Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд: Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: вул. Івана Мазепи, 13, Печерський район м. Київ.
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-05-17-000088-c b5a556858a344054890d800690a6a49b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шапаренко Олександр Павлович

+380442808492 kpdu.dzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: «Київський Палац дітей та юнацтва»
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Шапаренко Олександр Павлович
+380442808492
kpdu.dzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 травня 2020 22:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 22:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 22:35
Початок аукціону: 28 травня 2020 12:22
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічний нагляд: Ремонтно-реставраційні роботи будівлі Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: вул. Івана Мазепи, 13, Печерський район м. Київ.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ,, вул. Івана Мазепи, буд. 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Місцезнаходження: 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, буд. 13. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документація
Дата подання: 20 травня 2020 10:01
Дата відповіді: 20 травня 2020 22:24
Завантажте будь-ласка, оригінал документу "Оголошення Технічний нагляд Ремонтно-реставраційні роботи будівлі" в форматі .doc або .docx
Відповідь: Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення спрощеної закупівлі - не пізніше ніж за 6 робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Отже, оголошення про проведення спрощеної закупівлі оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднене замовником оголошення згідно даної процедури знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли оголошення про проведення спрощеної закупівлі окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення спрощених закупівель згідно ст. 10 Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 48 600,00
UAH з ПДВ
48 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шульга Т.М. 64 800,00
UAH з ПДВ
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 травня 2020 09:06
акт огляду.pdf
26 травня 2020 09:06
цінова пропозиція_.pdf
26 травня 2020 09:06
тех.вимоги.pdf
26 травня 2020 09:06
Статут.pdf
26 травня 2020 09:06
Сертификат Тимченко.pdf
26 травня 2020 09:06
лист оренда.pdf
26 травня 2020 09:06
Лист оплата.pdf
26 травня 2020 09:05
лист гарантія.pdf
26 травня 2020 09:05
звітність.pdf
26 травня 2020 09:05
Документ_ЄДР_1006676587.zip
26 травня 2020 09:05
договір акт шевченка 1.pdf
26 травня 2020 09:05
Довідка тимченко.pdf
26 травня 2020 09:05
довідка персонал.pdf
26 травня 2020 09:05
довідка обладнання.pdf
26 травня 2020 09:05
Довідка ліцензія.pdf
26 травня 2020 09:05
довідка корупція.pdf
26 травня 2020 09:05
Довідка досвід роботи_.pdf
26 травня 2020 09:05
Довiдка_оподаткування.pdf
26 травня 2020 09:05
Довiдка обмеження.pdf
26 травня 2020 09:05
відомості ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 09:05
відгук шевченка.pdf
26 травня 2020 09:05
виписка ЄДР.pdf
26 травня 2020 09:05
Видаткова.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 16:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

ФОП Шульга Т.М.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Відхилено 48 600,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 11:27
ФОП Шульга Т.М.
#2010217305
Переможець 64 800,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 12:06

Документи

29 травня 2020 11:27
Електронний підпис
29 травня 2020 10:38
Протокол

Документи

29 травня 2020 12:06
Електронний підпис
29 травня 2020 11:54
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шульга Т.М.
#2010217305
64 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2020 12:06
Електронний підпис
29 травня 2020 11:54
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2021 15:31
Додаткова угода Технагляд _2 до договору _0406 від04.06.2020р.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 15:27
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:21
Додаткова угода Технагл Рем реставраційні роб Мазеп 13.pdf зміни до договору
29 січня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
04 червня 2020 16:08
Договір укладений
04 червня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів) в частині розподілу фінансування
Номер договору про закупівлю: 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити ціну договору (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт)
Номер договору про закупівлю: 04/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML