Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички нітрілові н/стерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри Medicare р. S океанська синь; Рукавички нітрілові н/стерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри Medicare р. М океанська синь ; Рукавички огляд. латексні Medicare (н/с без пудри, хлоровані, текстуровані ) р. S; Рукавички огляд. латексні Medicare (н/с без пудри, хлоровані, текстуровані ) р. М; Рукавички "ANSELL" MEDICAL PROFESSIO NAL латексні оглядові, не/опудр. р. S №50
Очікувана вартість
110 000,00 UAH
UA-2020-05-18-000705-c b29d7244719f4d3c8e13256d13a1f400
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Рукавички нітрилові нестерильні розмір S, М; рукавички латексні, без пудри, нестерильні, розмір S, М.
Товари, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 пара
Рукавички нітрілові н/стерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри Medicare р. S океанська синь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
2000 пара
Рукавички нітрілові н/стерильні, хлоровані, текстуровані , без пудри Medicare р. М океанська синь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 пара
Рукавички огляд. латексні Medicare (н/с без пудри, хлоровані, текстуровані ) р. S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
4000 пара
Рукавички огляд. латексні Medicare (н/с без пудри, хлоровані, текстуровані ) р. М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5000 пара
Рукавички "ANSELL" MEDICAL PROFESSIONAL латексні оглядові, не/опудр. р. S №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Панікахи,53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару та накладної на товар протягом п'ятнадцяти робочих днів з моменту підписання накладної ЗАМОВНИКОМ. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

18 травня 2020 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 10:24
Протокол №3 УО рукавички.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУОМЕД УКРАЇНА"
#41419883
Переможець 110 000,00
UAH
18 травня 2020 10:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 08:57
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
22 травня 2020 08:56
Протокол №163 дод.угода.pdf зміни до договору
22 травня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 15:11
Договір №50 рукавички.pdf укладений
18 травня 2020 15:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Договорі п.1.1 викласти в наступній редакції: «Керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) №530-IX від 17.03.2020 року, Постанови Кабінету Міністрів України «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» №225 від 20.03.2020 року в редакції Постанови КМУ №248 від 29.03.2020 року, Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України в редакції Постанови КМУ №248 від 29.03.2020 року відповідно до затвердженого Переліку постановою КМУ від 20 березня 2020року №225 в редакції Постанови КМУ №269 від 08.04.2020року ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити у зумовлені строки ЗАМОВНИКУ Товар (-и), перелік, кількість, ціни та ідентифікаційні особливості яких зазначені у Специфікації (Додаток №1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а ЗАМОВНИК зобов’язується прийняти вказані Товари і своєчасно сплатити за них певну грошову суму на умовах цього Договору. Товари належать ПОСТАЧАЛЬНИКУ на праві власності, не закладені, не арештовані і не є предметом позовних вимог третіх осіб, якщо інше додатково не узгоджено Сторонами»
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH