Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо яловичини
Очікувана вартість
1 210 395,00 UAH
UA-2020-05-15-004379-b 21d65425fdf84445abd17a3d9fdb78c3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гайворонський

+380974832683 adm.vks-hmelnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний військовий клінічний санаторій "Хмільник"
Код ЄДРПОУ: 08482599
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. 1-го Травня, 39
Контактна особа: Руслан Гайворонський
+380974832683
adm.vks-hmelnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 23:59
Початок аукціону: 01 червня 2020 12:36
Очікувана вартість: 1 210 395,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 103,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограми
М’ясо яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмілник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-004379-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:39860276
Дата подання: 09 червня 2020 10:06
Вимога про відхилення Учасника
ВИМОГА
Розглянувши пропозицію учасника ФОП Лясовий В.С. у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо яловичини), нами виявлено упереджене ставлення тендерного комітету до учасника, якого в подальшому було визнано переможцем торгів.
Так, зокрема:
1. У технічній специфікації до тендерної документації , Замовником зазначається технічні та якісні характеристики товару м'ясо яловичини – задня частина, лопатка, ошийок свіже охолоджене (телятина, яловичина). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учаснику потрібно було надати один із документів: копію сертифікату відповідності та/або сертифікату/паспорту якості, та/або декларації про відповідність, та/або декларація виробника, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару. ФОП Лясовий В.С. надав копію декларації виробника(посвідчення про якість), де запропонованим товаром є м'ясо яловичини в/г у кількості 388,0 кг. Крім назви та сорту продукції у цій же декларації зазначено термін придатності та умови зберігання продукції при t від-18 12 місяців, тобто чітко визначено, що пропонується товар заморожений, Отже запропонований Учасником товар не відповідає якісним, кількісним та технічним вимогам, зазначених Замовником.


2. Відповідно до п.3 ч.4. додатку 1 до тендерної документації , потрібно було надати «інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності(Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу),якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» У довідці про відсутність ліцензії Учасник зазначив, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але і не надав інформацію про наявність іншого дозвільного документу, із зазначенням терміну його дії.
Згідно. ст.. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», дозвільним документом для видів діяльності пов’язаних з виробництвом та( або) зберіганням харчових продуктів тваринного походження є експлуатаційний дозвіл. Учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надав реєстраційний номер потужностей, які використовує у своїй діяльності, але у ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, і хоча там передбачено, що мають право працювати без експлуатаційного дозволу лише з «харчовими продуктами тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 С, залишаючись придатними для споживання», товар, що пропонується, до цієї категорії не входить. Отже Учасник не надав дозвільного документу та не вказав посилання на норми чинного законодавства, на підставі якихне надав вказані документи, що є вимогою тендерної документації.
Крім того в тендерній документації, було зазначено умову «вказати строк дії ліцензії або іншого дозвільного документу. У випадку якщо ліцензія/дозвільний документ видається безстроково, то замість строку дії зазначити про безстроковість ліцензії/дозвільного документу». Учасник дану вимогу в жодному документі (в.т.ч третьої особи – виробника продукції) не зазначив, що суперечить вимогам ТД.

3. У наданому Учасником договорі про санітарну обробку автомобіля зазначено, що договір укладено на одноразову обробку транспортного засобу, а відмітки у довідці про проходження санітарної обробки проставлені чотири разив проходженні санітарної обробки. Якщо даний транспортний засіб проходив стільки разів, скільки проставлено відміток, то Учасник не надав у складі пропозиції договори про надання відповідних послуг.

4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (договору), Учасник надав копію договору, де у п.1 сума договору цифрами та прописом різняться, що також ставить під сумнів виконання даного договору.

З метою усунення недоліків та унеможливлення порушень вимог чинного законодавства, вимагаємо від Замовника скасування рішення про визнання переможця та перейти до кваліфікації наступного учасника.
У разі невиконання цієї вимоги, ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ, що автоматично призведе до зупинки закупівлі та призначення перевірки закупівлі Держаудитслужбою на дотримання Замовником вимог чинного законодавства під час проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 22:16
У пропозиції ФОП Лясовий В.С. надав файли «015 deklaraciya virobnika.pdf» та «015 deklaraciya virobnika.pdf.p7s», тим самим не виконав вимогу замовника.

Документи

12 червня 2020 22:16
Протокол 52.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" 1 102 000,00
UAH з ПДВ
911 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
912 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 11:58
Електронний підпис
03 червня 2020 11:57
Dovidka_20147706680160950449.pdf.p7s
03 червня 2020 11:57
Dovidka_20147706680160950449.pdf
03 червня 2020 11:57
Dovidka pro pererakhunok cini.pdf.p7s
03 червня 2020 11:57
Dovidka pro pererakhunok cini.pdf
31 травня 2020 13:29
Електронний підпис
31 травня 2020 13:28
017 dodatok 3.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
017 dodatok 3.pdf
31 травня 2020 13:28
016 dodatok 2.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
016 dodatok 2.pdf
31 травня 2020 13:28
015 deklaraciya virobnika.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
015 deklaraciya virobnika.pdf
31 травня 2020 13:28
014 informaciyniy list.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
014 informaciyniy list.pdf
31 травня 2020 13:28
013 list garantiya.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
013 list garantiya.pdf
31 травня 2020 13:28
012 dodvidka vidsutnist' licenzii.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
012 dodvidka vidsutnist' licenzii.pdf
31 травня 2020 13:28
011 kod.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
011 kod.pdf
31 травня 2020 13:28
010 pasport.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
010 pasport.pdf
31 травня 2020 13:28
009 stattya 17.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
009 stattya 17.pdf
31 травня 2020 13:28
008 analogichniy dogovir.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
008 analogichniy dogovir.pdf
31 травня 2020 13:28
007 dovidka analogichniy dogovir.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
007 dovidka analogichniy dogovir.pdf
31 травня 2020 13:28
006 dovidka san obrobka.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
006 dovidka san obrobka.pdf
31 травня 2020 13:28
005 dogovir obrobka avto.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
005 dogovir obrobka avto.pdf
31 травня 2020 13:28
004 2 reestraciyni avto.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
004 2 reestraciyni avto.pdf
31 травня 2020 13:28
004 1 dogovir orendi avto.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
004 1 dogovir orendi avto.pdf
31 травня 2020 13:28
003 dovidka mtb.pdf.p7s
31 травня 2020 13:28
003 dovidka mtb.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 15:58
Електронний підпис
17 червня 2020 15:58
Електронний підпис
17 червня 2020 15:56
пояснювальна записка.pdf
17 червня 2020 15:55
пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 11:38
Електронний підпис
28 травня 2020 11:14
Аналогічний договір.pdf
28 травня 2020 11:14
Договір оренди.pdf
28 травня 2020 11:14
Сертифікат.pdf
28 травня 2020 11:14
ч.1 та ч.2 ст.17.pdf
28 травня 2020 11:14
Наказ №2.pdf
28 травня 2020 11:14
Наказ про дезінфекцію.pdf
28 травня 2020 11:14
Витяг №1.pdf
28 травня 2020 11:14
Пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 11:14
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2020 11:14
Декларація виробника.pdf
28 травня 2020 11:14
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лясовий Валерій Степанович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
#2439715130
Рішення скасоване 911 999,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 22:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ"
#39860276
Очікує рішення 912 000,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 22:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 22:35
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
#2439715130
Відхилено 911 999,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 22:22

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції учасник не надав документів/інформації, які вимагалися замовникам у відповідності до підпункту 1.3 пункту 1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації «На підтвердження проходження санітарної обробки автотранспортом надати договір про надання відповідних послуг та підтверджуючий документ про здійснення сан обробки» та до пункту 2 частини 1 додатку 1 до тендерної документації «2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір відповідно до умов цієї документації це договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо продажу товару та/або поставки товару, який відноситься до того самого ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору)» Учасник повинен подати для усунення виявлених невідповідностей: 1. На підтвердження проходження санітарної обробки автотранспортом надати договір про надання відповідних послуг та підтверджуючий документ про здійснення сан обробки 2. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору

Документи

18 червня 2020 13:45
Електронний підпис
18 червня 2020 13:36
Протокол 57.pdf

Документи

12 червня 2020 22:22
Електронний підпис
12 червня 2020 22:20
Протокол 53.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 23 червня 2020 09:45
Кінець періоду оскарження: 04 липня 2020 00:00
Дата відміни: 04 липня 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відповідно до п.2 частини 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
23 червня 2020 09:45
Електронний підпис
23 червня 2020 09:34
Протокол 59.pdf