Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
176 390,00 UAH
UA-2020-05-15-004693-b 32bf6cdc85e94b5ebf1b37a2674b1ada
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 14:30
Початок аукціону: 01 червня 2020 11:46
Очікувана вартість: 176 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 881,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72036 шт
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Каховська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6900 упаков
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Каховська, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, Покупець здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару/поставлений товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної (акту приймання-передачі товару). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

аналоги?
Дата подання: 18 травня 2020 10:07
Дата відповіді: 18 травня 2020 11:43
Чи можна пропонувати аналоги торгівельних марок?
Відповідь: Відповідь на ваше питання міститься у Додатку №1 Вимоги до предмета закупівлі, а саме: « Усі матеріали та комплектуючі, зазначені з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може запропонувати
в такому випадку еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання».
УТОЧНЕНЯ Кількість в запиті
Дата подання: 19 травня 2020 12:17
Дата відповіді: 19 травня 2020 14:23
ПРОХАННЯ УТОЧНИТЬ ПОЗИЦІЯ Файл А 4 SKIPER А4 40мк. 100 шт. НЕОБХІДНО 15000 ПАЧОК АБО ШТУК ?
Відповідь: «Уточнення стосовно необхідної кількості - 15000 штук. Ви можете запропонувати файли «SKIPER А4 40мк. 100 шт.» у кількості 150 упаковок або їх аналог.»
УТОЧНЕННЯ ПО ЗАПРОСУ
Дата подання: 19 травня 2020 14:58
Дата відповіді: 20 травня 2020 14:41
ПРОХАННЯ УТОЧНИТЬ ПОЗИЦІЯ 39-Стрижень кульковий Aihao АН-650 синій -НУЖЕН САМЕ ТАКИЙ (ЦЕ ГЕЛЕВИЙ СТРИЖЕНЬ), ТАКОЖ ПО ПОЗИЦІЇ 32,ТА 33- МОЖЛИВО ПРЕДЛОЖИТИ РУЧКУ АНАЛОГІЧНУ, ЧИ МОЖЕ ЦЯ ПОЗИЦІЯ ДЛЯ КЕРІВНИТСТВА І ТУТ НЕОБХІДНА ТІЛЬКИ ВАНА?
Відповідь: Доброго дня! Потрібен кульковий стрижень, згідно цього були внесені зміни до Додатку №1 Вимоги до предмета закупівлі.
У цьому ж документі міститься відповідь на другу частину Вашого питання щодо аналогів, а саме: « Усі матеріали та комплектуючі, зазначені з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може запропонувати в такому випадку еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання»
уТОЧНЕННЯ
Дата подання: 21 травня 2020 11:17
Дата відповіді: 21 травня 2020 11:47
Прохання відповісти по кількісті по позиціі 22,23,24,25- потрібно по 200 упаковок біндер, в якіх по 12 штук ,або штук 200?
Відповідь: Доброго дня! По позиції 22,23,24 та 25 нам потрібні біндери у розмірах № 25,32, 41 та 51 відповідно у кількості по 200 пачок.
запитання
Дата подання: 25 травня 2020 10:31
Дата відповіді: 25 травня 2020 11:20
Доброго дня! Згідно Додатку 1 ТД ТЕхнічних вимог, п*ята колонка таблиці вимагає вказати "Виробник та/або країна походження". Хочемо уточнити: вказувати або виробника або країну походженя? Чи обидва варіанти? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Ви можете вказати виробника або країну походження, або обидва варіанта.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+" 159 609,18
UAH з ПДВ
156 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Велес опт" 167 859,30
UAH з ПДВ
157 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 168 896,28
UAH з ПДВ
166 222,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 16:41
Електронний підпис
28 травня 2020 17:26
Електронний підпис
28 травня 2020 17:26
опис+алгоритму.PDF.p7s
28 травня 2020 17:26
опис+алгоритму.PDF
28 травня 2020 17:26
2.9+санкції.PDF.p7s
28 травня 2020 17:26
2.9+санкції.PDF
28 травня 2020 17:26
2.7+дозвол,+ліцензія.PDF.p7s
28 травня 2020 17:26
2.7+дозвол,+ліцензія.PDF
28 травня 2020 17:26
2.6+відомості.PDF.p7s
28 травня 2020 17:26
2.6+відомості.PDF
28 травня 2020 17:25
2.4+персонал.PDF.p7s
28 травня 2020 17:25
2.4+персонал.PDF
28 травня 2020 17:25
2.3+обладнання.PDF.p7s
28 травня 2020 17:25
2.3+обладнання.PDF
28 травня 2020 17:25
2.1+Протокол+дир..pdf.p7s
28 травня 2020 17:25
2.1+Протокол+дир..pdf
28 травня 2020 17:25
2.1+НАКАЗ+Романенко+М.В.PDF
28 травня 2020 17:25
1.3+згода.PDF.p7s
28 травня 2020 17:25
1.3+згода.PDF
28 травня 2020 17:25
1.3+додаток+2.PDF.p7s
28 травня 2020 17:25
1.3+додаток+2.PDF
28 травня 2020 17:25
1.2+Додаток+1.PDF.p7s
28 травня 2020 17:25
1.2+Додаток+1.PDF
28 травня 2020 17:25
1.1+Додаток+5.PDF.p7s
28 травня 2020 17:25
1.1+Додаток+5.PDF

Публічні документи

29 травня 2020 13:37
Електронний підпис
29 травня 2020 13:37
Електронний підпис
29 травня 2020 13:37
Довідка_КЕП.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 13:37
Довідка_КЕП.PDF
29 травня 2020 10:08
Електронний підпис
29 травня 2020 10:08
Електронний підпис
29 травня 2020 10:08
Технічна_частина.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:08
Технічна_частина.PDF
29 травня 2020 10:08
Статут від 06.06.2019р..pdf.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Статут від 06.06.2019р..pdf
29 травня 2020 10:07
Проект_договору.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Проект_договору.PDF
29 травня 2020 10:07
Пояснення_ліцензії.PDF
29 травня 2020 10:07
Звіт_4.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Звіт_4.PDF
29 травня 2020 10:07
Звіт_3.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Звіт_3.PDF
29 травня 2020 10:07
Звіт_2.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Звіт_2.PDF
29 травня 2020 10:07
Звіт_1.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Звіт_1.PDF
29 травня 2020 10:07
Довідка_санкції.PDF.(1).P7S
29 травня 2020 10:07
Довідка_санкції.PDF
29 травня 2020 10:07
Довідка_працівники.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"

ТОВ "Торговий дім "Велес опт"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
Переможець 156 960,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 13:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУЛЬТТОВАРИ+"
#32011280
156 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 12:01
Звіт про виконання договору 530620.pdf укладений
24 березня 2021 12:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
СПЗ_Повідомлення (внесення змін до договору) ДУ №1 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:56
договір № 530620 ТОВ Культтовари.pdf укладений
19 червня 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 530620
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 149 611,74
UAH (в тому числі ПДВ 24 935,29 UAH)