Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютер в зборі, ноутбук.
Очікувана вартість
771 000,00 UAH
UA-2020-05-18-000879-c ● abcbcc327924427fb3f7eb959d2bfa62
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Жмеринської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02125786 |
Вебсайт: | http://uposv-zmr.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а |
Контактна особа: |
Сергій Черемисін +380976329355 osvita@zhmr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 10:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 15:18 |
Очікувана вартість: | 771 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплект
Комп’ютер в зборі, ноутбук (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, навчальні заклади (загальноосвітні школи,навчально-виховні комплекси)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 липня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 15:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 15:43 |
Перелiк_змiн.docx | |
26 травня 2020 15:43 |
Тендерна_документацiя комп.doc | |
18 травня 2020 10:38 |
Тендерна_документацiя комп оновлена (1).doc |
26 травня 2020 15:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 травня 2020 15:43 |
Перелiк_змiн.docx
|
|||
26 травня 2020 15:43 |
Тендерна_документацiя комп.doc
|
|||
18 травня 2020 10:38 |
Тендерна_документацiя комп оновлена (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 19 травня 2020 15:39
Дата відповіді: 21 травня 2020 09:23
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі.
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Відповідно до першого питання: Повідомляємо, що згідно п.п 12, пункту 2, розділу 5 "Тендерної документації"( Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»). Відповідно до другого питання: Повідомляємо, що згідно пункт 9, Додаток 3 до "Тендерної документації"( Товар повинен передаватися Покупцю шляхом інсталяції на території Покупця та перевірки працездатності разом із спеціалістами Постачальника. При потребі Постачальник товару забезпечує навчання або консультації персоналу покупця.)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-000879-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 травня 2020 20:11
Умови
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, якіазначно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Тендерна документація містить наступні вимоги до комплектів постачання: «Обов’язково: Для спрощення сервісної підтримки, системний блок та монітор повинні бути від одного виробника..».
Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Точніше зводить нанівець конкуренцію, оскільки якісні та економічно вигідні сертифіковані системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один ЄДИНИЙ виробник в Україні.Тож відповідати такій вимозі зможуть лише товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінуватиме вітчизняних виробників. Дискримінація полягає в тому, що учасники зможуть запропонувати Вам виключно іноземний дорожчий товар, а переможцем стане ЄДИНИЙ в Україні виробник і моніторів, і системних блоків з продукцією власного виробництва. Відсутня реальная можливість торгу і конкуренції, оскільки основним критерієм оцінки є ціна.
Крім того тендерна документація не містить ексклюзивних вимог до сервісних центрів, що обслуговуватимуть техніку у випадку її виходу з ладу. То ж незрозумілим є які особливі незручності можуть виникнути у випадку, коли системний блок та монітор будуть вироблені різними компаніями, оскільки обслуговуватимуться вони в будь-якому разі в одному сервісному центрі, що закріплюється за товаром та замовником/покупцем, а витрати несе постачальник.
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу одного виробника для системних блоків та моніторів.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, якіазначно обмежуює коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Тендерна документація містить наступні вимоги до комплектів постачання: «Обов’язково: Для спрощення сервісної підтримки, системний блок та монітор повинні бути від одного виробника..».
Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Точніше зводить нанівець конкуренцію, оскільки якісні та економічно вигідні сертифіковані системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише один ЄДИНИЙ виробник в Україні.Тож відповідати такій вимозі зможуть лише товари виключно 100%-ого іноземного походження, що відповідно вплине на відчутне здорожчення пропозиції та дискримінуватиме вітчизняних виробників. Дискримінація полягає в тому, що учасники зможуть запропонувати Вам виключно іноземний дорожчий товар, а переможцем стане ЄДИНИЙ в Україні виробник і моніторів, і системних блоків з продукцією власного виробництва. Відсутня реальная можливість торгу і конкуренції, оскільки основним критерієм оцінки є ціна.
Крім того тендерна документація не містить ексклюзивних вимог до сервісних центрів, що обслуговуватимуть техніку у випадку її виходу з ладу. То ж незрозумілим є які особливі незручності можуть виникнути у випадку, коли системний блок та монітор будуть вироблені різними компаніями, оскільки обслуговуватимуться вони в будь-якому разі в одному сервісному центрі, що закріплюється за товаром та замовником/покупцем, а витрати несе постачальник.
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу одного виробника для системних блоків та моніторів.
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 14:36
Шановний учаснику: управління освіти повідомляємо, що Відповідно до Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» «дискримінація – це ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними». У даному випадку жодних обмежень щодо можливості участі Замовником не висувається, коло Учасників не обмежується, доступ до інформації надається без обмежень і кожен Учасник може запропонувати свої пропозиції у межах закону. Неспроможність учасника подати пропозицію товару, що відповідають вимогам Замовника відноситься до його ризиків. В тендерній документації не вказано конкретну торгівельну марку, модель товару, зазначені тільки технічні характеристики відповідності надання пропозиції та поставка еквіваленту. На даний час на споживчому ринку існує безліч виробників комп’ютерного обладнання. Жоден Учасник не може здійснювати тиск на Замовника з метою приведення у відповідність своєї пропозиції.
Нажаль ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, які мають власне виробництво моніторів та системних блоків, однак є безліч інформації щодо всесвітньо відомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інш.) Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем таким обладнанням, а також гарантійне і пост-гарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, Замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах Замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вище Управлінням освіти Жмеринської міської ради було попередньо узгоджено технічні та якісні вимоги до необхідного товару із представниками загальноосвітніх навчальних закладів Жмеринської міської ради, з додержанням вимог Наказу МОН № 704 Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення. значене, ваша вимога не може бути задоволена.
Управління освіти Жмеринської міської ради було погодженно з Міністерством цифрової трансформації України, відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України проект інформатизації основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 ’’Єдиний закупівельний словник”-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) для забезпечення потреб навчальних закладів Управління освіти Жмеринської міської ради.
Міністерство цифрової трансформації України надало експертний висновок в якому погодило Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На виконання вищезазначених вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та погодженого Технічного завдання із представниками загальноосвітніх навчальних закладів Жмеринської міської ради, Управлінням освіти Жмеринської міської ради було розроблено та затверджено документ - Додаток 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що має детальний опис предмету закупівлі (необхідного товару). Крім того Тендерна документація Замовника, на виконання вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням Замовника.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Виходячи з вищенаведеного, доводимо до Вашого відома, що Тендерна документація Замовника - Управління освіти Жмеринської міської ради не містить дискримінаційних вимог та складена з додержанням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Нажаль ми не володіємо інформацією про кількість вітчизняних виробників, які мають власне виробництво моніторів та системних блоків, однак є безліч інформації щодо всесвітньо відомих виробників (HP, Dell, Asus, Acer, Lenovo та інш.) Крім того, дана вимога встановлена з метою економії державних коштів, оскільки це дасть змогу значно полегшити обслуговування і управління фахівцем таким обладнанням, а також гарантійне і пост-гарантійне обслуговування (у разі обслуговування техніки територіально в одному сервісному центрі при необхідності), оскільки, Замовник звертається саме до сервісного центру виробника. У випадку відсутності сервісного центру виробника або його наявність в різних територіально розміщених місцях, обумовить потребу в надмірних витратах Замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вище Управлінням освіти Жмеринської міської ради було попередньо узгоджено технічні та якісні вимоги до необхідного товару із представниками загальноосвітніх навчальних закладів Жмеринської міської ради, з додержанням вимог Наказу МОН № 704 Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення. значене, ваша вимога не може бути задоволена.
Управління освіти Жмеринської міської ради було погодженно з Міністерством цифрової трансформації України, відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» та постанови Кабінету Міністрів України від 25.07.2002 року № 1048 «Про затвердження Порядку проведення експертизи національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів)» (зі змінами), на виконання ст. 48 Бюджетного кодексу України проект інформатизації основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 ’’Єдиний закупівельний словник”-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) для забезпечення потреб навчальних закладів Управління освіти Жмеринської міської ради.
Міністерство цифрової трансформації України надало експертний висновок в якому погодило Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
На виконання вищезазначених вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та погодженого Технічного завдання із представниками загальноосвітніх навчальних закладів Жмеринської міської ради, Управлінням освіти Жмеринської міської ради було розроблено та затверджено документ - Додаток 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що має детальний опис предмету закупівлі (необхідного товару). Крім того Тендерна документація Замовника, на виконання вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачає можливість надання еквіваленту товару, який не гірше за показники товару, що передбачений Технічним завданням Замовника.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, Замовником в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Виходячи з вищенаведеного, доводимо до Вашого відома, що Тендерна документація Замовника - Управління освіти Жмеринської міської ради не містить дискримінаційних вимог та складена з додержанням вимог ЗУ «Про публічні закупівлі».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Переможець |
760 248,00
UAH з ПДВ
|
05 червня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2020 14:54
|
дод уг2 дог 43,2020.pdf | укладений |
30 жовтня 2020 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:49
|
дод уг2 дог 43,2020.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2020 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 11:55
|
дод №1 дог 43,2020.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 15:02
|
договір 43,2020.pdf | укладений |
17 червня 2020 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: - 31.12.2020 року. » |
Номер договору про закупівлю: | 43/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони узгодили, зменшити загальну вартість договору на суму - 459848.00 грн. (чотириста п’ятдесят дев’ять тисяч вісімсот сорок вісім грн.00 коп.) викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: Ціна договору становить: 300400.00 ( триста тисяч чотириста грн. 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 43/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |