Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дороги по вул.Польова,4-20 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
1 220 493,20 UAH
UA-2020-05-15-005174-b aefd51f99f384c87b845807b65845876
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балан Єлизавета Василівна

+380445262374 chabany.rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чабанівська селищна рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362160
Вебсайт: http://chabany-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 08162, Україна , Київська обл., смт. Чабани, вул.Машинобудівників, 4-А
Контактна особа: Балан Єлизавета Василівна
+380445262374
chabany.rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 20 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:20
Очікувана вартість: 1 220 493,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 102,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт дороги по вул.Польова,4-20 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт дороги по вул.Польова,4-20 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08162, Україна, Київська область, смт. Чабани, вул.Польова, 4-20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Авансування Робіт здійснюється Замовником на підставі письмових заявок на авансування, у розмірі, що не перевищує 30 (Тридцяти) % від вартості Робіт. Сплата авансу здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів від дати отримання Замовником належно оформленої Заявки, та за умови відсутності зауважень щодо такої Заявки Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Оплату виконаних та прийнятих Робіт Замовник здійснює згідно підписаних Сторонами Актів, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Актів Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 19 травня 2020 15:46
Дата відповіді: 22 травня 2020 10:55
Добрий день! Згідно технічного завдання не є зрозуміла товщина основи із ЩПС та основи із а/б сумішей. Роз'ясніть будь ласка
Відповідь: Відповідно до вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деякі інші законодавчі акти України щодо вдосконалення публічних закупівель») від 19.09.2019 №114-IX (далі – Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання по об’єкту: Капітальний ремонт дороги по вул.Польова,4-20 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області», на виконання вимог п.3 частини 2 статті 22 Закону, містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, перелік робіт та матеріалів, їх обсяги, що у свою чергу є достатнім для підготовки тендерної пропозиції та формування ціни тендерної пропозиції.
Щодо застосування процедури відкритих торгів
Дата подання: 20 травня 2020 13:12
Дата відповіді: 25 травня 2020 08:40
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р. закупівля «Капітальний ремонт дороги по вул.Польова, 4-20 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області» за категорією замовника та вартістю повинна бути віднесена до спрощеної закупівлі. В зв’язку з цим просимо: надати пояснення щодо законодавчих підстав застосування процедури відкритих торгів по відношенню до даної закупівлі. У випадку ненадання відповіді та відсутності дій по усуненню порушень залишаємо за собою право звернутися до органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фінансового контролю та його територіальних органів щодо застосування процедури моніторингу та/або до суду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник проводить процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-005174-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ", Код ЄДРПОУ:34018864
Дата подання: 20 травня 2020 13:15
Скасування тендеру у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019р. закупівля «Капітальний ремонт дороги по вул.Польова, 4-20 в смт.Чабани Києво-Святошинського району Київської області» за категорією замовника та вартістю повинна бути віднесена до спрощеної закупівлі. Як наслідок - вимагаємо скасувати дану закупівлю у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
У випадку ненадання відповіді та відсутності дій по усуненню порушень залишаємо за собою право звернутися до органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері фінансового контролю та його територіальних органів щодо застосування процедури моніторингу та/або до суду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 травня 2020 09:51
Замовник проводить процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-15-005174-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Код ЄДРПОУ:39391847
Дата подання: 19 червня 2020 12:42
Скарга щодо прийнятих рішень замовника
Скарга щодо прийнятих рішень замовника (у вкладенні)
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 червня 2020 17:26
рішення від 22.06.2020 № 12248.pdf
Дата публікації: 22 червня 2020 17:26
рішення від 06.07.2020 № 13127.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 21:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом прийнято рішення №41 від 10.07.2020р: - скасувати рішення тендерного комітету №38 від 10.06.2020 щодо обрання ПП «АРТЕМБУД» переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт дороги по вул.Польова,4-20 в смт. Чабани Києво-Святошинського району Київської області (ДК 021:2015 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)»; - скасувати рішення тендерного комітету №37 від 10.06.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Дата виконання рішення замовником: 10 липня 2020 17:19

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" 780 373,06
UAH з ПДВ
689 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД" 1 100 000,00
UAH з ПДВ
690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 949 000,00
UAH з ПДВ
936 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ 1 074 034,01
UAH з ПДВ
939 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 1 195 888,43
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 18:12
Електронний підпис
29 травня 2020 18:11
48.Копія ліцензії.pdf
29 травня 2020 18:11
39.Проект договору.pdf
29 травня 2020 18:11
32.Локальний кошторис.rtf
29 травня 2020 18:11
31.Договірна ціна.pdf
29 травня 2020 18:11
30.Тендерна пропозиція.pdf
29 травня 2020 18:11
24.Лист роз'яснення.pdf
29 травня 2020 18:11
21.Протокол та наказ.pdf
29 травня 2020 18:11
19.Копія паспорту.pdf
29 травня 2020 18:11
16.Відгук.pdf
29 травня 2020 18:11
15.Аналогічний договір.pdf
29 травня 2020 18:11
13.Копія наказів.pdf
29 травня 2020 18:11
12.Копія дипломів.pdf
29 травня 2020 18:11
11.Копія звіту 1-ДФ.pdf
29 травня 2020 18:11
8.Копія сертифікату ISO.pdf
29 травня 2020 18:11
6.Договір лабораторія.pdf
29 травня 2020 18:11
5.Лист лабораторія.pdf

Публічні документи

30 травня 2020 14:36
Цінова пропозиція.pdf
30 травня 2020 14:36
технічне завдання.pdf
30 травня 2020 14:36
статут.pdf
30 травня 2020 14:36
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
30 травня 2020 14:36
паспорт директора.pdf
30 травня 2020 14:36
опис(статут).pdf
30 травня 2020 14:36
ліцензія.pdf
30 травня 2020 14:36
договір та відгук.pdf
30 травня 2020 14:36
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
30 травня 2020 14:36
ВИТЯГ ПДВ.pdf

Публічні документи

30 травня 2020 17:34
Електронний підпис
30 травня 2020 17:32
подача3.rar
30 травня 2020 17:32
подача2.rar
30 травня 2020 17:32
подача.rar

Публічні документи

24 липня 2020 12:16
Електронний підпис
24 липня 2020 12:13
Довідка МВС
24 липня 2020 12:13
Довідка з ДПС
11 липня 2020 17:51
Електронний підпис
29 травня 2020 15:35
Електронний підпис
29 травня 2020 15:26
21.imd
29 травня 2020 15:26
7. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 20:09
Електронний підпис
11 червня 2020 20:04
Довідки ст.17.pdf
11 червня 2020 20:04
Пропозиція.pdf
11 червня 2020 20:04
Супровідний лист.pdf
30 травня 2020 14:38
Електронний підпис
30 травня 2020 14:35
7. Наявність досвіду.rar
30 травня 2020 14:34
3.Лабараторія.rar
30 травня 2020 14:34
15.Повноваження.rar
30 травня 2020 14:34
26.Довідки з банку.rar
30 травня 2020 14:34
0.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"

ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"

ТОВ Данко

ТОВ РЕГДОРСТРОЙ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Рішення скасоване 1 050 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:26
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Рішення скасоване 689 999,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:27
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"
#42883178
Рішення скасоване 690 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:27
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 936 794,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:27
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
Рішення скасоване 939 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Рішення скасоване 1 050 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:27
ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС"
#41198416
Відхилено 689 999,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 17:42
ТОВ "ГАРАНТДОРБУД"
#42883178
Відхилено 690 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 17:45
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 936 794,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 17:49
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
Переможець 939 000,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 16:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 17:59

Документи

05 червня 2020 16:50
Електронний підпис
05 червня 2020 16:50
Протокол 34.doc

Документи

05 червня 2020 17:29
Електронний підпис
05 червня 2020 17:29
Протокол 35 .doc

Документи

05 червня 2020 17:36
Електронний підпис
05 червня 2020 17:36
Протокол 36 .doc

Документи

10 червня 2020 16:05
Електронний підпис
10 червня 2020 16:04
Протокол 37 .doc

Документи

Документи

10 липня 2020 17:41
Електронний підпис
10 липня 2020 17:41
Протокол 41 .doc
10 липня 2020 17:41
Протокол 34.doc

Документи

10 липня 2020 17:45
Електронний підпис
10 липня 2020 17:45
Протокол 41 .doc
10 липня 2020 17:45
Протокол 35 .doc

Документи

10 липня 2020 17:49
Електронний підпис
10 липня 2020 17:49
Протокол 41 .doc
10 липня 2020 17:49
Протокол 36 .doc

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток до протоколу №42 від 10.07.2020р. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Перелік виявлених невідповідностей: 1. В довідці №2 від 26.05.2020р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.3 та в п.4 вказані невірно реквізити договору найму (оренди) трактора гусеничного і асфальтоукладчика. 2. В договорі надання послуг автотранспортом та механізмами №03102 від 03.02.2020р. невірно вказані марки авто, наведені в довідці №2 від 26.05.2020р.: МАЗ 555102-220, екскаватор JCB 3CX SITEMASTER, ПГМФ 8304 (загальний причіп ПР-легковий-В) з гудронатором (БР-500), машина для розмітки доріг HOFMANN H18-1. 3. Відсутня копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наведеного під №11 в довідці №2 від 26.05.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 4. Відсутня копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу машини для розмітки доріг HOFMANN H18-1 69291 АА, вказаної в Договорі №03102 від 03.02.2020р., (п. №13 довідки №2 від 26.05.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). 5. Лист від власника лабораторії щодо надання послуг випробувальної лабораторії за предметом закупівлі не містить дати складання документа і не містить інформації щодо предмета закупівлі. 6. Наведені в Інформаційній довідці №4 від 26.05.2020р про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, посади працівників Джулакяна Макіча Мнацкановича, Коб’яковського Ростислава Анатолійовича, Дворового Олександра Анатолійовича не відповідають штатному розпису та наказам, посади Білоцерківського Сергія Ігоровича та Гордієнко Олександра Борисовича у штатному розписі ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» на 01.05.2020– відсутні. 7. В інформаційні довідці №4 від 26.05.2020р. наведена неповна інформація про освіту працівників: довідка містить неповну інформацію про освіту Шупік Світлани Федорівни (вказано лише інформацію про один навчальний заклад, але надано 2 дипломи); недостовірно наведена інформація щодо освіти Петросяна Артура Каджиковича, Петросяна Арусяка, Петросяна Арсена Каджиковича, Джулакяна Макіча Мнацкановича, Коб’яковського Ростислава Анатолійовича, Бучнева Володимира Івановича (у довідці вказано, що освіта у них у всіх «базова загальна середня», якої згідно Закону України «Про освіту» не існує (рівнями освіти є: дошкільна освіта; початкова освіта; базова середня освіта; профільна середня освіта; перший (початковий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти; другий (базовий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти; третій (вищий) рівень професійної (професійно-технічної) освіти; фахова передвища освіта; початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти; перший (бакалаврський) рівень вищої освіти; другий (магістерський) рівень вищої освіти; третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень вищої освіти; науковий рівень вищої освіти). 8. Сканована копія договору №301 від 10.12.2019р., який має підтверджувати досвід учасника, не містить Зведений кошторисний розрахунок, який, згідно оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу замовником інформації, є невід’ємною його частиною. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до Тендерної документації замовника містить наступні вимоги: 1.1. Документи про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Довідка згідно форми, наведеної в тендерній документації, про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт, що є предметом закупівлі, включаючи інформацію про основні типи обладнання, що передбачається використовувати для виконання робіт. В довідці мають бути вказані: № з/п, найменування технічних засобів та/або обладнання, кількість, марка, тип, модель, підстава використання* (власність, оренда тощо)). (*) - В разі, якщо технічні засоби та/або обладнання використовується учасником на підставі договору оренди, лізингу, користування, тощо, потрібно зазначити номер та дату укладення такого договору. Якщо учасник володіє відповідним ресурсом на праві власності, то в даній графі потрібно зазначити «власне». 1.1.2. У разі, якщо матеріально-технічна база та обладнання є власними, учасник повинен надати витяг з оборотно-сальдової відомості, де має бути підтвердження права власності на обладнання та матеріально-технічну базу, інформація про які вказана у довідці згідно форми п.1.1.1 Додатку 1 тендерної документації. 1.1.3. За відсутністю в учасника власної матеріально-технічна база та/або обладнання, у складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи щодо його/їх оренди, лізингу, користування, тощо, термін закінчення яких повинен бути не раніше ніж 31 грудня 2020 року. У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди, лізингу, користування, тощо, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди, лізингу, користування, тощо/співпраці, підписаний орендодавцем, лізингодавцем, позичкодавцем, тощо та учасником. 1.1.4. На транспортні засоби, вказані в довідці, учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів). 1.1.5. У разі залученої лабораторії подається лист від власника лабораторії щодо надання послуг випробувальної лабораторії за предметом закупівлі та копія чинного договору щодо надання таких послуг. 1.2. Документи про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.2.1. Інформаційна довідка за підписом учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт (вказати ПІБ, посади, освіту, загальний стаж роботи і досвід роботи на цій посаді всіх службових, посадових та інших (найманих) працівників, які будуть задіяні при виконанні робіт) за встановленою формою, наведеною в тендерній документації. В довідці мають бути вказані: № з/п; ПІБ інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій; посада; освіта, найменування учбового закладу, дата отримання та номер документа про освіту/кваліфікаційного сертифікату/іншого документу про кваліфікацію працівника; загальний стаж роботи, років; досвід роботи на цій посаді. 1.2.2. Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - копію штатного розпису; 1.2.3. Копії дипломів, наказів або витягів з наказів про прийняття працівників на роботу (для штатних працівників). 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.3.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника про виконання учасником аналогічного* договору щодо виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2018 року. У довідці необхідно зазначити відомості про аналогічний* виконаний договір (назва контрагента, предмет договору, номер та дата договору, сума договору, сума виконаних робіт, строк виконання). Виконання договору має бути підтверджено копією довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3. 1.3.2. Сканована копія договору, зазначеного у п. 1.3.1. цього додатку. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. В довідці №2 від 26.05.2020р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в п.3 па в п.4 вказати вірно реквізити договору найму (оренди) трактора гусеничного і асфальтоукладчика. 2. В договорі надання послуг автотранспортом та механізмами №03102 від 03.02.2020р. вірно вказати марки авто, наведені в довідці №2 від 26.05.2020р.: МАЗ 555102-220, екскаватор JCB 3CX SITEMASTER, ПГМФ 8304 (загальний причіп ПР-легковий-В) з гудронатором (БР-500), машина для розмітки доріг HOFMANN H18-1. 3. Надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наведеного під №11 в довідці №2 від 26.05.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 4. Надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу машини для розмітки доріг HOFMANN H18-1 69291 АА, вказаного в Договорі №03102 від 03.02.2020р., (п. №13 довідки №2 від 26.05.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази), або надати підставу використання транспортного засобу машини для розмітки доріг HOFMANN H18-1 69292 АА, та внести виправлення до довідки №2 від 26.05.2020р. 5. Надати лист від власника лабораторії щодо надання послуг випробувальної лабораторії за предметом закупівлі з датою складання документа та інформацією щодо предмета закупівлі. 6. Інформацію, наведену в довідці №4 від 26.05.2020р про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, привести у відповідність з штатним розписом та наказами. 7. В інформаційній довідці №4 від 26.05.2020р. навести повну та достовірну інформацію про освіту працівників. 8. Надати достовірну та повну копію договору №301 від 10.12.2019р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
#39391847
939 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 09:57
Договір_ 30_07_01.pdf укладений
30 липня 2020 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 939 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 156 500,00 UAH)