Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М’ясо свинини
Очікувана вартість
376 626,60 UAH
UA-2020-05-15-004289-b cd3313e4be8c4b758bf7a60532038d7f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гайворонський

+380974832683 adm.vks-hmelnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний військовий клінічний санаторій "Хмільник"
Код ЄДРПОУ: 08482599
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. 1-го Травня, 39
Контактна особа: Руслан Гайворонський
+380974832683
adm.vks-hmelnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 травня 2020 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 23:59
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:03
Очікувана вартість: 376 626,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 766,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3195 кілограми
М’ясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмілник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-15-004289-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:39860276
Дата подання: 09 червня 2020 10:07
Вимога про відхилення Учасника
ВИМОГА
Розглянувши пропозицію учасника ФОП Лясовий В.С. у процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДКУ 021:2015 :15110000-2-М'ясо (М'ясо свинини), нами виявлено упереджене ставлення тендерного комітету до учасника, якого в подальшому було визнано переможцем торгів.
Так, зокрема:
1. У технічній специфікації до тендерної документації, Замовником зазначається технічні та якісні характеристики товару м'яса свинини – ЗАДНЯ ЧАСТИНА, ОШИЙОК, ЛОПАТКА, СВІЖЕ ОХОЛОДЖЕНЕ. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, Учаснику потрібно було надати один із документів: копію сертифікату відповідності та/або сертифікату/паспорту якості, та/або декларації про відповідність, та/або декларація виробника, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару. ФОП Лясовий В.С. надав копію декларації виробника(посвідчення про якість), де запропонованим товаром є свинина односортна вищого ґатунку 20 кг. Зазначимо, що у дану класифікацію входить м'ясо свинини в/г лише на 85%, решта - сполучна тканина, жир середовий, шпик боковий. Крім назви та сорту продукції у цій же декларації зазначено термін реалізації продукції при t від 0до +4С – 72 год., при t – 12C – 2 міс,тобто чіткого визначення, який саме пропонується товар, охолоджений чи морожений, не було зазначено. Отже запропонований Учасником товар не відповідає якісним, кількісним та технічним вимогам, зазначених Замовником.


2. Відповідно до п.3 ч.4. додатку 1 до тендерної документації , потрібно було надати «інформацію у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності(Вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу),якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.» У довідці про відсутність ліцензіїУчасник зазначив, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, але і не надав інформацію про наявність іншого дозвільного документу, із зазначенням терміну його дії.
Згідно. ст.. 23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», дозвільним документом для видів діяльності пов’язаних з виробництвом та( або) зберіганням харчових продуктів тваринного походження є експлуатаційний дозвіл. Учасник у довідці про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій надав реєстраційний номер потужностей, які використовує у своїй діяльності, але у ст.23 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»зазначено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що проводять діяльність, пов’язану з виробництвом та / або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, і хоча там передбачено, що мають право працювати без експлуатаційного дозволу лише з «харчовими продуктами тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 С, залишаючись придатними для споживання», товар, що пропонується, до цієї категорії не входить. Отже Учасник не надав дозвільного документу та не вказав посилання на норми чинного законодавства, на підставі якихне надає вказані документи, що є вимогою тендерної документації.
Крім того в тендерній документації, було зазначено умову «вказати строк дії ліцензії або іншого дозвільного документу. У випадку якщо ліцензія/дозвільний документ видається безстроково, то замість строку дії зазначити про безстроковість ліцензії/дозвільного документу». Учасник дану вимогу в жодному документі (в.т.ч третьої особи – виробника продукції) не зазначив, що суперечить вимогам ТД.

3. У наданому Учасником договорі про санітарну обробку автомобіля зазначено, що договір укладено на одноразову обробку транспортного засобу, а відмітки у довідці про проходження санітарної обробки проставлені чотири разив проходженні санітарної обробки. Якщо даний транспортний засіб проходив стільки разів, скільки проставлено відміток, то Учасник не надав у складі пропозиції договори про надання відповідних послуг.

4. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (договору), Учасник надав копію договору, де у п.1 сума договору цифрами та прописом різняться, що також ставить під сумнів виконання даного договору.

З метою усунення недоліків та унеможливлення порушень вимог чинного законодавства, вимагаємо від Замовника скасування рішення про визнання переможця та перейти до кваліфікації наступного учасника.
У разі невиконання цієї вимоги, ми змушені будемо подати скаргу до АМКУ, що автоматично призведе до зупинки закупівлі та призначення перевірки закупівлі Держаудитслужбою на дотримання Замовником вимог чинного законодавства під час проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 червня 2020 23:11
Учасник виконав вимоги

Документи

12 червня 2020 23:11
Протокол 54.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 15:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Лясовий Валерій Степанович" 335 475,00
UAH з ПДВ
319 563,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ" 367 425,00
UAH з ПДВ
319 563,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 12:08
Електронний підпис
03 червня 2020 12:06
Dovidka_20147706680160950449.pdf.p7s
03 червня 2020 12:06
Dovidka_20147706680160950449.pdf
03 червня 2020 12:06
Dovidka pro pererakhunok cini.pdf.p7s
03 червня 2020 12:06
Dovidka pro pererakhunok cini.pdf
31 травня 2020 13:33
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
017 dodatok 3.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
017 dodatok 3.pdf
31 травня 2020 13:32
016 dodatok 2.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
016 dodatok 2.pdf
31 травня 2020 13:32
015 deklaraciya virobnika.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
015 deklaraciya virobnika.pdf
31 травня 2020 13:32
014 informaciyniy list.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
014 informaciyniy list.pdf
31 травня 2020 13:32
013 list garantiya.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
013 list garantiya.pdf
31 травня 2020 13:32
012 dodvidka vidsutnist' licenzii.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
012 dodvidka vidsutnist' licenzii.pdf
31 травня 2020 13:32
011 kod.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
011 kod.pdf
31 травня 2020 13:32
010 pasport.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
010 pasport.pdf
31 травня 2020 13:32
009 stattya 17.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
009 stattya 17.pdf
31 травня 2020 13:32
008 analogichniy dogovir.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
008 analogichniy dogovir.pdf
31 травня 2020 13:32
007 dovidka analogichniy dogovir.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
007 dovidka analogichniy dogovir.pdf
31 травня 2020 13:32
006 dovidka san obrobka.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
006 dovidka san obrobka.pdf
31 травня 2020 13:32
005 dogovir obrobka avto.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
005 dogovir obrobka avto.pdf
31 травня 2020 13:32
004 2 reestraciyni avto.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
004 2 reestraciyni avto.pdf
31 травня 2020 13:32
004 1 dogovir orendi avto.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
004 1 dogovir orendi avto.pdf
31 травня 2020 13:32
003 dovidka mtb.pdf.p7s
31 травня 2020 13:32
003 dovidka mtb.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 11:43
Електронний підпис
28 травня 2020 11:42
Аналогічний договір.pdf
28 травня 2020 11:42
Договір оренди.pdf
28 травня 2020 11:42
Сертифікат.pdf
28 травня 2020 11:42
ч.1 та ч.2 ст.17.pdf
28 травня 2020 11:42
Наказ №2.pdf
28 травня 2020 11:42
Витяг №1.pdf
28 травня 2020 11:42
Наказ про дезінфекцію.pdf
28 травня 2020 11:42
Пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 11:42
Технічна специфікація.pdf
28 травня 2020 11:42
Декларація виробника.pdf
28 травня 2020 11:42
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Лясовий Валерій Степанович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСОПЕРЕРОБНИЙ КОМПЛЕКС ПОДІЛЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
#2439715130
Переможець 319 563,89
UAH з ПДВ
02 червня 2020 19:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 19:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Лясовий Валерій Степанович"
#2439715130
319 563,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 16:07
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 08:07
Додаткова угода № 4 мясо свинини.pdf зміни до договору
14 січня 2021 08:07
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:23
Додаткова угода с мясо свинина.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 12:19
Додаткова угода 1 мясо свинини.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 12:19
Електронний підпис укладений
13 червня 2020 07:07
Договір 213.pdf укладений
13 червня 2020 07:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предметом додаткової угоди № 1 є збільшення дії даного договору до 01 квітня 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 213
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 червня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 66 112,62
UAH