Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV)-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
10 387,96 UAH
UA-2020-05-18-002485-c d811d0c1be054927b5067e6a2961e76d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Ситнікова

+380963894735 dedsad113@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад комбінованого типу "Ясла-садок" №113 "Росинка" Маріупольської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 36599808
Місцезнаходження: 87519, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ЯСНОПОЛЯНСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Лариса Ситнікова
+380963894735
dedsad113@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


пр. 7о М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (чол, 1 р/р), пр. 8о М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін, 1 р/р), пр. 10о М/п з проведеня періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін, 2 р/р), пр. 13о М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
ДК 021:2015 (CPV)-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87519, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Яснополянська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 травня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 10 387,96
UAH
18 травня 2020 14:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 17:07
Звітування по лікувальним послугам 2020.pdf укладений
05 лютого 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 13:23
Додаткова угода №2 від 19.11.2020р. до договору №114о від 18.05.2020р..pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:22
Додаткова угода №1 до договору про надання послуг №114о від 18.05.2020р..pdf зміни до договору
15 липня 2020 16:15
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 14:27
Договір про наданя послуг №114о від 18.05.2020р..pdf укладений
18 травня 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору на 1668,46 грн.
Номер договору про закупівлю: №114о
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку зі зміною назви закладу та посади керівника
Номер договору про закупівлю: №114о
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 387,96
UAH