Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості
Очікувана вартість
82 000,00 UAH
UA-2020-05-18-002355-a ba0d6c0786854be6a0439242abd42254
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васютіна Ірина Олександрівна

+380617010614 sonechko.tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини "Сонечко" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499139
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Олімпійська, будинок 6а.
Контактна особа: Васютіна Ірина Олександрівна
+380617010614
sonechko.tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 травня 2020 15:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 червня 2020 15:07
Початок аукціону: 02 червня 2020 15:23
Очікувана вартість: 82 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості) Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
1050 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості. Рис оброблений ДК 021:2015 код 15614000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
800 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості. Пластівці вівсяні 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур, 15613380-5 - Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості Пшоно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
200 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Олімпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 календарних днів після повної поставки товару згідно із рахунками та накладними на розрахунковий рахунок Учасника у разі отримання Замовником бюджетних коштів Пiсляоплата 240 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:33
Протокол щодо внесення змин.docx
21 травня 2020 13:33
ЗМІНИ Оголошення.doc
21 травня 2020 13:33
ЗМИНИ.docx
18 травня 2020 15:02
Оголошення.doc
18 травня 2020 15:02
Договір 2020р..doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ 66 735,50
UAH з ПДВ
63 599,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна 69 210,00
UAH з ПДВ
63 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІМБІ ПЛЮС" 76 512,00
UAH з ПДВ
65 795,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бойко Олександра Федорівна 72 040,00
UAH з ПДВ
72 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 14:49
Електронний підпис
02 червня 2020 18:56
Електронний підпис
25 травня 2020 14:32
Електронний підпис
25 травня 2020 14:32
Медична книжка Бойко.pdf
25 травня 2020 14:32
Проект договору крупи.PDF
25 травня 2020 14:32
Згода з умовами.PDF
25 травня 2020 14:32
Тех вимоги крупи.PDF

Публічні документи

01 червня 2020 11:57
Техпаспорт.pdf
01 червня 2020 11:57
Справка переселенца.pdf
01 червня 2020 11:57
Санобработка.pdf
01 червня 2020 11:57
Реквизиты.pdf
01 червня 2020 11:57
Приказ.pdf
01 червня 2020 11:57
Потужність.pdf
01 червня 2020 11:57
Паспорт.pdf
01 червня 2020 11:57
Медкнижка Дубовик.pdf
01 червня 2020 11:57
Договор 2020.pdf
01 червня 2020 11:57
Доверенность.pdf
01 червня 2020 11:57
Дератизация.pdf
01 червня 2020 11:57
Медкнижка Алєксєєва.pdf
01 червня 2020 11:56
Вытяг.pdf
01 червня 2020 11:56
Маттехбаза_работники.pdf
01 червня 2020 11:56
Вытяг ЕДРПОУ.pdf
01 червня 2020 11:56
Кратка Дубовик.pdf
01 червня 2020 11:56
Выписка.pdf
01 червня 2020 11:56
Картка Алєксєєва.pdf
01 червня 2020 11:56
ISO 22000.pdf
01 червня 2020 11:56
ИНН.pdf
01 червня 2020 11:56
ISO 9001.pdf
01 червня 2020 11:56
Ценовое крупы.pdf
01 червня 2020 11:56
Договор склад 1.pdf
01 червня 2020 11:56
Техвимоги крупы.pdf
01 червня 2020 11:56
Паспорт.pdf
01 червня 2020 11:56
Качество крупы.pdf
01 червня 2020 11:56
Договор дезифекции 2020.pdf
01 червня 2020 11:56
Згода крупы.pdf
01 червня 2020 11:56
Договор крупы.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 14:50
Електронний підпис
01 червня 2020 14:49
8. виписка з ЄДР.pdf
01 червня 2020 14:49
7. витяг ЄДР.pdf
01 червня 2020 14:49
6. Статут СІМБІ ПЛЮС.pdf
01 червня 2020 14:49
4. д4 проєкт договору.pdf
01 червня 2020 14:49
3. д3 згода щодо умов.pdf
01 червня 2020 14:49
2.5. Сертификат ISO 9001_2015.pdf
01 червня 2020 14:49
2.4. Сертифікат ISO 22000_2007.pdf
01 червня 2020 14:49
2.1. декларації.pdf
01 червня 2020 14:49
2. д2 технічні вимоги.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 13:45
Електронний підпис
31 травня 2020 13:43
Технічні вимоги.pdf
31 травня 2020 13:43
Пропозиція.pdf
31 травня 2020 13:43
Проект договору.pdf
31 травня 2020 13:43
додаток 3.pdf
31 травня 2020 13:43
Декларації.pdf
31 травня 2020 13:43
Сертифікат ISO 22000 2018.pdf
31 травня 2020 13:43
Сертифіка ISO 9001 2015.pdf
31 травня 2020 13:43
Свідоцтво.pdf
31 травня 2020 13:43
Потужності.pdf
31 травня 2020 13:43
Потужності 2.pdf
31 травня 2020 13:43
Паспорт код копия.pdf
31 травня 2020 13:43
Листи пояснення.pdf
31 травня 2020 13:43
Договір 2020 24.pdf
31 травня 2020 13:43
Довідка учасник.pdf
31 травня 2020 13:43
Довідка підпис.pdf
31 травня 2020 13:43
Довідка автомобіль.pdf
31 травня 2020 13:43
довідка 4.pdf
31 травня 2020 13:43
гарантійний лист.pdf
31 травня 2020 13:43
Витяг ЄДР.pdf
31 травня 2020 13:43
Витяг єдиний.pdf
31 травня 2020 13:43
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ

ФОП Алєксєєва Інеса Анатоліївна

ТОВ "СІМБІ ПЛЮС"

ФОП Бойко Олександра Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ
#2855615637
Переможець 63 599,50
UAH з ПДВ
04 червня 2020 15:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БОЙКО АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ
#2855615637
63 599,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ЗВІТ про виконання договору укладений
02 лютого 2021 13:09
Доп угода крупи 3.docx зміни до договору
02 лютого 2021 12:52
Доп угода крупи 2.docx зміни до договору
02 лютого 2021 12:41
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:15
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 11:15
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 13:12
Договір укладений
10 червня 2020 14:03
Договір укладений
10 червня 2020 14:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст.41 п.5 п.п.2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 28/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 28/2230
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 58 472,00
UAH