Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Operational maintenance of public roads of local importance in Lviv region (road safety organization) - 6 506.7 km (DK 021:2015: 45230000-8 Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Дропа Оксана Ігорівна +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Road Economy of Lviv Regional State Administration |
National ID: | 43493483 |
Contact point: |
Dropa Oksana +380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 28 614 512,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 143 072,56 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 429217 UAH |
Publication date: | 15 травня 2020 17:10 |
Enquiries until: | 09 червня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 15 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 червня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 28 614 512 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 143 073 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами Акту наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 14:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 11:12 |
Перелік змін.pdf | |
11 червня 2020 11:12 |
НРТД2 Організація безпеки дорожнього руху.pdf | |
15 травня 2020 17:10 |
ПД ЕУ Організація безпеки дорожнього руху.pdf |
11 червня 2020 14:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2020 11:12 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
11 червня 2020 11:12 |
НРТД2 Організація безпеки дорожнього руху.pdf
|
||||||
15 травня 2020 17:10 |
ПД ЕУ Організація безпеки дорожнього руху.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Замовник зазначає, що «Аналогічним договором є повністю виконаний договір на надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення в частині організації безпеки дорожнього руху. До довідки включається інформація про аналогічний договір, надання послуг/виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2017 – 2020 років
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Отже, законодавством України не встановлено обмеження щодо обсягу виконаних робіт за договором (по видах) аналогічного договору, а лише щодо наявності досвіду його виконання.
Замовником неправомірно встановлено вимогу щодо надання скан-копії аналогічного договору на надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення, оскільки дана вимога звужує коло потенційних учасників які мають досвід виконання аналогічних договорів предметом виконання яких, були послуги чи роботи які передбачені технічним завданням замовника (Додаток 3)
Замовником неправомірно встановлено вимогу щодо підтвердження виконання аналогічних об’ємів (обсягів) надання послуг /виконання робіт: - влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 км; - влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 1 000 м2 ; - влаштування металевого бар’єрного огородження (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 3 000 м.п.; - встановлення дорожніх знаків (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 шт і, оскільки за таких умов в процедурі закупівлі не зможуть брати участь потенційні учасники, які надавали послуги/виконували аналогічні роботи тільки у меншій кількості.
Вимога щодо певного критерію замовника аналогічного договору, обсяг виконаних робіт та предмет договору є незаконною та дискримінаційною, враховуючи чинні норми матеріального права. Встановлення такого кваліфікаційного критерію, як документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не повинно бути прив’язано до об’ємів виконання аналогічних договорів та конкретного предмету договору, а виключно до наявності в учасника досвіду виконання (надання послуг/виконання робіт) які передбачені інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі (технічне завдання/технічна специфікація) .
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть договір про виконання робіт відповідним обсягам виконаних робіт за договором (по видах)), що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників. Згідно з п4 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вищезазначені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі та на підставі вищевикладеного
ПРОСИМО: Усунути дискримінаційні вимоги в частині надання аналогічного договору предметом якого є на надання послуг/виконання робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення та вимоги щодо обсягів виконання аналогічних договорів і привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства
2. Вимога щодо обсягів виконання аналогічних договорів:
Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Закон не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником на підтвердження того чи іншого кваліфікаційного критерію, передбаченого ст. 16 Закону.
Також зазначаємо, що Закон не містить критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно визначати спосіб документального підтвердження, даного критерію, а також може визначати межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію з урахуванням загальних принципів здійснення державних закупівель.
У даному випадку межі критерію «аналогічний договір» визначені, виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Відповідно до п.3.1 Додатку 1 Тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо обсягів виконаних робіт/наданих послуг в рамках одного чи декількох договорів сумарно, за умови, що роботи виконувались протягом 2017-2020 років, а саме: – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 км; – влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 1 000 м2; – влаштування металевого бар’єрного огородження (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 3 000 м.п.; – встановлення дорожніх знаків (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 шт.
Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки зазначений період (2017-2020рр.) охоплює чотири роки. Учаснику необхідно мати досвід виконання основних видів робіт за договорами в рамках одного чи декількох договорів, що для договорів в дорожній галузі не є великим показником обсягів. Вищеназвані вимоги щодо обсягів виконаних робіт встановлені Замовником, дають можливість допустити до участі у закупівлі добросовісних учасників, які мають досвід виконання робіт/надання послуг у визначених об’ємах з їх належною якістю Відсутність даної вимоги в подальшому вплине на якість виконання робіт/надання послуг, або ж взагалі унеможливить їх виконання через відсутність відповідного досвіду. Як наслідок – невиконання державних замовлень та неефективне використання бюджетних коштів.».
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 27.05.2020 року протокол № 33
Встановлення вимог в тендерній документації на закупівлю UA-2020-05-15-005239-b щодо надання підтвердження виконання аналогічного договору з конкретними обсягами, а саме: - влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 км; - влаштування горизонтальної дорожньої розмітки (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 1 000 м2 ; - влаштування металевого бар’єрного огородження (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 3 000 м.п.; - встановлення дорожніх знаків (відповідно до Технічної специфікації) – не менше 500 шт. є дискримінаційними та обмежує право багатьох учасників на участь в даній процедурі закупівлі. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, однак не встановлює обмеження щодо наявності кількісного його підтвердження.
Вказана кваліфікаційна вимога суперечить як вимогам чинного законодавства України так і офіційним рішенням та роз’ясненням АМК України.
Такі вимоги також відсутні в процедурах закупівлі з таким самим предметом з набагато більшою очікуваною вартістю, таких замовників як Служба автомобільних доріг у Львівській області (очікувана вартість - 183 036 858,00 грн), Служба автомобільних доріг у Харківській області, Служба автомобільних доріг у Рівненській області.
Вищезгадана вимога є незаконною та необґрунтованою, оскільки учасники які мають реальний багаторічний досвід в організації дорожнього руху, який є ідентичним до Технічного завдання цієї процедури закупівлі, як за різними договорами так і одним комплексним та водночас не мають можливості прийняти участь такій процедурі закупівлі.
Висунення Замовником вимоги щодо підтвердження виконання аналогічного договору з конкретними обсягами є незрозумілими, необґрунтованими та такими, що очевидно обмежують конкуренцію, що є неприпустимим з точки зору конкуренції та економії коштів державного бюджету.
Чому для свого переконання щодо надійності учасників, замовник не вимагає підтвердження конкретно одного комплексного аналогічного договору який включає в себе всю набірку послуг/робіт які передбачені Технічним завданням ?
Підсумовуючи, в черговий раз звертаємо увагу замовника на те, що вказані пункти тендерної документації істотно обмежують коло учасників, у зв'язку з чим вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: виключити як одну із вимог кількісне підтвердження виконання аналогічного договору або ж виключиити цю вимогу, а натомість включити вимогу надання підтвердження виконання аналогічного договору конкретно одним комплексним аналогічним договором який включає в себе всю набірку послуг/робіт які передбачені Технічним завданням.
(Рішення тендерного комітету від 05.06.2020року, протокол № 43)
Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Документації вищевказаної умови саме в наведеній вище редакції.
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Виходячи з вищенаведеного, законодавством України не встановлено обмеження щодо обсягу надання послуг за договором, а лише щодо наявності такого досвіду та його виконання.
Такі вимоги є незаконними та дискримінаційними по відношенню до учасників, враховуючи чинні норми матеріального права та позицію практики рішень Антимонопольного комітету України. Виходячи з наступного.
Згідно з п4 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вищезазначені вимоги Закону України «Про публічні закупівлі, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників.
Дана позиція також підтверджується практикою розгляду скарг Антимонопольним комітетом України по аналогічному предмету оскарження в частині підтвердження об’ємів виконання аналогічних договорів
Так, згідно Рішення №13019-р/пк-пз від 16.09.2019 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов'язав Службу автомобільних доріг у Дніпропетровській області внести зміни до тендерної документації. Встановивши, що за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів з зазначеними обсягами згідно з Документацією, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника
Такої ж думки і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних у Рішенні № 6428-р/пк-пз від 22.05.2019р. яким зобов'язали Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – UA-2019-04-22-000637-a. Даним рішенням було визнано вищезгадані вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію.
Таким чином, встановлення Замовником в Тендерній документації зазначеної вище вимоги, порушує положення п4 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недопустимість дискримінації учасників. Крім того, мотиви таких вимог до Тендерної документації є незрозумілими. Припускаємо, що Замовник ставив за мету звичайне встановлення вимоги під конкретного учасника, який має необхідний досвід виконання аналогічного договору з такими об’ємами, тим самим штучно обмежуючи коло учасників та конкуренцію. Просимо Вас скасувати наступні вимоги. У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
(Рішення тендерного комітету від 05.06.2020року, протокол № 45)
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-17-000016 ● 116792e030df413a98b6cb16a5484b7d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2020 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2020 № 232
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 17.08.2020 № 232
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-15-005239-b 15.05.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-03 14:51:01
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6 506,7 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-05-15-005239-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наданням підтвердних документів щодо оцінки відповідності тендерних пропозицій учасників ДП «Львівський дорсервіс» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» вимогам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-08 17:44:05
Відповідь на запит
На Ваш запит надати пояснення від 03.09.2020 року щодо оцінки відповідності тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» вимогам пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме: «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Департамент дорожнього господарства Львівської обласної адміністрації повідомляє наступне:
Відповідно до пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв таких, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В Тендерній документації в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко вказано, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена Додатком 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації не містить вимоги щодо підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Додатково зазначаємо, що відповідно до наказу Державної аудиторської служби України № 222 від 06.08.2020 року було розпочато моніторинг закупівлі Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації за предметом: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського, Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимоги пункту 9 частини 2 статті 21 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї – порушень не установлено. Вимоги тендерної документації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв вищезгаданої закупівлі та закупівлі за предметом: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6 506,7 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) є тотожними.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ на висновок про результат моніторингу закупівлі Замовник - Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації, надає заперечення на висновок моніторингу Державної аудиторської служби України від 10.09.2020 року за предметом закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (організація безпеки дорожнього руху) – 6 506,7 км (ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) з наступних підстав: У пункті 1 констатуючої частини висновку Державної аудиторської служби зазначено, що за результатами моніторину установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону у оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Замовник заперечує дане зауваження з огляду на те, що майданчик https://www.dzo.com.ua не містить функціоналу для розміщення умови надання забезпечення тендерних пропозицій в оголошенні, проте Замовником зазначені умови надання тендерного забезпечення в пункті 2 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Зауваження про те, що на звернення учасників з вимогами щодо усунення порушення під час проведення тендеру, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 22.05.2020, 02.06.2020, 04.06.2020, Замовник оприлюднив роз’яснення відповідно 28.05.2020, 09.06.2020, 11.06.2020, у зв’язку з чим перевищив термін (три робочих дні), та як наслідок порушив вимоги частини першої статті 24 Закону також заперечується Замовником з наступних підстав: відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) оприлюднюються у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень. Відповідно роз’яснення на звернення від 22.05.2020 року було затверджено протоколом № 33 засідання тендерного комітету від 27.05.2020 року, а опубліковано на веб-порталі Prozorro 28.05.2020 року; роз’яснення на звернення від 02.06.2020 року було затверджено протоколом № 43 засідання тендерного комітету від 05.06.2020 року, а опубліковано на веб-порталі Prozorro 09.06.2020 року; роз’яснення на звернення від 04.06.2020 року було затверджено протоколом № 45 засідання тендерного комітету від 10.06.2020року, а опубліковано на веб-порталі Prozorro 11.06.2020 року. Додатково зазначаємо, що роз’яснення на звернення від 02.06.2020 року та 04.06.2020 було опубліковано 09.06.2020 року та 11.06.2020 року у зв’язку із Державним вихідним 08.06.2020 року. Отже, Замовником було дотримано норм законодавства при наданні роз’яснень. Щодо ненадання учасниками ДП «Львівський дорсервіс» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у своїй тендерній пропозиції документів, що містять інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства, Замовник повідомляє, що відповідно до пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості як, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв таких, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В Тендерній документації в пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко вказано, що спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону визначена Додатком 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації не містить вимоги щодо підтвердження наявності в учасника фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Т.в.о. заступника директора департаменту (підпис) М.П. Одиноцький
2020-09-17 16:47:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів (вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону), в частині своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації (вимоги частини першої статті 24 Закону).)
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 43493483 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Львівський дорсервіс" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ДОРАКТІВ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 14:40
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Львівський дорсервіс" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
25 733 232,00
UAH з ПДВ
|
25 733 232,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
28 211 700,00
UAH з ПДВ
|
28 211 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Львівський дорсервіс" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" #31803425 |
Переможець |
25 733 232,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 13:07
|
ДУ 3 76-08.20.PDF | зміни до договору |
31 березня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:05
|
ДУ 2 76-08.20.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:24
|
ДУ 1 до Договору 76-08.20.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2020 10:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:01
|
Договір 76-08/20 | укладений |
10 серпня 2020 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 76-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20% суми, визначеної і договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 76-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі що не перевищує 20% суми, визначеної і договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 76-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |