Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування магнітно-резонансного томографа Excelart Vantage 1,5T XGV)
Очікувана вартість
1 332 426,00 UAH
UA-2020-05-18-002573-a 3cea98f53af14f91bd9973c52c6cf111
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 11:06
Очікувана вартість: 1 332 426,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 посл.
(Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування магнітно-резонансного томографа Excelart Vantage 1,5T XGV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та актів здачі – приймання послуг, на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 15:26
ТД.docx
18 травня 2020 15:26
Додаток 6.doc
18 травня 2020 15:26
Додаток 5.doc
18 травня 2020 15:26
Додаток 4.doc
18 травня 2020 15:26
Додаток 3.doc
18 травня 2020 15:26
Додаток 2.doc
18 травня 2020 15:26
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-002573-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:40914654
Дата подання: 23 травня 2020 13:02
вимоги
Доброго дня!
Вимагаємо внести наступні зміни в тендерну документацію (включно з додатками) та проект договору.
1. Вилучити вимогу «Виконавець за власний рахунок забезпечити вивезення та утилізацію замінених несправних, на сто відсотків технічно зношених, вузлів та деталей, які було замінено в процесі виконання Договору». Вивезення та утилізація замінених деталей («відходи») - це інша послуга за Кодом ДК 021-2015 (90500000-2 Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами або 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям), яка потребує відповідного дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами згідно Закону України «Про відходи». Крім того, утилізація замінених деталей неможлива, оскільки згідно Закону України «Про відходи» утилізувати можна лише ті відходи, «для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія, що відповідає вимогам екологічної безпеки». Ви вимагаєте від учасників дотримання Закону «Про відходи» та одночасно вимагаєте той же закон порушувати.
2. Конкретизувати вимоги щодо кваліфікації та досвіду інженерів, яких планується залучати до надання послуг. Магнітно-резонансний томограф - це високотехнологічне специфічне складне обладнання, тому обслуговувати його можуть лише спеціалісти (інженери), які пройшли навчання з технічного обслуговування (ремонту) саме такого обладнання. Виробник обладнання дозволяє доступ к обладнанню тільки сертифікованих спеціалістів. Тому, доцільно і треба вимагати від учасників надання відповідних сертифікатів (дипломів, тощо) про проходження навчання з обслуговування такого обладнання. Ця вимога не є дискримінаційною зважаючи на предмет закупівлі, а дозволить Замовнику зекономити час та гроші (уникнути випадку, коли переможе учасник, у якого відсутні спеціалісти, які мають право обслуговувати обладнання, в результаті чого, магнітно-резонансний томограф може вийти з ладу або нанести шкоду здоров’ю / ризик життю пацієнтам).
3. Гарантійний термін на запасні частини змінити на 6 місяців, оскільки саме такий термін надає виробник.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 13:04
Шановний Учасник! Уважно вивчивши Ваші вимоги щодо внесення змін до тендерної документації на закупівлю 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування магнітно-резонансного томографа Excelart Vantage 1,5T XGV), ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-18-002573-a, повідомляємо наступне:
1. Метою проведення даної закупівлі є отримання комплексу послуг з поточного ремонту та технічного обслуговування магнітно-резонансного томографа Excelart Vantage 1,5T XGV. В результаті того, що представник виробника медичного обладнання Сanon (Toshiba) не надав нашому медичному закладу повний комплект технічної документації із схемами, кресленнями, специфікаціями та переліком використаних матеріалів в підсистемах, вузлах, платах та деталях поставленого МРТ з достовірною і підтвердженою інформацією про наявність/відсутність в їх складі дорогоцінних, токсичних та шкідливих для навколишнього середовища матеріалів, проведення нашим закладом класифікації замінених несправних, на сто відсотків технічно зношених, вузлів та деталей, які будуть замінено в процесі виконання послуг відповідно до положень ст.5 та ст.14. Закону України №187/98-ВР від 05.03.1998 р. «Про відходи» є неможливим. Також наш заклад не має відповідного підрозділу для проведення необхідної класифікації відходів запчастин, вузлів обладнання, їх розбору та утилізації.
У свою чергу згідно умов п.8 розділу ІІІ тендерної документації Учасник може залучати до надання послуг співвиконавців про що у складі тендерної пропозиції надає інформацію.
Враховуючи вищезазначене, вимогу в тендерній документації «Виконавець за власний рахунок забезпечити вивезення та утилізацію замінених несправних, на сто відсотків технічно зношених, вузлів та деталей, які було замінено в процесі виконання Договору» вважаємо обгрунтованою.
2. Щодо кваліфікації та досвіду інженерів, вважаємо кваліфікаційні вимоги включені до тендерної документації цілком достатніми, а саме:
- Послуги повинні надаватися інженерами, що мають відповідну кваліфікацію та досвід на проведення ремонту даного обладнання;
- Надати Довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в т.ч. сервісного(их) інженера(ів);
- Надати копії документу(ів) про освіту за фахом та/або документу(ів), що підтверджує(ють) навик(и) виконання даних видів послуг, зазначеного(их) у вищезазначеній довідці інженера(ів);
- Для підтвердження досвіду виконання вказаних послуг надати копію аналогічного договору з додатком(ами) при наявності за предметом закупівлі та копія(ії) додаткової(их) угоди(д) при наявності та завірена(і) учасником копія(ї) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого договору: копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо виконання його умов учасником.
3. Гарантійний термін на надані послуги та на встановлені запасні частини з моменту введення в експлуатацію складає не менш ніж 12 місяців забезпечує відповідальність Виконавця послуг за якість надання послуг, а також за якість постачаємих запчастин та унеможливлює використання некондиційних, неякісних запчастин та запчастин, які вже були вжитку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА 1 332 426,00
UAH з ПДВ
1 247 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ера мед" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 253 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 17:41
Електронний підпис
15 червня 2020 17:32
довідка МВС
15 червня 2020 17:32
довідки.pdf
15 червня 2020 17:32
калькуляція.pdf
15 червня 2020 17:32
пропозиція.pdf
02 червня 2020 16:28
Електронний підпис
02 червня 2020 16:23
технічна частина.pdf
02 червня 2020 16:23
ст 17.pdf
02 червня 2020 16:23
пропозиція.pdf
02 червня 2020 16:23
повноваження.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 14:23
Електронний підпис
02 червня 2020 13:56
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 1.pdf
02 червня 2020 13:56
Витяг з ЄДР.pdf
02 червня 2020 13:56
Гарантійний лист.pdf
02 червня 2020 13:56
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 2.pdf
02 червня 2020 13:56
Довідка щодо статті 17.pdf
02 червня 2020 13:56
Довіреність.pdf
02 червня 2020 13:56
АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР 3.pdf
02 червня 2020 13:56
КАЛЬКУЛЯЦІЯ.pdf
02 червня 2020 13:55
Наказ про призначення.pdf
02 червня 2020 13:55
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 червня 2020 13:55
Сертифікат інженера 1.pdf
02 червня 2020 13:55
Сертифікат інженера 2.pdf
02 червня 2020 13:55
Сертифікат інженера 3.pdf
02 червня 2020 13:55
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 червня 2020 13:55
Статут Ера мед.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА

ТОВ "Ера мед"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА
#40914654
Переможець 1 247 400,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 10:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 10:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА
#40914654
1 247 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2020 10:23
Доп.угода_ТОВ Інмед Україна (Послуги з поточ.рем. та техніч.обслугов. МРТ Excela (1).pdf зміни до договору
12 листопада 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 10:46
Доп.угода_ТОВ Інмед Україна (Послуги з поточ.рем. та техніч.обслугов. МРТ Excela (1).pdf зміни до договору
11 листопада 2020 10:44
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:04
Договір_ТОВ Інмед Україна (Послуги з поточ.рем. та техніч.обслугов. МРТ Excelart.pdf укладений
01 липня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., продовження строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, згідно листа від виконавця, про перенесення послуги з заправки кріогенної системи на IV квартал, у зв'язку із задовільним станом вище вказаної системи (Кількість послуг після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 097-0620
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., "зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника" (Кількість послуг після внесення змін - 8 послуг, сума договору після внесення змін - 1238580,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 097-0620
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 238 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 206 430,00 UAH)