Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа "
Очікувана вартість
342 105,00 UAH
UA-2020-05-18-001056-b ● 1a3ff20c8d4c43c0be70002841f11974
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури та молодіжної політики Ширяївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40501683 |
Місцезнаходження: | 66800, Україна , Одеська обл., Ширяєве, вул. Шклярука 13 |
Контактна особа: |
Панченко Світлана Віталіївна +380965342720 vsho@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 15:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 15:05 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 15:49 |
Очікувана вартість: | 342 105,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 710,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Місцезнаходження: 66800, Одеська обл., Ширяївський район, смт Ширяєве, вулиця Шклярука,13А. Категорія: відповідно до п.3 ч.4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Процедура закупівлі –відкриті торги..
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 наб
Блоки Дьенеша
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
51 наб
Рахункові палички Кюізенера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
51 шт
Танграм для учня (16х16см)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
198 шт
Математичний планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
15 шт
Килимок-конструктор з пазлів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
198 шт
Килимок для занять на вулиці(дитячий каремат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
15 шт
Ляльковий театр «Тварини» (в скринях)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
15 шт
Ляльковий театр «Родина»( в скринях)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
51 комплекти
Настільні розвиваючі ігри(комплект)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
198 шт
Комплект таблиць до основних розділів граматичного матеріалу ( роздавальний Українська мова)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
15 шт
Колекція»Морське дно»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
15 шт
Модель глобус»Будова землі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
15 шт
Гербарій»Отруйні рослини»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
66800, Україна, Одеська область, смт Ширяєве, вул. Шклярука,13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником фактично поставлених товарів, на підставі накладних, з відстрочкою платежу до 20 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 7 (сім) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 09:49 |
Технічні вимоги (Додаток 3).doc | |
18 травня 2020 16:40 |
зміни до Технічні вимоги (Додаток 3).doc | |
18 травня 2020 15:01 |
Проект договору (Додаток 4).doc | |
18 травня 2020 15:00 |
кваліфікаційні вимоги (Додаток 2).doc | |
18 травня 2020 15:00 |
Тендерна пропозиція (Додаток 1).doc | |
18 травня 2020 15:00 |
ТД дидактика.doc |
19 травня 2020 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 травня 2020 09:49 |
Технічні вимоги (Додаток 3).doc
|
|||||||||
18 травня 2020 16:40 |
зміни до Технічні вимоги (Додаток 3).doc
|
|||||||||
18 травня 2020 15:01 |
Проект договору (Додаток 4).doc
|
|||||||||
18 травня 2020 15:00 |
кваліфікаційні вимоги (Додаток 2).doc
|
|||||||||
18 травня 2020 15:00 |
Тендерна пропозиція (Додаток 1).doc
|
|||||||||
18 травня 2020 15:00 |
ТД дидактика.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001056-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 18 травня 2020 15:25
Щодо 137 наказу
Шановний замовнику, 137 наказ МОН недійсний.Внесіть зміни в ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 16:42
Доброго дня, зміни до Технічних вимог(Додато 3) внесено.
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001056-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 18 травня 2020 17:43
Наказ 283
Яке відношення має наказ 283 до Вашого предмету закупівлі?
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2020 08:34
Відповідно до вимоги- Зміни внесено до Технічні вимоги (Додаток 3)
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001056-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 19 травня 2020 09:29
Порушення ЗУ "Про закупівлю"
Шановний замовник. В Додатку 3 ТД вами висунуто вимогу "Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником". Про те це прямо порушує ст. 12 п.8, де зазначено "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі". Вимога подання під час закупівлі будь-яких документів (у вашому випадку зразки є частиною технічної документації) по за межами електронної системи є груим порушенням закону та підлягає виключенню з тендерної документації. Також не надання гарантійного листа про надання зразків, як і не надання самих зразків не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, т.я. ст. 14 п.13 чітко зазначає перелік підстав для відхилення пропозиції. Приведіть, будь ласка, умови ТД до вимог закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 травня 2020 09:52
Умови тендерної документації приведені до вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер вимоги: UA-2020-05-18-001056-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3153313430
Дата подання: 09 червня 2020 14:08
Визнання протоколу від 05 червня 2020 незаконним
Визнання протоколу від 05 червня 2020 незаконним
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 червня 2020 10:41
Шановний учаснику, розглянувши Ваш лист повідомляємо:
- відповідно до розділу 3 п.5 підпункту 5.1. ч. 2 Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно Додатку 2 ч.2 підпункту 3.2. Замовником вимагалось надання Копії завіреної у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання аналогічного(их) товару(ів) (не менше одного).
Учасником надано всі документи зазначені у Тендерній документації.
- Учасником процедури закупівлі надано у складі своєї тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 3, згідно вимог Замовника.
Також, Учасником, на виконання вимог Тендерної документації, надано Гарантійний лист про відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Гарантійний лист що Товар виготовлений з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров'я дітей, відповідно до чинних в Україні стандартів, має високу надійність і безпеку в процесі експлуатації, а умови його зберігання не були порушені; Гарантійний лист, що Товар новий та відповідає Наказу Міністерства освіти та науки України; Лист-згоду з тим, що протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником, учасник надасть зразки Товару.
Учасником надано всі документи які вимагались замовником для підтвердження якості товару.
- Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Загальна ціна учасника складає 167 922,00 грн. з ПДВ
Яка на 28,59 % менша від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників та на 13,43% менша від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Таким чином ціна учасника не являється аномально низькою.
Також учасник гарантує надати всі додаткові документи, передбачені законодавством України, на вимогу Замовника.
- відповідно до розділу 3 п.5 підпункту 5.1. ч. 2 Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно Додатку 2 ч.2 підпункту 3.2. Замовником вимагалось надання Копії завіреної у відповідності до вимог цієї документації аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання аналогічного(их) товару(ів) (не менше одного).
Учасником надано всі документи зазначені у Тендерній документації.
- Учасником процедури закупівлі надано у складі своєї тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 3, згідно вимог Замовника.
Також, Учасником, на виконання вимог Тендерної документації, надано Гарантійний лист про відповідність учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Гарантійний лист що Товар виготовлений з екологічно чистих матеріалів, безпечних для здоров'я дітей, відповідно до чинних в Україні стандартів, має високу надійність і безпеку в процесі експлуатації, а умови його зберігання не були порушені; Гарантійний лист, що Товар новий та відповідає Наказу Міністерства освіти та науки України; Лист-згоду з тим, що протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником, учасник надасть зразки Товару.
Учасником надано всі документи які вимагались замовником для підтвердження якості товару.
- Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Загальна ціна учасника складає 167 922,00 грн. з ПДВ
Яка на 28,59 % менша від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників та на 13,43% менша від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Таким чином ціна учасника не являється аномально низькою.
Також учасник гарантує надати всі додаткові документи, передбачені законодавством України, на вимогу Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 17:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" |
167 922,00
UAH з ПДВ
|
167 922,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" |
212 580,00
UAH з ПДВ
|
193 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШАДУРА ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ |
290 256,00
UAH з ПДВ
|
194 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НЕСТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" |
306 015,00
UAH з ПДВ
|
197 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
303 780,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО - НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ КОМПЛЕКС "УЧПРИЛАД" |
302 112,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВОРДКОМ |
254 214,00
UAH з ПДВ
|
227 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РИМАР ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА |
278 850,00
UAH з ПДВ
|
228 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дубовик Ірина Олександрівна |
294 570,00
UAH з ПДВ
|
240 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБІНЕТУС" |
269 118,00
UAH з ПДВ
|
269 118,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" |
296 190,00
UAH з ПДВ
|
288 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСАКНИГА" |
339 420,00
UAH з ПДВ
|
339 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" |
342 015,00
UAH з ПДВ
|
342 015,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА" #42198506 |
Переможець |
167 922,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:41
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 09:16
|
договір 32.pdf | укладений |
19 червня 2020 09:04
|