Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з технічної охорони адміністративних приміщень ГУ ДПС у Вінницькій області (цілодобове спостереження - пульт)
Очікувана вартість
286 156,80 UAH
UA-2020-05-15-005014-b c2d526c8a5214bbdb27f204d7e150cd0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Вернигора

+380432660187 dps_vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142454
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 7
Контактна особа: Вадим Вернигора
+380432660187
dps_vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля за процедурою «Відкриті торги» за Лотом №2 для закупівлі послуг «ДК 021:2015 - 79710000-4 охоронні послуги» на здійснення технічної охорони адміністративних приміщень ГУ ДПС у Вінницькій області (цілодобове спостереження – пульт) – не відбулась, в друге.
Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації – застосовується переговорна процедура.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 16:32
Оскарження наміру укласти договір: 26 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5520 година
Послуги з технічної охорони адміністративних приміщень ГУ ДПС у Вінницькій області (цілодобове спостереження - пульт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21028, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

15 травня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109131
Переможець 286 156,80
UAH з ПДВ
15 травня 2020 16:32

Документи

15 травня 2020 16:32
Електронний підпис
15 травня 2020 16:31
Протокол Намір №73.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 16:32

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
#40109131
286 156,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2020 16:32
Електронний підпис
15 травня 2020 16:31
Протокол Намір №73.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 15:31
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 15:09
ДУ 3 УПО тех.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:07
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 15:05
ДУ 2 УПО тех.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:19
ДУ 1 УПО тех.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 10:57
1560.pdf укладений
27 травня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору, 37844,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 1560
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна правонаступника ГУ ДПС у Вінницькій області
Номер договору про закупівлю: 1560
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 1560
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 324 000,80
UAH (в тому числі ПДВ 54 000,13 UAH)