Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі та приспособи різні (Стіл письмовий ,шафа офісна, шафа для одягу ,тумба ,меблі для рецепції)
Очікувана вартість
343 000,00 UAH
UA-2020-05-18-000361-c ● 439f03d0335c46018c65da71cd6091a3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37899673 |
Місцезнаходження: | 49030, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ламана, 4 |
Контактна особа: |
Володимир Тимченко +380982848097 vladi-timchenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 09:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 червня 2020 11:04 |
Очікувана вартість: | 343 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104 штуки
Меблі та приспособи різні (Стіл письмовий ,шафа офісна, шафа для одягу ,тумба ,меблі для рецепції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Ламана,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 12:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 12:06 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД__2020 ,4.docx |
25 травня 2020 12:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2020 12:06 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ТД__2020 ,4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо сертифікату
Дата подання: 19 травня 2020 13:16
Дата відповіді: 21 травня 2020 10:22
Доброго дня, у тендерній документації зазначено: Надати в складі пропозиції документ, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або іншою уповноваженою на це установою, який підтверджує відповідність ДСТУ 4414:2005 «Меблі за індивідуальним замовленням. Загальні технічні умови» (ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови».
Чи достатньо буде надати один сертифікат на відповідність ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови» ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всі необхідні документи та вимоги до товару перелічені в Додатку №4 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні(Стіл письмовий ,шафа офісна, шафа для одягу ,тумба ,меблі для рецепції).
технічні характеристики
Дата подання: 19 травня 2020 15:06
Дата відповіді: 25 травня 2020 10:10
Будь-ласка, надайте технічний малюнок або більш детальний опис щодо позиції "Меблі для рецепції". Дякую
Відповідь: В Додатку 4 на п п 5-8 Специфікації закупівлі міститься детальний опис необхідного товару із зазначенням розмірів та матеріалів виготовлення:
строк поставки товару
Дата подання: 20 травня 2020 12:37
Дата відповіді: 25 травня 2020 12:05
Шановний Замовнику! В в п.п. 4.4 розділу 1 Тендерної документації зазначено, що строк поставки товарів - з дати укладання договору до 25 червня 2020 року, ЩО не завсім зрозуміло, оскільки підписання договору про закупівлю в кращому випадку, з урахуванням мінімального строку квалійікації участника з мінімальною ціною (не кажучи вже про випадок відхилення наприклад цього учасника і перехід до іншого, що призводить до затримки строку кваліфікації) відбудеться з 22 червня по 1 липня, але поставка при цьому повинна бути до 25 червня. Тож уточніть, будь-ласка, на протязі якого терміну повинен бути реально поставлений товар з моменту підписання договору (наприклад 30 робочих днів з моменту підписання договору, чи інше)???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так буде внесено зміни в п.п. 4.4 розділу 1 Тендерної документації
30 днів з моменту підписання договору
30 днів з моменту підписання договору
Проект договору
Дата подання: 21 травня 2020 09:41
Дата відповіді: 21 травня 2020 12:10
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Проекті договору про закупівлю (Додаток 6 до ТД), в п.п 1.1 роздлу 1 написано: "В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується за завданням Замовника створити ескізи (креслення) меблів для гримерок театру, виготовити з власних матеріалів, доставити та змонтувати (передати у власність) меблі для гримерок театру". Можливо це якась помилка,що меблі закуповуються для гримерок? Також в п.п 2.11 розділу 2 напиано: "Ризики випадкової загибелі (пошкодження, псування, втрата товарного вигляду) Товару переходить від Постачальника до Покупця в моменту установки та пусконалагоджувальних робіт." Звертаємо Вашу увагу, що пусконалагоджувальні роботи не відносяться до закупівлі та поставки меблів. Тож вимагємо внести відповідні зміни в проект договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: измінено
Тендерна документація
Дата подання: 22 травня 2020 09:43
Дата відповіді: 25 травня 2020 10:16
На виконання ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", згідно якої публічні закупівлі повинні здійснюватися за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, запобіганню корупційним діям та зловживанням, прошу надати візуалізацію предмета закупівлі( фото, креслення, технічний малюнок тощо): 1) Меблі для рецепції-1; 2)Меблі для рецепції-2; 3)Меблі для рецепції-3; 4)Меблі для рецепції-4.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 Статті 22. Тендерна документація Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (Надалі Закон).
«3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»;
Відповідно до частини 1 Статті 23 Закону Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
«1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
В Додатку 4 на п п 5-8 Специфікації закупівлі міститься детальний опис необхідного товару із зазначенням розмірів та матеріалів виготовлення:
«3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону»;
Відповідно до частини 1 Статті 23 Закону Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
«1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
В Додатку 4 на п п 5-8 Специфікації закупівлі міститься детальний опис необхідного товару із зазначенням розмірів та матеріалів виготовлення:
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-18-000361-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 22 травня 2020 09:55
Вимога щодо зразків товару
Згідно прикріпленого файлу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 травня 2020 10:03
Відповідно до п.п.5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (Надалі Закон) Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
«5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Відповідно до п.п.3 Статті 22 Закону 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 15 Статті 29 Закону 15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тож відповідно до п.п.5 Статті 23 Закону, п.п.3 Статті 22 Закону та частини 15 Статті 29 Закону - З метою закупівлі якісного товару та підтвердження того, що пропоновані Учасниками товари, за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації Замовник може вимагати від учасників підтвердження якості товару через надання зразків. Це надасть змогу зрозуміти параметри - Матеріал конструкції; товщина кромки; фурнітура; Товщина ЛДСП - і не допустити закупівлю неякісного товару від «сумнівного» виробника.
Враховуючи вище зазначене наш Заклад не буде вносити зміни до тендерної документації так як відповідно до чинного законодавства Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.
«5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
Відповідно до п.п.3 Статті 22 Закону 3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 15 Статті 29 Закону 15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Тож відповідно до п.п.5 Статті 23 Закону, п.п.3 Статті 22 Закону та частини 15 Статті 29 Закону - З метою закупівлі якісного товару та підтвердження того, що пропоновані Учасниками товари, за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації Замовник може вимагати від учасників підтвердження якості товару через надання зразків. Це надасть змогу зрозуміти параметри - Матеріал конструкції; товщина кромки; фурнітура; Товщина ЛДСП - і не допустити закупівлю неякісного товару від «сумнівного» виробника.
Враховуючи вище зазначене наш Заклад не буде вносити зміни до тендерної документації так як відповідно до чинного законодавства Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-18-000361-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 18 червня 2020 20:17
Дата подання: 18 червня 2020 20:17
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 червня 2020 17:54
Рішення від 22.06.2020 № 12238 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 17:53
інформація про перенесення розгляду скарги від 18 червня 2020 № UA-2020-05-18-000361-c.c2.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 21:14
інформація про перенесення розгляду скарги від 18 червня 2020 № UA-2020-05-18-000361-c.c2.pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 22:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.07.2020 № 13028.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 21:16
Рішення від 03.07.2020 № 13028.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 21:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ від 03.07.2020 №13028-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 24 липня 2020 11:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 червня 2020 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
276 990,00
UAH з ПДВ
|
276 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД» |
342 982,68
UAH з ПДВ
|
342 982,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯХІМЕЦЬ РИММА ВІКТОРІВНА" |
343 000,00
UAH з ПДВ
|
343 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Очікує рішення |
276 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 10:27
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Рішення скасоване |
276 990,00
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 10:28
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «ПРОМТРЕЙД» #43504395 |
Рішення скасоване |
342 982,68
UAH з ПДВ
|
24 липня 2020 10:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 липня 2020 11:16 |
Кінець періоду оскарження: | 04 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 04 серпня 2020 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
24 липня 2020 11:16
|
Електронний підпис |
24 липня 2020 11:15
|
Протокол 85.pdf |