Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання консультації по забезпеченю ефективного використання інформаційних технологій в процесі експлуатації інформаційних систем під-ства
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-05-18-002795-a f0bf6cec7ce9439eb7392650f106ccd6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Аліна В'ячеславівна

0456566602 flitsey@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Фастівський ліцей-інтернат"
Код ЄДРПОУ: 22200952
Місцезнаходження: 08500, Україна , Київська обл., Фастів, вул. Великоснітинська, 63, Фастов, Київська область, Україна, 08500
Контактна особа: Мельниченко Аліна В'ячеславівна
0456566602
flitsey@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Включаючи офісні задачі та бухгалтерську звітність, перехід на електрону форму звітності в державні органи.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 услуга
Надання консультації по забезпеченю ефективного використання інформаційних технологій в процесі експлуатації інформаційних систем під-ства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72261000-2 — Услуги поддержки в области программного обеспечения

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

18 травня 2020 22:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 22:30
Чуприна.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Чуприна Володимир Федорович
#2160406473
Переможець 9 000,00
UAH
18 травня 2020 23:46

Документи

18 травня 2020 23:46
Електронний підпис
18 травня 2020 23:44
протокол 21.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 23:48
Чуприна.PDF укладений
18 травня 2020 23:47