Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45310000-3 - "Електромонтажні роботи" (45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації») Згідно проекту «Автоматична пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу, система управління евакуацією при пожежі в будівлях та спорудах комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» розташованих за адресою : Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»
Очікувана вартість
178 580,00 UAH
UA-2020-05-18-000766-c ● 9d42268b36654debb967f3096558817d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01986380 |
Місцезнаходження: | 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41 |
Контактна особа: |
Лучка Оксана Євгенівна 096-493-58-13 luchka_oe@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 12:10 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 12:10 |
Очікувана вартість: | 178 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 785,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45310000-3 - "Електромонтажні роботи" (45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації») Згідно проекту «Автоматична пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу, система управління евакуацією при пожежі в будівлях та спорудах комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» розташованих за адресою : Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 червня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 16:46 |
ТД_пожежна_сигнал_измен_25-05-2020.doc | |
19 травня 2020 09:15 |
ТД_пожежна_сигнал_измен_19-05-2020.doc | |
18 травня 2020 10:28 |
ТД_пожежна_сигнал.doc |
25 травня 2020 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2020 16:46 |
ТД_пожежна_сигнал_измен_25-05-2020.doc
|
|||||||||
19 травня 2020 09:15 |
ТД_пожежна_сигнал_измен_19-05-2020.doc
|
|||||||||
18 травня 2020 10:28 |
ТД_пожежна_сигнал.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підписи і печатки
Дата подання: 18 травня 2020 14:40
Дата відповіді: 19 травня 2020 09:20
В тендерній документації вказано "Всі документи, які завантажуються, повинні бути завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) на кожній сторінці."
Дана вимога прямо суперечить частині 5 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Нова редакція" де вказано "Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису."
Тобто накладання підпису на пропозицію є підписанням документів і додатково вимагати завірення документів підписом і печаткою є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни внесено в тендерну документацію. Новий файл з тендерною документацією прикріплено до закупівлі. Дякуємо
Документи в паперовому вигляді
Дата подання: 18 травня 2020 14:45
Дата відповіді: 19 травня 2020 09:20
В тендерній документації вказано "Переможець електронних торгів повинен:- надати в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) на кожній сторінці (оригінал не завіряється) документів;"
Дана вимога прямо суперечить частині 8 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Нова редакція). де вказано "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі."
Тобто вимога надання перемежцем документів в паперовому вигляді є незаконною, даною вимогою Замовник порушує ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни внесено в тендерну документацію. Новий файл з тендерною документацією прикріплено до закупівлі. Дякуємо
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
136 105,49
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:50
|
ду1_дог_Охорона 004.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2020 14:36
|
дог_91_Охорона_004.pdf | укладений |
18 червня 2020 14:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |