Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обслуговування та поточний ремонт картриджів
Очікувана вартість
79 020,00 UAH
UA-2020-05-15-005490-b 5a0c115a6a8c4118843c31b982a89dd5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єгор Мирончук

+380562360942
+380562338928
tender_don@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 25927519
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, буд. 70
Контактна особа: Єгор Мирончук
+380562360942,+380562338928
tender_don@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 79 020,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Категорія замовника: орган державної влади

Тендерна документація

15 травня 2020 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 19 травня 2020 16:37
Дата відповіді: 20 травня 2020 11:48
У тендерній документації вказано, що: 11. Недопустима заміна картриджа, що заправляється (ремонтується), на картридж компанії-виконавця А якщо в процесі обслуговування ми як виконавець не братимемо картриджів на заправку (ваших) - а Ви будете користуватись виключно нашими? Тобто по факту ресурс ваших картриджів збережеться і Ви їх не втратите? Розглядаєте такий варіант?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Ми не проводимио закупівлю аренди картріджів

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-005490-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 19 травня 2020 16:39
Вимога
У тендерній документації описується лише процес заправки і відновлення картриджів. хоча в таблиці міститься інформація про технічне обслуговування техніки котре дорівнює кількості відновлень картриджів
Але опису цієї дії немає. Просимо внести зміни або надати пояснення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 11:34
технічне обслуговування техніки передбачує видалення надлишку тонера котрий залшається в щілинах принтера

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот-1 обслуговування та поточний ремонт картриджів за кошти місцевого бюджету
Опис предмету закупівлі:
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведенні в додатку 1 до оголошення. Категорія замовника: орган державної влади
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 72 642,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 364,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 27 травня 2020 14:30
Закінчення: 27 травня 2020 14:57
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
лот-1 обслуговування та поточний ремонт картриджів за кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 70
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату акта виконаних робіт, але не пізніше ніж через 30 днів з дня наданих послугах Замовнику. Оплата Послуг здійснюється Замовником в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця. Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Фінансування здійснюється за кошти місцевого (обласного) бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-005490-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 19 травня 2020 16:39
Вимога
У тендерній документації описується лише процес заправки і відновлення картриджів. хоча в таблиці міститься інформація про технічне обслуговування техніки котре дорівнює кількості відновлень картриджів
Але опису цієї дії немає. Просимо внести зміни або надати пояснення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 11:34
технічне обслуговування техніки передбачує видалення надлишку тонера котрий залшається в щілинах принтера

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА" 45 198,00
UAH з ПДВ
36 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 47 580,00
UAH з ПДВ
36 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ М БІЗНЕС ГРУП 48 444,00
UAH з ПДВ
36 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 09:15
Пропозиція оновлена _3_.pdf
28 травня 2020 09:13
Пропозиція оновлена _3_.pdf
26 травня 2020 14:03
Аналогічні договора.pdf
26 травня 2020 14:03
3.4 ОПП.pdf
26 травня 2020 14:03
1.Виписка.pdf
26 травня 2020 14:03
Договір Благоустрій.pdf
26 травня 2020 14:03
Договір Благоустрій.pdf
26 травня 2020 14:03
Пропозиція ЛОТ1.pdf
26 травня 2020 14:03
Наявність працівників.pdf
26 травня 2020 14:03
2.СТАТУТ.pdf
26 травня 2020 14:03
7.Витяг.pdf
26 травня 2020 14:03
Договор Метрополітен.pdf
26 травня 2020 14:03
1.Виписка.pdf
26 травня 2020 14:03
Наявність працівників.pdf
26 травня 2020 14:03
3.4 ОПП.pdf
26 травня 2020 14:03
Аналогічні договора.pdf
26 травня 2020 14:03
2.СТАТУТ.pdf
26 травня 2020 14:03
7.Витяг.pdf
26 травня 2020 14:03
Договор Метрополітен.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 11:16
довідки ч1.pdf
26 травня 2020 11:16
статик.zip
26 травня 2020 11:16
сертифыкат.jpg
26 травня 2020 11:16
сертифікати WWM.zip
26 травня 2020 11:16
сертифікати Patron.zip
26 травня 2020 11:16
пропозиція лот 1.pdf
26 травня 2020 11:16
паспорт.zip
26 травня 2020 11:16
довідки ч2.pdf
26 травня 2020 11:16
док.zip
26 травня 2020 11:16
договора.zip
26 травня 2020 11:16
договора додаткові.zip

Публічні документи

26 травня 2020 12:21
Технічна частина.pdf
26 травня 2020 12:21
Квалификация ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА"

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

ТОВ М БІЗНЕС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА"
#21862763
Переможець 36 498,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 12:27

Документи

28 травня 2020 12:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 12:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "БІЗНЕС-ЛІГА"
#21862763
36 498,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2020 12:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:07
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:34
дог.картриджи 09.06.20.pdf укладений
09 червня 2020 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 498,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 083,00 UAH)