Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання автобусних зупинок громадського користування
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2020-05-15-005322-b ● d3bd00c7628642c48b99a36eb40556c1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Лиманський "Зеленбуд"" |
Код ЄДРПОУ: | 36267262 |
Місцезнаходження: | 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 8 А |
Контактна особа: |
Яніна Діденко +380952167928 limanzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 17:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 травня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 420 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Придбання автобусних зупинок громадського користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84400, Україна, Донецька область, м.Лиман, вул. К.Гасієва, 8а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 17:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 17:32 |
ТД зупинки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005322-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 22 травня 2020 13:50
дискримінаційні вимоги
замовником в додатку № 4 документації конкурсних торгів встановлено вимогу щодо надання у складі своєї пропозиції учасником завіреної копії ліцензії на здійснення будівництва (з додатками) клас наслідків СС2, що є чинною на строк не менш ніж на строк виконання робіт, що зазначений в даній тендерній документації. Згідно вимог технічного завдання пропонується придбати автобусні зупинки ширина 4200 мм, висота 2500 мм, глубина 2200 мм. Даний вироб - автобусна зупинка не є будівельною спорудою . Вимоги ліцензії на здійснення будівництва (з додатками) клас наслідків СС2 розповсюджується для будівель заввишки від 73,5 м до 100 м та можлива небезпека для людей які постійно перебувають на обєкті від 20 до 300 осіб.Враховуючи вищенаведене вимагаємо виключити дану дискримінаційну вимогу в додатку 4 тендерної документації в звязку з невідповідністю її технічному завданню. Дана вимога звужує коло потенційних учасників торгів, що порушує принципи проведення публічних закупівель. Дана вимога є такою, що має ознаки узгоджених антиконкурентних дій та спотворення результатів торгів на користь одного учасника. у разі відмови просимо надати детальні розяснення для подальшого звернення ло АМКУ. Даний вид будівельних робіт не підлягає ліцензуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 травня 2020 16:35
зміни будуть внесені
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-15-005322-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс", Код ЄДРПОУ:37362544
Дата подання: 10 червня 2020 11:51
ВИМОГА про скасування незаконного рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації учасника
Тендерним комітетом КП «Лиманський «Зеленбуд» прийнято рішення (протокол від 09.06.2020р.) про дискваліфікацію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією – ПП «ВКВ-Сервіс» за підставою: «не надано обгрунтування в довільній формі щодо аномально низької ціни…».
Зазначене рішення тендерного комітету вважаємо необгрунтованим та незаконним з наступних підстав:
1. Пунктом 3 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» подано визначення аномально низької ціни:
«3) аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».
2. Частиною 5 ст.30 Закону встановлено:
«5. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника».
Ні на початку аукціону, ані після його завершення жодного інформування системою про аномально низьку ціну не було.
Більше того, протокол засідання тендерного комітету не містить ні посилань, ані розрахунків, котрі б визначали найбільш економічно вигідну пропозицію учасника – ПП «ВКВ-Сервіс» (279 989,00 грн.) аномально низькою: 1) від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, або 2) від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Зокрема, в першому випадку, ціна пропозиції за результатами аукціону ПП «ВКВ-Сервіс» (279 989,00 грн.) є лише на 23,65% нижчою від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону (366 758,00 грн.) і всього на 9,02% нижчою від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників за результатами аукціону (307 747,5 грн.).
У другому ж випадку, ціна пропозиції за результатами аукціону ПП «ВКВ-Сервіс» (279 989,00 грн.) є на 0,00035716% нижчою від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону учасника – ФОП Бондар В.А. (279 990,00 грн.).
Таким чином, жодного значення аномально низької ціни пропозиції учасника – ПП «ВКВ-Сервіс» не було і не могло бути.
Найбільше значення пониження ціни (33,33%) можна було б визначити, лише порівнявши кінцеву цінову пропозицію ПП «ВКВ-Сервіс» з очікуваною вартістю закупівлі (420 000,00 грн.) – однак таке порівняння прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Звідси, учасник – ПП «ВКВ-Сервіс» - не мав жодних підстав надавати обгрунтування аномально низької ціни своєї пропозиції відповідно до вимог ч.14 ст.29 Закону.
Беручи до уваги вищенаведене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Надати законодавчо обгрунтовані розрахунки, згідно яких тендерним комітетом ціну пропозиції ПП «ВКВ-Сервіс» за результатами аукціону 279 989,00 грн. визначено як аномально низьку.
2. Скасувати незаконне рішення тендерного комітету «про дискваліфікацію» Учасника - ПП «ВКВ-Сервіс» та визнати його переможцем закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Зазначене рішення тендерного комітету вважаємо необгрунтованим та незаконним з наступних підстав:
1. Пунктом 3 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» подано визначення аномально низької ціни:
«3) аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».
2. Частиною 5 ст.30 Закону встановлено:
«5. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника».
Ні на початку аукціону, ані після його завершення жодного інформування системою про аномально низьку ціну не було.
Більше того, протокол засідання тендерного комітету не містить ні посилань, ані розрахунків, котрі б визначали найбільш економічно вигідну пропозицію учасника – ПП «ВКВ-Сервіс» (279 989,00 грн.) аномально низькою: 1) від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, або 2) від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Зокрема, в першому випадку, ціна пропозиції за результатами аукціону ПП «ВКВ-Сервіс» (279 989,00 грн.) є лише на 23,65% нижчою від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону (366 758,00 грн.) і всього на 9,02% нижчою від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників за результатами аукціону (307 747,5 грн.).
У другому ж випадку, ціна пропозиції за результатами аукціону ПП «ВКВ-Сервіс» (279 989,00 грн.) є на 0,00035716% нижчою від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону учасника – ФОП Бондар В.А. (279 990,00 грн.).
Таким чином, жодного значення аномально низької ціни пропозиції учасника – ПП «ВКВ-Сервіс» не було і не могло бути.
Найбільше значення пониження ціни (33,33%) можна було б визначити, лише порівнявши кінцеву цінову пропозицію ПП «ВКВ-Сервіс» з очікуваною вартістю закупівлі (420 000,00 грн.) – однак таке порівняння прямо суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Звідси, учасник – ПП «ВКВ-Сервіс» - не мав жодних підстав надавати обгрунтування аномально низької ціни своєї пропозиції відповідно до вимог ч.14 ст.29 Закону.
Беручи до уваги вищенаведене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо:
1. Надати законодавчо обгрунтовані розрахунки, згідно яких тендерним комітетом ціну пропозиції ПП «ВКВ-Сервіс» за результатами аукціону 279 989,00 грн. визначено як аномально низьку.
2. Скасувати незаконне рішення тендерного комітету «про дискваліфікацію» Учасника - ПП «ВКВ-Сервіс» та визнати його переможцем закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 13:13
Електронна система закупівель на данний момент автоматично не розраховує аномально низькі ціни, цей момент потрібно конролювати Учаснику самостійно.
Що до повернення учасника на кваліфікацію, то Замовником було прийнято рішення Відмовити Учаснику, так як учасником відповідно до тендерної документації не надано :
-Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Що до повернення учасника на кваліфікацію, то Замовником було прийнято рішення Відмовити Учаснику, так як учасником відповідно до тендерної документації не надано :
-Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-05-15-005322-b.a3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
про скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів
СКАРГА
на дії та рішення тендерного комітету замовника в порядку
згідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Тендерним комітетом Комунального підприємства «Лиманський «Зеленбуд»» було проведено відкриті торги на закупівлю Придбання автобусних зупинок громадського користування (ДК 021:2015 код 44210000-5 Конструкції та їх частини) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-005322-b.
За результатами проведеного електронного аукціону від 03.06.2020 року ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 згідно з рішенням Замовника Протокол засідання тендерного комітету КП «Лиманський «Зеленбуд»» від 15.06.2020 року, за результатами оцінки тендерної пропозиції визнано переможцем торгів.
Стосовно визначення переможцем ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854:
1.Учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 не виконано вимоги додатку 1 Документації конкурсних торгів – повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ приведену у відповідність.
09.06.2020 року рішенням Замовника Протокол засідання тендерного комітету КП «Лиманський «Зеленбуд»» від 09.06.2020 року учасника ПП «ВКВ-Сервіс» було дискваліфіковано, та тендерна пропозиція Учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 стала з мінімальною ціною, тобто ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 протягом трьох робочих днів повинен був повторно надати замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 не надав протягом трьох робочих днів повторно замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
2.В порушення вимог пункту 5 Додатку 4 Документації конкурсних торгів учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 надано довідку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» № 200420SU15330501 від 20.04.2020 року про стан позичкової заборгованості. Згідно вимог даного пункту довідка повинна бути видана обслуговуючим банком не більше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення торгів. Кінцева дата подання тендерних пропозицій 02.06.2020 року. Тобто довідка повинна була бути видана не раніше 19.05.2020 року, а видана 20.04.2020 року.
3.Відповідно до вимог додатку 2 документації конкурсних торгів учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 повинно було бути надано інформаційна довідка довільної форми про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог пп. 5,6,12,13 частини першої та частини другої ст.17 Закону, зареєстровані, завірені підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням посади і дати підпису.
ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 надано у складі тендерної пропозиції довідку № 3 .02.06.2020 р., в якої відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог пп. 12,13 частини першої та частини другої ст.17 Закону в редакції після 19.04.2020 року.
Відповідно до умов цієї тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
-відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах (на всіх чи на окремих документах пропозиції);
-наявність технічних помилок та описок.
Дана помилка, яку допущено учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 не підпадає під ознаки формальної (несуттєвої) згідно вимог тендерної документації.
ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» не може погодитися з таким упередженим ставленням Замовника до оцінки пропозиції ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854, а тому вважає рішення Замовника дискримінаційним, як таке, що спрямоване на порушення не тільки Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а й таким, що імовірно містить корупційну складову. Адже підстави для визначення переможцем ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 згідно даних протоколу засідання тендерного комітету 15.06.2020 року є надуманими, не відповідають дійсності, та такими, що порушують права та інтереси ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», як учасника даної закупівлі. Документи з інформацією, яку не побачив замовник представлена в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854, але в силу надуманих підстав не приймаються замовником. Тобто, визначення переможцем торгів по закупівлі учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 з підстав зазначених в протоколі засідання тендерного комітету від 15.06.2020 року – неправомірне.
Згідно із статтею 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Тобто, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановлюється у тендерній документації та визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів серед іншого відноситься також – припинення дії, яка порушує право.
Керуючись вищенаведеним, вважаючи визначення переможцем торгів ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства та користуючись своїм правом на захист відповідно до вимог Закону в рамках підготовки звернення до Антимонопольного комітету України
ПРОСИМО:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 переможцем торгів по закупівлі, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від 15.06.2020 року.
4.Зобов’язати Замовника приступити до повторної оцінки учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 під час здійснення якої діяти виключно в рамках Закону та прийняти законне та обґрунтоване рішення.
Директор ТОВ «Європейська
Торгово-промислова компанія» Д.А.Панченко
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-05-15-005322-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40862931
Дата подання: 16 червня 2020 10:10
Дата подання: 16 червня 2020 10:10
про скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможця торгів
СКАРГА на дії та рішення тендерного комітету замовника в порядку згідно ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником Тендерним комітетом Комунального підприємства «Лиманський «Зеленбуд»» було проведено відкриті торги на закупівлю Придбання автобусних зупинок громадського користування (ДК 021:2015 код 44210000-5 Конструкції та їх частини) ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-005322-b. За результатами проведеного електронного аукціону від 03.06.2020 року ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 згідно з рішенням Замовника Протокол засідання тендерного комітету КП «Лиманський «Зеленбуд»» від 15.06.2020 року, за результатами оцінки тендерної пропозиції визнано переможцем торгів. Стосовно визначення переможцем ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854: 1.Учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 не виконано вимоги додатку 1 Документації конкурсних торгів – повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ приведену у відповідність. 09.06.2020 року рішенням Замовника Протокол засідання тендерного комітету КП «Лиманський «Зеленбуд»» від 09.06.2020 року учасника ПП «ВКВ-Сервіс» було дискваліфіковано, та тендерна пропозиція Учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 стала з мінімальною ціною, тобто ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 протягом трьох робочих днів повинен був повторно надати замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 не надав протягом трьох робочих днів повторно замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. 2.В порушення вимог пункту 5 Додатку 4 Документації конкурсних торгів учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 надано довідку АТ КБ «ПРИВАТБАНК» № 200420SU15330501 від 20.04.2020 року про стан позичкової заборгованості. Згідно вимог даного пункту довідка повинна бути видана обслуговуючим банком не більше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення торгів. Кінцева дата подання тендерних пропозицій 02.06.2020 року. Тобто довідка повинна була бути видана не раніше 19.05.2020 року, а видана 20.04.2020 року. 3.Відповідно до вимог додатку 2 документації конкурсних торгів учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 повинно було бути надано інформаційна довідка довільної форми про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог пп. 5,6,12,13 частини першої та частини другої ст.17 Закону, зареєстровані, завірені підписом уповноваженої особи учасника, із зазначенням посади і дати підпису. ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 надано у складі тендерної пропозиції довідку № 3 .02.06.2020 р., в якої відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог пп. 12,13 частини першої та частини другої ст.17 Закону в редакції після 19.04.2020 року. Відповідно до умов цієї тендерної документації Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: -відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах (на всіх чи на окремих документах пропозиції); -наявність технічних помилок та описок. Дана помилка, яку допущено учасником ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 не підпадає під ознаки формальної (несуттєвої) згідно вимог тендерної документації. ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» не може погодитися з таким упередженим ставленням Замовника до оцінки пропозиції ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854, а тому вважає рішення Замовника дискримінаційним, як таке, що спрямоване на порушення не тільки Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а й таким, що імовірно містить корупційну складову. Адже підстави для визначення переможцем ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 згідно даних протоколу засідання тендерного комітету 15.06.2020 року є надуманими, не відповідають дійсності, та такими, що порушують права та інтереси ТОВ «ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», як учасника даної закупівлі. Документи з інформацією, яку не побачив замовник представлена в складі тендерної пропозиції учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854, але в силу надуманих підстав не приймаються замовником. Тобто, визначення переможцем торгів по закупівлі учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 з підстав зазначених в протоколі засідання тендерного комітету від 15.06.2020 року – неправомірне. Згідно із статтею 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тобто, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановлюється у тендерній документації та визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Відповідно до ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів серед іншого відноситься також – припинення дії, яка порушує право. Керуючись вищенаведеним, вважаючи визначення переможцем торгів ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 безпідставним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства та користуючись своїм правом на захист відповідно до вимог Закону в рамках підготовки звернення до Антимонопольного комітету України ПРОСИМО: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3.Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 переможцем торгів по закупівлі, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету від 15.06.2020 року. 4.Зобов’язати Замовника приступити до повторної оцінки учасника ФОП Бондар Владислав Анатолійович, ІПН 3414404854 під час здійснення якої діяти виключно в рамках Закону та прийняти законне та обґрунтоване рішення. Директор ТОВ «Європейська Торгово-промислова компанія» Д.А.Панченко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 18:36
рішення від 18.06.2020 № 12046+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 18:36
Інформація про перенесення розгляду скарги від 16 червня 2020 № UA-2020-05-15-005322-b.c4 .pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 00:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2020 №12868 .pdf
Дата публікації: 02 липня 2020 22:01
рішення від 01.07.2020 №12868 .pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 20:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення Колегії виконати в повному обсязі.
Дата виконання рішення замовником: 10 липня 2020 11:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" |
336 000,00
UAH з ПДВ
|
279 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БОНДАР ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ |
348 432,00
UAH з ПДВ
|
279 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
373 800,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
335 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕМІНСЬКИЙ ЗАВОД "РИТМ" |
394 800,00
UAH з ПДВ
|
336 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" #37362544 |
Рішення скасоване |
279 989,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:44
|
|
ФОП БОНДАР ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ #3414404854 |
Рішення скасоване |
279 990,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 14:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 14:24
|
Приватне підприємство "ВКВ-Сервіс" #37362544 |
Відхилено |
279 989,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 11:50
|
|
ФОП БОНДАР ВЛАДИСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ #3414404854 |
Відхилено |
279 990,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 11:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" #40862931 |
Переможець |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2020 16:52 |
Кінець періоду оскарження: | 16 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 16 серпня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | відмова від підписання договору та закінчення строку поставки товару |
Документи:
05 серпня 2020 16:52
|
Електронний підпис |
05 серпня 2020 16:51
|
протокол відміни зупинки.pdf |