Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М’ясо яловичини
Очікувана вартість
1 210 395,00 UAH
UA-2020-05-15-004379-b ● 21d65425fdf84445abd17a3d9fdb78c3
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральний військовий клінічний санаторій "Хмільник" |
Код ЄДРПОУ: | 08482599 |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. 1-го Травня, 39 |
Контактна особа: |
Руслан Гайворонський +380974832683 adm.vks-hmelnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 травня 2020 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2020 23:59 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 210 395,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 103,95 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9500 кілограми
М’ясо яловичини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22000, Україна, Вінницька область, м. Хмілник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 15:31 |
Форма Оголошення про проведення відкритих торгів м’ясо яловичини.docx | |
15 травня 2020 15:31 |
ТД - м’ясо яловичини 2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-004379-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:39860276
Дата подання: 09 червня 2020 10:06
Вимога про відхилення Учасника
ВИМОГА
Розглянувши пропозицію учасника ФОП Лясовий В.С. у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо яловичини), нами виявлено упереджене ставлення тендерного комітету до учасника, якого в подальшому було визнано переможцем торгів.
Так, зокрема:
1. У технічній специфікації до тендерної документації , Замовником зазначається технічні та якісні характеристики товару м'ясо яловичини – задня частина, лопатка, ошийок свіже охолоджене (телятина, яловичина). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учаснику потрібно було надати один із документів: копію сертифікату відповідності та/або сертифікату/паспорту якості, та/або декларації про відповідність, та/або декларація виробника, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару. ФОП Лясовий В.С. надав копію декларації виробника(посвідчення про якість), де запропонованим товаром є м'ясо яловичини в/г у кількості 388,0 кг. Крім назви та сорту продукції у цій же декларації зазначено термін придатності та умови зберігання продукції при t від-18 12 місяців, тобто чітко визначено, що пропонується товар заморожений, Отже запропонований Учасником товар не відповідає якісним, кількісним та технічним вимогам, зазначених Замовником.
2. Відповідно до п.3 ч.4. додатку 1 до тендерної документації , потрібно було надати «інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності(Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу),якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» У довідці про відсутність ліцензії Учасник зазначив, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але і не надав інформацію про наявність іншого дозвільного документу, із зазначенням терміну його дії.
Згідно. ст.. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», дозвільним документом для видів діяльності пов’язаних з виробництвом та( або) зберіганням харчових продуктів тваринного походження є експлуатаційний дозвіл. Учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надав реєстраційний номер потужностей, які використовує у своїй діяльності, але у ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, і хоча там передбачено, що мають право працювати без експлуатаційного дозволу лише з «харчовими продуктами тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 С, залишаючись придатними для споживання», товар, що пропонується, до цієї категорії не входить. Отже Учасник не надав дозвільного документу та не вказав посилання на норми чинного законодавства, на підставі якихне надав вказані документи, що є вимогою тендерної документації.
Крім того в тендерній документації, було зазначено умову «вказати строк дії ліцензії або іншого дозвільного документу. У випадку якщо ліцензія/дозвільний документ видається безстроково, то замість строку дії зазначити про безстроковість ліцензії/дозвільного документу». Учасник дану вимогу в жодному документі (в.т.ч третьої особи – виробника продукції) не зазначив, що суперечить вимогам ТД.
3. У наданому Учасником договорі про санітарну обробку автомобіля зазначено, що договір укладено на одноразову обробку транспортного засобу, а відмітки у довідці про проходження санітарної обробки проставлені чотири разив проходженні санітарної обробки. Якщо даний транспортний засіб проходив стільки разів, скільки проставлено відміток, то Учасник не надав у складі пропозиції договори про надання відповідних послуг.
4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (договору), Учасник надав копію договору, де у п.1 сума договору цифрами та прописом різняться, що також ставить під сумнів виконання даного договору.
З метою усунення недоліків та унеможливлення порушень вимог чинного законодавства, вимагаємо від Замовника скасування рішення про визнання переможця та перейти до кваліфікації наступного учасника.
У разі невиконання цієї вимоги, ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ, що автоматично призведе до зупинки закупівлі та призначення перевірки закупівлі Держаудитслужбою на дотримання Замовником вимог чинного законодавства під час проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши пропозицію учасника ФОП Лясовий В.С. у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (М’ясо яловичини), нами виявлено упереджене ставлення тендерного комітету до учасника, якого в подальшому було визнано переможцем торгів.
Так, зокрема:
1. У технічній специфікації до тендерної документації , Замовником зазначається технічні та якісні характеристики товару м'ясо яловичини – задня частина, лопатка, ошийок свіже охолоджене (телятина, яловичина). Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учаснику потрібно було надати один із документів: копію сертифікату відповідності та/або сертифікату/паспорту якості, та/або декларації про відповідність, та/або декларація виробника, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару. ФОП Лясовий В.С. надав копію декларації виробника(посвідчення про якість), де запропонованим товаром є м'ясо яловичини в/г у кількості 388,0 кг. Крім назви та сорту продукції у цій же декларації зазначено термін придатності та умови зберігання продукції при t від-18 12 місяців, тобто чітко визначено, що пропонується товар заморожений, Отже запропонований Учасником товар не відповідає якісним, кількісним та технічним вимогам, зазначених Замовником.
2. Відповідно до п.3 ч.4. додатку 1 до тендерної документації , потрібно було надати «інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності(Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу),якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» У довідці про відсутність ліцензії Учасник зазначив, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але і не надав інформацію про наявність іншого дозвільного документу, із зазначенням терміну його дії.
Згідно. ст.. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», дозвільним документом для видів діяльності пов’язаних з виробництвом та( або) зберіганням харчових продуктів тваринного походження є експлуатаційний дозвіл. Учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надав реєстраційний номер потужностей, які використовує у своїй діяльності, але у ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зазначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, і хоча там передбачено, що мають право працювати без експлуатаційного дозволу лише з «харчовими продуктами тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 С, залишаючись придатними для споживання», товар, що пропонується, до цієї категорії не входить. Отже Учасник не надав дозвільного документу та не вказав посилання на норми чинного законодавства, на підставі якихне надав вказані документи, що є вимогою тендерної документації.
Крім того в тендерній документації, було зазначено умову «вказати строк дії ліцензії або іншого дозвільного документу. У випадку якщо ліцензія/дозвільний документ видається безстроково, то замість строку дії зазначити про безстроковість ліцензії/дозвільного документу». Учасник дану вимогу в жодному документі (в.т.ч третьої особи – виробника продукції) не зазначив, що суперечить вимогам ТД.
3. У наданому Учасником договорі про санітарну обробку автомобіля зазначено, що договір укладено на одноразову обробку транспортного засобу, а відмітки у довідці про проходження санітарної обробки проставлені чотири разив проходженні санітарної обробки. Якщо даний транспортний засіб проходив стільки разів, скільки проставлено відміток, то Учасник не надав у складі пропозиції договори про надання відповідних послуг.
4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (договору), Учасник надав копію договору, де у п.1 сума договору цифрами та прописом різняться, що також ставить під сумнів виконання даного договору.
З метою усунення недоліків та унеможливлення порушень вимог чинного законодавства, вимагаємо від Замовника скасування рішення про визнання переможця та перейти до кваліфікації наступного учасника.
У разі невиконання цієї вимоги, ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ, що автоматично призведе до зупинки закупівлі та призначення перевірки закупівлі Держаудитслужбою на дотримання Замовником вимог чинного законодавства під час проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 22:16
У пропозиції ФОП Лясовий В.С. надав файли «015 deklaraciya virobnika.pdf» та «015 deklaraciya virobnika.pdf.p7s», тим самим не виконав вимогу замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 червня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" |
1 102 000,00
UAH з ПДВ
|
911 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ" |
1 140 000,00
UAH з ПДВ
|
912 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" #2439715130 |
Рішення скасоване |
911 999,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 22:19
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ" #39860276 |
Очікує рішення |
912 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 22:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 22:35
|
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" #2439715130 |
Відхилено |
911 999,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 22:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 червня 2020 09:45 |
Кінець періоду оскарження: | 04 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 04 липня 2020 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.2 частини 5 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
23 червня 2020 09:45
|
Електронний підпис |
23 червня 2020 09:34
|
Протокол 59.pdf |