Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Навісні замки
Очікувана вартість
8 420,00 UAH
UA-2020-05-18-001349-c ● c58c903b60964b9bb19a58d7b42ea874
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05416768 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ БАЙКОВА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Гукова Людмила Олександрівна 044-529-34-49 k-ten@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 14:37 |
Очікувана вартість: | 8 420,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 126,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі
фінансування закупівля за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Навісні замки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, Київська область, Київ, Байкова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
30 червня 2020
ДК 021:2015: 44521210-3 — Навісні замки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | та платіжні зобов’язання за даним Договором виникають в залежності від реального фінансування закупівлі та наявності у Покупця коштів відповідного призначення на вказану закупівлю | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 травня 2020 11:17 |
оголошення навісні замки.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквіваленти, доставка товару.
Дата подання: 20 травня 2020 11:56
Дата відповіді: 20 травня 2020 17:44
Вітаю. Чи розглядаєте ви можливість доставки товару стороннім перевізником?
Чи розглядаються еквіваленти товару з габаритами, що відрізняються?
Відповідь: Доброго дня. Доставка товару відбувається за рахунок постачальника на адресу замовника. Як постачальник буде доставляти товар, він вирішує самостійно.
Замовником будуть роглядатися всі пропозиції. Щодо разбіжностей габаритів - якщо разбіжності суттеві від указаних в оголошенні, то така пропозиція буде відхилена.
Замовником будуть роглядатися всі пропозиції. Щодо разбіжностей габаритів - якщо разбіжності суттеві від указаних в оголошенні, то така пропозиція буде відхилена.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001349-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 27 травня 2020 17:46
Невідповідність пропозицій вимогам Замовника
Пропозиція переможця та пропозиція наступного Учасника не відповідають вимогам Замовника в технічній частині предмету закупівлі, а саме розміри запропонованих замків суттєво відрізняються від замовлених! Учасник Івахно натомість вказав лише розміри, але з його пропозиції не зрозуміло, який саме замок запропоновано, тобто перевірити неможливо - що також є невідповідністю вимогам Замовника!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 11:20
В оголошенні на закупівлю в п.9 Технічні та/або якісні вимоги до предмету закупівлі «Навісні замки» були зазначені тип, розмір, діаметр дужки, матеріал без посилання на марку або виробника.
Також в примірнику договору на поставку в розділі другому, який прикріплено до Оголошення Замовником чітко зазначено наступне:
2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ.
2.1. Якість Товару, що постачається за цим Договором, повинна відповідати діючим на території України стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Постачальник додає до примірника Договору Покупця копії вказаної документації або надає Покупцю інформацію про загальнодоступні видання де опубліковано вказану інформацію.
2.2. При здійсненні поставки Постачальник разом з Товаром зобов’язаний надати Покупцю товаросупроводжувальний документ або документи, передбачені державними стандартами або іншими нормативними актами України або країни - виробника Товару, що підтверджують відповідність Товару вимогам якості та іншим державним стандартам – Сертифікату відповідності.
2.3. Постачальник, зобов’язаний передати Покупцеві Товар, який має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передавання.
2.4. У разі поставки Постачальником Товару нижчої якості, ніж вимагається стандартом чи технічними умовами, Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару. Прострочення строків поставки при цьому вважається таким, що відбулося з вини Постачальника.
2.5. У разі поставки Товару неналежної якості або поставки Товару без документів, передбачених п. 2.2 цього Договору, Покупець має право вимагати від Постачальника здійснення заміни Товару на аналогічний, але належної якості, або надання усіх передбачених цим Договором товаросупроводжуючих документів, або повернення суми коштів, сплачених Постачальнику за поставлений Товар. Постачальник зобов’язаний задовольнити такі вимоги Покупця протягом 10 днів з дня отримання такої вимоги. Прострочення поставки Товару в даному випадку вважається таким, що виникло з вини Постачальника.
Також в примірнику договору на поставку в розділі другому, який прикріплено до Оголошення Замовником чітко зазначено наступне:
2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ.
2.1. Якість Товару, що постачається за цим Договором, повинна відповідати діючим на території України стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості, або зразкам (еталонам). Постачальник додає до примірника Договору Покупця копії вказаної документації або надає Покупцю інформацію про загальнодоступні видання де опубліковано вказану інформацію.
2.2. При здійсненні поставки Постачальник разом з Товаром зобов’язаний надати Покупцю товаросупроводжувальний документ або документи, передбачені державними стандартами або іншими нормативними актами України або країни - виробника Товару, що підтверджують відповідність Товару вимогам якості та іншим державним стандартам – Сертифікату відповідності.
2.3. Постачальник, зобов’язаний передати Покупцеві Товар, який має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передавання.
2.4. У разі поставки Постачальником Товару нижчої якості, ніж вимагається стандартом чи технічними умовами, Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару. Прострочення строків поставки при цьому вважається таким, що відбулося з вини Постачальника.
2.5. У разі поставки Товару неналежної якості або поставки Товару без документів, передбачених п. 2.2 цього Договору, Покупець має право вимагати від Постачальника здійснення заміни Товару на аналогічний, але належної якості, або надання усіх передбачених цим Договором товаросупроводжуючих документів, або повернення суми коштів, сплачених Постачальнику за поставлений Товар. Постачальник зобов’язаний задовольнити такі вимоги Покупця протягом 10 днів з дня отримання такої вимоги. Прострочення поставки Товару в даному випадку вважається таким, що виникло з вини Постачальника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ "МОТОР-СІЧ" |
8 400,00
UAH з ПДВ
|
2 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
3 108,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ |
4 320,00
UAH з ПДВ
|
4 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" |
6 800,00
UAH з ПДВ
|
6 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЗАВОД СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ "МОТОР-СІЧ" #34718013 |
Відхилено |
2 730,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 17:12
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" #35779669 |
Відхилено |
3 108,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 17:13
|
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ #2450017154 |
Переможець |
4 320,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 17:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 6 Д.pdf | укладений |
04 червня 2020 09:48
|