Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт класів
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2020-05-18-000101-a 1a9bc2cc2f204f0f81794cc329d14320
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бенч Ольга Григорівна

080444109310 academy@kam.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Муніципальний заклад вищої освіти "Київська Академія мистецтв"
Код ЄДРПОУ: 21594647
Вебсайт: http://www.kdam.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04210, Україна , Київська обл., Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Контактна особа: Бенч Ольга Григорівна
080444109310
academy@kam.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 08:57
Звернення за роз’ясненнями: до 24 травня 2020 10:05
Оскарження умов закупівлі: до 30 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 10:05
Початок аукціону: 04 червня 2020 12:57
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04210, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Героїв Сталінграда, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 липня 2020  —  25 серпня 2020
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Ціни на послуги встановлюються в національній валюті України. Розрахунки здійснюються в безготівковій формі. В ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, вартість матеріалів і устаткування та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем стосовно надання послуг. Бюджетні зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах затверджених кошторисних призначень. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця згідно Актів приймання виконаних Робіт по формі КБ-2в, Довідки про вартість виконаних робіт та витрати по формі КБ-3, які складаються Виконавцем в двох примірниках. У випадку затримки оплати послуги Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Виконавець здійснює оплату за спожиту електроенергію та воду в процесі надання послуг відповідно до показань лічильників та згідно з чинними тарифами на підставі відповідних актів. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 08:59
Дефектний акт поточний ремонт приміщень.pdf
18 травня 2020 08:59
ТД поточний ремонт приміщень.docx
18 травня 2020 08:58
ТД поточний ремонт приміщень.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь" 294 848,20
UAH з ПДВ
291 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРМІТ КОНСТРАКШН" 293 431,14
UAH з ПДВ
293 431,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АДВЕНТУМ БУД 294 540,60
UAH з ПДВ
294 540,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 22:32
Право підпису.pdf
09 червня 2020 22:32
Зобов'язання учасника.pdf
03 червня 2020 09:28
Лист роз’яснення.docx
03 червня 2020 09:11
Дефектний акт.pdf
03 червня 2020 09:11
Аналогічний договір.pdf
02 червня 2020 12:01
4_ДЦ_ССР_5.pdf
02 червня 2020 12:01
4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
02 червня 2020 12:01
4_ДЦ_ИВР.pdf
02 червня 2020 12:01
4_ДЦ_ДЦ_3.pdf
02 червня 2020 12:01
4_ДЦ_ДЦ_2.pdf
02 червня 2020 12:00
4_1_2-1_ПД_ИВР.pdf
02 червня 2020 12:00
Сертифікат якості.pdf
02 червня 2020 12:00
Витяг з реєстру стор.3.pdf
02 червня 2020 12:00
Витяг з реєстру стор.2.pdf
02 червня 2020 12:00
Витяг з реєстру стор.1.pdf
02 червня 2020 12:00
ПДФ ДОК Ч.2.zip
02 червня 2020 12:00
ПДФ ДОК.Ч.1.zip

Публічні документи

03 червня 2020 09:27
Електронний підпис
03 червня 2020 09:26
зобов'язання учасника.pdf
03 червня 2020 09:26
кошторис.pdf
03 червня 2020 09:26
довідки.pdf
02 червня 2020 23:26
опис - копия.pdf
02 червня 2020 23:26
наказ мельник - копия.pdf
02 червня 2020 23:26
Виписка з ЄДР - копия.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 09:43
14.Ліцензія_.pdf
03 червня 2020 09:43
6.Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 09:43
5.Витяг.pdf
03 червня 2020 09:43
1.Опис.jpg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь"

ТОВ "ТЕРМІТ КОНСТРАКШН"

ТОВ АДВЕНТУМ БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь"
#33202841
Переможець 291 898,00
UAH з ПДВ
11 червня 2020 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 10:17

Вимога про усунення невідповідностей

Проводячи аналіз та оцінку документів Учасника процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 45430000- покривання стін та підлоги ТОВ «Світлобуд Південь», було встановлено невідповідності. Згідно п.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення наступних невідповідностей відповідно до вимог ч.5 розділу ІІІ тендерної документації: 1. Довідку учасника в довільній формі, завірену підписом уповноваженої особи учасника, про наявність договору (договорів) щодо постачання товарів, виконання робіт (надання послуг) аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі (поточний ремонт приміщень, покривання підлоги та стін); 2. Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 3. Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вимог ч.1 розділу ІІІ тендерної документації: 1. Документ “Зобов’язання учасника”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації. 2. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 10:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Світлобуд Південь"
#33202841
291 898,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:59
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2020 16:00
ДУ 1 до Договору 79.pdf зміни до договору
14 липня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 21:19
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 20:46
Договір 79.pdf укладений
23 червня 2020 20:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.11.1. Договору Сторони домовилися внести зміни та викласти п.1.4. розділу 1 у наступній редакції: "п.1.4. Термін надання послуг: з 13.07.2020 року по 25.08.2020 року (може коригуватися в залежності від епідеміологічної ситуації)"
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 291 898,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 649,67 UAH)