Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів
Очікувана вартість
3 708 000,00 UAH
UA-2020-05-18-000316-a 9c32d86e8d5b4271a768a94d8e2e8cf2
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дунаєвська Лариса Василівна

+380322230356 4kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "4-А МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 23970286
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Червоної калини, 68
Контактна особа: Дунаєвська Лариса Василівна
+380322230356
4kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:26
Очікувана вартість: 3 708 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45400000-1: Завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Львів, пр. Червоної калини, 68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані послуги з поточного ремонту, протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:28
3-Перелік змін_що вносяться-27.05.2020.doc
28 травня 2020 12:28
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ.doc
18 травня 2020 23:47
2-ТД-пОТОЧНИЙ РЕМОНТ.doc
28 травня 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 23:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 12:28
3-Перелік змін_що вносяться-27.05.2020.doc
28 травня 2020 12:28
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ.doc
18 травня 2020 23:47
2-ТД-пОТОЧНИЙ РЕМОНТ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-18-000316-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39963368
Дата подання: 20 липня 2020 11:09
Неправомірна кваліфікація переможця
Шановний Замовнику, 17 липня 2020 року, Вами було кваліфіковано переможцем торгів Учасника ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" у процедурі закупівлі «Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів» № UA-2020-05-18-000316-a.
Однак повідомляємо, що переможця було обрано зі значними порушеннями, а саме:
Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції наступне: 1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації.
Учасником ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" документи тендерної пропозиції підписані не електронним підписом, а печаткою. Дану інформацію можна перевірити за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.
Прінт-скрін підпису печаткою ПП "Рембудстиль" долучаємо.
По вищенаведеній підставі наявна практика АМКУ, який задовілнив скаргу Учасника стосовно даного питання, № UA-2019-05-23-000949-c
Учасник не виконав п.1.7. Тендерної документації Замовника, тому така пропозиція повинна бути відхилена як така що не відповідає чинному законодавству та вимогам тендерної документації.
У разі ігнорування нашої вимоги ми змушені звертатись в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 22:54
Шановний учаснику. Ваша вимога врахована та буде додатково вивчено тендерну пропозицію ПП "Рембудстиль"
Номер вимоги: UA-2020-05-18-000316-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39963368
Дата подання: 20 липня 2020 12:06
На неправомірну кваліфікацію переможця ПП "Рембудстиль"
Тендерна пропозиція учасника підтверджена електронною цифровою печаткою, а не підписом.
Відповідно до п. 12. Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Відповідно до п. 9. Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних.
Як вбачається з понять наведених вище, електронний підпис і електронна печатка несуть інший характер використання.
Відповідно до умов тендерної документації учасник ПП «РЕМБУДСТИЛЬ» у своїй пропозиції надав право підпису пропозиції директору Копанишину Б.С., тому відповідно пропозиція повинна бути підписана електронним цифровим підписом директора Копанишина Б.С.., а не електронною печаткою ПП «РЕМБУДСТИЛЬ».
Отже, підписана тендерна пропозиція учасника ПП «РЕМБУДСТИЛЬ» електронною печаткою не може вважатися підписаною відповідно до вимог тендерної документації, а, отже повинна бути відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2020 22:55
Шановний учаснику. Ваша вимога врахована та буде додатково вивчено тендерну пропозицію ПП "Рембудстиль"

Документи подані скаржником

20 липня 2020 11:09
СКРІНШОТ.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-18-000011 ● c12040477eb844de9a0ee5b1b5b00e20
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 16:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

24.06.2020 № 113

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органуUA-2020-05-18-000316-a 18.05.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-4_1). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі "Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів (UA-2020-05-18-000316-a)", інформацію доведено до відома членів тендерного комітету, взято до уваги та буде використано у подальшій роботі. Так як у Висновку про результати моніторингу закупівлі передбачено як зобов'язання щодо усунення правопорушення - "зокрема вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому", відповідно зобов'язуємось недопускати таких порушень в подальшому,

2020-07-21 23:35:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації вимог та умов, що суперечать нормам частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-17-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

17.08.2020 м. Львів 148


Про призначення
перевірки закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. №631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23

НАКАЗУЮ:
1. Провести з 17.08.2020 по 26.08.2020 перевірку закупівель UA-2019-05-15-000735-b та UA-2020-05-18-000316-а, здійснених Комунальним некомерційним підприємством «4-а міська поліклініка м. Львова».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у соціальній галузі Віктора БОБІВСЬКОГО.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

2020-08-17 13:32:56


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ферозіт-Буд 3 302 304,48
UAH з ПДВ
3 193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" 3 455 958,00
UAH з ПДВ
3 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП" 3 590 118,00
UAH з ПДВ
3 590 118,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 16:05
Електронний підпис
25 червня 2020 15:00
Довід. аналог. виконання
25 червня 2020 12:50
Аналогічний договір
04 червня 2020 18:56
Електронний підпис
04 червня 2020 17:01
СТАТУТ.PDF
04 червня 2020 17:01
Проект договору.PDF
04 червня 2020 17:01
Лист на субпідряд.PDF
04 червня 2020 17:01
Лист згода ПД.PDF
04 червня 2020 17:01
Копія ліцензії.PDF
04 червня 2020 17:01
ГРАФІК.PDF
04 червня 2020 17:01
Відгуки про роботу.PDF
04 червня 2020 17:01
ВИТЯГ ПДВ.PDF
04 червня 2020 17:01
витяг ЕДРПОУ.PDF
04 червня 2020 17:01
7.7z
04 червня 2020 17:01
Аналогічні договори.pdf
04 червня 2020 17:01
1 ДФ.pdf
04 червня 2020 17:01
кошторис 2.PDF
04 червня 2020 17:01
Кошторис 1.PDF
04 червня 2020 17:01
Технічна специфікація.PDF
04 червня 2020 17:01
ТП.PDF

Публічні документи

17 липня 2020 21:41
3_Договірна ціна.pdf.(1).P7S
17 липня 2020 21:41
3_Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 21:06
Електронний підпис
04 червня 2020 20:06
33 Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 20:06
30 Календарний план.pdf
04 червня 2020 20:06
28 Цінова пропозиція.pdf
04 червня 2020 20:06
23 Довідка про санкції.pdf
04 червня 2020 20:06
20 Додаток до ліцензії.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 17:07
Електронний підпис
04 червня 2020 17:05
8.Основні працівники.pdf
04 червня 2020 17:05
Шумелда 1.pdf
04 червня 2020 17:05
штатний.pdf
04 червня 2020 17:05
фінзвіт 2020.pdf
04 червня 2020 17:05
трудові книжки.pdf
04 червня 2020 17:05
техпаспорти ШРП.pdf
04 червня 2020 17:05
техпаспорти Барабаш.pdf
04 червня 2020 17:05
техпаспорт.pdf
04 червня 2020 17:05
посвідчення перейма.pdf
04 червня 2020 17:05
погоджуення з усім.pdf
04 червня 2020 17:05
ПВ-1.pdf
04 червня 2020 17:05
оренда склад КФ.pdf
04 червня 2020 17:05
оренда офіс КФ.pdf
04 червня 2020 17:05
накази.pdf
04 червня 2020 17:05
кошторис.zip
04 червня 2020 17:05
Договірна ціна.pdf
04 червня 2020 17:04
договір JCB.pdf
04 червня 2020 17:04
Договір ШРП_page-0002 (2).jpg
04 червня 2020 17:04
Договір ШРП_page-0002 (1).jpg
04 червня 2020 17:04
договір Барабаш.pdf
04 червня 2020 17:04
Довідки банк.PDF
04 червня 2020 17:04
довідка приват 2.pdf
04 червня 2020 17:04
Довідка ідея.PDF
04 червня 2020 17:04
дипломи.pdf
04 червня 2020 17:04
Диплом перейма.pdf
04 червня 2020 17:04
8.Працівники ітр.pdf
04 червня 2020 17:04
7.МТБ.pdf
04 червня 2020 17:04
6.Санкції.pdf
04 червня 2020 17:04
5.персональні дані.pdf
04 червня 2020 17:04
4.розрахунок ціни.pdf
04 червня 2020 17:04
3.Тех.завдання.pdf
04 червня 2020 17:04
25.дбн.pdf
04 червня 2020 17:04
24.зарплата.pdf
04 червня 2020 17:04
23.спецформа.pdf
04 червня 2020 17:04
22. Цінова.pdf
04 червня 2020 17:04
21.проект договору.pdf
04 червня 2020 17:04
20.персональні дані.pdf
04 червня 2020 17:04
2.субпідряд.pdf
04 червня 2020 17:04
1ДФ.pdf
04 червня 2020 17:04
19.захист довкілля.pdf
04 червня 2020 17:04
18.витяг КФ 001 ПДВ.jpg
04 червня 2020 17:04
16.статут.rar
04 червня 2020 17:03
16.повноваження.pdf
04 червня 2020 17:03
16.1.паспорт Феліщак (3).pdf
04 червня 2020 17:03
16.1.паспорт Феліщак (2).pdf
04 червня 2020 17:03
16.1.паспорт весь 11.pdf
04 червня 2020 17:03
14.ст.17.pdf
04 червня 2020 17:03
12. Лист відгук.jpg
04 червня 2020 17:03
11.фотокопії.rar
04 червня 2020 17:03
11.рішення ДТГО (1).pdf
04 червня 2020 17:03
11.останній акт садок.pdf
04 червня 2020 17:03
11.КБ3.pdf
04 червня 2020 17:03
11. Аналогічний договір.pdf
04 червня 2020 17:03
10.Довідка досвід.pdf
04 червня 2020 17:03
1.Рішення директор КФ.pdf
04 червня 2020 17:03
1.протокол зборів.pdf
04 червня 2020 17:03
1.наказ директор.pdf
04 червня 2020 17:03
1-ПВ.pdf
04 червня 2020 17:03
1-ДФ.pdf
04 червня 2020 17:03
1 ДФ 1 кв 2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ферозіт-Буд

ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КФ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Ферозіт-Буд
#40611417
Відхилено 3 193 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 15:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 16:34
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"
#32141228
Очікує рішення 3 196 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 20:36
ПП "РЕМБУДСТИЛЬ"
#32141228
Рішення скасоване 3 196 000,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 20:36

Вимога про усунення невідповідностей

Від 24.06.2020 р. Кому: ТОВ Ферозіт-Буд Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів)» Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: У поданих у складі вашої тендерної пропозиції договорах ВІДСУТНЄ підтвердження досвіду виконання саме ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ із сумою договору не менше – 1 500 000 грн. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 та Примітки до даного пункту Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.1. Довідка складена у довільній формі, про виконання аналогічного договору, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; його адреса та контактний номер телефону; прізвище, ініціали посадової особи замовника, що була уповноважена за супровід та виконання договору; відомості про предмет договору; строки виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). (сканований оригінал). 3.2. Аналогічний договір, зазначений в довідці. (сканований оригінал або копія). 3.3. Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника та печаткою) (сканований оригінал). Примітки: * у випадку, якщо у предметі договору не зазначається назва послуг (чи робіт), які виконувалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити послуги (чи роботи), які виконувалися учасником; ** у випадку, якщо у предметі договору зазначається найменування послуг (чи робіт), який виконувалися за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків. *** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання поточного ремонту / чи інших робіт (послуг) із найбільш схожими характеристиками чи призначенням. ПРИНАЙМНІ ОДИН ДОГОВІР має підтверджувати досвід виконання ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ із сумою договору НЕ МЕНШЕ – 1 500 000 грн. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати (тобто завантажити в електронну систему) довідку про виконання аналогічного договору, із зазначенням інформації про виконання ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ не менше – 1 500 000 грн. (відповідно до вимог п. 3.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації) - Надати (тобто завантажити в електронну систему) договір та відгук до нього про виконання ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ІЗ СУМОЮ ДОГОВОРУ не менше – 1 500 000 грн. (відповідно до вимог п. 3.2, п. 3.3.. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації) Голова тендерного комітету, Місюра О.Б.

Документи

08 липня 2020 15:30
Електронний підпис
08 липня 2020 15:22
Протокол відхилення

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 липня 2020 23:34
Кінець періоду оскарження: 03 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 03 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: 17.07.2020 р. тендерним комітетом прийнято рішення про обрання переможця процедури закупівлі «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів)», а саме ПП "РЕМБУДСТИЛЬ". Проте, 20.07.2020 р. в електронній системі подано 2 скарги (вимоги) від ПП "КФ ГРУП". Даним учасником оскаржено рішення щодо обрання переможцем торгів ПП "РЕМБУДСТИЛЬ". А саме: Скарга №1. «….Замовником вимагається у складі тендерної пропозиції наступне: 1.4. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Учасником ПП "РЕМБУДСТИЛЬ" документи тендерної пропозиції підписані не електронним підписом, а печаткою. Дану інформацію можна перевірити за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Прінт-скрін підпису печаткою ПП "Рембудстиль" долучаємо. По вищенаведеній підставі наявна практика АМКУ, який задовілнив скаргу Учасника стосовно даного питання, № UA-2019-05-23-000949-c Учасник не виконав п.1.7. Тендерної документації Замовника, тому така пропозиція повинна бути відхилена як така що не відповідає чинному законодавству та вимогам тендерної документації. У разі ігнорування нашої вимоги ми змушені звертатись в АМКУ.». Скарга №2. «…Відповідно до п. 12. Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Відповідно до п. 9. Розділу 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Як вбачається з понять наведених вище, електронний підпис і електронна печатка несуть інший характер використання. Відповідно до умов тендерної документації учасник ПП «РЕМБУДСТИЛЬ» у своїй пропозиції надав право підпису пропозиції директору Копанишину Б.С., тому відповідно пропозиція повинна бути підписана електронним цифровим підписом директора Копанишина Б.С.., а не електронною печаткою ПП «РЕМБУДСТИЛЬ». Отже, підписана тендерна пропозиція учасника ПП «РЕМБУДСТИЛЬ» електронною печаткою не може вважатися підписаною відповідно до вимог тендерної документації, а, отже повинна бути відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації». Тендерним комітетом, для перевірки доводів скаржника, здійснено повторний розгляд тендерної пропозиції ПП «РЕМБУДСТИЛЬ». Розглянувши повторно тендерну пропозицію ПП «РЕМБУДСТИЛЬ», зокрема перевіривши завантажений електронний файл «sign.p7s» за посиланням – http://czo.gov.ua/verify, було виявлено наступне. Тендерна пропозиція ПП «РЕМБУДСТИЛЬ», всупереч вимог тендерної документації, НЕ МІСТИТЬ накладений електронний підпис (або кваліфікований електронний підпис). Натомість, тендерна пропозиція ПП «РЕМБУДСТИЛЬ» підтверджена ЕЛЕКТРОННОЮ ПЕЧАТКОЮ, що суперечить вимогам тендерної документації. Варто зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено механізму самостійної відміни замовником прийнятого рішення про відхилення пропозиції. Виходячи з вище наведеного, відсутні юридичні норми, які б дозволяли відмінити замовнику прийняте рішення про відхилення пропозиції та здійснити повторну кваліфікацію такої пропозиції. Враховуючи вище викладене, в даній ситуації наявні обґрунтовані підстави для відміни відкритих торгів на закупівлю «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщень та сходової клітки КНП «4-а міська поліклініка м. Львова» по пр. Червоної Калини, 68 м. Львів)», на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник відміняє тендер у разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.».
Документи:
23 липня 2020 23:34
Електронний підпис
23 липня 2020 23:30
Протокол відміни