Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обухівська районна рада Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04362705 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вулиця Малишка, буд. 10 |
Контактна особа: |
Аношина Інна Володимирівна +380457250351 obuh_rajrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 16:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 16:16 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ДК 021-2015 (CPV) 79710000-4 - Охоронні послуги (Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 16:12 |
Тендерна документація - охорона.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування (не менше 2-х одиниць), що знаходиться у власності або в лізингу учасника згідно зі статтею 1 Закону України «Про охоронну діяльність», з наданням у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування з чітким відображенням державних (реєстраційних) номерів, та копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування або договору лізингу. Всі авто мають мати графічні ознаки належності до Учасника. Автомобілі обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями повинні мати на них спеціальний Дозвіл від Міністерства внутрішніх справ України.
Вимоги про усунення порушення
• охорона майна громадян
• майна юридичних осіб
• охорона фізичних осіб
Згідно статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» Суб'єкт охоронної діяльності не зобов'язаний, а має право:
1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак;
4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення;
5) використовувати транспорт реагування;
6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони;
7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.
Тендерною документацією предбачено – "мати в наявності транспорт реагування в кількості не менше 2 – ох одиниць. Автомобілі повинні мати графічні ознаки належності до Учасника. повинні бути обладнані спеціальними світловими та сигнальними пристроями, та мати на них спеціальний Дозвіл від Міністерства внутрішніх справ України."
В оголошенні про проведення закупівлі замовник чітко зазначає конкретну назву предмета закупівлі- Послуги охорони адміністративної будівлі Обухівської районної ради Київської області з прилеглою територією та об’єктів на ній., а не охоронні послуги з використанням пункту централізованого спостереження.
Пунктом 19 Ліцензійних Умов провадження охоронної діяльності передбачено, у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування.
Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З огляду на вище викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак». З огляду на вищевикладене, закон чітко передбачає необхідність наявності у суб’єкта охоронної діяльності автотранспорту в не залежності від того які послуги надаються.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», виконавцем послуг охорони повинен бути Охоронник 1-4 розрядів (Наказ Міністерства соціальної політики України №621 від 25 вересня 2013 року).
При цьому в тендерній документації не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця охоронних послуг.
У відповідності до вимог Закону Про публічні закупівлі, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Наказу Міністерства соціальної політики України №621 від 25 вересня 2013 року Замовнику необхідно визначитись з розрядом охоронників та внести відповідні зміни в Додаток 1 Тендерної документації, а саме:
В пункт 12 (Додатку 1) додати пункт 12.1 Охоронник _ розряду – надати копії посвідчень Охоронника не нижче визначеногоо розряду виданий учбовим закладом професійного навчання чи підвищення кваліфікації. Посвідчення мають бути дійсними на дату подання документів та внесені до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, надані копії повинні бути завірені печаткою та підписом керівника.
Крім того скаржник невірно трактує положення Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі. Встановлення кваліфікаційних критеріїв - право, а не обов’язок замовника.
Замовник вважає, що наявність кваліфікаційних вимог є обов’язковою вимогою п. 15 Постанови КМУ № 960 від 18 листопада 2015р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», та статті 10 Закону України «Про охоронну діяльність» отже наявність Ліцензії у учасника розглядається замовником як підтвердження відповідності працівників кваліфікаційним вимогам.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає
По-перше, у відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги охоронників а не охоронців. Чи ви не знаєте різниці?
По-друге, вказані вимоги мають ознаки невизначених вимог та всі ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до визначень нормативних документів та норми Закону – або конкретизувати вимоги щодо фізичної підготовки та володіння державною мовою, або виключити дані вимоги.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимог даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника і має ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги.
1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак». З огляду на вищевикладене, закон чітко передбачає необхідність наявності у суб’єкта охоронної діяльності автотранспорту в не залежності від того який об’єкт охороняється.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
У відповідності до Закону України Про публічні закупівлі, протягом дії укладеного договору Замовник не може вносити істотні зміни в вимоги і умови договору.
У відповідності до Стаття 41. Закону України Про публічні закупівлі - п. 4. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції ….., пункт 5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі….
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дану вимогу.
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;…»
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає
Абсолютно незрозумілий пункт, який також має всі ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дану вимогу.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
Просимо конкретизувати яких саме працівників Замовник має на увазі. Наприклад - «копію наказів про прийняття на роботу Охоронник 4 розряду, їх кількість …»
Зазначення конкретної форми наказів із зазначення додаткової ідентифікації працівника є незаконним і дискримінуючим положенням тендерної документації.
Відтак вимога скаржника задоволенню не підлягає.
– « копії підтверджуючих документів про створення учасником штатних оперативних груп (накази або інші розпорядчі документи по підприємству, договори оренди автомобілів, тощо)»;
- «копії підтверджуючих документів про наявність у учасника транспорту реагування….»;
- «Група швидкого реагування – персонал охорони (не менше трьох осіб), забезпечений транспортним засобом, призначеним для цілодобового забезпечення негайного реагування на протиправні дії щодо об’єкту охорони.»
- «Негайне реагування – прибуття на місце спрацювання тривожної сигналізації або на виклик в термін не більше 10 (десяти) хвилин.»
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування (оперативних груп) і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимого даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника (який має групи реагування в м. Обухів) і має ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги або їх обгрунтувати.
З огляду на роз’яснення вимога скаржника задоволенню не підлягає.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000011 ● 4f5b1830816b4c5c96af37d50ac346e5
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2020 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2020 № 152
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 04.09.2020 № 152
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-18-003022-a 18.05.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-09 16:07:45
Запит про надання пояснень
Прошу надати документи переможця торгів, які надано ТОВ «ТС ГРУП ЛТД» для підтвердження відсутності підстав визначених частиною першою та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-11 11:46:55
Відповідь на запит
Надаємо документи переможця торгів ТОВ «ТС ГРУП ЛТД»
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-09-23 17:22:41
Роз'яснення щодо висновку
Замовник – Обухівська районна рада вважає необґрунтованими висновки ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ зроблені за результатами моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі.
Міністерство розвитку торгівлі економіки та сільського господарства на офіційному сайті оприлюднило роз’яснення щодо процедури закупівлі, де серед іншого зазначає: «У свою чергу, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів».
Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
Виконання зобов’язання визначеного за результатами проведеного моніторингу, а саме здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжитя заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, призведе до порушення принципів публічних закупівель в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії, ефективності та пропорційності визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Більше того, розірвання укладеного договору з формальних підстав залишить без охорони адміністративну будівлю районної ради де розміщена в тому числі і районна адміністрація на період виборчого процесу.
По суті заперечень щодо виявлених порушень:
1.Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону № 922-VIII річний план закупівель UA-P-2020-05-18-004557-c не містить інформації про місцезнаходження Замовника. Як форми електронних документів так і інструкція розміщена на електронному майданчику «Держзакупівлі онлайн» розроблена відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» не містять обов’язкового для заповнення поля «місцезнаходження Замовника».
В інформації про результати моніторингу не зазначено яку норму чинного законодавства порушив замовник не вказавши адресу. З назви замовника - Обухівська районна рада зрозуміло, що замовник знаходиться у місті Обухів.
2. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами Закону № 922-VIII, оскільки оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено Замовником 18 травня 2020 року, чим порушено вимоги статті 22 Закону № 922-VIII.
Стаття 22 Закону № 922-VIII не містить вимог щодо моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
3. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні документи на обладнання, яке зазначене в довідці від 01.06.2020 № 3.
В довідці від 01.06.2020 № 3 зазначено, що обладнання належить учаснику на праві власності, а не на правах володіння користування чи розпорядження, тому вимога щодо надання додаткових документів була б не логічною і протиправною.
4. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що в складі пропозиції Переможця відсутні документи, які підтверджують виконання аналогічних договорів.
В складі пропозиції Переможця наявні відгуки рекомендації та укладені діючі договори про надання аналогічних послуг.
5. Проведеним моніторингом відображення закупівлі встановлено, що Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано замовнику документи шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону 922-VIII.
Відповідно до пункту 14 ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ замовником зазначено, що Переможець процедури закупівлі особисто протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір надає замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
У відповідності до інструкції переможець особисто надав необхідні довідки, які були долучені до попередніх пояснень.
Щодо ціни за якою укладено договір то договір оприлюднено і ціна договору відповідає тендерній пропозиції переможця.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2020-10-26 16:56:39
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК" |
357 580,44
UAH з ПДВ
|
349 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТС ГРУП ЛТД |
358 492,80
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО"КОЗАК" #40285350 |
Відхилено |
349 999,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 16:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 16:03
|
ТОВ ТС ГРУП ЛТД #40836094 |
Переможець |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 17:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 12:51
|
SCAN0019.PDF | зміни до договору |
19 січня 2021 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 16:42
|
SCAN0002.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 16:40
|
Протокол засідання тендерного комітету | укладений |
02 липня 2020 16:36
|
Договір про надання послуг _01І07-20ТС від 01.07.2020.pdf | укладений |
02 липня 2020 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою продовження строку дії договору на термін, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року передбаченогоп.10.3.Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/07-20ТС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З метою продовження строку дії договору на термін, достатній для проведення закупівлі на початку 2021 року передбаченого п.10.3. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 01/07-20ТС |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку (передбаченого п.10.3.Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 01/07-20ТС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |