Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45310000-3 - "Електромонтажні роботи" (45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації») Згідно проекту «Автоматична пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу, система управління евакуацією при пожежі в будівлях та спорудах комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» розташованих за адресою : Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»
Очікувана вартість
178 580,00 UAH
UA-2020-05-18-000766-c 9d42268b36654debb967f3096558817d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лучка Оксана Євгенівна

096-493-58-13 luchka_oe@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986380
Місцезнаходження: 50048, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул Дніпровське шосе, буд 41
Контактна особа: Лучка Оксана Євгенівна
096-493-58-13
luchka_oe@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 12:10
Початок аукціону: 03 червня 2020 12:10
Очікувана вартість: 178 580,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 785,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
45310000-3 - "Електромонтажні роботи" (45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації») Згідно проекту «Автоматична пожежна сигналізація, система оповіщення про пожежу, система управління евакуацією при пожежі в будівлях та спорудах комунального закладу «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» розташованих за адресою : Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, 41»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом надання з відстрочкою платежу до 10 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:46
ТД_пожежна_сигнал_измен_25-05-2020.doc
19 травня 2020 09:15
ТД_пожежна_сигнал_измен_19-05-2020.doc
18 травня 2020 10:28
ТД_пожежна_сигнал.doc
25 травня 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:46
ТД_пожежна_сигнал_измен_25-05-2020.doc
19 травня 2020 09:15
ТД_пожежна_сигнал_измен_19-05-2020.doc
18 травня 2020 10:28
ТД_пожежна_сигнал.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підписи і печатки
Дата подання: 18 травня 2020 14:40
Дата відповіді: 19 травня 2020 09:20
В тендерній документації вказано "Всі документи, які завантажуються, повинні бути завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) на кожній сторінці." Дана вимога прямо суперечить частині 5 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Нова редакція" де вказано "Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису." Тобто накладання підпису на пропозицію є підписанням документів і додатково вимагати завірення документів підписом і печаткою є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни внесено в тендерну документацію. Новий файл з тендерною документацією прикріплено до закупівлі. Дякуємо
Документи в паперовому вигляді
Дата подання: 18 травня 2020 14:45
Дата відповіді: 19 травня 2020 09:20
В тендерній документації вказано "Переможець електронних торгів повинен:- надати в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою учасника (за наявності) на кожній сторінці (оригінал не завіряється) документів;" Дана вимога прямо суперечить частині 8 ст. 12 ЗУ "Про публічні закупівлі" (Нова редакція). де вказано "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі." Тобто вимога надання перемежцем документів в паперовому вигляді є незаконною, даною вимогою Замовник порушує ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідні зміни внесено в тендерну документацію. Новий файл з тендерною документацією прикріплено до закупівлі. Дякуємо

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 136 105,49
UAH з ПДВ
136 105,49
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» 178 580,00
UAH з ПДВ
176 794,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 18:05
Електронний підпис
09 червня 2020 18:05
пропозиція.pdf
09 червня 2020 18:05
на підтвердження ст 17.pdf
09 червня 2020 18:05
кошторис.pdf
09 червня 2020 18:05
Довідка.zip
09 червня 2020 18:05
Довідка 2.zip
09 червня 2020 18:05
банкрутство.pdf
09 червня 2020 18:05
public_doc.pdf
09 червня 2020 18:05
public_doc (1).p7s
09 червня 2020 18:05
Dovidka_20155622370010076189.pdf.p7s
09 червня 2020 18:05
Dovidka_20155622370010076189.pdf
02 червня 2020 12:43
Електронний підпис
02 червня 2020 12:41
Фінансова звітність.pdf
02 червня 2020 12:41
Статут оригінал.pdf
02 червня 2020 12:41
ст.17.pdf
02 червня 2020 12:41
Свідоцтва працівників.pdf
02 червня 2020 12:41
пропозиція.pdf
02 червня 2020 12:41
проект договору.pdf
02 червня 2020 12:41
про працівників.pdf
02 червня 2020 12:41
про матбазу.pdf
02 червня 2020 12:41
про ліцензію.pdf
02 червня 2020 12:41
про захист довкілля.pdf
02 червня 2020 12:41
Повноваження.pdf
02 червня 2020 12:41
по=ро субпідрядника.pdf
02 червня 2020 12:41
Ліцензія.pdf
02 червня 2020 12:41
КрРіг_Огляд.pdf
02 червня 2020 12:41
кошторис.pdf
02 червня 2020 12:41
згоди на обробку даних.pdf
02 червня 2020 12:41
гарантійний лист.pdf
02 червня 2020 12:41
Витяг ЄДР 25.05.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОХОРОНА-004"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 136 105,49
UAH з ПДВ
04 червня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
136 105,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:50
ду1_дог_Охорона 004.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 14:36
дог_91_Охорона_004.pdf укладений
18 червня 2020 14:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 114 605,38
UAH (в тому числі ПДВ 19 100,90 UAH)