невірно трактує положення Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі. Встановлення кваліфікаційних критеріїв - право, а не обов’язок замовника.
Замовник вважає, що наявність кваліфікаційних вимог є обов’язковою вимогою п. 15 Постанови КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», та статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» отже наявність Ліцензії у учасника розглядається замовником як підтвердження відповідності працівників кваліфікаційним вимогам.
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 16:36
Внесення змін до тендерної документації.
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації – «… забезпечення та підтримання громадської безпеки, охорони правопорядку…». У відповідності до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, підприємствам охорони заборонено здійснювати функції правоохоронних органів. А зазначені вимоги з "охорони правопорядку" вимагають саме цього.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:07
Відповідно до статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» чітко визначено що саме забороняється під час організації та здійснення охоронної діяльності. Пункт 3 додатку 1 до тендерної документації містить перелік функцій Учасника (його співробітників) під час надання послуг. Замовник не вимагає від учасника порушення приписів даної норми, в тому числі, здійснення функцій правоохоронних органів.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 16:41
Внесення змін до тендерної документації
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації – «Охоронці повинні мати гарну фізичну підготовку, вільно володіти державною мовою…».
По-перше, у відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги охоронників а не охоронців. Чи ви не знаєте різниці?
По-друге, вказані вимоги мають ознаки невизначених вимог та всі ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до визначень нормативних документів та норми Закону – або конкретизувати вимоги щодо фізичної підготовки та володіння державною мовою, або виключити дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:09
Відповідно до п 17 Постанови КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності»: «Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності)». Відповідно до статті 6 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»: «Кожний громадянин України зобов’язаний володіти державною мовою». Відповідно до пункту 115 розділу 2 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників охоронник серед іншого У разі прямого нападу на об'єкт, що охороняється, з метою розкрадання, пограбування матеріальних та інших цінностей, безпосередньої загрози життю та здоров'ю охоронника об'єкта, інших працівників та осіб, які перебувають на території об'єкта, що охороняється, протиправних дій проти персоналу охорони під час виконання покладених на нього завдань та обов'язків застосовує проти порушників заходи необхідної оборони відповідно до чинного законодавства України. Вживає заходів щодо відбиття нападу шляхом застосування службового собаки, вогнепальної зброї, спеціальних засобів індивідуального захисту та активної оборони з використанням допоміжних знарядь та фізичної сили.. З огляду на вищевикладене вимоги щодо володіння державною мовою та наявності фізичної підготовки у охоронців та охоронників аналогічно закріплені в чинному законодавстві, оскільки законодавством не встановлені критерії оцінки даних вимог замовник, з метою уникнення можливої дискримінації учасників, такі критерії самоправно не встановив.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.a5
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 16:44
Внесення змін до тендерної документації
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації – мати в наявності службовий транспорт в кількості не менше 2 – ох одиниць. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Не менше двох одиниць автотранспорту повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати на них спеціальний Дозвіл від Міністерства внутрішніх справ України.
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимог даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника і має ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:12
Твердження скаржника про відсутність в умовах публічної закупівлі вимог до охорони об’єкту надумані. Неможливо замовити або отримати послуги з охорони без визначення об’єкту охорони. Відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність»: «Охоронна діяльність - надання послуг з охорони власності та громадян; об'єкт охорони - фізична особа та/або майно». Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»: «Охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів:
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак». З огляду на вищевикладене, закон чітко передбачає необхідність наявності у суб’єкта охоронної діяльності автотранспорту в не залежності від того який об’єкт охороняється.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 16:49
Внесення змін до тендерної документації
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації – «…кількість постів, місце їх дислокації та час перебування на чергуванні співробітників охорони може бути змінено Замовником.»
У відповідності до Закону України Про публічні закупівлі, протягом дії укладеного договору Замовник не може вносити істотні зміни в вимоги і умови договору.
У відповідності до Стаття 41. Закону України Про публічні закупівлі - п. 4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції ….., пункт 5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі….
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:13
Скаржником навмисно вириваються з контексту приписи чинного законодавства. Так, відповідно до частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;…»
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.b7
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 16:56
Внесення змін до тендерної документації
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації – «- знати схему розташування структурних підрозділів Замовника для виконання своїх обов’язків.».
Абсолютно незрозумілий пункт, який також має всі ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:14
Пункт 3 Додатку 1 щодо вимоги до охоронної організації – «- знати схему розташування структурних підрозділів Замовника для виконання своїх обов’язків». стосується виключно переможця і є необхідною умовою для здійснення пропускного режиму в адміністративній будівлі Обухівської районної ради Київської області та прилеглій території, що в сою чергу являється одним з предметів надання послуг. Крім того, розташування структурних підрозділів замовника є відкритою інформацією і скаржником не надано жодного доказу неможливості її отримання.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.a8
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 18:40
Внесення змін до тендерної документації.
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації – «копію в довільній формі наказів про прийняття на роботу працівників, їх кількість …».
Просимо конкретизувати яких саме працівників Замовник має на увазі. Наприклад - «копію наказів про прийняття на роботу Охоронник 4 розряду, їх кількість …»
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:15
Повний текст пункту 3 додатку 1 повністю викладено в такій редакції: «копію в довільній формі наказів про прийняття на роботу працівників, їх кількість, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність Учасника виконати послугу шляхом наявності у учасника відповідних працівників», щодо наказів про призначення на роботу то відповідно до Листа Державного комітету статистики № 17/1-25/ж-61/10/59 вiд 19.03.2010. наказ про прийняття на роботу працівників укладається в довільній формі з урахуванням певних вимог.
Зазначення конкретної форми наказів із зазначення додаткової ідентифікації працівника є незаконним і дискримінуючим положенням тендерної документації.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-05-18-003022-a.c9
Статус:
Відхилено
Учасник: Громадська Організація «Всеукраїнське Об’єднання Спеціалістів Безпеки», Код ЄДРПОУ:40346769
Дата подання: 22 травня 2020 18:51
Внесення змін до тендерної документації
Пункт 3 Додатку 1 містить вимоги до охоронної організації, а саме:
– « копії підтверджуючих документів про створення учасником штатних оперативних груп (накази або інші розпорядчі документи по підприємству, договори оренди автомобілів, тощо)»;
- «копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування….»;
- «Група швидкого реагування – персонал охорони (не менше трьох осіб), забезпечений транспортним засобом, призначеним для цілодобового забезпечення негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкту охорони.»
- «Негайне реагування – прибуття на місце спрацювання тривожної сигналізації або на виклик в термін не більше 10 (десяти) хвилин.»
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування (оперативних груп) і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимого даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника (який має групи реагування в м. Обухів) і має ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги або їх обгрунтувати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 травня 2020 17:17
Вимога надання копій підтверджуючих документів про створення учасником штатних оперативних груп (накази або інші розпорядчі документи по підприємству, договори оренди автомобілів, тощо) направлена на перевірку дотримання учасниками Закону України Про бухгалтерський облік та фінансову звітність, Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку 7 та підтвердження спроможності учасника на негайне реагування – прибуття на місце спрацювання тривожної сигналізації або на виклик в термін не більше 10 (десяти) хвилин, а саме, необхідність надання учасниками підтверджуючих документів про постановку службових автомобілів на балансовий/позабалансовий облік, призначення відповідальних осіб та порядків (положень інших розпорядчих актів) відносно використання службового автотранспорту, місця дислокації такого автотранспорту. Як правило уся перелічена інформація надається суб’єктом надання послуг охорони в документі про створення штатних оперативних груп, проте, такі данні будуть підтвердженні в інший спосіб - шляхом подання копій (наказів або інших розпорядчих документів по підприємству, договорів оренди, лізингу автомобілів, тощо)
З огляду на роз’яснення вимога скаржника задоволенню не підлягає.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000011 ● 4f5b1830816b4c5c96af37d50ac346e5
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 вересня 2020 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.09.2020 № 152
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-18-003022-a 18.05.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-09 16:07:45

Запит про надання пояснень

Прошу надати документи переможця торгів, які надано ТОВ «ТС ГРУП ЛТД» для підтвердження відсутності підстав визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-11 11:46:55

Відповідь на запит

Надаємо документи переможця торгів ТОВ «ТС ГРУП ЛТД»

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-23 17:22:41

Роз'яснення щодо висновку

Замовник – Обухівська районна рада вважає необґрунтованими висновки ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ зроблені за результатами моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Міністерство розвитку торгівлі економіки та сільського господарства на офіційному сайті оприлюднило роз’яснення щодо процедури закупівлі, де серед іншого зазначає: «У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів».
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
Виконання зобов’язання визначеного за результатами проведеного моніторингу, а саме здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжитя заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, призведе до порушення принципів публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того, розірвання укладеного договору з формальних підстав залишить без охорони адміністративну будівлю районної ради де розміщена в тому числі і районна адміністрація на період виборчого процесу.
По суті заперечень щодо виявлених порушень:
1.Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-18-004557-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Як форми електронних документів так і інструкція розміщена на електронному майданчику «Держзакупівлі онлайн» розроблена відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять обов’язкового для заповнення поля «місцезнаходження Замовника».
В інформації про результати моніторингу не зазначено яку норму чинного законодавства порушив замовник не вказавши адресу. З назви замовника - Обухівська районна рада зрозуміло, що замовник знаходиться у місті Обухів.
2. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 18 травня 2020 року, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII.
Стаття 22 Закону № 922-VIII не містить вимог щодо моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
3. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні документи на обладнання, яке зазначене в довідці від 01.06.2020 № 3.
В довідці від 01.06.2020 № 3 зазначено, що обладнання належить учаснику на праві власності, а не на правах володіння користування чи розпорядження, тому вимога щодо надання додаткових документів була б не логічною і протиправною.
4. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів.
В складі пропозиції Переможця наявні відгуки рекомендації та укладені діючі договори про надання аналогічних послуг.
5. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано замовнику документи шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону 922-VIII.
Відповідно до пункту 14 ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі особисто протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
У відповідності до інструкції переможець особисто надав необхідні довідки, які були долучені до попередніх пояснень.
Щодо ціни за якою укладено договір то договір оприлюднено і ціна договору відповідає тендерній пропозиції переможця.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2020-10-26 16:56:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК" 357 580,44
UAH з ПДВ
349 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТС ГРУП ЛТД 358 492,80
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:59
Електронний підпис
02 червня 2020 11:28
Електронний підпис
02 червня 2020 11:26
Козак_ Платник ПДВ.pdf
02 червня 2020 11:26
Козак_Копія Статуту.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 13:54
Труд Черніков.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Цушко.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Сафронов.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Лисак.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Крошка.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Іванов.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Дубчик.pdf
17 червня 2020 13:54
Труд Дейнега.pdf
02 червня 2020 11:09
Наказ ГШР.pdf
02 червня 2020 11:09
Лысак.pdf
02 червня 2020 11:09
Крошка.pdf
02 червня 2020 11:09
Черников.pdf
02 червня 2020 11:09
Інвентар витяг.pdf
02 червня 2020 11:09
Цушко.pdf
02 червня 2020 11:09
Иванов.pdf
02 червня 2020 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 11:09
Дубчик.pdf
02 червня 2020 11:09
Статут.pdf
02 червня 2020 11:09
Сафронов.pdf
02 червня 2020 11:09
Проект договору.pdf
02 червня 2020 11:09
Дог. Богомольца.pdf
02 червня 2020 11:09
Довідка щодо учасника.pdf
02 червня 2020 11:09
Довідка ст17.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка працівники.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка працівники 2.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка МТЗ.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка корупція.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка ДПС.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка досвід.pdf
02 червня 2020 11:08
Довідка відповідність.pdf
02 червня 2020 11:08
7 Офіс.pdf
02 червня 2020 11:08
Дейнега.pdf
02 червня 2020 11:08
5.4 Інд код.pdf
02 червня 2020 11:08
5.3. паспорт.pdf
02 червня 2020 11:08
5.2. паспорт.pdf
02 червня 2020 11:08
14 Комп. року.pdf
02 червня 2020 11:08
5. 1. паспорт.pdf
02 червня 2020 11:08
8.5 Характ рац.pdf
02 червня 2020 11:08
8.4 Фото рацій.pdf
02 червня 2020 11:08
8.3 Спец. одяг.pdf
02 червня 2020 11:08
4.12 Довідка ст17 2п1.pdf
02 червня 2020 11:08
4.5 ДОГ. КП частки 3 СТ..pdf
02 червня 2020 11:08
4.4 ДОГ. к-п частки 2 С..pdf
02 червня 2020 11:08
4.3 ДОГ. к-п частки 1-С..pdf
02 червня 2020 11:08
4.1 НАКАЗ на приз. дир..pdf
02 червня 2020 11:08
3.2. Квитанц ліценз.pdf
02 червня 2020 11:08
3.1 Наказ ліценз.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК"

ТОВ ТС ГРУП ЛТД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК"
#40285350
Відхилено 349 999,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 16:03
ТОВ ТС ГРУП ЛТД
#40836094
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 17:19

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Під час розгляду Тендерної пропозиції та документів, що подані учасником у тендерній пропозиції виявлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до пункту 3 додатку 1 Тендерної документації Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: … - копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності або в лізингу учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування або договору лізингу. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Автомобілі обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями повинні мати на них спеціальний Дозвіл від Міністерства внутрішніх справ України… ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК"- Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію в складі тендерної пропозиції не надав: - фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів; - доказ того, що Автомобілі обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями; - доказ того, що всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника; - копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць). Строк дії наданих учасником договорів оренди та суборенди не покриває увесь період надання послуг 2.Відповідно до пункту 13 додатку 4 до тендерної документації до Переліку документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі входить: фотографія працівника в спеціалізованій формі Учасника. Фото надані учасником не дозволяють ідентифікувати особу як працівника Учасника. 3.Відповідно до пункту 14 додатку 4 до тендерної документації до Переліку документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі входить: копії документів, які свідчать про працевлаштування в Учасника працівників, що зазначені в довідці, на вимогу п.12 (копії наказів про працевлаштування, трудових договорів, копії трудових книжок тощо) Учасником не надано копії трудових договорів або копії трудових книжок. Пропонуємо усунути вищезгадані порушення у визначений законом термін.

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Під час розгляду Тендерної пропозиції та документів, що подані учасником у тендерній пропозиції виявлено наступні невідповідності:.Відповідно до пункту 14 додатку 4 до тендерної документації до Переліку документів для підтвердження відповідності Учасника умовам закупівлі входить: копії документів, які свідчать про працевлаштування в Учасника працівників, що зазначені в довідці, на вимогу п.12 (копії наказів про працевлаштування, трудових договорів, копії трудових книжок тощо) Учасником не надано копії трудових договорів або копії трудових книжок. Пропонуємо усунути вищезгадані порушення у визначений законом термін.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТС ГРУП ЛТД
#40836094
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 11:10
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 12:51
SCAN0019.PDF зміни до договору
19 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:51
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:42
SCAN0002.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 16:39
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 16:40
Протокол засідання тендерного комітету укладений
02 липня 2020 16:36
Договір про надання послуг _01І07-20ТС від 01.07.2020.pdf укладений
02 липня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою продовження строку дії договору на термін, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року передбаченогоп.10.3.Договору
Номер договору про закупівлю: 01/07-20ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою продовження строку дії договору на термін, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року передбаченого п.10.3. Договору
Номер договору про закупівлю: 01/07-20ТС
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (передбаченого п.10.3.Договору)
Номер договору про закупівлю: 01/07-20ТС
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,33 UAH)