Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 14:55 |
Очікувана вартість: | 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пункт 3.1 Договору - 3.1. Покупець здійснює 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату за партію Товару за заявкою Покупця на підставі рахунку-фактури, протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту його виставлення Продавцем. Вид розрахунків - безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця, згідно рахунку на оплату. Розрахунки за Товар здійснюються в грошовій одиниці України – гривні. | Аванс | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 16:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 травня 2020 16:46 |
Тендерна документація.PDF | |
18 травня 2020 16:46 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-12-000009 ● 629ef29e81c843c08047fce94058c794
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2020 15:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.06.2020 № 118
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 12.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 12.06.2020 № 118
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2020-05-18-001427-b 18.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Учасником ПП «ОККО Контракт» у складі тендерної пропозиції надано перелік АЗС №357 від 28.05.2020 згідно таблиці № 1, серед якого є АЗС за адресою: Дніпропетровський р-н, с/р Ювілейна, автодорога Знам'янка-Луганськ- Ізварине, 222км. З метою підтвердження наявності АЗС, зазначених в Таблиці №1, у складі тендерної пропозиції наявна ліцензія на АЗС за адресою: «Дніпропетровський р- н, с/р Ювілейне , комплекс будівель та споруд, АЗС», яка, у свою чергу, підтверджує наявність ліцензії на роздрібну торгівлю пальним щодо АЗС за адресою: Дніпропетровський р-н, с/р Ювілейна, автодорога Знам'янка-Луганськ-Ізварине, 222км. Перелік АЗС №357 від 28.05.2020 згідно таблиці № 1 поданий у відповідності до партнерського договору про надання послуг № ОК/2-2-19/6 від «07» серпня 2019р., умови якого не врахували факт зміни найменувань адреси. Замовником було зроблено контрольний виїзд на місцерозташування АЗС для підтвердження даної інформації. В складі тендерної пропозиції Учасником допущено формальну помилку, за результатами якої відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) також вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні та технічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника. При цьому повідомляємо, що Учасником ПП «ОККО Контракт» в Переліку АЗС № 357 від 28.05.2020р. за напрямком Харків -Дніпропетровськ зазначено ще 12 станцій АЗС, а Замовником в тендерній документації не було зазначено обмежень по кількості заправок за напрямками. Керуючись ст.5 Закону України замовник, враховуючи принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця визнав пропозицію учасника ПП «ОККО Контракт», як більш економічно вигідну та таку, що відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. Замовник вважає відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт», та не погоджується з результатами моніторингу.
2020-06-26 12:00:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
370 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
378 000,00
UAH з ПДВ
|
370 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Демченко О.М. |
375 600,00
UAH з ПДВ
|
370 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
370 200,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2021 12:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 11:02
|
Додаткова угода 2 Т41-ДП-20.PDF | зміни до договору |
19 липня 2021 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2021 15:52
|
1_Додаткова угода 2 Т41-ДП-20.PDF | укладений |
16 липня 2021 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 15:18
|
Т41-ДП-20.PDF | укладений |
23 червня 2020 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди п.1.4, 11.1 Договору викласти в наступній редакції: "1.4. Термін поставки (передачі) Товару: до 15.07.2021 р. 11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 15.07.2021 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором." |
Номер договору про закупівлю: | Т41-ДП/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |