Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи – Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.» розташованого за адресою: Київська обл., Обухівський район, с. Перше Травня, вул. П. Гудими, буд. 19
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2020-05-18-002464-a ● ab27f882410d4c80b9838de4951f559c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02143732 |
Місцезнаходження: | 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7 |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 15:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 15:20 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 14:31 |
Очікувана вартість: | 129 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 645,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08717, Україна, Київська область, Обухівський район, с. Перше Травня, вул. П. Гудими, буд. 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 15:15 |
Додаток_5_Проект Договору.docx | |
18 травня 2020 15:15 |
Продовження Додатку 4.docx | |
18 травня 2020 15:15 |
ТД Блискавкозахист.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-18-002464-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:43141932
Дата подання: 11 червня 2020 13:14
Дата подання: 11 червня 2020 13:14
незаконне визначення переможця
18.05.2020 року Відділом освіти, молоді та спорту Обухівської РДА (надалі – «Замовник») було оголошено відкриті торги - ідентифікатор закупівлі: UA-2020-05-18-002464-a ● ab27f882410d4c80b9838de4951f559c .
Предметом закупівлі були, — Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу системи блискавкозахисту в приміщенні філії Старобезрадичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області «Першотравенська ЗОШ І-ІІ ст.), код ДК 021:2015: 45310000-3.
28.11.2019 року відбувся аукціон, участь в якому прийняли 3 учасника:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС"
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШИРАЙ та ПАРТНЕРИ"
09.06.2020 р. Замовником було визначено переможцем ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету Відділу освіти, молоді та спорту Обухівської РДА в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС", оскільки дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують, відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку 4 до тендерної документації.
Учасник у складі пропозиції надає файл назва якого: «3-4 відповідність вимогам Д4» який містить просто скопійований текс із додатку 4 тендерної документації. Разом з тим, у зазначеному документі міститься наступна інформація «повинно виконуватись», «виробничий персонал повинен бути..»
Отже, надана інформація не підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Так як учасник вказує інформацію, що запропонований товар лише «ПОВИНЕН », а не «БУДЕ », а тому не відповідає вимогам Замовника.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b; також відповідне рішення міститься і в рішенні №13107-р/пк-пз від 17.09.2019 (індивідуальний номер закупівлі UA-2019-07-29-000183-а)) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі
Отже Учасник не виконав вимогу Замовника та не підтвердив відповідну інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
По-друге: Відповідно до Розділу І. Загальні положення пункту 1 «Терміни, які вживаються в тендерній документації»
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про публічні закупівлі».
Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, надати підтвердження.
Учасник у складі пропозиції не надає підтвердження, щодо вищезазначеної вимоги.
По-третє: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» На підтвердження відповідності запропонованих учасником робіт учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист про можливість виконання робіт на умовах та у відповідності до технічних вимог визначених у тендерній документації.
У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений гарантійний лист, цим самим не виконує вимогу Замовника.
По-четверте: Відповідно до розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Завезення та вивезення обладнання та сміття повинно відбуватися безпосередньо з автотранспорту без проміжного складання на території об’єкту про що надати лист згоду.
У складі пропозиції учасника відсутній вищезазначений лист-згода, цим самим не виконує вимогу Замовника.
По-п’яте: Відповідно розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 «Інша інформація»
Вартість тендерної пропозиції повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуванню, у тому числі, шляхом знижок/надбавок, під час дії тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції учасник надає підтвердження.
У складі пропозиції учасника відсутнє вищезазначене підтвердження, цим самим не виконує вимогу Замовника.
По-шосте: Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підпункту 2.8. Копія Дозволу виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, електричного устаткування електричних мереж напругою до 1000В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:35
рішення від 15.06.2020 № 11689+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 11:35
Інформація про перенесення розгляду скарги від 11 червня 2020 № UA-2020-05-18-002464-a.a1 .pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 10:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2020 №12635 .pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 17:45
рішення від 25.06.2020 №12635 .pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 02 липня 2020 14:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" |
91 602,64
UAH з ПДВ
|
91 602,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" |
128 123,16
UAH з ПДВ
|
128 123,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ширай та Партнери" |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
129 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" #36712558 |
Рішення скасоване |
91 602,64
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 14:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 червня 2020 15:03
|
ТОВ "ЕКСІМТЕК ПЛЮС" #36712558 |
Відхилено |
91 602,64
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 14:35
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПОЖБЕЗПЕКА" #43141932 |
Переможець |
128 123,16
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 09:02
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 13:46
|
Договір 293.pdf | укладений |
14 липня 2020 13:44
|