Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент))
DK 021: 2015: code 34140000-0 "Heavy goods vehicles" (Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent))
Очікувана вартість
5 500 000,00 UAH
UA-2020-05-15-005453-b 0d8e35dad9a341a9a7b0f0243674f37f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Черниш

+380957192593 cperekop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26518786
Місцезнаходження: 74853, Україна , Херсонська область обл., селище Зелений Під, вулиця Миру, будинок 12
Контактна особа: Світлана Черниш
+380957192593
cperekop@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: Zelenopidska silska rada terytorialnoi gromady Khersonskoi oblasti
National ID: 26518786
Contact point: Chernysh Svitlana Mykhailivna
+380957192593
cperekop@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 травня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2020 14:45
Очікувана вартість: 5 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 160000 UAH
Publication date: 15 травня 2020 18:33
Enquiries until: 05 червня 2020 00:00
Complaints submission until: до 11 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 червня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 5 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 55 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 26518786.
4. Місцезнаходження замовника: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Черниш Світлана Михайлівна, член тендерного комітету, 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12, телефон +380957192593, e-mail: cperekop@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: товари.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 34140000-0 «Великовантажні мототранспортні засоби» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): (аванс – 10%) Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору.
(післяплата - 90%) Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару).
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету – 550 000,00 грн. (п’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.); кошти державного фонду регіонального розвитку – 4 950 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч грн. 00 коп.).
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 000,00 грн. (п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) – 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «15» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області (код ЄДРПОУ 26518786) р\р: UA218201720355149001001041420 в ДКСУ м Київ МФО: 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 160 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
ADVERTISEMENT
on conducting open bidding

1. Name of the customer: Zelenopidska village council of the territorial community of Kherson region.
2. Category of the customer: public authorities and local governments referred to in paragraph 1 of the first part of Article 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement".
3. Identification code of the customer in the Unified state register of legal entities, natural persons - entrepreneurs and public formations: 26518786.
4. Location of the customer: 74853, Kherson region, Kakhovka district, Zelenyi Pid village, Myru street, building 12.
5. Contact person of the customer, authorized to communicate with participants: Chernysh Svitlana Mykhailivna, member of the tender committee, 74853, Kherson region, Kakhovka district, Zelenyi Pid village, Myru street, building 12, phone +380957192593, e-mail: cperekop @ ukr.net.
6. Type of subject of purchase: goods.
7. Specific name of the subject of purchase: Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent).
8. Codes and names of the relevant classifiers of the subject of procurement and parts of the subject of procurement (lots) (if any): DK 021: 2015: code 34140000-0 "Heavy goods vehicles" (separate parts of the subject of procurement (lots) - not provided).
9. Quantity of goods or volume of performance of works or rendering of services: 1 pcs.
10. Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services: 74853, Kherson region, Kakhovka district, Zelenyi Pid village, Myru street, building 12.
11. Term of delivery of goods, performance of works or rendering of services: till 31.12.2020.
12. Terms of payment of the contract (settlement procedure): (advance - 10%) According to the Resolution of the Cabinet of Ministers of 04.12.2019 №1070 "Some issues of implementation by managers (recipients) of budget funds for prepayment of goods, works and services purchased from the budget" Buyer are carried out by directing budget funds to the Seller to non-budget accounts opened in his name in the Treasury in the manner prescribed by law. The Buyer, if there are budget funds within 30 working days from the date of signing the contract, transfers to the current account of the Seller an advance of 10% of the value of the Contract price.
(postpaid - 90%) Payment by the Buyer to the Seller of the value of the goods is made for the actually delivered goods, according to the invoice and expense invoice of the Seller, at the prices specified in the specification (Appendix 1 to the Contract). 10 (ten) banking days from the date of signing by the authorized representatives of the Parties of the relevant expense invoices (act of acceptance-transfer of goods).
13. Expected value of the subject of procurement: UAH 5,500,000.00. (five million five hundred thousand UAH 00 kopecks) with VAT.
14. The size of the budget purpose according to the estimate or the expected cost of parts of the subject of purchase (lots) (if any): not provided.
15. Source of procurement financing: funds from the local budget - UAH 550,000.00. (five hundred and fifty thousand UAH 00 kopecks); funds of the state fund of regional development - UAH 4,950,000.00. (four million nine hundred and fifty thousand UAH 00 kopecks).
16. The size of the minimum step of price reduction: UAH 55,000.00. (fifty-five thousand UAH 00 kopecks) - 1% of the expected value of the subject of purchase.
17. Mathematical formula for calculating the present price (if applicable): not applicable. Evaluation of tender proposals is based on the criterion "Price". Criteria for evaluation of tender proposals: price (specific weight of the price criterion - 100%).
18. Other criteria to be used in the evaluation of tenders and their share (if any): None.
19. Deadline for submission of tender proposals: "15" June 2020 time 00:00 hours.
20. The amount of tender security (if the customer requires it): 160 000 UAH. (one hundred and sixty thousand UAH 00 kopecks).
21. Type of tender security (if the customer requires it): Electronic guarantee.
22. Conditions for securing tender offers: The tender offer of the bidder must be accompanied by a document confirming the provision of security of the tender offer, which must be submitted in the form of an electronic guarantee (hereinafter - a bank guarantee) in electronic format with an electronic digital signature of the guarantor bank. Basic requirements to the bank guarantee: irrevocable, unconditional, according to which the first obligation is borne by the bank, the form and content of the bank guarantor is executed in accordance with the Regulations on banks' operations on guarantees in national and foreign currencies, approved by the Board of the National Bank of Ukraine from 15.12 .2004 № 639. The bank guarantee must indicate the unconditional obligation of the bank to pay in favor of the customer: Zelenopidska village council of the territorial community of Kherson region (USREOU code 26518786) r\r: UA218201720355149001001041420 documentation, as well as contain its validity period, the name of the subject of procurement, the name of the bidder and his code according to the USREOU. In addition, the electronic bank guarantee must be issued with cash coverage. A certificate from the bank on the balance of funds on the account or another document of the bank is provided to confirm the availability of cash coverage. The amount of security of the tender offer is UAH 160,000. (one hundred and sixty thousand UAH 00 kopecks). The term of the tender offer must correspond to the term of the offer. Until the expiration of the term specified in the tender documentation, the customer has the right to require participants to extend the tender offer and its provision in the form of a bank guarantee (in the form of an electronic document signed by the guarantor bank) in accordance with the term of the tender. offer of the Participant. Type of collateral: electronic guarantee in the form of electronic bank guarantee. All costs associated with the submission of the bid security are borne by the participant. The offer that is not accompanied by the security of the tender offer or the form of the content of such security does not meet the requirements of the tender documentation, is rejected by the customer. According to official NBU data, the bank to which the guarantee was issued must be solvent and not be in the process of liquidation. All costs related to the provision of tender security shall be borne by the Bidder.
23. Language (languages) in which the tender proposals should be prepared: The tender proposal and all documents related to it shall be drawn up in the Ukrainian language. In the case of providing documents necessary for the formation of the tender offer of the bidder, issued by the relevant institutions, enterprises, organizations in Russian, the presence of these documents in Russian is allowed. Otherwise, if the participant submits any documents in a foreign language, they must be translated into Ukrainian. The translation must be certified by the bidder, or notarized (at the discretion of the bidder).
24. Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of the Law of Ukraine "On Public Procurement": determined automatically by the electronic procurement system, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law Of Ukraine "On Public Procurement".
25. Date and time of the electronic auction: determined by the electronic procurement system automatically, the announcement of open bidding is published in accordance with part one of Article 10 of this Law of Ukraine "On Public Procurement".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Автоцистерна пожежна типу СКС-MZ5309-ПА НА БАЗІ МАЗ 5309С5, 4Х4 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74853, Україна, Херсонська область, Каховський район, селище Зелений Під, вулиця Миру, буд 12
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Tank fire truck type SKS-MZ5309-PA ON THE BASIS OF MAZ 5309S5, 4X4 (or equivalent)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно Постанови КМУ від 04.12.2019р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджеті кошти» Покупцем здійснюються шляхом спрямування бюджетних коштів Продавцю на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Покупець при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Продавця аванс у розмірі 10% від вартості ціни Договору. Аванс 30 Робочі 10
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних (акт приймання-передачі товару). Пiсляоплата 10 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 19:35
перелік змін 05.06.2020.docx
05 червня 2020 19:20
перелік змін 05.06.2020.docx
05 червня 2020 19:20
ТД_ДОДАТОК_3 (нова редакція) зі змінами 05.06.2020.doc
05 червня 2020 19:20
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція) зміни до тендерної документації.doc
05 червня 2020 19:20
ТД_ДОДАТОК_2 (нова редакція) зі змінами 05.06.2020.doc
19 травня 2020 13:19
перелік змін 19.05.2020.docx
19 травня 2020 13:19
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
15 травня 2020 18:33
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
19 травня 2020 13:19
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.docx
15 травня 2020 18:33
ADVERTISEMENT_on_сonducting_open_bidding.pdf
19 травня 2020 13:19
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ (нова редакція) зміни до тендерної документації.doc
15 травня 2020 18:33
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf
15 травня 2020 18:33
ТД_ДОДАТОК_5.pdf
15 травня 2020 18:33
ТД_ДОДАТОК_4.pdf
15 травня 2020 18:33
ТД_ДОДАТОК_3.pdf
15 травня 2020 18:33
ТД_ДОДАТОК_2.pdf
15 травня 2020 18:33
ТД_ДОДАТОК_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних вимог додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2020 16:14
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:29
В Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)» в пункті 1.2 «Основні технічні характеристики» вказано: габаритні розміри, не більше: довжина, мм – 9 200. Питання: Це довжина з снігоочисним відвалом чи без снігоочисного відвалу?
Відповідь: Вказані габарити стосуються стаціонарно закріпленого (нез’ємного) обладнання. Відвал являється зємним елементом, саме тому, його габарит під час замірів враховуватися не буде.
Щодо технічних вимог додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 03 червня 2020 16:14
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:29
В Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)» в пункті 1.2 «Основні технічні характеристики» вказано: габаритні розміри, не більше: висота, мм – 3 450. Питання: Чи можлива висота без фари, установленої на криші автомобіля не більше 3 450 мм, а з фарою шукачем не більше 3 600 мм?
Відповідь: Так, вказані габарити стосуються стаціонарно закріпленого (нез’ємного) обладнання. Висота фари шукача не буде враховуватися під час замірів.
Уточнення об'єму паливного баку
Дата подання: 04 червня 2020 18:46
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:28
В п.1.2 розділу Основні технічні характеристики вказано обсяг Паливного баку, л - 340. Вказаний параметр передбачає точне виконання Технічних вимог, адже він не має помітки «не більше» або «не менше». Автомобільне шасі МАЗ-5309С5 комплектується паливним баком з об’ємом 350 л. Просимо уточнити цей параметр та внести відповідні зміни у тендерну докумнтацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Тендерний комітет розгляне Ваше звернення, та у разі необхідності внесе відповідні зміни.
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:48
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:27
Враховуючи, що вартість комплектуючих впливає на вартість автоцистерни пожежної, просимо надати роз’яснення чи є зазначений перелік Комплектації, який вказаний у п. 3 «Технічні вимоги (завдання)» Додатку № 3 до тендерної документації вичерпним і чи вважається узгодженим із замовником?
Відповідь: Так. Перелік являється вичерпним. Узгодженим з Замовником він буде після надання пропозиції Учасником та підписання договору
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:49
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:27
З метою підтвердження Учасником показників безпеки кабіни особового складу, пропонуємо доповнити підтверджуючими документами розділ «Кабіна» Додаток №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», а саме: «Учасник у складі пропозиції повинен надати копію протоколу випробувань, про відповідність кабіни технічним регламентам щодо захисту осіб, які перебувають у кабіні транспортного засобу згідно Правил ЄЕК ООН № 29 та щодо безпечного скління кабіни транспортного засобу згідно Правил ЄЕК ООН №43».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На думку Замовника, параметри вказані максимально розгорнуто та відкрито, щоб не обмежувати коло потенційних учасників. Підтверджуючі документи щодо якості та відповідності технічному завданню повинні бути надані при постачанні. Саме тому, вважаємо недоцільним доповнювати вказаний пункт обмежувальними вимогами для потенційних учасників, з метою не створення додаткових перепон та недопущення ситуації, коли один з потенційних учасників у гіпотетичній змові з постачальниками обладнання, зможе обмежити доступ інших потенційних учасників до отримання вказаних документів. Також, шановний Учасник, в Додатку №3 визначено які документи при постачанні повинен надати Учасник для реєстрації товару згідно чинного законодавства, в тому числі «Сертифікат відповідності», що засвідчує в т.ч. і якість Товару.
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:50
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:26
З метою підтвердження технічних характеристик обладнання автоцистерни пожежної, зокрема насосу пожежного, пропонуємо внести доповнення в розділ «Пожежний насос» а саме: «Учасник у складі пропозиції повинен надати копію протоколу випробувань, виданого акредитованою лабораторією, який повинен містити наступне: найменування виробника або торговельна марка; позначення насоса по ДСТУ 3687-98; номер і рік виготовлення; реєстраційний номер корпусу насоса; результати випробувань; підтвердження того, чи відповідає насос ДСТУ 3687-98; дата випробування».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На думку Замовника, параметри вказані максимально розгорнуто та відкрито, щоб не обмежувати коло потенційних учасників. Підтверджуючі документи щодо якості та відповідності технічному завданню повинні бути надані при постачанні. Саме тому, вважаємо недоцільним доповнювати вказаний пункт обмежувальними вимогами для потенційних учасників, з метою не створення додаткових перепон та недопущення ситуації, коли один з потенційних учасників у гіпотетичній змові з постачальниками обладнання, зможе обмежити доступ інших потенційних учасників до отримання вказаних документів.
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:50
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:26
Просимо надати роз’яснення щодо марки пожежного насосу VAVENT вказаної в п. 1 переліку Комплектації пожежного автомобіля, так як у відкритих джерелах інформація щодо вказаної марки – відсутня.
Відповідь: Шановний Учасник, якщо Ви претендуєте на виготовлення вказаного продукту, Ви повинні мати досвід виконання та реалізації схожих проектів. Ми, як Замовник жодним чином не обмежуємо Вас, як виробника та потенційного Учасника в пропозиції свого типу пожежного насосу котрий може виконувати покладені на нього функції. Посилання на конкретні джерела, ми як Замовник, не можемо надавати, задля запобігання можливих наслідків пов’язаних з обмеженням, нав’язуванням чи прямою пропозицією певного виробника. Тому, як кінцевою метою вважаємо провести торги, що базуються на відкритості та добросовісній конкуренції.
Про перегородки
Дата подання: 04 червня 2020 18:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:25
В п.2 у розділі Компоненти є вимога щодо внутрішнього об’єму цистерни, який розділений Просимо уточнити та конкретизувати вимогу стосовно внутрішнього розподілу цистерни перегородками. Яке призначення цих перегородок? Як можна зрозуміти вимогу та поєднати її в одне ціле між двома поняттями: цілісна однооб’ємна ємність і розподіл перегородками? Якщо є розподіл перегородками, значить немає єдиного об’єму?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Мається на увазі однооб’ємна конструкція не розділена на два чи більше окремих баків. Проте всередині повинні бути перегородки функція яких гасіння коливань рідини, та стабілізація авто під час руху (хвилерізи). Проте рідина всередині повинна бути в одному об’ємі, тобто перетікати між перегородками.
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:24
Зважаючи на те що на ринку представлена значна кількість ліхтарів електричних групових із з/п 12В із різною вартістю та технічними характеристиками, що впливає на вартість автоцистерни пожежної в цілому, просимо зазначити основні технічні характеристики, яким повинен відповідати ліхтар пожежний електричний груповий.
Відповідь: Шановний Учасник, Замовник не обмежує потенційних учасників в праві пропонувати один з представлених на ринку ліхтарів. Визначення конкретних параметрів може призвести до звуження кола потенційних учасників та недоцільних витрат коштів Державного бюджету.
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:52
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:24
Просимо надати роз'яснення щодо дихального апарату, а саме склад комплекту дихального апарату із зазначенням технічних, якісних та кількісних характеристик, в тому числі масок. Пропонуємо доповнити вказаний пункт наданням підтверджуючих документів: а саме: «Учасник у складі пропозиції повинен надати копії сертифікату перевірки типу державної системи сертифікації на апарат та маску окремо».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На думку Замовника, параметри вказані максимально розгорнуто та відкрито, щоб не обмежувати коло потенційних учасників. Підтверджуючі документи щодо якості та відповідності технічному завданню повинні бути надані при постачанні. Саме тому, вважаємо недоцільним доповнювати вказаний пункт обмежувальними вимогами для потенційних учасників, з метою не створення додаткових перепон та недопущення ситуації, коли один з потенційних учасників у гіпотетичній змові з постачальниками обладнання, зможе обмежити доступ інших потенційних учасників до отримання вказаних документів.
Щодо вимог Додатку №3 до тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 18:52
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:23
Зважаючи на те що на ринку України представлена значна кількість різних видів бензоінструменту, різних виробників, із різною вартістю та технічними характеристиками, що впливає на вартість автоцистерни пожежної в цілому, просимо зазначити технічні характеристики вказаної моделі п.53 Комлектації.
Відповідь: Шановний Учасник. Ми, як замовник розглядаємо комплектування авто бензопилою марки STIHL (або аналогічною за якістю та технічними характеристиками). Тендерний комітет розгляне Ваше звернення та внесе відповідні правки у разі необхідності.
Уточнення щодо пожежних рукавів
Дата подання: 04 червня 2020 18:53
Дата відповіді: 05 червня 2020 19:29
В п.3 Комплектація пожежного автомобіля засобами пожежно-технічного озброєння, строка 25, вказано, що Комплектацією пожежного автомобіля передбачено 2 генератора піни середньої кратності ГПС-600. Згідно технічних характеристик ГПС-600 має умовний прохід з’єднувальної головки ДУ=70мм. Але в комплектації пожежного автомобіля не передбачені пожежні рукави відповідного діаметру, тобто Рукав напірний пожежний «Т» Ду=66 мм з ГРН 70мм. Просимо пояснити, як передбачається застосування двох піногенераторів ГПС-600?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підключення двох піногенераторів, здійснюється шляхом підключення до насосу в котрому передбачено 2 виходи для під’єднання. Також рукав з проходом ДУ 66 одягається на зєднувальну «ялинку» головки ДУ 70, таким чином утворюючи роз‘ємне з‘єднання.
Параметри, що враховують потреби осіб з інвалідністю
Дата подання: 04 червня 2020 18:54
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:21
В прикінцевих положеннях Додатку №3 Технічні вимоги, є вимога: «Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів…» Просимо уточнити, які саме технічні характеристики та параметри враховують потреби осіб з інвалідністю? Також, просимо уточнити, про які категорії споживачів йдеться у цій вимозі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи специфіку роботи екіпажу Пожежної автоцистерни, а також необхідну фізичну підготовку екіпажу, врахування потреб осіб з інвалідністю включає в себе і спеціальні звукові сигнали, для інформування про наближення авто осіб з вадами зору, під час пересування вулицями населених пунктів.
Уточнення технічних вимог
Дата подання: 04 червня 2020 18:55
Дата відповіді: 05 червня 2020 18:20
В прикінцевих положеннях Додатку №3 Технічні вимоги, є вимога: «… , під час формування тендерної пропозиції учасник повинен врахувати відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для рахування потреб усіх категорій користувачів». На виконання цієї вимоги, просимо уточнити, потреби якої категорії інвалідів необхідно задовольнити в Товарі? Чи необхідно буде усі маркувальні таблички в автомобілі дублювати шрифтами Брайля?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи специфіку роботи екіпажу Пожежної автоцистерни, а також необхідну фізичну підготовку екіпажу, врахування потреб осіб з інвалідністю не включає в себе дублювання табличок шрифтами Брайля з урахуванням того, що люди з вадами зору, не мають змогу виконувати роботи котрі передбачені специфікою авто. Проте Шановний потенційний Учасник, повинен передбачити в автомобілі спеціальні звукові сигнали, для інформування про наближення авто осіб з вадами зору, під час пересування вулицями населених пунктів.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ АВТОМОБІЛЬНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:42999106
Дата подання: 19 травня 2020 08:49
Технічні характеристики предмета закупівлі
Доброго дня. З метою розширення кола можливих учасників закупівлі, просимо Вас внести зміни до технічного параметру «Кабіна, тип – безкапотна» (Додаток 3 Тендерної документації), та викласти вимогу в наступній редакції: «Кабіна, тип – безкапотна або капотна»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 травня 2020 13:00
"Шановний Учасник, доводимо до Вашого відома, що ми, як Замовник, розглядаємо постачання автомобіля лише у безкапотному виконанні. Це обумовлено тим, що автомобіль планується використовувати в межах невеликих населених пунктів. Автомобіль у безкапотному виконанні більш маневрений в умовах вузьких вулиць та розворотів, а також дає змогу водієві знаходитися фактично на краю автомобіля та контролювати периметр, що знаходиться перед авто. Також доводимо до Вашого відома, що на ринку України є більше 5-ти виробників та постачальників автомобілів з аналогічними технічними параметрами у безкапотному виконанні, саме тому вважаємо, що коло потенційних учасників, що мають можливість виготовити та/або поставити аналогічний товар жодним чином не обмежено."
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 04 червня 2020 17:39
Щодо назви предмету закупівлі
В Додатку №3 (Технічні вимоги) у п. Загальні вимоги, Предмет закупівлі зазаначено найменування предмету закупівлі: «Автоцистерна типу СКС-MZ5309-ПА».
Відповідно до ДСТУ 3286-95 «Пожежна техніка, автомобілі гасіння. Загальні технічні умови», п. 4.1 визначені основні типи пожежних автомобілів, їх літерне позначення та назви основних параметрів. Згідно цього документу, Автоцистерни пожежні мають літерне позначення типу автомобіля – «АЦ». В предметі закупівлі вказано тип автоцистерни «СКС», який не визначено жодним регламентуючим документом.

Вимагаємо привести назву предмету закупівлі у відповідність до діючих нормативних документів ДСТУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:06
Шановний Учасник, Замовник при формуванні технічного завдання опирався на зразки техніки запропоновані на ринку України, державні стандарти, досвід експлуатації техніки, що закуповується. Визначальною буде відповідність технічному завданню та надання усіх необхідних документів визначених оголошенням.
Назва в даному контексті не являється принциповою, а лише приблизно визначає кінцевий продукт, або його еквівалент, за своїми технічними параметрами (визначеними в оголошенні) котрий ми, як Замовник, хочемо отримати в кінцевому результаті, про що свідчить вираз "або еквівалент" котрий у Вашому звернені винесений за контекст.
Саме тому ми не обмежуємо Вас, як потенційного учасника, у можливості пропонувати аналогічні продукти з іншими назвами, відмінними від вказаної.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Дата подання: 04 червня 2020 18:23
Вимога щодо назви предмету закупівлі
Так як в Україні діють державні стандарти щодо пожежно-рятувальної техніки, вимагаємо привести у відповідність назву предмету закупівлі згідно ДСТУ EN 1846-1:2017 Протипожежна техніка. Пожежно-рятувальні автомобілі Частина 1. Номенклатура і позначення та ДСТУ 3286-95 «Пожежна техніка, автомобілі гасіння. Загальні технічні умови».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:07
Шановний Учасник, Замовник при формуванні технічного завдання опирався на зразки техніки запропоновані на ринку України, державні стандарти, досвід експлуатації техніки, що закуповується. Визначальною буде відповідність технічному завданню та надання усіх необхідних документів визначених оголошенням.
Назва в даному контексті не являється принциповою, а лише приблизно визначає кінцевий продукт, або його еквівалент, за своїми технічними параметрами (визначеними в оголошенні) котрий ми, як Замовник, хочемо отримати в кінцевому результаті, про що свідчить вираз "або еквівалент" котрий у Вашому звернені винесений за контекст.
Саме тому ми не обмежуємо Вас, як потенційного учасника, у можливості пропонувати аналогічні продукти з іншими назвами, відмінними від вказаної.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Дата подання: 04 червня 2020 18:29
Вимога щодо Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)»
З метою підтвердження поставки якісних комплектуючих імпортного виробництва (відповідно до специфікації – шасі, протипожежний насос, дихальні апарати, стволи ручні пожежні, стволи (монітори) пожежні, пожежні рукава, ліхтарі пожежні, бензоінструмент), які входять до переліку Комплектації, зазначеному в тендерній документації, забезпечення гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання на території України, вимагаємо доповнити «Технічні вимоги (завдання)» Додаток №3 до тендерної документації – прикінцеві положення, а саме: «Учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника обладнання або офіційного представництва/ дилера/ дистриб’ютора виробника в Україні про те, що компанія-виробник або офіційне представництво/ дилер/ дистриб’ютор підтверджує можливість забезпечення гарантійного і після гарантійного обслуговування обладнання із зазначенням адреси авторизованого сервісного (-них) центру (-рів), контактних телефонів, електронної пошти, з наданням документального підтвердження статусу офіційного представництва / дилера/ дистриб’ютора виробника в Україні (лист або сертифікат або інший документ виданий виробником)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:10
Шановний Учасник! З метою недопущення незаконних, анти конкурентних дій зі сторони потенційних учасників, Замовник не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію пунктом котрий викладений у даній Вимозі. Доповнення таким пунктом може теоретично призвести до ситуації, коли один з потенційних учасників, вступивши в змову з компанією постачальником комплектувальних виробів, буде мати змогу обмежити інших потенційних учасників в отримані вказаних листів та такі листи будуть отримані лише одним потенційним учасником та/або його афілійованими структурами. Також повідомляємо, що невиконання зобов’язань сторонніми постачальниками, не звільняє Учасника від виконання своїх зобов’язань перед Замовником у разі укладення договору з ним. Саме тому, такого роду листи, надані у складі пропозиції, не являються юридичним документом та в подальшому не можуть бути використані у разі настання спірних відносин між Учасником та Замовником. Підтвердження якості комплектувальних виробів у будь якому випадку буде підтверджуватися/перевірятися під час приймання товару та у разі їх невідповідності Учасник з котрим буде укладено договір буде нести відповідальність згідно умов договору викладених в додатку №4 до Тендерної документації. Учасник з котрим за результатами проведення торгів, буде укладено договір, буде повністю відповідати за взяті на себе зобов’язання згідно умов Договору а також згідно з чинним Законодавством України.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Дата подання: 04 червня 2020 18:32
Вимога щодо Додатку 3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», розділ «Шасі»
З метою унеможливлення подачі недостовірної інформації недобросовісними учасниками, (рік виготовлення предмету закупівлі (не раніше 2020р.) в Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», розділ «Шасі», вимагаємо доповнити підтверджуючими документами від виробника шасі а саме: «У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист від виробника базового автомобіля або офіційного представника на території України (дистриб’ютора, дилера) щодо можливості поставки базового автомобіля (шасі) у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:08
Шановний Учасник! З метою недопущення незаконних, анти конкурентних дій зі сторони потенційних учасників, Замовник не вважає за потрібне доповнювати тендерну документацію пунктом котрий викладений у даній Вимозі. Доповнення таким пунктом може теоретично призвести до ситуації, коли один з потенційних учасників, вступивши в змову з компанією постачальником шасі, буде мати змогу обмежити інших потенційних учасників в отримані вказаних листів та такі листи будуть отримані лише одним потенційним учасником та/або його афілійованими структурами. Також повідомляємо, що невиконання зобов’язань сторонніми постачальниками, не звільняє Учасника від виконання своїх зобов’язань перед Замовником у разі укладення договору з ним. Саме тому, такого роду листи, надані у складі пропозиції, не являються юридичним документом та в подальшому не можуть бути використані у разі настання спірних відносин між Учасником та Замовником. Також, Замовнику відомо, що певна кількість виробників спеціальної/спеціалізованої техніки, в тому числі Автомобілів Пожежних, на території України, самі являються дилерами та/або дистриб’юторами шасі різноманітних торгових марок. Саме тому не виключена можливість надання потенційними Учасникам такого листа, котрий вимагає шановний потенційний Учасник, самим собі, що жодним чином не може убезпечити Замовника, від недобросовісності потенційного Постачальника. Зважаючи на кількість плюсів та мінусів такого роду документу, Замовник не вважає за доцільне вносити зміни до тендерної документації згідно Вимоги .щоб не створювати потенційні перепони, добросовісним потенційним Учасникам. Додатково, Учасник з котрим буде укладено договір, буде нести відповідальність згідно умов договору викладених в додатку №4 до Тендерної документації. Учасник з котрим за результатами проведення торгів, буде укладено договір, буде повністю відповідати за взяті на себе зобов’язання згідно умов Договору а також згідно з чинним Законодавством України.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 04 червня 2020 18:44
Щодо строку поставки
В Додатку №3 (Технічні вимоги) у п. Загальні вимоги, п.п. Строк поставки визначено, що поставка товару здійснюється не пізніше 30 к.д. з дня отримання заявки Покупця на підставі його письмової або факсимільної заявки.
Строк виготовлення, проведення випробувань, отримання пакету документів для реєстрації у Сервісному центрі МВС України, складає біля 180 календарних днів.
Вказаний строк – 30 календарних днів, свідчить про те, що дана закупівля орієнтована на конкретного постачальника товару, який має такий товар в наявності. Що є ознакою попередньої домовленості із майбутнім очікуваним постачальником. Це порушує загальні принципи Закону - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вимагаємо продовжити строки поставки товару до 180 календарних днів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 18:05
Шановний Учасник! Дійсно такого роду визначення може, теоретично, створити перепони для потенційних учасників термін виготовлення продукції у котрих дещо більший. Тому вказана Вимога буде розглянута тендерним комітетом та стосовно неї будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Дата подання: 04 червня 2020 18:45
Вимога щодо строку поставки товару
В Додатку №3 до тендерної документації «Технічні вимоги (завдання)», строк поставки товару здійснюється не пізніше 30 календарних днів з дня отримання заявки Покупця на підставі його письмової або факсимільної заявки.
Враховуючи те, що Замовник може надати заявку на наступний день після підписання договору, відповідно до технічних вимог та п.4.1 розділу 4 проекту договору, технічно неможливо поставити товар за такі короткі терміни.
Вимагаємо вказати конкретні терміни поставки товару. При цьому зазначаємо, що орієнтовні терміни виробництва продукції складають не менше 160 к.днів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:02
Шановний Учасник! Дійсно такого роду визначення може, теоретично, створити перепони для потенційних учасників термін виготовлення продукції у котрих дещо більший. Тому вказана Вимога буде розглянута тендерним комітетом та стосовно неї будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 04 червня 2020 18:50
Щодо вимог швидкості руху
В п.1.2 Основні технічні характеристики, вказана максимальна швидкість руху, км/год - 85. Вказаний параметр передбачає точне виконання Технічних вимог, адже він не має помітки «не більше» або «не менше». Ця вимога вказана конкретно і не дає змоги пропонувати автомобільне шасі з більш кращими параметрами. Це вказує на те, що параметри товару орієнтовані на конкретний автомобіль з конкретними характеристиками. Що є порушенням вимог ст. 22, ст. 23 Закону та загальних принципів здійснення закупівель щодо не дискримінації та запобігання корупційним діям і зловживанням.

Вимагаємо розширити значення цього параметру та внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 18:01
Шановний Учасник! Дійсно такого роду визначення може, теоретично, створити перепони для потенційних учасників параметри продукції котрих дещо відрізняється. Тому вказана Вимога буде розглянута тендерним комітетом та стосовно неї будуть внесені відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 04 червня 2020 18:51
Матеріал цистерни
В п.2 Компоненти визначено матеріал цистерни – нержавіюча сталь.
Примітка вказана «*» розповсюджується на посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію бо тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Жодного слова не сказано про тип матеріалу.
Ця конкретна вимога значно знижує коло потенційних учасників та звужує конкуренцію.

Вимагаємо уточнити параметр, який вказує на матеріал цистерни та внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 17:57
Шановний Учасник! Замовник максимально розширив зазначений параметр, не вказуючи додаткових вимог до матеріалу цистерни, окрім як типу матеріалу з котрого вона повинна бути виготовлена. Тому вважаємо Ваше твердження невірним, тому як внесення додаткових параметрів, не розширить, а звузить коло потенційних Учасників.
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005453-b.b10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 04 червня 2020 18:52
Пожежний насос. Тип, модель.
В п.3 Комплектація пожежного автомобіля засобами пожежно-технічного озброєння, вказано, що пожежний насос повинен бути типу VAVENT або аналогічний.
Враховуючи те, що типом є відбиток, форма, зразок, модель для групи предметів; форма чого-небудь; вид, рід, різновидність чого-небудь. Напр., тип вугілля, тип мінералів, тип хімічного зв’язку тощо (з матеріалів «Вікіпедії»), назва «VAVENT» не може бути типом.

Вимагаємо зазначити тип пожежного насосу або його модель для конкретного розуміння його технічних характеристик та внести відповідні зміни до Технічних вимог.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 18:18
Шановний учаснику! Відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вираз "або еквівалент" (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими) застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. Звертаємо Вашу увагу, що замовником торгів визначено тип пожежного насосу та зазначено "або аналогічний". Таким чином, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимог, викладених у Вашому зверненні та відсутня необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-005453-b.a14
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин", Код ЄДРПОУ:37632442
Дата подання: 26 червня 2020 17:24
Оскарження дискваліфікації учасника
Детальна інформація в прикріплених документах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №13368-р/пк-пз від 09.07.2020 року виконано замовником торгів у повному обсязі. Скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-15-005453-b.
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 15:17
Номер скарги: UA-2020-05-15-005453-b.a12
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 26 червня 2020 15:39
Оскарження відхилення тендерної пропозиції
У зв’язку з допущеним Замовником порушенням Закону, рішення Замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій, підлягає скасуванню.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 19:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №13364-р/пк-пз від 09.07.2020 року виконано замовником торгів у повному обсязі. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Будшляхмаш" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-15-005453-b
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 15:20
Номер скарги: UA-2020-05-15-005453-b.a11
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Скарга
Скарга
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-15-005453-b.a13
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Дата подання: 26 червня 2020 17:08
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель №13365-р/пк-пз від 09.07.2020 року виконано замовником торгів у повному обсязі. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" та рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ТД Будшляхмаш" за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-15-005453-b
Дата виконання рішення замовником: 23 липня 2020 15:18
Номер скарги: UA-2020-05-15-005453-b.c15
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин", Код ЄДРПОУ:37632442
Дата подання: 29 липня 2020 14:37
Оскарження відхилення пропозиції учасника
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника, текст скарги в вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 31 липня 2020 16:16
рішення від 31.07.2020№14754+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 31 липня 2020 16:16
рішення від 27.08.2020№16205.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 15:39
Номер скарги: UA-2020-05-15-005453-b.a16
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА", Код ЄДРПОУ:33742637
Дата подання: 18 вересня 2020 16:51
Скарга
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 вересня 2020 20:26
рішення від 22.09.2020 №17815.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 20:26
рішення від 29.09.2020 №18308.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2020 23:55

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

06 липня 2020 16:44
ЛИСТ_в_АМУ_Тiтал.docx
06 липня 2020 16:44
ЛИСТ_в_АМУ_Тiтал.pdf

Документи подані скаржником

25 червня 2020 15:16
Лист чистий.pdf
26 червня 2020 15:19
Додаток 1.PDF
26 червня 2020 15:19
Додаток 2.PDF
26 червня 2020 15:19
Додаток 3.PDF
26 червня 2020 15:19
Додаток 4.PDF
25 червня 2020 15:16
Скарга.PDF

Документи подані скаржником

26 червня 2020 15:44
Додаток 1.PDF
26 червня 2020 15:44
Додаток 2.PDF
26 червня 2020 15:44
Додаток 3.PDF
26 червня 2020 15:44
Додаток 4.PDF
26 червня 2020 15:44
Скарга.PDF

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

29 липня 2020 13:00
Скарга.pdf
05 серпня 2020 09:57
Доповненя до скарги.pdf

Документи подані замовником

03 серпня 2020 15:09
СКАН_007.pdf
03 серпня 2020 15:09
СКАН_004.pdf
03 серпня 2020 15:09
СКАН_005.pdf
03 серпня 2020 15:09
СКАН_006.pdf
03 серпня 2020 15:09
СКАН_001.pdf
03 серпня 2020 15:09
СКАН_002.pdf
03 серпня 2020 15:09
СКАН_003.pdf

Документи подані скаржником

17 вересня 2020 15:42
Скарга.docx
18 вересня 2020 15:49
Наказ на призначення.pdf
18 вересня 2020 15:49
Опис липень 2020.pdf
18 вересня 2020 15:49
Скарга.PDF
18 вересня 2020 16:06
Cкарга.zip

Документи подані замовником

25 вересня 2020 16:09
СКАН_001.pdf
25 вересня 2020 16:09
СКАН_002.pdf
25 вересня 2020 16:09
СКАН_003.pdf
25 вересня 2020 16:10
СКАН_004.pdf
25 вересня 2020 16:10
СКАН_005.pdf
25 вересня 2020 16:10
СКАН_006.pdf
25 вересня 2020 16:10
СКАН_007.pdf

Документи Органу Оскарження

22 вересня 2020 20:26
рішення від 22.09.2020 №17815.pdf
02 жовтня 2020 23:55
рішення від 29.09.2020 №18308.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2020
UA-2020-05-15-005453-b0d8e35dad9a341a9a7b0f0243674f37f
Найменування: Зеленопідська сільська рада територіальної громади Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 26518786
Місцезнаходження: 74853, Україна, Херсонська область обл., селище Зелений Під, вулиця Миру, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ТД Будшляхмаш Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 15:11
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 15:10
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 15:10
ТОВ ТД Будшляхмаш Документи
Відхилено
Документи

Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 13:06
Електронний підпис
12 червня 2020 18:47
Електронний підпис
12 червня 2020 18:44
8. Довiдка щодо статтi 17.pdf
12 червня 2020 18:44
Протокол НР.7Z
12 червня 2020 18:44
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 червня 2020 18:44
Лист для клієнтів.7z
12 червня 2020 18:44
Довідка про покриття.pdf
12 червня 2020 18:44
Гарантія 4707-20.7z
12 червня 2020 18:44
Витяг із Статуту.7z
12 червня 2020 18:44
Банківська ліцензія.7z
12 червня 2020 18:44
17. Фінансова звітність.pdf
12 червня 2020 18:44
13. Витяг з ЭДРПОУ.pdf
12 червня 2020 18:44
6. Копія Статуту.pdf

Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:09
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:09
Документи ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
17 вересня 2020 13:09
Довідка (3).zip
17 вересня 2020 13:09
Довідка (1).zip
12 червня 2020 20:06
Електронний підпис
12 червня 2020 20:06
Електронний підпис
12 червня 2020 20:06
Санкції.pdf
12 червня 2020 20:05
Кваліфікація частина 4.pdf
12 червня 2020 20:05
Кваліфікація частина 3.pdf
12 червня 2020 20:05
9.ЕБГ С-К-С UA-2020-05-15-005453-b.zip

Документи

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:33
Електронний підпис
14 червня 2020 10:38
Електронний підпис
14 червня 2020 10:37
Електронний підпис
14 червня 2020 10:36
Тендерна пропозиція.PDF
14 червня 2020 10:36
гарантия зміни.rar
14 червня 2020 10:36
Банківська Довідка.rar
14 червня 2020 10:36
Банківська гарантія.rar
14 червня 2020 10:36
Технічна частина.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: відсутня повна копія паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 4 розділу VІ тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю з наданням повної копії паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: повна копія паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері.

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 13:06
Електронний підпис
12 червня 2020 18:47
Електронний підпис
12 червня 2020 18:44
8. Довiдка щодо статтi 17.pdf
12 червня 2020 18:44
Протокол НР.7Z
12 червня 2020 18:44
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 червня 2020 18:44
Лист для клієнтів.7z
12 червня 2020 18:44
Довідка про покриття.pdf
12 червня 2020 18:44
Гарантія 4707-20.7z
12 червня 2020 18:44
Витяг із Статуту.7z
12 червня 2020 18:44
Банківська ліцензія.7z
12 червня 2020 18:44
17. Фінансова звітність.pdf
12 червня 2020 18:44
13. Витяг з ЭДРПОУ.pdf
12 червня 2020 18:44
6. Копія Статуту.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: відсутня повна копія паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 4 розділу VІ тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю з наданням повної копії паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: повна копія паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері.

Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:33
Електронний підпис
14 червня 2020 10:38
Електронний підпис
14 червня 2020 10:37
Електронний підпис
14 червня 2020 10:36
Тендерна пропозиція.PDF
14 червня 2020 10:36
гарантия зміни.rar
14 червня 2020 10:36
Банківська Довідка.rar
14 червня 2020 10:36
Банківська гарантія.rar
14 червня 2020 10:36
Технічна частина.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: відсутня повна копія паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 4 розділу VІ тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері із зазначенням посади, прізвища, ім’я та по-батькові та переліку повноважень передбачених установчими документами та/або довіреністю з наданням повної копії паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: повна копія паспорту особи, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у тендері.

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД Будшляхмаш

ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин"

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

ТОВ "Проектно-виробнича компанія "Конструкторське бюро пожежних та спеціальних машин"

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ ТД Будшляхмаш

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" 5 340 000,00
UAH з ПДВ
4 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 5 460 000,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 5 445 000,00
UAH з ПДВ
5 445 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 08:33
Електронний підпис
14 червня 2020 10:38
Електронний підпис
14 червня 2020 10:37
Електронний підпис
14 червня 2020 10:36
Тендерна пропозиція.PDF
14 червня 2020 10:36
гарантия зміни.rar
14 червня 2020 10:36
Банківська Довідка.rar
14 червня 2020 10:36
Банківська гарантія.rar
14 червня 2020 10:36
Технічна частина.PDF

Публічні документи

17 вересня 2020 13:09
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:09
Документи ПЕРЕМОЖЕЦЬ.pdf
17 вересня 2020 13:09
Довідка (3).zip
17 вересня 2020 13:09
Довідка (1).zip
12 червня 2020 20:06
Електронний підпис
12 червня 2020 20:06
Електронний підпис
12 червня 2020 20:06
Санкції.pdf
12 червня 2020 20:05
Кваліфікація частина 4.pdf
12 червня 2020 20:05
Кваліфікація частина 3.pdf
12 червня 2020 20:05
9.ЕБГ С-К-С UA-2020-05-15-005453-b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"
#33742637
Відхилено 4 999 999,00
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 15:49
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Переможець 5 000 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2020 17:34

Документи

10 вересня 2020 15:49
Електронний підпис
10 вересня 2020 15:46
протокол_109_стр1.pdf
10 вересня 2020 15:46
протокол_109_стр2.pdf
10 вересня 2020 15:46
протокол_109_стр3.pdf
10 вересня 2020 15:46
протокол_109_стр4.pdf
10 вересня 2020 15:46
протокол_109_стр5.pdf
04 вересня 2020 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:43
додаткова угода З (1).pdf укладений
13 січня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 18:26
додаткова_угода_2_стр1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 18:23
додаткова_угода_2_стр2.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 18:23
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2020 13:31
Додаткова_угода_1_вiд_19.10.2020.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 13:30
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 13:09
Договiр_263_стр6.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:08
Договiр_263_стр5.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:08
Договiр_263_стр4.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:08
Договiр_263_стр3.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:08
Договiр_263_стр2.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:08
Договiр_263_стр1.pdf укладений
19 жовтня 2020 13:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із тривалістю технологічних процесів виготовлення товару, необхідністю здійснення поставки імпортних комплектюючих товару та скорочення проміжку часу до кінця календарного (бюджетного) року у зв’язку із довго тривалістю процедури закупівлі товару Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4.1. Договору про закупівлю № 263 від 16.10.2020 року (далі - Договір) та згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, враховуючі, що певні технологічні процеси виготовлення такого продукту, як пожежна цистерна, вимагають тривалого часу для забезпечення якості та безпеки експлуатації кінцевого виробу, а також значну частку імпортних комплектуючих, відведений час, котрий значно скоротився за рахунок довго тривалої процедури закупівлі, а також зміни сільського голови, являється недостатнім для забезпечення якості кінцевого виробу. Керуючись нормами чинного цивільного та господарського законодавства сторони домовились внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 263
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 13 січня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку із відсутністю у Покупця бюджетних коштів для здійснення авансу (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до звіту у сканованому вигляді)