Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 429 160,20 UAH
UA-2020-05-18-000983-b 1e8f7c4a6d1f4f72aeb8c0bf9c3bea6a
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чепік Ольга Михайлівна

+380542665726 srcpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" СУМСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38575731
Місцезнаходження: 42343, Україна , Сумська обл., село Сад, вул. Паркова, 2А
Контактна особа: Чепік Ольга Михайлівна
+380542665726
srcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 14:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 14:47
Початок аукціону: 28 травня 2020 14:07
Очікувана вартість: 1 429 160,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 145,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42303, Україна, Сумська область, с. Стецьківка, вул. Сумська, 79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 14:47
стецьківка експертний звіт.jpg
21 травня 2020 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:58
ОГОЛОШЕННЯ кап. ремонт Стецьківка зі змінами-1.doc
21 травня 2020 12:23
258_СД_ИВРЛС_2-1-1.doc
21 травня 2020 14:47
стецьківка експертний звіт.jpg
21 травня 2020 14:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 12:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 14:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 13:58
ОГОЛОШЕННЯ кап. ремонт Стецьківка зі змінами-1.doc
21 травня 2020 12:23
ОГОЛОШЕННЯ кап. ремонт Стецьківка зі змінами.doc
18 травня 2020 14:43
ОГОЛОШЕННЯ кап. ремонт Стецьківка.docx
21 травня 2020 12:23
258_СД_ИВРЛС_2-1-1.doc
19 травня 2020 13:19
258_СД_ИВРЛС_2-1-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 18 травня 2020 15:51
Дата відповіді: 19 травня 2020 11:46
Добрий день. Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт вимагаються договори, які виконувались протягом двох останніх років. Маються на увазі 2018-2019 роки, чи 24 місяці від сьогоднішньої дати?
Відповідь: Доброго дня!
Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт вимагаються договори, які виконувались протягом двох останніх років, а саме 24 місяців від дати оголошення закупівлі.
Підтвердження досвіду
Дата подання: 18 травня 2020 17:04
Дата відповіді: 19 травня 2020 11:48
Якщо аналогічні види робіт виконувались на об'єкті будівництва, що будувався більше двох років і складено більше 30-ти актів приймання виконаних робіт, надавати потрібно всі акти, чи тільки ті, що підтверджують виконання аналогічних видів робіт?
Відповідь: Доброго дня!
Потрібно надати лише акти, що підтверджують виконання аналогічних видів робіт.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 19 травня 2020 08:21
Дата відповіді: 19 травня 2020 11:49
Доброго ранку. Оголошення передбачає, що необхідно надати "Оригінал або нотаріально завірена копія довідки, що містить в собі відомості про те що, службова (посадова) особа учасника, яка підписала пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку, видана уповноваженим органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати аукціону)." Чи означає вислів "(або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом) ", що учасник має право надати дану довідку виготовлену самостійно та підписану уповноваженою особою учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ні, учасник не може надавати дану довідку, виготовлену самостійно.
Учасник надає оригінал або нотаріально завірену копію довідки, видану УПОВНОВАЖЕНИМ НА ЦЕ органом (або підприємством, або організацією, або структурним підрозділом), який має повноваження на їх видання.
Відомість ресурсів
Дата подання: 19 травня 2020 09:55
Дата відповіді: 19 травня 2020 13:24
Згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Розділ 6 ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА пункт 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Просимо Вас надати підсумкову відомість ресурсів до Додатку 5 ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Підсумкова відомість ресурсів завантажена в документацію закупівлі.
Утеплення фундамента ППС.
Дата подання: 19 травня 2020 13:14
Дата відповіді: 19 травня 2020 14:32
П. 45 техзавдання передбачає утеплення стін ектрудованим ППС 50 мм. З матеріалів винесено за розцінку лише пінополістирол. Поясніть, що передбачено для його кріплення (клей, термодюбель, тощо) та чи потрібно його армувати сіткою з клеючою сумішшю? Дякую.
Відповідь: Доброго дня!
Вся інформація щодо використання матеріалів вказана в підсумковій відомісті ресурсів, яка була завантажена в документацію закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі
Дата подання: 19 травня 2020 15:52
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:16
Шановний ЗАМОВНИК, Ви заявили : Очікувана вартість предмета закупівлі: 1499587 грн. 00 коп. з ПДВ 1. Чи передбачене окреме фінансування Замовником на виготовлення проектно-кошторисної документації та її експертиза в філії ДП "УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА", з отриманням позитивного експертного звіту. 2. Чи передбачене окреме фінансування Замовником на Проведення технічного нагляду за ремонтно – будівельними роботами 3. Чи передбачене окреме фінансування Замовником на Проведення авторського нагляду за ремонтно – будівельними роботами 4. Чи всі ці затрати повинні буть передбачені Переможцем аукціону «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Окреме фінансування на виготовлення проектно – кошторисної документації та її експертизу, на проведення технічного нагляду за ремонтно – будівельними роботами, на проведення авторського нагляду за ремонтно – будівельними роботами не передбачено.
