Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по виготовленню та встановленню металевих протипожежних дверей та люків
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2020-05-18-002778-c 9b2f15373fed411392e07d244220fa0a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Олексіївна Бокарева

+380675644474 krmedkol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011143
Місцезнаходження: 50051, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Медична, буд. 14
Контактна особа: Інна Олексіївна Бокарева
+380675644474
krmedkol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 13:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 13:32
Очікувана вартість: 39 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Послуги по виготовленню та встановленню металевих протипожежних дверей та люків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50051, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Медична 10,14 (Семашка 10,14)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 13:41
Оголошення.doc
18 травня 2020 13:41
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-002778-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 20 травня 2020 15:59
Усунення дискримінаційної вимоги
Згідно вимоги пункту 6 Тендерної документації, учасник має надати в складі тендерної пропозиції акт-огляду об'єкту на етапі подання пропозицій учасниками. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та та такою, що порушує права та рівні можливості для всіх учасників, осківльки Замовник свідомо обмежує кількість учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі, оскільки в період подачи тендерих пропозицій на території України діють карантинні заходи, які значно обмежують можливість учасників тендерної закупівлі, котрі знаходяться за межами міста Кривий Ріг здійснити огляд об'єкту. Замовником в складі тендерної пропозиції надано орієнтовні розміри дверей та люків, згідно яких можна зробити розрахунки вартості робіт по виготовленню та монтажу виробів. З огляду на вищенаведене ,вимогаємо виключити вимогу про обов'язковий огляд об'єкту на етапі подання пропозицій. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 травня 2020 16:36
Відповідь у вкладеному файлі
Номер вимоги: UA-2020-05-18-002778-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Ремелектросервіс, Код ЄДРПОУ:30189383
Дата подання: 22 травня 2020 11:38
Усунення дискримінаційної вимоги
Добрий день шановний Замовник.
У своїй відповіді від 20.05.2020 року 15:59 на скаргу, щодо усунення дискримінаційної вимоги Ви зазначили: «Дивним виглядає той факт, що обов’язковий акт-огляд об’єкту перешкоджає участі в закупівлі, тому що на території України діють карантинні заходи, і вважається на вашу думку дискримінаційною» Нагадуємо Вам, що з 25 березня на всій території України запроваджено протиепідемічні обмеження, які зокрема включають в себе повне припинення міжміського та міжобласного автобусного, залізничного сполучення. В таких умовах виїзд спеціаліста для здійснення попереднього огляду об’єкту Замовника для Учасників тендерної закупівлі, які знаходяться за межами м. Кривий Ріг, можливо лише легковим автомобілем або таксі, що на етапі підготовки тендерної документації Учасником тягнуть за собою значні фінансові витрати, які в разі поразки в електронних торгах Учасник повернути собі не зможе. Не кожен Учасник погодиться на такі фінансові витрати на етапі підготовки тендерною документації. Тому вважаємо вимогу надати в складі тендерної пропозиції акт-огляду об'єкту на етапі подання пропозицій учасниками такою, що порушує права та рівні можливості для всіх Учасників, оскільки Замовник свідомо обмежує кількість Учасників, які можуть прийняти участь в процедурі закупівлі межами м. Кривий Ріг та Дніпропетровської області. Також сумнівно виглядає той факт, що на етапі підготовки тендерної документації , попереднє обстеження об’єкту спеціалістом Учасника допомогає визначити якісного,сумлінного з досвідом роботи суб’єкта господарювання. Для підтвердження таких характеристик Учасника, зазвичай вимогається документальне підтвердження досвіду подібних робіт та листи-відгуки про їх виконання, наявність матеріальної бази та спеціалістів тощо.
Нагадуємо Вам, що згідно Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, просимо провести необхідні зміни у тендерній документації для її приведення у відповідність з вимогами чинного законодавства.
В разі незадовільнення нашої скарги на даному етапі, ми змушенні будемо звернутися до платформи DoZorro.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 травня 2020 17:21
Відповідь у доданому файлі

Документи

21 травня 2020 16:36
Відповідь на вимогу.docx

Документи

22 травня 2020 17:21
Відповідь.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 28 600,00
UAH з ПДВ
28 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 10:47
Цінова пропозиція0001.PDF
27 травня 2020 10:47
Проект договору.PDF
27 травня 2020 10:47
Лист щодо форм.ціни.PDF
27 травня 2020 10:47
Акт огляду.PDF
27 травня 2020 10:47
Сертифікат фарба.jpg
27 травня 2020 10:47
Сертифікат металл.PDF
27 травня 2020 10:47
Опис ФОП Ключник.PDF
27 травня 2020 10:47
ЗРАЗОК ПАСПОРТУ (ФОП).PDF
27 травня 2020 10:47
Довідка Ощадбанк.PDF
27 травня 2020 10:47
Витяг Ключник.PDF
27 травня 2020 10:47
Виписка ФОП Ключник.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3650307416
Переможець 28 600,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 14:55

Документи

04 червня 2020 14:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 14:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КЛЮЧНИК ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3650307416
28 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 14:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 00:07
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 17:38
Допугода №1 (двері,люки).pdf зміни до договору
16 червня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:22
Договір протипожеж.двері та люки.pdf укладений
11 червня 2020 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до п.3.1. Договору ,а саме -сума договору -28600,00 грн -Послуги по виготовленню та встановленню металевих протипожежних дверей та люків складається : виготовлення металевих протипожежних дверей та люків- сума 26322,04 грн; послуга з встановлення металевих протипожежних дверей та люків - сума 2277,96 грн.
Номер договору про закупівлю: №40620
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 600,00
UAH