Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги пов'язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
3 100 000,00 UAH
UA-2020-05-15-005399-b ● 7441876b9b654dd8a323e3b1672fa82d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЗОРРО.ПРОДАЖІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42068925 |
Вебсайт: | https://prozorro.sale/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22 |
Контактна особа: |
Роман Сидорук +380679669839 roman.sidoruk@prozorro.sale |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 15:58 |
Очікувана вартість: | 3 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного адміністрування та підтримки ЕТС “Prozorro.Продажі”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2020
—
31 березня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг за Договором здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі виставлених Виконавцем та погоджених Замовником Актів прийому-передачі наданих послуг протягом 30 календарних днів з дати виставлення такого Акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 17:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 17:48 |
ТД Послуги з технічного адмініструваняя та підтримки ЕТС Прозорро.Продажі_v.3.docx | |
19 травня 2020 17:29 |
ТД Послуги з технічного адмініструваняя та підтримки ЕТС Прозорро.Продажі_v.3.docx | |
19 травня 2020 17:22 |
ЗМІНИ AДМІНІСТРУВАННЯ ЕТС 19_05_20.pdf | |
19 травня 2020 17:22 |
Протокол ТК - 040 (Зміни Адм.).pdf | |
15 травня 2020 18:03 |
ТД Послуги з технічного адмініструваняя та підтримки ЕТС Прозорро.Продажі.docx |
19 травня 2020 17:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 травня 2020 17:48 |
ТД Послуги з технічного адмініструваняя та підтримки ЕТС Прозорро.Продажі_v.3.docx
|
||||||
19 травня 2020 17:29 |
ТД Послуги з технічного адмініструваняя та підтримки ЕТС Прозорро.Продажі_v.3.docx
|
||||||
19 травня 2020 17:22 |
ЗМІНИ AДМІНІСТРУВАННЯ ЕТС 19_05_20.pdf
|
||||||
19 травня 2020 17:22 |
Протокол ТК - 040 (Зміни Адм.).pdf
|
||||||
15 травня 2020 18:03 |
ТД Послуги з технічного адмініструваняя та підтримки ЕТС Прозорро.Продажі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005399-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТФОРС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:39809361
Дата подання: 03 червня 2020 17:28
Вимога щодо відхилення
Доброго дня!
Користуючись правом, передбаченим частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «НЕТФОРС Україна» умовам тендерної документації, зокрема його невідповідності кваліфікаційним критеріям в частині надання довідки на виконання пункту 2.2. додатку № 1 до тендерної документації.
По-перше, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Протоколу тендерного комітету № ТК/041 від 02.06.2020 року тендерну пропозицію ТОВ «НЕТФОРС Україна» було відхилено на підставі невідповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати на підставі чого, Вами було проігноровано, порушено пряму норму Закону, передбачену частиною 16 статті 29 Закону щодо розміщення розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
По-друге, відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної документації повинен надати:
2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі, за наведеною формою (таблиця 1.1 Додатку №1).
2.2. Для підтвердження правових відносин щодо спеціалістів, які зазначені в табл.1.1, необхідно надати скан-копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру або інше.
2.3. Для підтвердження кваліфікації спеціалістів необхідно надати довідку з вказанням:
2.3.1. Артефакти доступу до API тестового середовища ЕТС, розгорнутого спеціалістами Виконавця з вихідного коду, доступного у публічному репозиторії, і готового до проходження тестування, включаючи підключення тестового майданчика і проходження автоматизованих тестів (достатньо розгорнути будь-який один з реалізованих бізнес-процесів);
2.3.2. Артефакти доступу до тестового локального програмно визначеного сховища об’єктів, яке було розгорнуто спеціалістами Виконавця;
3.3.3. Артефакти доступу до тестового Multi-Master кластеру Kubernetes з TLS шифруванням та Ingress Controller, який було розгорнуто спеціалістами Виконавця.
3.3.4. Опис процедур роботи Виконавця з технічними інцидентами, що виконуються спеціалістами Виконавця при роботі з іншими замовниками на аналогічних проектах.
3.4. Для підтвердження технічної та безпекової нейтральності Виконавець завантажує Лист-запевнення у довільній формі, що він або його бенефіціари прямо чи опосередковано не володіють електронним майданчиком, підключеним до ЕТС “Прозорро.Продажі”, не здійснюють функцій (вчиняють дії, не є підрядниками з виконання таких функцій) адміністратора (технічного адміністратора) такого електронного майданчика, не розробляють чи підтримують у будь-який спосіб Програмне забезпечення, що будь-яким чином взаємодіє з Центральною базою даних ЕТС “Прозорро.Продажі”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕТФОРС Україна» надано:
- Інформацію про наявність спеціалістів № 9 від 29.05.2020 року за наведеною формою;
- Договори цивільно-правового характеру на усіх спеціалістів, зазначених у довідці та наказ на директора, що належним чином підтверджують наявність правових відносин;
- Довідку № 10 від 29.05.2020 року з артефактами доступу та описом процедур роботи Виконавця;
- Лист-запевнення № 06 від 29.05.2020 року,
чим виконано пункт 2 Додатку № 1 до тендерної документації в повному обсязі.
Враховуючи грубе порушення норм Закону та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕТФОРС Україна», вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету про відхилення ТОВ «НЕТФОРС Україна» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «НЕТФОРС Україна» на відповідність умовам тендерної документації. Також, просимо чітко зазначити вимогу тендерної документації, а саме пункт, який не виконано учасником ТОВ «НЕТФОРС Україна», на підставі чого було встановлено невідповідність учасника ТОВ «НЕТФОРС Україна» кваліфікаційному критерію. Де у тендерній документації вказано, що при розгляді тендерних пропозицій Замовником буде проводитись перевірка доступності тестового АРІ, недоступність якого в подальшому буде підставою для відхилення тендерної пропозиції? Більше того, у наданій довідці № 10 від 29.05.2020 року з артефактами доступу вказано доступ до двох тестових середовищ АРІ. Який із них було виявлено недоступним і чому перевірці не підлягало інше тестове середовище АРІ? Також, просимо оприлюднити доповідну записку від 02.06.2020 р. начальника відділу інформаційних технологій та телекомунікацій Легенченком Г.А., яким встановлено факт недоступності тестового середовища АРІ.
Розгорнути
Згорнути
Користуючись правом, передбаченим частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємось із вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції ТОВ «НЕТФОРС Україна» умовам тендерної документації, зокрема його невідповідності кваліфікаційним критеріям в частині надання довідки на виконання пункту 2.2. додатку № 1 до тендерної документації.
По-перше, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до Протоколу тендерного комітету № ТК/041 від 02.06.2020 року тендерну пропозицію ТОВ «НЕТФОРС Україна» було відхилено на підставі невідповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати на підставі чого, Вами було проігноровано, порушено пряму норму Закону, передбачену частиною 16 статті 29 Закону щодо розміщення розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
По-друге, відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі тендерної документації повинен надати:
2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмета закупівлі, за наведеною формою (таблиця 1.1 Додатку №1).
2.2. Для підтвердження правових відносин щодо спеціалістів, які зазначені в табл.1.1, необхідно надати скан-копії трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру або інше.
2.3. Для підтвердження кваліфікації спеціалістів необхідно надати довідку з вказанням:
2.3.1. Артефакти доступу до API тестового середовища ЕТС, розгорнутого спеціалістами Виконавця з вихідного коду, доступного у публічному репозиторії, і готового до проходження тестування, включаючи підключення тестового майданчика і проходження автоматизованих тестів (достатньо розгорнути будь-який один з реалізованих бізнес-процесів);
2.3.2. Артефакти доступу до тестового локального програмно визначеного сховища об’єктів, яке було розгорнуто спеціалістами Виконавця;
3.3.3. Артефакти доступу до тестового Multi-Master кластеру Kubernetes з TLS шифруванням та Ingress Controller, який було розгорнуто спеціалістами Виконавця.
3.3.4. Опис процедур роботи Виконавця з технічними інцидентами, що виконуються спеціалістами Виконавця при роботі з іншими замовниками на аналогічних проектах.
3.4. Для підтвердження технічної та безпекової нейтральності Виконавець завантажує Лист-запевнення у довільній формі, що він або його бенефіціари прямо чи опосередковано не володіють електронним майданчиком, підключеним до ЕТС “Прозорро.Продажі”, не здійснюють функцій (вчиняють дії, не є підрядниками з виконання таких функцій) адміністратора (технічного адміністратора) такого електронного майданчика, не розробляють чи підтримують у будь-який спосіб Програмне забезпечення, що будь-яким чином взаємодіє з Центральною базою даних ЕТС “Прозорро.Продажі”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕТФОРС Україна» надано:
- Інформацію про наявність спеціалістів № 9 від 29.05.2020 року за наведеною формою;
- Договори цивільно-правового характеру на усіх спеціалістів, зазначених у довідці та наказ на директора, що належним чином підтверджують наявність правових відносин;
- Довідку № 10 від 29.05.2020 року з артефактами доступу та описом процедур роботи Виконавця;
- Лист-запевнення № 06 від 29.05.2020 року,
чим виконано пункт 2 Додатку № 1 до тендерної документації в повному обсязі.
Враховуючи грубе порушення норм Закону та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕТФОРС Україна», вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету про відхилення ТОВ «НЕТФОРС Україна» та повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «НЕТФОРС Україна» на відповідність умовам тендерної документації. Також, просимо чітко зазначити вимогу тендерної документації, а саме пункт, який не виконано учасником ТОВ «НЕТФОРС Україна», на підставі чого було встановлено невідповідність учасника ТОВ «НЕТФОРС Україна» кваліфікаційному критерію. Де у тендерній документації вказано, що при розгляді тендерних пропозицій Замовником буде проводитись перевірка доступності тестового АРІ, недоступність якого в подальшому буде підставою для відхилення тендерної пропозиції? Більше того, у наданій довідці № 10 від 29.05.2020 року з артефактами доступу вказано доступ до двох тестових середовищ АРІ. Який із них було виявлено недоступним і чому перевірці не підлягало інше тестове середовище АРІ? Також, просимо оприлюднити доповідну записку від 02.06.2020 р. начальника відділу інформаційних технологій та телекомунікацій Легенченком Г.А., яким встановлено факт недоступності тестового середовища АРІ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 червня 2020 12:02
На вимогу ТОВ “НЕТФОРС Україна” від 03.02.2020 щодо визначення переможця у закупівлі послуг з технічного адміністрування та підтримки ЕТС “Prozorro.Продажі” (ID UA-2020-05-15-005399-b) повідомляємо наступне.
Відповідно до протоколу тендерного комітету Державного підприємства “Прозорро.Продажі” № ТК/041 від 02.06.2020 року тендерну пропозицію ТОВ «НЕТФОРС Україна» було відхилено на підставі невідповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон).
Стаття 16 Закону визначає вид кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, які Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність. Зокрема, серед них наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник, серед інших, визначив документи та інформацію, що необхідно надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
2.3.1. Артефакти доступу до API тестового середовища ЕТС, розгорнутого спеціалістами Виконавця з вихідного коду, доступного у публічному репозиторії, і готового до проходження тестування, включаючи підключення тестового майданчика і проходження автоматизованих тестів (достатньо розгорнути будь-який один з реалізованих бізнес-процесів);
2.3.2. Артефакти доступу до тестового локального програмно визначеного сховища об’єктів, яке було розгорнуто спеціалістами Виконавця;
3.3.3. Артефакти доступу до тестового Multi-Master кластеру Kubernetes з TLS шифруванням та Ingress Controller, який було розгорнуто спеціалістами Виконавця.
3.3.4. Опис процедур роботи Виконавця з технічними інцидентами, що виконуються спеціалістами Виконавця при роботі з іншими замовниками на аналогічних проектах.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником закупівлі ТОВ “НЕТФОРС Україна” у складі тендерної пропозиції надано довідку з артефактами доступу та описом процедур робіт № 10 від 29.10.2020 року. Начальником відділу інформаційних технологій та телекомунікацій Легенченком Г.А. було здійснено перевірку доступності тестового АРІ, що мало бути розгорнуто з програмного коду, доступного в публічному репозиторії. Перевірка виявила недоступність визначеного тендерною документацією тестового АРІ за посиланням, наведеним в тендерній пропозиції. Подальший аналіз показав, що первинною причиною недоступності є використання для розгортання репозиторіїв вихідного коду, відмінного від зазначеного в тендерній документації (за зовнішніми ознаками було використано репозиторії з програмним кодом, що використовується для проведення публічних закупівель, а не аукціонів). Крім цього, вимоги тендерної документації передбачали надання одного АРІ придатного до тестування, тож друге АРІ, розгорнуте учасником, не було взято до розгляду у зв’язку з неможливістю пов’язати в цій частині вимоги тендерної документації та тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 16 статті 31 Закону “якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель”.
Таким чином, наведена інформація у вказаній учасником довідці відповідає тільки у частині правильності оформлення документу. Тестування, в тому числі автоматизоване, покликане для встановлення факту працездатності середовища, а вже потім відповідності його встановленим технологічним вимогам. Однак, перевірка технологій, щодо яких надана інформація встановила факт недоступності API та, відповідно, непрацездатності середовища, необхідного для кваліфікації учасника, що, в свою чергу, в принципі унеможливлює перевірку кваліфікації учасника в цілому. Тому, тендерним комітетом ДП “Прозорро.Продажі” даний випадок не кваліфікується як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником, а як унеможливлення проведення перевірки технологій, що пропонуються учасником відповідно до статті 16 Закону. Виходячи з цього, замовник не має підстав для застосування пункту 16 статті 31 Закону у процедурі закупівлі та надання учаснику можливості виправлення невідповідності у інформації та/або документах.
Крім цього, на вимогу учасника щодо публікації доповідної записки начальника відділу інформаційних технологій та телекомунікацій Легенченком Г.А. від 02.06.2020 р., яким встановлено факт недоступності тестового середовища АРІ, звертаємо увагу на тому, що відповідно до частини 1 статті 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації” інформацією з обмеженим доступом є службова інформація. Доповідні записки являються внутрівідомчою кореспонденцією, тобто у розумінні Закону України “Про доступ до публічної інформації” є службовою інформацією та відповідно не можуть бути надані за вимогою учасника закупівлі.
Відповідно до протоколу тендерного комітету Державного підприємства “Прозорро.Продажі” № ТК/041 від 02.06.2020 року тендерну пропозицію ТОВ «НЕТФОРС Україна» було відхилено на підставі невідповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон).
Стаття 16 Закону визначає вид кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, які Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність. Зокрема, серед них наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до Розділу 2 Додатку 1 тендерної документації Замовник, серед інших, визначив документи та інформацію, що необхідно надати у складі тендерної пропозиції, а саме:
2.3.1. Артефакти доступу до API тестового середовища ЕТС, розгорнутого спеціалістами Виконавця з вихідного коду, доступного у публічному репозиторії, і готового до проходження тестування, включаючи підключення тестового майданчика і проходження автоматизованих тестів (достатньо розгорнути будь-який один з реалізованих бізнес-процесів);
2.3.2. Артефакти доступу до тестового локального програмно визначеного сховища об’єктів, яке було розгорнуто спеціалістами Виконавця;
3.3.3. Артефакти доступу до тестового Multi-Master кластеру Kubernetes з TLS шифруванням та Ingress Controller, який було розгорнуто спеціалістами Виконавця.
3.3.4. Опис процедур роботи Виконавця з технічними інцидентами, що виконуються спеціалістами Виконавця при роботі з іншими замовниками на аналогічних проектах.
На виконання вищезазначеної вимоги учасником закупівлі ТОВ “НЕТФОРС Україна” у складі тендерної пропозиції надано довідку з артефактами доступу та описом процедур робіт № 10 від 29.10.2020 року. Начальником відділу інформаційних технологій та телекомунікацій Легенченком Г.А. було здійснено перевірку доступності тестового АРІ, що мало бути розгорнуто з програмного коду, доступного в публічному репозиторії. Перевірка виявила недоступність визначеного тендерною документацією тестового АРІ за посиланням, наведеним в тендерній пропозиції. Подальший аналіз показав, що первинною причиною недоступності є використання для розгортання репозиторіїв вихідного коду, відмінного від зазначеного в тендерній документації (за зовнішніми ознаками було використано репозиторії з програмним кодом, що використовується для проведення публічних закупівель, а не аукціонів). Крім цього, вимоги тендерної документації передбачали надання одного АРІ придатного до тестування, тож друге АРІ, розгорнуте учасником, не було взято до розгляду у зв’язку з неможливістю пов’язати в цій частині вимоги тендерної документації та тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 16 статті 31 Закону “якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель”.
Таким чином, наведена інформація у вказаній учасником довідці відповідає тільки у частині правильності оформлення документу. Тестування, в тому числі автоматизоване, покликане для встановлення факту працездатності середовища, а вже потім відповідності його встановленим технологічним вимогам. Однак, перевірка технологій, щодо яких надана інформація встановила факт недоступності API та, відповідно, непрацездатності середовища, необхідного для кваліфікації учасника, що, в свою чергу, в принципі унеможливлює перевірку кваліфікації учасника в цілому. Тому, тендерним комітетом ДП “Прозорро.Продажі” даний випадок не кваліфікується як невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником, а як унеможливлення проведення перевірки технологій, що пропонуються учасником відповідно до статті 16 Закону. Виходячи з цього, замовник не має підстав для застосування пункту 16 статті 31 Закону у процедурі закупівлі та надання учаснику можливості виправлення невідповідності у інформації та/або документах.
Крім цього, на вимогу учасника щодо публікації доповідної записки начальника відділу інформаційних технологій та телекомунікацій Легенченком Г.А. від 02.06.2020 р., яким встановлено факт недоступності тестового середовища АРІ, звертаємо увагу на тому, що відповідно до частини 1 статті 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації” інформацією з обмеженим доступом є службова інформація. Доповідні записки являються внутрівідомчою кореспонденцією, тобто у розумінні Закону України “Про доступ до публічної інформації” є службовою інформацією та відповідно не можуть бути надані за вимогою учасника закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТФОРС УКРАЇНА" |
2 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРІАНГУ УКРАЇНА" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВЕРНА СІСТЕМС" |
2 916 000,00
UAH з ПДВ
|
1 699 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МК-КОНСАЛТИНГ" |
2 976 000,00
UAH з ПДВ
|
2 060 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЗОРІ РІШЕННЯ" |
3 060 000,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕТФОРС УКРАЇНА" #39809361 |
Відхилено |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 червня 2020 22:11
|
|
ТОВ "ТРІАНГУ УКРАЇНА" #39911498 |
Переможець |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 13:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 09:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 15:59
|
Договір №180 ДП Прозорро.Продажі - Тріангу.pdf | укладений |
26 червня 2020 15:57
|