Затрати переможця аукціону по проекту «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» передбачені тільки на виконання робіт по капітальному ремонту приміщення з утепленням покрівлі.
Експертний звіт
Дата подання: 19 травня 2020 15:55
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:17
Добрий день Шановний ЗАМОВНИК! Прошу Вас оприлюднити PDF-копію експертного звіту "УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА", якщо замовник її проводив
Відповідь: Доброго дня!
З експертним звітом «УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА» по проекту «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» ви можете ознайомитися за адресою КПН «Центр ПМСД» СРР СО м.Суми, вул.. Марко Вовчок, буд.2
робочі креслення
Дата подання: 19 травня 2020 15:57
Дата відповіді: 20 травня 2020 13:24
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас оприлюднити робочі креслення (PDF-копії) по улаштуванню покрівлі на об’єкту: «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі»
Відповідь: Доброго дня!
З робочими кресленнями по улаштуванню покрівлі по проекту «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» ви можете ознайомитися за адресою КПН «Центр ПМСД» СРР СО м.Суми, вул.. Марко Вовчок, буд.2
Вимоги Замовника до технічних характеристик основних матеріалів
Дата подання: 19 травня 2020 16:05
Дата відповіді: 20 травня 2020 16:19
Добрий день! В тенічному завданні не вказано: 1. Вимоги ЗАМОВНИКа до гаратії виконаних робіт (кількість місяців). 2. Вимоги Замовника до утеплювача перекриттiв, покриттiв мінеральною ватою (технічні характеристики: Щільність, Коефіцієнт теплопровідності, Межа міцності на стиск, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Паропроникність, Горючість) 3. Вимоги Замовника до ПароізоляціЇ (технічні характеристики: Паропроникність, Щільність, Мінімальна товщина, Межа міцності на розрив, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Горючість, Стійкість до ультрафіолету) 4. Вимоги Замовника до Плівки гідроізоляційної (технічні характеристики: Паропроникність, Щільність, Мінімальна товщина, Межа міцності на розрив, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Горючість, Стійкість до ультрафіолету) 5. Вимоги Замовника до Профнастилу (технічні характеристики: Види профнастилу та Марка, Висота хвилі, товщина, колір чи цинкування, Захисне покриття профлиста, жорсткість покрівлі,) 6. Вимоги Замовника до стінового утеплювача - мінеральної вати (технічні характеристики: Щільність, Коефіцієнт теплопровідності, Межа міцності на стиск, Вологість, Стійкість до корозії, Хімічна і біологічна пасивність, Паропроникність, Горючість) Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас надати Вимоги Замовника до технічних характеристик основних матеріалів, з яких Переможець торгів повинен виконані роботи на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учасник. Ваші питання по пунктам 1-6 знаходяться в компетенції розробника проектної документації. Матеріали повинні відповідати ДБН та сертифікатам якості матеріалів з мінімальною вартістю та відповідністю вимог до проектуємо об’єкта. Даний проект пройшов технічну експертизу і має позитивний висновок.
Формат договірної ціни
Дата подання: 19 травня 2020 16:23
Дата відповіді: 20 травня 2020 12:18
В підпункті 11 пункту 13.4 вимагається подача договірної ціни та локальних кошторисів у форматі EXCEL (з відповідними підписами та печатками). Це маються на увазі роздруковані з EXCEL та підписані учасником документи?
Відповідь: Доброго дня!
Так, надавайте документи, роздруковані з EXCEL, підписані та завірені печаткою учасником.
Робочі креслення (PDF-копії) вікон та дверей
Дата подання: 19 травня 2020 16:29
Дата відповіді: 20 травня 2020 13:22
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас оприлюднити робочі креслення (PDF-копії) вікон та дверей на об’єкті: «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі», та надати Вимоги Замовника до їх конструкції (технічні характеристики: Види та Марка профілю, Кількість камер профілю, товщина, колір, Ширина склопакету, Шумоізоляція та звукоізоляція, Захисне покриття, Опір теплопередачі, Кількість камер, Механізми відкривання, Наявність антивандального захисту від несанкціонованого відкриття)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
З робочими кресленнями вікон та дверей по проекту «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі (код за ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» та вимогами ви можете ознайомитися за адресою КПН «Центр ПМСД» СРР СО м.Суми, вул.. Марко Вовчок, буд.2
Вентиляція горищного даху.
Дата подання: 20 травня 2020 12:59
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:50
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас дати пояснення, що до улаштування покрівлі об’єкта: «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі», в частині Вентиляція горищного даху. При проектуванні покрівель проектувальна організація повинна керуватися ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», а саме пункт 11.2; п.11.2.1; п.11.2.2 (на 500 м.кв. покрівлі → 1 шт. вентиляційна конструкція). Це може бути Слухове вікно або витяжна шахта. Відсутність цих конструкції це технічна помилка проектувальника чи це вимога Замовника робіт до виконавця робіт, улаштувати покрівлю котра не відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», а саме пункт 11.2; п.11.2.1; п.11.2.2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 11.2 Вентиляція горищного даху
11.2.1 ...Природна вентиляція конструкції горищного даху забезпечується отворами, розташованими під карнизними звісами рівномірно по периметру будівлі і на гребені даху по всій його довжині. ...
11.2.2 Для вентиляції холодного горища сумарна площа відкритих прорізів має бути не менше 1/500 площі горищного перекриття будівлі.
Площа горища 250м2/500=0,5м2
Ходові містки
Дата подання: 20 травня 2020 13:08
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:51
Добрий день! На горищі «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району» після улаштування утеплювача відсутні роботи по улаштуванню ходових містків, та відсутні ресурси на їх улаштування. Прошу Вас підтвердити Ваше рішення, що до не улаштування містків.
Відповідь: Улаштування ходових містків буде передбачено наступним проектом (за рахунок поточного ремонту або за рахунок балансоутримовича).
Улаштування під покрівельної вентиляції.
Дата подання: 20 травня 2020 13:13
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:52
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас дати пояснення : Згідно Вашого технічного завдання відсутнє улаштування під покрівельної вентиляції, за допомогою контрлат (контр решетування) , що є порушенням діючих будівельних норм, а саме ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», а саме пункт 11.2; п.11.2.1; п.11.2.2 стор. 40, рис. Е.3. Не виконання цих вимог, це : 1. Постійне Зволоження деревини кроквяної системи, та лат: призводить до псування дерева, появі моху, який швидко поширюється і руйнує дерево. Дерево втрачає свої несучі здібності і в рази втрачає ресурс служби, що веде до швидкого (можливо вже через 5-7 років замість 50) капітального ремонту. 2. Зниження терміну служби покрівельного матеріалу – настилу, його корозії через 2-3 роки, та втрати повної несущої здатність настилу за 3-4 роки. Не виконання норм ДБН В.2.6-220:2017 це технічна помилка проектувальника, чи це вимога Замовника робіт до виконавця робіт, улаштувати покрівлю «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району», котра не відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом передбачено в кресленнях та врахований в специфікації пиломатеріалу
Вітрова лобова дошка
Дата подання: 20 травня 2020 13:55
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:53
Шановний ЗАМОВНИК, прошу Вас дати пояснення: В технічному завданні відсутнє улаштуванням вітрової лобової дошки, що не дає можливості Улаштування підшивки звісів профнастилом (п.24 Техзавдання), що не відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», стор. 39, рис. Е.2, Це технічна помилка проектувальника, чи це вимога Замовника робіт до виконавця робіт (Переможця торгів), улаштувати покрівлю «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району», котра не відповідає ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом передбачена улаштуванням вітрової лобової дошки, цей елемент врахований в специфікації пиломатеріалу
Снігозатримувачі
Дата подання: 20 травня 2020 14:07
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:54
Добрий день! В тенічному завданні не вказано суцільного решетування в місцях улаштування Снігозатримувачів в надкарнизній частині покрівлі на ширину не менше 700 мм (відповідно до ДБН В.2.6-220:2017 «Покриття будівель і споруд», пункт 7.7). Прошу Вас пояснити проектне рішення, котре не передбачає суцільного решетуванняв в надкарнизній частині покрівлі , та не відповідає ДБН В.2.6-220:2017. Прошу Вас надати вузел кріплення снігозатримувачів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проектом передбачено в кресленнях та врахований в специфікації пиломатеріалу
Зміна проектного рішення
Дата подання: 20 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 21 травня 2020 13:55
Доброго дня ВАМ !!! Чи можлива зміна проектного рішення: улаштування покрівлі з профільованого оцинкованого листа на більш прогресивну та надійну покрівлю із бітумної полімерної стрічкової черепиці по настилу із вологостійких покрівельних плит OSB, що збільшить Гарантію підрядника до 10 років, Термін експлуатації покрівлі – 30÷40 років, Приваблений зовнішній вигляд, Покращення звукоізоляції в 3÷4 рази. Кошторисна вартість робіт при цьому корегуванні не змінюється, другі роботи з технічного завдання не змінюються та виконуються в межах кошторисного ліміту. Корегування проектної документації за рахунок підрядника, видача Замовнику нового позитивного експертного звіту ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" за рахунок Підрядника в термін 7 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо після того як буде визначений переможець. Внесення змін до проектної документації вноситься відповідно ДБН А.2.2-3:2014 та ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОЇ ТА РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ»
Усунення Порушень Закону України “Про публічні закупівлі” по закупівлі робіт (послуг)
Дата подання: 21 травня 2020 11:55
Дата відповіді: 21 травня 2020 14:39
Доброго дня Замовнику робіт! Я, як учасник торгів поставив запитання ʺВимоги Замовника до технічних характеристик основних матеріалівʺ. Мене не задовольнила Ваша відповідь, в частині того, що питання до технічних характеристик основних матеріалівʺ по пунктам 1-6 знаходяться в компетенції розробника проектної документації. Розробник документації не являється розпорядником коштів. Замовником Державної закупівлі виступає КНП "ЦЕНТР ПМСД" СРР СО і відповідальним за проведення торгів, та надання інформації що до предмета закупівель. В порушення Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник робіт не надає повну інформацію, що предмета закупівлі «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі», а саме Стаття 22. Тендерна документація Закон України “Про публічні закупівлі” ДОСЛІВНО : Стаття 22. Тендерна документація 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. 2. Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Наполягаємо на підставі Закону України “Про публічні закупівлі”, оприлюднити технічні характеристики основних матеріалів Відповідно до Статті 3. Принципи здійснення закупівель Закон України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Запитувач, Ваші звинуваченні в порушенні нами Статті 22 є безпідставними, оскільки дана Стаття не має жодного стосунку до нашої закупівлі, оскільки її вимоги розповсюджуються на процедуру «Відкриті торги».
Стаття 3. Закону України “Про публічні закупівлі” передбачає Сфера застосування Закону.
Якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень - проводиться спрощена закупівля , що передбачено Статтею 4. Закону України “Про публічні закупівлі”, а нашому випадку закупівля «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі» проводиться як спрощена закупівля.
Вимоги до проведення Спрощеної закупівлі передбачені СТАТТЕЮ 14. Закону України “Про публічні закупівлі”, де передбачено вимоги до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 Статті 14 Закону:
3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
…….
…….
В оголошенні закупівлі та підсумковій відомості ресурсів зазначено види робіт та матеріалів.
На нашу думку нами надано достатньо інформації для розрахунку пропозиції та прийняття Вами рішення про участь в даній закупівлі.
Прошу ВАС виконати Ст.3 та Ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 21 травня 2020 12:17
Дата відповіді: 21 травня 2020 14:39
Добрий день Шановний ЗАМОВНИК! На моє запитання, що до експертизи Ви надали Відповідь 20.05.20 16:17, котра порушує Ст.3 та Ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Прошу Вас оприлюднити PDF-копію експертного звіту "УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА". Особисте ознайомлення, з робочими креслення, інвестиційною кошторисною учасників торгів до проведення торгів це дискримінація учасників торгів котрі не мають можливості прибути в місто Суми для ознайомлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний запитувач інформації наголошуємо на тому, що Стаття 3. Закону України “Про публічні закупівлі” передбачає Сфера застосування Закону, а ніяк не принципи проведення закупівель. Також посилання на Статтю 22 є безпідставними, оскільки дана Стаття не має жодного стосунку до нашої закупівлі, її вимоги розповсюджуються на процедуру «Відкриті торги».
Також повідомляємо, що завантажено PDF-копію експертного звіту "УКРДЕРЖЕКСПЕРТИЗА".
Покращення якості предмета закупівлі згідно Ст.36 пункт 4.3 Закону України “Про публічні закупівлі”
Дата подання: 21 травня 2020 13:01
Дата відповіді: 21 травня 2020 14:03
Доброго дня ВАМ !!! Чи можливо застосувати Ст.36 пункт 4.3 (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі) Закону України “Про публічні закупівлі”, на Вашому об’єкті : «Амбулаторія загальної практики-сімейної медицини по вул. Сумській, 79, с. Стецьківка Сумського району – капітальний ремонт приміщення з утепленням покрівлі» для зміни проектного рішення: улаштування покрівлі з профільованого оцинкованого листа на більш прогресивну та надійну покрівлю із бітумної полімерної стрічкової черепиці по настилу із вологостійких покрівельних плит OSB, що збільшить Гарантію підрядника до 10 років, Термін експлуатації покрівлі – 30÷40 років, Приваблений зовнішній вигляд, Покращення звукоізоляції в 3÷4 рази. Кошторисна вартість робіт при цьому корегуванні не змінюється, другі роботи з технічного завдання не змінюються та виконуються в межах кошторисного ліміту. Корегування проектної документації за рахунок підрядника, видача Замовнику нового позитивного експертного звіту ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА" за рахунок Підрядника в термін 7 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можливо після того як буде визначений переможець. Внесення змін до проектної документації вноситься відповідно ДБН А.2.2-3:2014 та ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОЇ ТА РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ»
Розгорнути всі запитання: 20 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-000983-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 09 червня 2020 17:30
Не погоджуємось з відхиленням пропозиції.
ПВКП "Авангард-Н" не погоджується з відхиленням пропозиції з наступних причин.
1. В оголошенні вимагалось подання:
"Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт надається по кожному пункту, зазначеному у довідці".
Вимоги про подання бухгалтерських оборотно- сальдових відомостей на будь-яку дату не вимагалось. В протоколі про відхилення йде мова про "кінець звітного періоду"- що це за період і як він відображений в оголошенні про проведення закупівлі?
Яке може бути ще відповідніше підтвердження наявності матеріалів чим накладна або чек?
2. По п. 2 протоколу.
Обладнання зазначається не в відомості ресурсів на підставі довідки, а навпаки- складається кошторис, а потім відповідно до відомості ресурсів, складається довідка.
З метою здешевлення вартості робіт, в пропозиції ми не враховували вартості експлуатації інструментів та обладнання (тобто пропонували їх безкоштовно), тому вони не враховані в відомості ресурсів. А в довідці, в якості додаткової інформації, були зазначені навіть ті позиції, які не планувались використовуватись на даному об'єкті.
Виходячи з викладеного вище, просимо Уповноважену особу ще раз проаналізувати оголошення та нашу пропозицію, і зробити відповідний висновок.
3.Крім того, навіть якби, наша пропозиція не відповідала умовам ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", то відповідно до пп.1 п.16 ст. 29 цього ж закону, якщо замовник виявив невідповідність у в документації учасника, він зобов'язаний розмістити повідомлення з вимогою усунення недоліків і дати час учаснику їх виправити. Ця норма стосується саме кваліфікаційних вимог зг. ст 16 Закону.
Якщо на Вашу думку, є невідповідність у тендерній документації ПВКП "Авангард-Н", що викладено у протоколі від 09.06.2020 р., просимо дати нам можливість та час для виправлення недоліків, відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 15:06
Вимогу ПВКП "Авангард-Н" не задоволено
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-18-000983-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 09 червня 2020 20:30
Відхилення не відповідає закондавству
Відповідно до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції становить не більше 5 робочих днів. В цей період відповідальною особою замовника було прийняте рішення і опубліковане повідомлення про намір укладення договору з ПВКП "Авангард-Н". Ми надали передбачені оголошенням оригінали документів протягом двох днів. Тобто ПВКП "Авангард-Н" всі умови, що передбачені оголошенням про закупівлю.
Жодних підстав для повторного розгляду пропозиції Законом не передбачено. Тому, переглядом пропозиції переможця та безпідставного її відхилення, ви порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі".
Просимо ще раз переглянути своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПВКП "Авангард-Н" та скасувати його.
ПВКП "Авангард-Н", у разі негативного результату, залишає за собою право на звернення до контролюючих структур для захисту своїх прав та притягнення до відповідальності винних осіб.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 09 червня 2020 20:34
Причина: Для коригування
Номер вимоги: UA-2020-05-18-000983-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 09 червня 2020 20:42
Відхилення пропозиції
Відповідно до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції становить не більше 5 робочих днів. В цей період відповідальною особою замовника було прийняте рішення і опубліковане повідомлення про намір укладення договору з ПВКП "Авангард-Н". Ми надали передбачені оголошенням оригінали документів протягом двох днів. Тобто ПВКП "Авангард-Н" виконало всі умови, що передбачені оголошенням про закупівлю для укладання договору за результатами закупівлі.
Жодних підстав для повторного розгляду пропозиції Законом не передбачено. Тому, переглядом пропозиції переможця та безпідставним її відхиленням, Ви (уповноважена особа) порушуєте ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо ще раз переглянути своє рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПВКП "Авангард-Н" та скасувати його.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 червня 2020 15:08
Вимогу ПВКП "Авангард-Н" не задоволено
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-18-000983-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н", Код ЄДРПОУ:30759920
Дата подання: 10 червня 2020 20:44
Повторний розгляд та відхилення пропозиції - не відповідають оголошенню про закупівлю та діючому законодавству
1. "Кінець звітного періоду" - це останній день року, місяця, декади та ін., але ніяк не "дата подачі пропозицій". В оголошенні про проведення закупівлі такі посилання відсутні.
2. Надані нами чеки та накладні (не рахунки) є копіями первинних бухгалтерських документів, на підставі яких здійснювались господарські операції, тобто були придбані інструменти та обладнання. І саме ці документи є підтвердженням вимог, зазначених в оголошенні про проведення закупівлі. Подання будь- яких оборотно- сальдових відомостей не передбачалось! Порушення умов проведення закупівлі відсутні.
3. У підсумковій відомості ресурсів зазначається кількість та вартість матеріальних ресурсів, трудовитрати, кількість та вартість експлуатації будівельних машин та механізмів. Для здешевлення вартості робіт ми врахували в пропозиції вартість експлуатації обладннання та інструментів з нульовою ціною (тобто використання безоплатне), саме тому в підсумковій відомості ресурсів не відображено вартості експлуатації механізмів.
Крім того, слід зазначити, що підсумкова відомость ресурсів є в нашому випадку додатком до договірної ціни та локального кошторису і "пояснює" скільки за які будматеріали, обладнання, чи вартість експлуатації механізмів замовник повинен сплатити підряднику.
Підсумкова відомість ресурсів не є документом, який підтверджує наявність чи відсутність того, чи іншого обладнання у підрядника.
4. Термін розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції спрощеної закупівлі становить не більше 5 днів. Уповноважена особа Замовника визнала переможцем ПВКП "Авангард-Н" у відведений Законом термін і опублікувала повідомлення про намір укласти договір. Учасником були надані всі документи, які вимагались від переможця у двохденний термін.
Всі умови, які повинен був виконати переможець, для укладання договору з боку ПВКП "Авангард-Н" виконані в повному обсязі.
5. В оголошенні про проведення закупівлі не вимагалось зазначення дати на довідках. А дата завантаження документів відображена в системі. В цьому випадку умови закупівлі також не порушені.
6. Згідно чинного законодавства, обов'язковими для вчинення будь-яких дій під час проведення публічних закупівель уповноваженими особами та тендерними комітетами є Антимонопольний комітет та суд. При всій повазі до правоохоронних органів, будь-який лист органів МВС не є підставою для порушення уповноваженою особою положень ЗУ "Про публічні закупівлі". А саме перегляд пропозиції учасника, якого визнано переможцем та відхилення його пропозиції.

Вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи щодо безпідставного відхилення пропозиції ПВКП "Авангард-Н", оскільки всі підстави є "надуманими" та нікчемними.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 червня 2020 15:38
Доброго дня. Вашу вимогу не задоволено. Дякуємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

10 червня 2020 15:05
Протокол

Документи

10 червня 2020 15:07
Протокол

Документи

15 червня 2020 15:38
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н" 1 165 346,75
UAH з ПДВ
889 977,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС" 1 199 894,40
UAH з ПДВ
889 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІННОВАВУД" 1 208 355,32
UAH з ПДВ
889 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТІРАДА" 1 370 972,00
UAH з ПДВ
890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кумеда Руслана Петрівна 1 283 804,00
UAH з ПДВ
948 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 1 301 184,00
UAH з ПДВ
949 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2" 1 172 520,95
UAH з ПДВ
1 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМБІНАТ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ" 1 362 424,97
UAH з ПДВ
1 262 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДМАРКА" 1 375 909,19
UAH з ПДВ
1 315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 1 328 956,00
UAH з ПДВ
1 328 956,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 08:33
Цінова пропозиція.pdf
26 травня 2020 11:32
ИБД.rar
26 травня 2020 11:32
Документи 2.pdf
26 травня 2020 11:32
Документи 1.pdf
26 травня 2020 11:32
Довідка МВС.pdf
26 травня 2020 11:32
Довідка БАНК.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 20:16
Електронний підпис
26 травня 2020 18:17
Статут (копія).PDF
26 травня 2020 18:17
цінова пропозиція.PDF
26 травня 2020 18:17
технічне завдання.PDF
26 травня 2020 18:17
проект договору.PDF
26 травня 2020 18:17
підсумкова відомість.PDF
26 травня 2020 18:17
локальний кошторис.PDF
26 травня 2020 18:17
ліцензія.PDF
26 травня 2020 18:17
лист згода.PDF
26 травня 2020 18:17
календарний графік.PDF
26 травня 2020 18:17
договірна ціна.PDF
26 травня 2020 18:17
довідка техніка.PDF
26 травня 2020 18:17
довідка працівники.PDF
26 травня 2020 18:17
аналогічні акти3.PDF
26 травня 2020 18:17
аналогічні акти2.PDF
26 травня 2020 18:17
аналогічні акти1.PDF

Публічні документи

15 червня 2020 17:06
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 14:37
Електронний підпис
27 травня 2020 14:35
гарантійний лист.pdf
27 травня 2020 12:38
Електронний підпис
27 травня 2020 12:37
19.bdcu
27 травня 2020 10:40
Електронний підпис
27 травня 2020 10:37
договір з додатками.pdf
27 травня 2020 10:37
ліцензія.pdf
27 травня 2020 10:37
довідка ПДВ.pdf
27 травня 2020 10:37
Копія статуту.pdf
27 травня 2020 10:37
довідка банк.pdf
27 травня 2020 10:37
Довідка МВС.pdf
27 травня 2020 10:37
Довідка про досвід.pdf
27 травня 2020 10:37
довідка про МТБ.pdf
27 травня 2020 10:37
цінова пропозиція 1.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 09:52
Календарний графік.rar

Публічні документи

27 травня 2020 14:26
Електронний підпис
27 травня 2020 14:24
3.pdf
27 травня 2020 14:24
2.pdf
27 травня 2020 14:24
IMG_Договір підряду.pdf
27 травня 2020 14:24
IMG_Дах.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід доки.pdf
27 травня 2020 14:01
паспорт та код.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід7.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід6.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід5.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід4.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід3.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід2.pdf
27 травня 2020 14:01
досвід1.pdf
27 травня 2020 14:01
відгуки інші.pdf
27 травня 2020 14:01
витяг_ліцензія.pdf
27 травня 2020 14:01
витяг (1).pdf
27 травня 2020 14:00
2020-05-27_134217.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 20:18
Електронний підпис
26 травня 2020 20:04
техніка.PDF
26 травня 2020 20:04
цінова пропозиція.PDF
26 травня 2020 20:04
технічне завдання.PDF
26 травня 2020 20:04
проект договору.PDF
26 травня 2020 20:04
працівники.PDF
26 травня 2020 20:04
підсумкова відомість.PDF
26 травня 2020 20:04
локальний кошторис.PDF
26 травня 2020 20:04
Ліцензія.pdf
26 травня 2020 20:04
лист згода.PDF
26 травня 2020 20:04
календарний графік.PDF
26 травня 2020 20:04
Дозвола.pdf
26 травня 2020 20:04
договірна ціна.PDF
26 травня 2020 20:04
довідка не судимість.PDF
26 травня 2020 20:04
довідка банк.PDF
26 травня 2020 20:04
виписка.PDF
26 травня 2020 20:04
аналогічні.PDF
26 травня 2020 20:04
аналогічні акти 3.PDF
26 травня 2020 20:04
аналог.акт 2.PDF
26 травня 2020 20:04
аналог.акт 1.PDF

Публічні документи

27 травня 2020 14:21
Електронний підпис
27 травня 2020 14:16
Гарантійний лист.pdf
27 травня 2020 13:22
Електронний підпис
27 травня 2020 13:17
Аналогічний договір 2.pdf
27 травня 2020 13:17
Аналогічний договір 3.pdf
27 травня 2020 11:02
Локальний кошторис.pdf
27 травня 2020 11:02
Довідка МТБ.pdf
27 травня 2020 11:02
Ліцензія.pdf
27 травня 2020 11:02
2.bdcu
27 травня 2020 11:02
Договірна ціна.pdf
27 травня 2020 11:02
Договір оренди.pdf
27 травня 2020 11:02
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 11:02
Статут.pdf
27 травня 2020 11:02
Аналогічний договір 1.pdf
27 травня 2020 11:02
Графік.pdf
27 травня 2020 11:02
Технічне завдання.pdf
27 травня 2020 11:02
Довідка робітники.pdf
27 травня 2020 11:02
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 17:22
Електронний підпис
26 травня 2020 17:19
Лист-згода з договором.PDF
26 травня 2020 17:19
Довідка_20087530610420882365.pdf
26 травня 2020 17:19
Довідка банк.PDF
26 травня 2020 17:19
5_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
26 травня 2020 17:19
5_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
26 травня 2020 17:19
5_ДЦ_ДЦ_3.xls
26 травня 2020 17:19
5.ims
26 травня 2020 17:19
Статут.pdf
26 травня 2020 17:19
Ліцензія.PDF
26 травня 2020 17:19
Комбинат витяг ПДВ.PDF
26 травня 2020 17:19
Комбинат витяг ЄДР.pdf
26 травня 2020 17:19
Додаток 5 техзавдання.PDF

Публічні документи

27 травня 2020 13:03
Електронний підпис
27 травня 2020 13:00
Цінова пропозиція.pdf
27 травня 2020 13:00
Графік робіт.pdf
27 травня 2020 13:00
634_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
27 травня 2020 13:00
634_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
27 травня 2020 13:00
634_ДЦ_ДЦ.xls
27 травня 2020 13:00
статут.pdf
27 травня 2020 13:00
СПРАВКА ЄДРПОО.pdf
27 травня 2020 13:00
протокол № 1.pdf
27 травня 2020 13:00
Пенсійний фонд КБ_2_2.pdf
27 травня 2020 13:00
Пенсійний фонд КБ_2_1.pdf
27 травня 2020 13:00
опис.pdf
27 травня 2020 13:00
наказ№1.pdf
27 травня 2020 13:00
Ліцензія.pdf
27 травня 2020 13:00
Лист-відгук ВЧГруп.pdf
27 травня 2020 13:00
Лист_відгук Клишкі.pdf
27 травня 2020 13:00
Клишкі_КБ3.pdf
27 травня 2020 13:00
КБ2Ворожба-2.pdf
27 травня 2020 13:00
КБ2_Ворожба.pdf
27 травня 2020 13:00
КБ_3 Пегсійний фонд.pdf
27 травня 2020 13:00
КБ_2 Клишкі.pdf
27 травня 2020 13:00
ДЦВорожба.pdf
27 травня 2020 13:00
додаток 1і 2.pdf
27 травня 2020 13:00
Договірна Ціна Клишкі.pdf
27 травня 2020 13:00
ДОГОВІР_КРАН(новый).pdf
27 травня 2020 13:00
Договір Клишкі.pdf
27 травня 2020 13:00
Довідка_працівникі.pdf
27 травня 2020 13:00
Довідка.zip
27 травня 2020 13:00
Графік робіт Клишкі.pdf
27 травня 2020 13:00
Ворожба_КБ_3.pdf
27 травня 2020 13:00
Ворожба_відгук.pdf
27 травня 2020 13:00
Відомості ст.17.pdf
27 травня 2020 13:00
Відгук_Пенсійний_фонд.pdf
27 травня 2020 13:00
витягПДВ.pdf
27 травня 2020 13:00
банківські довідки.pdf
27 травня 2020 13:00
Аналогічний договір (2).pdf
27 травня 2020 13:00
r_430_1_ПД_КБ3К (1).pdf
27 травня 2020 13:00
r_430_1_2-1_ПД_КБ2в (1).pdf
27 травня 2020 13:00
Dovidka_20142368490850363003.pdf
27 травня 2020 13:00
5. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

25 травня 2020 14:20
Електронний підпис
25 травня 2020 14:15
Кошторис.7z
25 травня 2020 14:15
Гарантійний лист1.pdf
25 травня 2020 14:15
Тех вимоги.pdf
25 травня 2020 14:15
Лист-згода.pdf
25 травня 2020 14:15
Ліцензія.pdf
25 травня 2020 14:15
Свідотство ПДВ.jpg
25 травня 2020 14:15
Статут.pdf
25 травня 2020 14:15
Довідка з банку.pdf
25 травня 2020 14:15
Довідка МВС.jpg
25 травня 2020 14:15
Довідка про виконання.pdf
25 травня 2020 14:15
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС"

ТОВ "ІННОВАВУД"

ТОВ "ТІРАДА"

ФОП Кумеда Руслана Петрівна

ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"

ТОВ "КОМБІНАТ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ"

ТОВ "БУДМАРКА"

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Рішення скасоване 889 977,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:36
Приватне виробничо-комерційне підприємство "Авангард-Н"
#30759920
Відхилено 889 977,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 16:40
ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС"
#37845869
Відхилено 889 978,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ІННОВАВУД"
#39095917
Відхилено 889 999,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 10:44
ТОВ "ТІРАДА"
#40446713
Відхилено 890 000,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 11:25
ФОП Кумеда Руслана Петрівна
#2993215045
Відхилено 948 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 08:51
ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#40228381
Відхилено 949 450,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 09:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМБУД-2"
#30759915
Відхилено 1 075 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 13:34
ТОВ "КОМБІНАТ "ЛЕБЕДИНСЬКИЙ"
#05012551
Відхилено 1 262 450,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:45
ТОВ "БУДМАРКА"
#40814542
Відхилено 1 315 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
#32462002
Відхилено 1 328 956,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 08:43

Документи

04 червня 2020 16:49
Протокол

Документи

09 червня 2020 16:40
Електронний підпис
09 червня 2020 16:38
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СУМИТЕХНОБУДСЕРВІС" #37845869

№ рішення у справі

29-р/тк

Дата рішення у справі

03.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 червня 2020 15:56
Електронний підпис
15 червня 2020 15:55
Протокол

Документи

17 червня 2020 10:44
Електронний підпис
17 червня 2020 10:42
Протокол

Документи

17 червня 2020 11:25
Електронний підпис
17 червня 2020 11:23
Протокол

Документи

18 червня 2020 08:51
Електронний підпис
18 червня 2020 08:48
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "СУМСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" #40228381

№ рішення у справі

29-р/тк

Дата рішення у справі

03.09.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

18 червня 2020 09:46
Електронний підпис
18 червня 2020 09:44
Протокол

Документи

18 червня 2020 13:33
Електронний підпис
18 червня 2020 13:31
Протокол

Документи

18 червня 2020 15:45
Електронний підпис
18 червня 2020 15:42
Протокол

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДМАРКА" #40814542

№ рішення у справі

70/165-р/к

Дата рішення у справі

22.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

19 червня 2020 13:07
Електронний підпис
19 червня 2020 13:05
Протокол

Документи

23 червня 2020 08:43
Електронний підпис
23 червня 2020 08:41
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій