Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи – Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.» розташованого за адресою: Київська обл., Обухівський район, с. Перше Травня, вул. П. Гудими, буд. 19
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2020-05-18-002464-a ab27f882410d4c80b9838de4951f559c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
vidilosvitudogovir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 15:20
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 15:20
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:31
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08717, Україна, Київська область, Обухівський район, с. Перше Травня, вул. П. Гудими, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 15:15
Додаток_5_Проект Договору.docx
18 травня 2020 15:15
Продовження Додатку 4.docx
18 травня 2020 15:15
ТД Блискавкозахист.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-18-002464-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 11 червня 2020 13:14
незаконне визначення переможця
18.05.2020 року Відділом освіти, молоді та спорту Обухівської РДА (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги - ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-18-002464-a ● ab27f882410d4c80b9838de4951f559c . Предметом закупівлі були, — Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.), код ДК 021:2015: 45310000-3. 28.11.2019 року відбувся аукціон, участь в якому прийняли 3 учасника: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИРАЙ та ПАРТНЕРИ" 09.06.2020 р. Замовником було визначено переможцем ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС", оскільки дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме: По-перше: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують, відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації. Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «3-4 відповідність вимогам Д4» який містить просто скопійований текс із додатку 4 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «повинно виконуватись», «виробничий персонал повинен бути..» Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ », а тому не відповідає вимогам Замовника. Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі Отже Учасник не виконав вимогу Замовника та не підтвердив відповідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. По-друге: Відповідно до Розділу І. Загальні положення пункту 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації» Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про публічні закупівлі». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, надати підтвердження. Учасник у складі пропозиції не надає підтвердження, щодо вищезазначеної вимоги. По-третє: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» На підтвердження відповідності запропонованих учасником робіт учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про можливість виконання робіт на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації. У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений гарантійний лист, цим самим не виконує вимогу Замовника. По-четверте: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Завезення та вивезення обладнання та сміття повинно відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складання на території об’єкту про що надати лист згоду. У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений лист-згода, цим самим не виконує вимогу Замовника. По-п’яте: Відповідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 «Інша інформація» Вартість тендерної пропозиції повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження. У складі пропозиції учасника відсутнє вищезазначене підтвердження, цим самим не виконує вимогу Замовника. По-шосте: Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпункту 2.8. Копія Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устаткування електричних мереж напругою до 1000В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2020 14:38

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" 91 602,64
UAH з ПДВ
91 602,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" 128 123,16
UAH з ПДВ
128 123,16
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ширай та Партнери" 129 000,00
UAH з ПДВ
129 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

11 червня 2020 14:37
Електронний підпис
09 червня 2020 14:15
Електронний підпис
09 червня 2020 14:14
Довідка2.pdf.p7s
09 червня 2020 14:14
Довідка2.pdf
09 червня 2020 14:14
Довідка1.pdf.p7s
09 червня 2020 14:14
Довідка1.pdf
09 червня 2020 14:14
Довідка ч.2 cт17.pdf
09 червня 2020 14:14
Довідка п.12 cт17.pdf
09 червня 2020 13:25
Електронний підпис
09 червня 2020 13:24
Dovidka_20156388690500903259.pdf.p7s
09 червня 2020 13:24
Dovidka_20156388690500903259.pdf
05 червня 2020 18:43
Електронний підпис
02 червня 2020 14:04
Електронний підпис
02 червня 2020 14:03
КШ.pdf
02 червня 2020 14:03
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
02 червня 2020 14:03
Д-5_Проект Договору.pdf
02 червня 2020 14:03
Д-3 Довідка ст.17.pdf
02 червня 2020 14:03
Д-1 ТП.pdf
02 червня 2020 14:03
Гар.лист про документи.pdf
02 червня 2020 14:03
Акт огляду обьекту.pdf
02 червня 2020 14:03
3-13 Реестри.pdf
02 червня 2020 14:03
3-11 Довідка про докілля.pdf
02 червня 2020 14:03
3-10 Довідка Декларація.pdf
02 червня 2020 14:03
3-9 Сертифікат_9001-2015_.PDF
02 червня 2020 14:03
3-7 License_dabi.pdf
02 червня 2020 14:03
3-7 License DSNS.pdf
02 червня 2020 14:03
3-7 elect.measurements(certificate).pdf
02 червня 2020 14:03
3-6 Витяг ЕДР.pdf
02 червня 2020 14:03
3-2 Статут 05.2019.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.Шамо.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.Шамо АКТ.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.Пуща Водиця.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.ПНІЧ.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.ПНІЧ АКТ.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.Rilskogo АКТ.pdf
02 червня 2020 14:03
2-3.1 Догов.Rilskogo .pdf
02 червня 2020 14:03
2-3 Досвід договори.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.6 Посв_Пож.безпека_2020.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.4 посвідч. з ОП.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.4 посвідч. Альпінізм.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.4 Посв.ЕБ+ОП 2020.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.4 зварювальники.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.3 EXM-NAKAZ-20200528_22.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.2 мед.книжкаN1-OМК.pdf
02 червня 2020 14:03
2-2.1 (про працівників).pdf
02 червня 2020 14:03
2-1 Договір оренди офіс.pdf
02 червня 2020 14:03
2-1 (Обл. та МТБ).pdf

Публічні документи

10 липня 2020 22:19
Електронний підпис
10 липня 2020 22:19
Довідка МВС.pdf
10 липня 2020 22:19
Довідка п.12 ч.1 17.pdf
10 липня 2020 22:19
довідка абз. 1 ч.1 17.pdf
02 червня 2020 14:58
Електронний підпис
02 червня 2020 14:55
кошторис.rar
02 червня 2020 14:55
дозвіл 1000 В.jpg
02 червня 2020 14:55
Довідка обстеження.jpg
02 червня 2020 14:55
для юриста.rar
02 червня 2020 14:55
Витяг з ЄДР.rtf
02 червня 2020 14:55
анал дог.rar
02 червня 2020 14:55
7. про санкції_page-0002.jpg
02 червня 2020 14:55
7. про санкції_page-0001.jpg
02 червня 2020 14:55
7. Довідка працівники.jpg
02 червня 2020 14:55
6. Витяг ПДВ.png
02 червня 2020 14:55
5. Договір оренди бокс.pdf
02 червня 2020 14:55
4. Виписка.pdf
02 червня 2020 14:55
37. санкції.jpg
02 червня 2020 14:55
36. лист щодо якості.jpg
02 червня 2020 14:55
29. мат база_page-0003.jpg
02 червня 2020 14:54
29. мат база_page-0002.jpg
02 червня 2020 14:54
29. мат база_page-0001.jpg
02 червня 2020 14:54
28. Довікілля.jpg
02 червня 2020 14:54
24. протокол зборів.jpg
02 червня 2020 14:54
23. про підпис.jpg
02 червня 2020 14:54
22. ч. 1 та ч. 2 ст. 17.jpg
02 червня 2020 14:54
2. Статут.pdf
02 червня 2020 14:54
14.ISO.pdf
02 червня 2020 14:54
14.Декларація мат база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ширай та Партнери"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"
#36712558
Рішення скасоване 91 602,64
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 15:03
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"
#36712558
Відхилено 91 602,64
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
#43141932
Переможець 128 123,16
UAH з ПДВ
02 липня 2020 16:52

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положення про тендерний комітет, що затверджене наказом Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА Київської області від 21.04.2020 № 111-О. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «(UA-2020-05-18-002464-a)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «2-2.2 мед.книжкаN1-OМК» який містить медичні книжки працівників, але надані у складі пропозиції медичні книжки не відповідають формі затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 №1-ОМК «Особиста медична книжка». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпункту 2.2 учасник надає Копії особових медичних книжок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен подати Особисті медичні книжки працівників відповідно до Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», яка затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 пункту 4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, пункту 4.2. У пункті 2 вписуються назва професії та характер виконуваних робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 року № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок». Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю

Документи

02 липня 2020 14:35
Електронний підпис
02 липня 2020 14:32
Протокол 215.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
#43141932
128 123,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:02
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 13:46
Договір 293.pdf укладений
14 липня 2020 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 123,16
UAH (в тому числі ПДВ 21 353,86 UAH)