Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 22+700 – км 66+000 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
148 111 282,00 UAH
UA-2020-05-18-001238-a 86cae7b3831248b898d8234c0173957c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковш Норберт Федорович

+380681977059 DP_SMAD_UO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43427067
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ПЛОЩА НАРОДНА, будинок 4
Контактна особа: Ковш Норберт Федорович
+380681977059
DP_SMAD_UO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 14:46
Очікувана вартість: 148 111 282,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 481 112,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 740500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 22+700 – км 66+000 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:37
Зміни О 070603.doc
20 травня 2020 14:37
ТД О 070603 нова редакція від 20.05.2020.docx
18 травня 2020 12:13
Додаток 10 проєкт договору О 070603.docx
18 травня 2020 12:13
Оголошення О 070603.docx
20 травня 2020 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 14:37
Зміни О 070603.doc
20 травня 2020 14:37
ТД О 070603 нова редакція від 20.05.2020.docx
18 травня 2020 12:13
ТД О 070603 від 18.05.2020.docx
18 травня 2020 12:13
Додаток 10 проєкт договору О 070603.docx
18 травня 2020 12:13
Оголошення О 070603.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно АБЗ
Дата подання: 22 травня 2020 17:16
Дата відповіді: 26 травня 2020 11:43
Згідно інформації, розміщеної під таблицею №2 Додатка №4 до тендерної документації, асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові», про що Учасником додатково надається кольорова скан копія атестату виробництва. Між тим, додатком №8 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації не передбачено використання ЩМАС та необхідності підтвердження відповідності якості, шляхом надання протоколів випробувань або сертифікатів відповідності. Таким чином, немає підстав вважати про фактичне використання ЩМАС підчас виконання договору про закупівлю. Враховуючи вищезазначене, прошу виключити з Додатка №4 вимогу щодо надання учасником атестату виробництва на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформація, яка розміщена під таблицею №2 Додатку № 4 до тендерної документації «Довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (далі - АБЗ)», містить вирази «та/або» та «за предметом закупівлі». Якщо за предметом закупівлі у «Перелік та обсяги робіт» Додатку № 8 не передбачено використання ЩМАС (щебнево-мастикових асфальтобетонних сумішей) то достатньо у складі тендерної пропозиції надати кольорову скан копію атестату виробництва АБЗ з можливістю виробництва лише асфальтобетонних сумішей. Якщо за предметом закупівлі у «Перелік та обсяги робіт» Додатку № 8 передбачено використання ЩМАС, то учасник обов’язково, у складі тендерної пропозиції, надає кольорову скан копію атестату виробництва АБЗ з можливістю виготовлення/виробництва ЩМАС

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-001238-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 07 червня 2020 08:51
Вимога
ВИМОГА
щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ»


За результатом розгляду тендерних пропозицій учасників, тендерна пропозиція ТОВ Люнет відхилена Замовником закупівлі.

Причина відхилення: ТОВ Люнет не виконав умови тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель та поданні тендерної пропозиції тобто тендерна пропозиція не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагались згідно додатку №6 тендерної документації». Накладений на тендерну пропозицію учасника електронний підпис належить фізичній особі Смиченко Надії Володимирівні, повноваження якої учасником не підтверджені.

1) Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно додатку №6 цієї тендерної документації. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.

Згідно Додатку №6 до тендерної документації «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору», повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції, договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного можна зробити наступні висновки:

- тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі;

- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів;

- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується (для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності) – довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

2) Згідно відомостей перевірки підписаних даних (інтернет ресурс https://acskidd.gov.ua/sign) КЕП (файл sign.p7s), яким підписано документи ТОВ ЛЮНЕТ о 15:55 03.06.2020 р., належить СМИЧЕНКО НАДІЇ ВОЛОДИМИРІВНІ. Слід зазначити що, СМИЧЕНКО Н.В. є штатним працівником ТОВ «ЛЮНЕТ» та уповноважена довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, на підпис документів ТОВ «ЛЮНЕТ» в рівній мірі з директором ТОВ «ЛЮНЕТ» Марченко О.Ю.
Одночасно слід зазначити, що ТОВ «ЛЮНЕТ» не надав документів, що підтверджують повноваження підпису документів уповноваженою особою СМИЧЕНКО Н.В., що є невідповідностю в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЛЮНЕТ» для участі у тендері.


3) Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Згідно п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, можна зробити наступний висновок, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ», в порядку, передбаченому чинним законодавством України, замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ЛЮНЕТ» на підтвердження права підпису документів уповноваженою особою СМИЧЕНКО Н.В. Між тим, замовником не виконана вищезазначена вимога, чим вчинено грубе порушення законодавства України.

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення грубого порушення законодавства України, прошу:

1) Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ».
2) Провести повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ».
3) Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ЛЮНЕТ» на підтвердження права підпису тендерної пропозиції СМИЧЕНКО Н.В.
4) У разі усунення ТОВ «ЛЮНЕТ» невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції СМИЧЕНКО Н.В. у встановлений законодавством строк, визнати ТОВ «ЛЮНЕТ» переможцем закупівлі.

В завершення, при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі, слід звернути окрему увагу на те, що цінова пропозиція ТОВ «ЛЮНЕТ» за результатами проведеного аукціону є другою з найбільш економічно вигідних пропозицій та склала 118 499 000,00 грн. з ПДВ, що є значно меншою від очікуваної вартості закупівлі 148 111 282,00 грн. з ПДВ. Таким чином, ТОВ «ЛЮНЕТ» надано цінову пропозицію, яка в значній мірі економить бюджетні кошти на виконання обумовлених робіт предмета закупівлі. Економія бюджетних коштів складає – 29 612 282,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 червня 2020 08:54
Причина: Технічна помилка в тексті вимоги
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001238-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 08 червня 2020 08:53
Вимога до Замовника
ВИМОГА
щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ»


За результатом розгляду тендерних пропозицій учасників, тендерна пропозиція ТОВ Люнет відхилена Замовником закупівлі.

Причина відхилення: ТОВ Люнет не виконав умови тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель та поданні тендерної пропозиції тобто тендерна пропозиція не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагались згідно додатку №6 тендерної документації». Накладений на тендерну пропозицію учасника електронний підпис належить фізичній особі Смиченко Надії Володимирівні, повноваження якої учасником не підтверджені.

1) Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно додатку №6 цієї тендерної документації. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.

Згідно Додатку №6 до тендерної документації «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору», повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції, договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного можна зробити наступні висновки:

- тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі;

- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів;

- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується (для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності) – довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

2) Згідно відомостей перевірки підписаних даних (інтернет ресурс https://acskidd.gov.ua/sign) КЕП (файл sign.p7s), яким підписано документи ТОВ ЛЮНЕТ о 13:55 03.06.2020 р., належить СМИЧЕНКО НАДІЇ ВОЛОДИМИРІВНІ. Слід зазначити що, СМИЧЕНКО Н.В. є штатним працівником ТОВ «ЛЮНЕТ» та уповноважена довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, на підпис документів ТОВ «ЛЮНЕТ» в рівній мірі з директором ТОВ «ЛЮНЕТ» Марченко О.Ю.
Одночасно слід зазначити, що ТОВ «ЛЮНЕТ» не надав документів, що підтверджують повноваження підпису документів уповноваженою особою СМИЧЕНКО Н.В., що є невідповідностю в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЛЮНЕТ» для участі у тендері.


3) Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Згідно п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, можна зробити наступний висновок, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ», в порядку, передбаченому чинним законодавством України, замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ЛЮНЕТ» на підтвердження права підпису документів уповноваженою особою СМИЧЕНКО Н.В. Між тим, замовником не виконана вищезазначена вимога, чим вчинено грубе порушення законодавства України.

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення грубого порушення законодавства України, прошу:

1) Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ».
2) Провести повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ».
3) Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ЛЮНЕТ» на підтвердження права підпису тендерної пропозиції СМИЧЕНКО Н.В.
4) У разі усунення ТОВ «ЛЮНЕТ» невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції СМИЧЕНКО Н.В. у встановлений законодавством строк, визнати ТОВ «ЛЮНЕТ» переможцем закупівлі.

В завершення, при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі, слід звернути окрему увагу на те, що цінова пропозиція ТОВ «ЛЮНЕТ» за результатами проведеного аукціону є другою з найбільш економічно вигідних пропозицій та склала 118 499 000,00 грн. з ПДВ, що є значно меншою від очікуваної вартості закупівлі 148 111 282,00 грн. з ПДВ. Таким чином, ТОВ «ЛЮНЕТ» надано цінову пропозицію, яка в значній мірі економить бюджетні кошти на виконання обумовлених робіт предмета закупівлі. Економія бюджетних коштів складає – 29 612 282,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 червня 2020 10:31
Причина: Скарга відкликається з метою недопущенняя дублювання вимог до замовника, подана оновлена вимога
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001238-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Люнет, Код ЄДРПОУ:31956217
Дата подання: 08 червня 2020 10:29
Вимога Замовнику (щодо неправомірної дискваліфікації)
ВИМОГА
щодо неправомірної дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ»


За результатом розгляду тендерних пропозицій учасників, тендерна пропозиція ТОВ Люнет відхилена Замовником закупівлі.

Причина відхилення: ТОВ Люнет не виконав умови тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель та поданні тендерної пропозиції тобто тендерна пропозиція не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагались згідно додатку №6 тендерної документації». Накладений на тендерну пропозицію учасника електронний підпис належить фізичній особі Смиченко Надії Володимирівні, повноваження якої учасником не підтверджені.

1) Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно додатку №6 цієї тендерної документації. Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign.

Згідно Додатку №6 до тендерної документації «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підписання документів тендерної пропозиції та договору», повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції, договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного можна зробити наступні висновки:

- тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі;

- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих у складі тендерної пропозиції документів;

- повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується (для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності) – довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.

2) Згідно відомостей перевірки підписаних даних (інтернет ресурс https://acskidd.gov.ua/sign) КЕП (файл sign.p7s), яким підписано документи ТОВ ЛЮНЕТ о 13:55 03.06.2020 р., належить СМИЧЕНКО НАДІЇ ВОЛОДИМИРІВНІ. Слід зазначити що, СМИЧЕНКО Н.В. є штатним працівником ТОВ «ЛЮНЕТ» та уповноважена довіреністю, оформленою у відповідності до вимог чинного законодавства, на підпис документів ТОВ «ЛЮНЕТ» в рівній мірі з директором ТОВ «ЛЮНЕТ» Марченко О.Ю.
Одночасно слід зазначити, що ТОВ «ЛЮНЕТ» не надав документів, що підтверджують повноваження підпису документів уповноваженою особою СМИЧЕНКО Н.В., що є невідповідностю в інформації та/або документах, що подані ТОВ «ЛЮНЕТ» для участі у тендері.


3) Згідно п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Згідно ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Згідно п. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Таким чином, з урахуванням вищезазначеного, можна зробити наступний висновок, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ», в порядку, передбаченому чинним законодавством України, замовник зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ЛЮНЕТ» на підтвердження права підпису документів уповноваженою особою СМИЧЕНКО Н.В. Між тим, замовником не виконана вищезазначена вимога, чим вчинено грубе порушення законодавства України.

Враховуючи вищезазначене, з метою усунення грубого порушення законодавства України, прошу:

1) Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ».
2) Провести повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «ЛЮНЕТ».
3) Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах ТОВ «ЛЮНЕТ» на підтвердження права підпису тендерної пропозиції СМИЧЕНКО Н.В.
4) У разі усунення ТОВ «ЛЮНЕТ» невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції СМИЧЕНКО Н.В. у встановлений законодавством строк, визнати ТОВ «ЛЮНЕТ» переможцем закупівлі.

В завершення, при прийнятті рішення щодо визначення переможця закупівлі, слід звернути окрему увагу на те, що цінова пропозиція ТОВ «ЛЮНЕТ» за результатами проведеного аукціону є другою з найбільш економічно вигідних пропозицій та склала 118 499 000,00 грн. з ПДВ, що є значно меншою від очікуваної вартості закупівлі 148 111 282,00 грн. з ПДВ. Таким чином, ТОВ «ЛЮНЕТ» надано цінову пропозицію, яка в значній мірі економить бюджетні кошти на виконання обумовлених робіт предмета закупівлі. Економія бюджетних коштів складає – 29 612 282,00 грн.

Завдяки широкому колу партнерських зв'язків ТОВ «ЛЮНЕТ» має можливість закуповувати матеріали за конкурентними цінами відносно ринку, що дозволить скоротити бюджетні витрати для реалізації будівництва «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 22+700 – км 66+000 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Цінова пропозиція ТОВ "ЛЮНЕТ" 118 499 000,00 грн. з ПДВ (сто вісімнадцять мільйонів чотириста дев’яносто дев’ять тисяч) грн. (нуль) коп. є економічно обґрунтованою для даного регіону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 17:35
Згідно тендерної документації, Учасник відразу у сканованому вигляді завантажує на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO документи, що підтверджують повноваження посадової особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору згідно з додатком № 6.
Відповідно до додатку № 6, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції, договір за результатами процедури закупівлі та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Тендерна пропозиція ТОВ «Люнет» від 03.06.2020 № 28/06/20 щодо участі в закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 070603 Синевир – Колочава – Буштино км 22+700 – км 66+000 Закарпатської області. Коригування. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг) підписаний директором ТОВ «Люнет» Марченко О.Ю..
ТОВ «Люнет» у складі своєї Тендерної пропозиції надав скан копію протоколу загальних зборів Учасників ТОВ «Люнет» та скан копію наказу від 07.03.2020 № Б-01/03-20 «Щодо вступу на посаду директора», згідно якого Мерченко Олексій Юрійович, на підставі протоколу від 06.03.2020 № 8/2020 Загальних зборів учасників ТОВ «Люнет» з 07.03.2020 року приступає до виконання обов’язків директора ТОВ «Люнет»
Таким чином, Учасником були надані всі необхідні документи на підтвердження права підпису тендерної пропозиції і у Замовника не було підстав застосувати частину 16 статті 29 Закону щодо розміщення повідомлення в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах
В той же час, відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно додатку №6 цієї тендерної документації»
Із вищеописаного слідує, що уповноваженою особою ТОВ «Люнет», є директор Марченко Олексій Юрійович, повноваження якого, щодо підпису документів тендерної пропозиції, підтверджені відповідно до зазначених вище документів.
Натомість накладений на тендерну пропозицію учасника електронний підпис належить фізичній особі Смиченко Надії Володимирівні.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ Люнет не виконав умови тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель та поданні тендерної пропозиції тобто тендерна пропозиція не містить накладеного електронного підпису (або кваліфікованого електронного підпису) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджені відповідно до поданих документів, що вимагались згідно додатку №6 тендерної документації».
Саме тому, відповідно до викладеного вище, керуючись вимогами тендерної документації та частиною третьою статті 12, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, тендерну пропозицію ТОВ «Люнет» відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону було відхилено

Документи подані скаржником

08 червня 2020 08:53
Вимога до замовника

Документи подані скаржником

08 червня 2020 10:29
Вимога Замовнику

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СТІК" 125 894 500,00
UAH з ПДВ
118 498 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Люнет 125 894 589,00
UAH з ПДВ
118 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" 138 484 000,00
UAH з ПДВ
134 037 774,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" 139 500 000,00
UAH з ПДВ
135 056 661,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 139 620 000,00
UAH з ПДВ
136 518 887,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 145 105 673,00
UAH з ПДВ
137 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 13:14
Електронний підпис
03 червня 2020 13:11
Статут, рішення, наказ .pdf
03 червня 2020 13:11
Накази та дипломи.pdf
03 червня 2020 13:11
фреза дор.2.jpg
03 червня 2020 13:11
фреза дор.1.jpg
03 червня 2020 13:11
Ресайклер 2500S 2001.PDF
03 червня 2020 13:11
Кран.jpg
03 червня 2020 13:11
Кран 2.jpg
03 червня 2020 13:11
Коток HAMM 3520 HT.pdf
03 червня 2020 13:11
Коток HAMM 130 HD.PDF
03 червня 2020 13:11
Бульдозер NEW HOLLAND D180.pdf
03 червня 2020 13:11
Витяг з ЄДР 25.04.2020.pdf
03 червня 2020 13:11
Договір оренди Дядюра.pdf
03 червня 2020 13:11
Договір оренди Балтом.pdf
03 червня 2020 13:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
03 червня 2020 13:11
Транспортна схема.pdf
03 червня 2020 13:11
Технічна документація.pdf
03 червня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 13:11
Проект договору.pdf
03 червня 2020 13:11
Інформаційна довідка.pdf
03 червня 2020 13:11
Довідка щодо печатки.pdf
03 червня 2020 13:11
Довідка ст.17.pdf
03 червня 2020 13:11
Довідка про ліцензію.pdf
03 червня 2020 13:11
Довідка з банку.pdf
03 червня 2020 13:11
Гарантійний лист №6.pdf
03 червня 2020 13:11
Гарантійний лист №5.pdf
03 червня 2020 13:11
Гарантійний лист №4.pdf
03 червня 2020 13:11
Гарантійний лист №3.pdf
03 червня 2020 13:11
Гарантійний лист №2.pdf
03 червня 2020 13:11
Гарантійний лист №1.pdf
03 червня 2020 13:11
Бухгалтерська довідка.pdf
03 червня 2020 13:11
Бенефеціар.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:58
Аналогічний Договор.pdf
03 червня 2020 13:55
Електронний підпис
03 червня 2020 13:50
2. Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 13:50
Банківська гарантія.zip
03 червня 2020 13:50
25. ЛІЦЕНЗІЯ 09.08.16-09.08.21.pdf
03 червня 2020 13:50
24. Статут Люнет 06.03.2020.pdf
03 червня 2020 13:49
14. Реєстр боржників.pdf
03 червня 2020 13:49
12. Довідка ліцензія.pdf
03 червня 2020 13:49
11. Довідка довкілля.pdf
03 червня 2020 13:49
10. Довідка печатка.pdf
03 червня 2020 13:49
8. Витяг.pdf
03 червня 2020 13:49
7. Витяг ПДВ 17.05.17.pdf
03 червня 2020 13:49
4.2 Протокол _8.2020.pdf
03 червня 2020 13:49
Лист-згода.pdf
03 червня 2020 13:49
ДУ до договору.pdf
03 червня 2020 13:49
Лист Згода.pdf
03 червня 2020 13:49
Договор 01.06-1.pdf
03 червня 2020 13:49
Еліткомфортбуд 02.06.2020.pdf
03 червня 2020 13:49
ДОГОВІР_Лізинг.pdf
03 червня 2020 13:49
Договір ЕКБ.pdf
03 червня 2020 13:49
Лист-згода ДБУ-208.pdf
03 червня 2020 13:49
Договір ДБУ-208 _ Акт.pdf
03 червня 2020 13:49
Лист Згода.pdf
03 червня 2020 13:49
Додаткова угода 1 БК-ВР.pdf
03 червня 2020 13:49
Договір БК-ВР.pdf
03 червня 2020 13:49
Лист-згода АртБуд.pdf
03 червня 2020 13:48
договір АртБуд_Акт.pdf
03 червня 2020 13:48
ТП.pdf
03 червня 2020 13:48
Кран 2.pdf
03 червня 2020 13:48
1.3.6. Заява ДПІ ГУ ДФС.pdf
03 червня 2020 13:48
Сертіфікат бордюр.pdf
03 червня 2020 13:48
Сертифікат щебінь.pdf
03 червня 2020 13:48
Сертифікат фарба 501.pdf
03 червня 2020 13:48
Сертифікат фарба 2.pdf
03 червня 2020 13:48
Сертифікат фарба 1.pdf
03 червня 2020 13:48
Сертифікат відсів 2-5.jpg
03 червня 2020 13:48
Сертифікат відсів .jpg
03 червня 2020 13:47
Сертифікат БНД 70_100.pdf
03 червня 2020 13:47
Сертификат фарба АК 501.pdf
03 червня 2020 13:47
Сертифiкат щебiнь.pdf
03 червня 2020 13:47
Сертифiкат труби 3.pdf
03 червня 2020 13:47
Сертифiкат труби 2.pdf
03 червня 2020 13:47
Сертифiкат труби 1.pdf
03 червня 2020 13:47
Реєєстр сертифікатів.pdf
03 червня 2020 13:47
Св. атест.pdf
03 червня 2020 13:47
додаток 2.pdf
03 червня 2020 13:47
Транспортна схема.pdf
03 червня 2020 13:47
Додаток 1.pdf
03 червня 2020 13:47
Інформація.pdf
03 червня 2020 13:47
Договір лабораторія.pdf
03 червня 2020 13:47
Договір.pdf
03 червня 2020 13:47
Довідка.pdf
03 червня 2020 13:47
Атестат виробництва.pdf
03 червня 2020 13:47
Мішура наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Наказ Шабатін.pdf
03 червня 2020 13:46
Соцький наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Салій наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Руденко наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Римар наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Ратушняк наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Рисюк наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Мартиненко наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Підлісний наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Малоокий наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Пестонюк наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Куцевол наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Овсянніков.pdf
03 червня 2020 13:46
Клочко наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Івашко наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Мсьондз Наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Наказ Моторін.pdf
03 червня 2020 13:46
Наказ Кіндеров.pdf
03 червня 2020 13:46
Міщенко наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Ярмош наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Левков наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Янков наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Купратий наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Чучман наказ.pdf
03 червня 2020 13:46
Котов наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Челій наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Наказ Комар.pdf
03 червня 2020 13:45
Хома наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Фомін наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Тарасевич наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Дідорук наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Скуратовський наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Дідик наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Гудзь наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Богуш наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Банашко наказ.pdf
03 червня 2020 13:45
Наказ Кравченко.pdf
03 червня 2020 13:45
Довідки ст 17.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 12:27
Електронний підпис
03 червня 2020 12:25
Працівники.rar
03 червня 2020 12:25
Досвід.rar
03 червня 2020 12:25
Документи ДП Алькор.rar
03 червня 2020 12:25
Довідки_ ГЛ.rar
03 червня 2020 12:25
Банківська гарантія.zip
03 червня 2020 12:25
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 12:25
ГЛ техніка.rar
03 червня 2020 12:25
Техпаспорта.rar
03 червня 2020 12:25
АБЗ.rar

Публічні документи

16 червня 2020 16:59
Електронний підпис
16 червня 2020 11:39
Електронний підпис
12 червня 2020 14:21
Електронний підпис
12 червня 2020 12:55
Ст. 17.pdf
12 червня 2020 11:07
Довідка з ДФС.pdf
12 червня 2020 09:05
Електронний підпис
11 червня 2020 18:35
Довідка МВС до 13.06.2020 р..pdf
02 червня 2020 17:13
Електронний підпис
02 червня 2020 16:30
Сертифікати копії.pdf
02 червня 2020 16:30
Щербан Договір оренди.pdf
02 червня 2020 16:30
Досвід ДОГОВІР БІЛА.pdf
02 червня 2020 16:30
Накази на працівників.PDF
02 червня 2020 16:30
сертифікати.zip
02 червня 2020 16:30
Проект договору.pdf
02 червня 2020 16:30
Технічне завдання.pdf
02 червня 2020 16:30
Техпаспорти ПБС.zip
02 червня 2020 16:30
Листи погодження.pdf
02 червня 2020 16:30
fw68.zip
02 червня 2020 16:30
Щербан погодження.pdf
02 червня 2020 16:30
Коток дорожній Hamm dv70tv.pdf
02 червня 2020 16:30
Відгук 22.pdf
02 червня 2020 16:30
0 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:58
Електронний підпис
03 червня 2020 13:58
Електронний підпис
03 червня 2020 13:57
Електронний підпис
03 червня 2020 13:57
Електронний підпис
03 червня 2020 13:56
201499 05.03.2020 ммки-2.pdf
03 червня 2020 13:56
201985 26.04.2020-1 ммки-2.pdf
03 червня 2020 13:55
Емульсія.PDF
03 червня 2020 13:55
Бітум.pdf
03 червня 2020 13:53
iso.pdf
03 червня 2020 13:52
vytyag_21.05.2020.pdf
03 червня 2020 13:41
Електронний підпис
03 червня 2020 13:40
Техпаспорти ч.2.pdf
03 червня 2020 13:40
Техпаспорти ч.1.pdf
03 червня 2020 13:40
51-06_18_ch2.pdf
03 червня 2020 13:40
51-06_18_ch1.pdf
03 червня 2020 13:40
48_дод4.pdf
03 червня 2020 13:40
Nakazy_150520.pdf
03 червня 2020 13:40
СТАТУТ.pdf
03 червня 2020 13:40
48_дод10 проект договору.pdf
03 червня 2020 13:40
48_дод6.pdf
03 червня 2020 13:40
Ліцензія.pdf
03 червня 2020 13:40
ПДВ.pdf
03 червня 2020 13:39
19099 ОНУР К.І. p7s.7z
03 червня 2020 13:39
48_дод5.pdf
03 червня 2020 13:39
48_дод1.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 13:55
Світоцтва на техніку.rar
03 червня 2020 13:55
Технічне завдання.PDF
03 червня 2020 13:55
Проєкт договору.PDF
03 червня 2020 13:54
Тендерна пропозиція.PDF
03 червня 2020 13:54
Накази_ дипломи.rar
03 червня 2020 13:54
Ліцензія.pdf
03 червня 2020 13:54
Копія виписки.pdf
03 червня 2020 13:54
Клас наслідків.pdf
03 червня 2020 13:54
Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
03 червня 2020 13:54
Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
03 червня 2020 13:54
Звіт з праці.pdf
03 червня 2020 13:53
Довідка працівники.PDF
03 червня 2020 13:53
Довідка АБЗ.PDF
03 червня 2020 13:53
Гарантія О 070603.zip
03 червня 2020 13:53
Відомості з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СТІК"

ТОВ Люнет

ТОВ "ДП "АЛЬКОР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВ "ШБУ-77"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СТІК"
#31072342
Відхилено 118 498 500,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 18:19
ТОВ Люнет
#31956217
Відхилено 118 499 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 18:20
ТОВ "ДП "АЛЬКОР"
#39507877
Відхилено 134 037 774,00
UAH з ПДВ
05 червня 2020 18:21
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
Переможець 135 056 661,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 17:58

Документи

05 червня 2020 18:18
Електронний підпис

Документи

05 червня 2020 18:20
Електронний підпис

Документи

05 червня 2020 18:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 17:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС"
#32872788
135 056 661,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:27
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:23
Доп_1_56 (1).PDF зміни до договору
30 березня 2021 15:22
ЗВІТ_ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ № 56 ПБС (1).docx зміни до договору
30 березня 2021 15:22
Електронний підпис укладений
25 червня 2020 21:11
дог_56.pdf укладений
25 червня 2020 21:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2020 — 30 березня 2021
Сума оплати за договором: 14 325 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 387 500,00 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди достроково розірвати Договір